Средношколски протести

Како тоа без аргументи се барало укинување на екстерното? Прочитај повеќе постови наназад и ќе видиш зошто сметаме дека тоа е лоша реформа. Кога полагав јас екстерно без проблем си имав 5(заслужено), но мој другар што со никаков труд си се задоволуваше со 2ка по истиот предмет, на екстерното си извади 5 и го принуди професорот да му покачува оценка. Фер ли е тоа? Зборувам за полугодишното тестирање на 100 прашања. Тие 100 прашања за 1 час се учат, а имавме рок 3 дена. Ова е само еден од многуте аргументи.
Тоа е исто ко мојата заслужена 6 на факс и некој што го бива да набуба цела книга и да извади 10 и после тоа да незнае што пишува во неа. Се сложувам дека не треба да биде на заокружување па уште да биде на компјутер ама ако се пишува ќе биде дека комисијата е субјективна и слично значи треба да се најде друга форма беидејќи и ништо да незнаеш и да не ги прочиташ прашањата да ги ставиш ти сите одговори под а ќе добиеш минимум 2 ( теорија на веројатност). Еден од начините е да не се познати прашањата што ќе се паднат или да бидат на пишување ама да се спроведе на следен начин си седнуваш на компјутер одговараш како знаеш во стил на отворено прашање. Го испраќаш а твоите податоци не одат кон тој што го прегледува со име и презиме туку како шифра која ја генерира компјутерот , а ученикот нема да ја знае за да се тргне притисокот од прегледувачот. Откако ќе се прегледа шифрата се впишува во системот со резултатот и компјутерот го покажува ученикот и тоа автоматски се зачувува и неможе да се промени.
 
Тоа е исто ко мојата заслужена 6 на факс и некој што го бива да набуба цела книга и да извади 10 и после тоа да незнае што пишува во неа. Се сложувам дека не треба да биде на заокружување па уште да биде на компјутер ама ако се пишува ќе биде дека комисијата е субјективна и слично значи треба да се најде друга форма беидејќи и ништо да незнаеш и да не ги прочиташ прашањата да ги ставиш ти сите одговори под а ќе добиеш минимум 2 ( теорија на веројатност). Еден од начините е да не се познати прашањата што ќе се паднат или да бидат на пишување ама да се спроведе на следен начин си седнуваш на компјутер одговараш како знаеш во стил на отворено прашање. Го испраќаш а твоите податоци не одат кон тој што го прегледува со име и презиме туку како шифра која ја генерира компјутерот , а ученикот нема да ја знае за да се тргне притисокот од прегледувачот. Откако ќе се прегледа шифрата се впишува во системот со резултатот и компјутерот го покажува ученикот и тоа автоматски се зачувува и неможе да се промени.
Се сложувам, ваква реформа е потребна која ќе роди со плод. И те молам држи се на вакви постови. Вреди ваква дискусија.
 
Тоа е исто ко мојата заслужена 6 на факс и некој што го бива да набуба цела книга и да извади 10 и после тоа да незнае што пишува во неа. Се сложувам дека не треба да биде на заокружување па уште да биде на компјутер ама ако се пишува ќе биде дека комисијата е субјективна и слично значи треба да се најде друга форма беидејќи и ништо да незнаеш и да не ги прочиташ прашањата да ги ставиш ти сите одговори под а ќе добиеш минимум 2 ( теорија на веројатност). Еден од начините е да не се познати прашањата што ќе се паднат или да бидат на пишување ама да се спроведе на следен начин си седнуваш на компјутер одговараш како знаеш во стил на отворено прашање. Го испраќаш а твоите податоци не одат кон тој што го прегледува со име и презиме туку како шифра која ја генерира компјутерот , а ученикот нема да ја знае за да се тргне притисокот од прегледувачот. Откако ќе се прегледа шифрата се впишува во системот со резултатот и компјутерот го покажува ученикот и тоа автоматски се зачувува и неможе да се промени.
Мислам дека на матура беше со шифра, или се лажам. Тоа со шифра у принцип се прави сегде колку што знам и е доста добро. Тоа со пишувањето на тастатура малце е проблематично и прв услов е системот да може да го издржи сето тоа. Проблематично е што не сите брзо куцаат на тастатура, али имаш од друга страна аргумент дека и не сите пишуваат со иста брзина со пенкало. Али секако вреди да се размисли.
 
Се сложувам, ваква реформа е потребна која ќе роди со плод. И те молам држи се на вакви постови. Вреди ваква дискусија.
Исто како што е вредно за дискусија како да се натерат професорите да пишуват книги и трудови. Страмно е да се учи со податоци од 95 сеуште.
 
Исто како што е вредно за дискусија како да се натерат професорите да пишуват книги и трудови. Страмно е да се учи со податоци од 95 сеуште.
Не да е страмно! Учат за ПП 10, 20, 30, 40 и 50, а ПП 20 одамна замина во историјата. Или законски измени за дел од надлежностите на одредени установи и органи. Ако не се лажам со новиот Закон, јавното обвинителство само ќе организира вештаци и истраги, а претходно тоа го правеше во согласност со МВР. Што значи самостојност (до некаде) на оваа институција. Они сеуште учат за нивоата и работата на овој орган, по стариот Закон!
Потребно е обновување на учебниците, како на пример Комуницирање учебникот е катастрофа. Математика (табу тема). Јазичните,можат поубаво да се средат. Секретарско, ужас. Башка сеуште не постојат учебници за Психологија, Социологија, Економија....ги знам само предметите кои јас сум ги учел, за општа гимназија и други смерови не сум информиран.

Па и прашањата што ги прочитав, дел се едноставни, дел се недефинирани, дел се двосмислени. Тоа е системска дупка и нормално е аргумент за тоа колку лошо е осмислено и спроведено ова екстерно тестирање. Јас сум за да постои, но да служи за корегирање на наставните планови и за столбот за содржината на новите книги (кои нели треба да се напишат). :)

И навистина е страмно да се учи во овој систем. Страмно, најстрамно! По страмно не може да биде, нели?! Мизерија и страмота. Ја нема веќе таа строгост која постоела. Го нема авторитетот. Ја нема културата која ученикот ја носи од дома. Расклатен е моралниот кодекс. И уништен е нашиот правен систем. Но може една будала да го ремети часот. Јас како санкција би ставил огромна паричка казна и ќе видиш како се воспоставува ред.
Ако веќе решиле да ги казнуваат професорите, нека ги казнуваат и оние ученици кои реално не припаѓаат во таа воспитно- образовна институција, а се наоѓаат во неа....Па и тоа истовремено е добар и лош Закон, за кој вреди да дискутираме. ;)
 
Абе прво ги разгалуваат дома потоа ти следуват тв серите моја генерација растеше со бушава азбука, македонски народни приказни , втора смена , во светот на бајките,дајте музика и слични емисии кои освен забавен има и поучен карактер. Што сакаш ти од деца кои растат со турски серии или индиски срања? Се палат на ѕвездите на гранд и пинк , а не изгледале ниту еден документарец затоа што на нашиве тв не ги пуштаат? Сеа каква врска има со школувањето тв или интернетот , па има тоа се најмоќните медиуми кои влијат врз однесувањето на младите ви текнува колку дојави имаше за бомби и нз уште што кога во ек беше Долина на волците? Потоа за каква строгост на професори правиме муабет коа закон ти вика накриво да го погледнеш може да каже дека психички го малтетираш? Абе моите школото незнаеа каде се наоѓа , а денешниве родители (чест на исклучоци) висат по школите подмитувајќи или заканувајќи се на самите професори. После ти оди оној нелогичен закон дека несмееш да го повторуваш без дозвола на родител така сега во 5 одделение кај нас у школо ти доаѓа дете кое незнае ниту да чита ниту да пишува! Поминува само затоа што родителот не дозволува да го повтруваш и дома не работат со него и каде да побараш решение инспекција ти вика ти си крив , родителите исто абе ќе треба да помине некое време за да дојдат генераците како мојата и барем дел од таа пред мојата која ќе размислува дека децата треба да знат , да рзмислуват и да не ги лаже било кој.
 
Родителите ги воспитуваат децата, однесувањето на детето во училиштето е како резултат на домашното воспитување. Заклучок, реформи за родителите треба, а не за професорите.
 
Што се постигна? Советување на родителите!? Што е тоа!?

Да имаше книги, ќе можевме послободно да зборуваме за фалинките, а се додека во Законот стои “50% од 20% ќе бидат казнети“ ќе чекориме во погрешна насока (но не во овој доле туку во оној за екстерно) ;)

Законот за средно образование.
 
Што се постигна? Советување на родителите!? Што е тоа!?

Да имаше книги, ќе можевме послободно да зборуваме за фалинките, а се додека во Законот стои “50% од 20% ќе бидат казнети“ ќе чекориме во погрешна насока (но не во овој доле туку во оној за екстерно) ;)

Законот за средно образование.
Се постигна една уште поголема глупост, задолжителни забави каде ќе присуствуваат и децата и родителите кои ќе бидат организирани од училиштето. Преку игра и смеа да се забавуваат. Фала богу завршив средно и нема да ја дочекам таа глупост што ќе стапи на сила од септември.
 
Ја следав седницата, но тоа не го слушнав. Зборуваа за широка дискусија како што имаше во високото образование, а што е ова не знам? :)

ПиЕс Една пратеничка се опамети/ла. :)
 
Ја следав седницата, но тоа не го слушнав. Зборуваа за широка дискусија како што имаше во високото образование, а што е ова не знам? :)

ПиЕс Една пратеничка се опамети/ла. :)
Тоа ни го читаа во соопштение уште во октомври/ноември. И беше предвидено нашите родители да организираат театарска претстава. Родителите се побунија на тоа и ништо не бидна. Сега во новата учебна година ни рекоа дека ќе стапи на сила законот.
 
:pos::pos::pos:
Куклена!? Ко дебили да се. И претпоставувам, “кој водител нема да присуствува на истата, павична казна повади квшење на Законот за свамно сведно обвазование!?“ САНКЦИЈА- 30% од 60% платите ќе им бидат намавени.„:)

Ова е новина за мене, а да бидам искрен и сериозен (колку можам) мислев дека претходно правиш некоја метафора или нешто се зезаш.

Него сега ќе видиме како се бричи Гвујо. Неколку снимки се 100% вистинити, а вистинитоста (како и на онаа која Заев беше казнет 50.000 евра) се потврдени од некој институт од Германија....А тие демохристијани, очекувавме соработка.....но ништо. Заев е крив. Он ги објави снимките.

ПиЕс Каде се овие неколкумина да ги коментираат овие неколку члена од Законот!?
ПиЕсЕс Ова дефинитивно е најдобрата реформа, во која се вклучени и родителите. Одиме напред и Македонија силна. ;)
 
:pos::pos::pos:
Куклена!? Ко дебили да се. И претпоставувам, “кој водител нема да присуствува на истата, павична казна повади квшење на Законот за свамно сведно обвазование!?“ САНКЦИЈА- 30% од 60% платите ќе им бидат намавени.„:)

Ова е новина за мене, а да бидам искрен и сериозен (колку можам) мислев дека претходно правиш некоја метафора или нешто се зезаш.

Него сега ќе видиме како се бричи Гвујо. Неколку снимки се 100% вистинити, а вистинитоста (како и на онаа која Заев беше казнет 50.000 евра) се потврдени од некој институт од Германија....А тие демохристијани, очекувавме соработка.....но ништо. Заев е крив. Он ги објави снимките.

ПиЕс Каде се овие неколкумина да ги коментираат овие неколку члена од Законот!?
ПиЕсЕс Ова дефинитивно е најдобрата реформа, во која се вклучени и родителите. Одиме напред и Македонија силна. ;)
Преродба во 100 чекори напред, 10000000 назад.
 
Преродба во 100 чекори напред, 10000000 назад.
Како оро.....него ќе има ли пробни претстави? Има ли простории за вежбање? Награди? Казни? Колку илјади евра ќе се трошат од буџетот? Ова е интересна идеа....за старото К-15.
Вака од слободен карактер е смешно и патетично во ист момент. Но што да се прави? Има ли толку гробни места во Бутел каде ќе се закопаат овие реформи? Образованието е сила, образованието е моќ! Каква моќ? Колкава сила? Колку “слободниот електрицитет“ во мозочните ќелии на оние што го измислиле овој глуп закон, само наместо мозок имаат мозгојадци кои гладуваат.
Патетика. Земја во развој=/= развиена економска сила. Па затоа не можеш да крадеш закони од САД и тука да ги применуваш. Глупо е. :)

И овој антипатичниот Менделеев, нека менува имиња на училишта. Доказ плус за неговата незрелост, несериозноста и недоволното внимание посветено во овој ресор.....моја грешка, се посветува внимание само кога е потребно да се бира името на терористот. Не би сакал да ширам омраза, но овој веќе органски не можам да го поднесам.....од што е глуп, а против глупоста (и глупавоста) не можеш да се бориш. :)
 
Притисоци врз средношколците за утрешниот марш: Ќе ве запишуваме!



Средношколците спроти утрешниот марш против лошите реформи во образованието, почнаа да трпат притисоци.

- Уште на почетокот на денов почнавме да трпиме силни притисоци од страна на нашите директори. Под тоа ги подразбираме заканите од нив во врска со нашето присуство на утрешниот средношколски марш. Цитираме „Нема да биде како минатата година, оваа навистина ќе ве запишуваме“. Тука спаѓаат и бројни закани за педагошки мерки, намалени оценки, намалени поведенија и се така по ред кое веќе стана вообичаено за господата директори – соопштуваат од Пленумот.

Средношколкиот пленум ги потсетува директорите кои им се закануваат да го прочитаат Уставот, според кој секој граѓанин има право на протест.

- Ние како граѓани, ученици и засегната страна во образовниот систем имаме право, но имаме и обврска да се бориме против експериментите на министерот. Ги прашуваме директорите, дали Вам Ви се допаѓа кога на Вашите колеги им ја намалувате платата заради бесцелно тестирање базирано на 30 кликови? Ги прашуваме и дали е добро за репутацијата на училиштата кога оние ученици кои целата година ја поминуваат во труд, активност, и знаење на крајот да добиваат пониски оценки само заради нефункционалноста на компјутерскиот систем? -прашуваат од пленумот.

Средношколците заклучуваат дека одговорите на овие прашања се веќе јасни, штом директорите им се закануваат, наместо да ги поддржат во нивните борби и активности.

-Тие се продолжената рака на министерот и заменик министерот, бескрупулозно и непедагошки спречувајќи не да викнеме гласно СТОП ЗА ЛОШИТЕ РЕФОРМИ! -заклучуваат средношколците.

Подготви: Ј.К
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom