- Член од
- 13 август 2013
- Мислења
- 1.054
- Поени од реакции
- 2.063
dobrodojde, jas go imam istiot problem so panasonikot za koj porano elaborirav deka ne slusa tuku si tera po svoe, dzabe i eurovent podatoci koga klimata si ima softver i si raboti kako sto nekoj ja programiral. Zatoa i komentirav deka toshibata e car.Освен тоа што се една иста фирма или мајка-керка фирма (како сакаш наречи го) прво паѓа во очи што едниве(Elektrik) имаат помодерен дизајн т.е пофенси внатрешни единици со сите додатоци "екстри" што би рекле бугариве, на Хевито внатрешните им се погруби и поедноставни. По бугарскиве форуми кружи некое тврдење дека Hevito подобро се справувало на греење и на поладно па е заради тоа и попродаван од Електрикот во Бугарија. Дали тука и цената неигра улога и дали теоријава не ја пласира некој продавач на Хеви секој сам нека си закључи.
Од кратко користење на Elektrik можам да кажам дека лично не ми се допаѓа како работи климава. Потполно се слагам со ова што на сетком форумот го напишал некојси "gin" а и постот на anon301... на српскиот ЕлитМадЗоне. Со крцкање на пластика немам проблем но ме нервира што климава дефинитивно има многу глупо испрограмиран АутоMод со предимство на заштеда а не да затопли брзо, кога и да ја пуштам она си дува у прва(или втора) брзина што неможам да оценам која од овие 2 брзини е, во трета е веќе побучна и сигурно знам дека не е во 3та(од 4), во прва малку троши да, исто и топло дувка, ама споро го загрева просторот иако има 2-3 степена разлика во Т. Сега рачно ја ставам во 3та или 4та и така брзо стоплува па после пак рачно ја враќам на ауто. Дали и на ладно ке прави исто незнам, по ова што е напишано на форумот изгледа исто ке биде и на поладно и некој ке треба да дреме до климава и да менува рачно. Сензорот на температура и е понеточен и од кинескиве Гри, 2-3 степена разлика има па ако сакам да е внатре 24, ја местам на 26 или 27 зашто на 24 воопшто не укључува ако е внатре 22-23. Логиката ми е дека И намерно и е подесен сензорот 2 степена погоре за да побрзо си го намали дувањето во омилената и 1ва брзина
Знае и да не одговори на притискање на Турбото(powerfull mode) ако сензорите и софтверот и пресметаат дека температурите се такви да нема потреба од Турбо.....да пукнеш!
Досегашнот искуство ми е со Грее клими, таа ко ке ја пуштев ако има разлика 2 или повеке степена мушки ке залауфа до максимум дур не ја постигне, па тек после ке почне да намалува. Електриков се плашам дека може и во ладното на минус надвор така мрзливо да си дувка у прва и со саати да ја брка зададената Т. Наводно решението било ако сакам на Ауто да ми работи со менување брзини на дување да и зададам 28 или 30 за да дува прво на појако па после да намали
Е сега ова со дувањево на спора брзина има и добри и лоши страни, добро е тоа што секогаш ке дувка топличко и ке го нема оној филлинг како ветар дека те дува со ладен(млак) воздух кој знае да смета. За помали квадратури ова е идеално добро(ем тихо ем топло), во поголем простор ке се јавува разлика од 3 степена од едниот до другиот крај на просторијата па ке мора рачно да се става во појака брзина.
Грито знае да дува и на појака брзина ама со поладен воздух а за да се одржи Т истиот ефект се добива, било да дува споро а топло.....или да дува брзо ама млако(ладно).
Е сеа искрено ни хевито незнам како работи и дали е поразлично или исто, кој ке земе хеви ке кажува
Me interesira samo kako se odnesuva Fujito uste.