Иднина на дизел моторите после скандалот со VW

  • Креатор на темата Креатор на темата teneke
  • Време на започнување Време на започнување
i bmw, mercedes, opel, i psa grupacijata, fakticki site inace oni ne prodavaat dizeli vo amerika taka da ne se zasegnati
BMW и Mercedes продаваат во америка[DOUBLEPOST=1443194012][/DOUBLEPOST]
Turbobenzincite so direct injection tehnologija gi imaat istite problemi so NOx i cesticki kako i dizelite. Downsizingot na motorite neizbezno pridonesuva do zgolemuvanje na ovie stetni gasovi i cestici. Ni DPF ni katalizator ne pomaga.
Inaku tocno e deka greenjeto so drva predizvikuva iljadnici pati pogolemo zagaduvanje nego site koli zaedno.
A jenkite so tolku se sekiraat za izduvnite gasovi kako samo si ja trujat pocvata so toa krakiranje i frakcioniranje na nafteni derivati.... kakvi sve otrovi pumpaat vo zemjata....

Од кај ти е овај муабет дека турбо бензинците имаат загадување како и дизелите. Јас од тоа што имам видено турбо бензиците се во моментов закон и по перформанси и по потршувачка и по ниска емисија на загадувачи.
 
Последно уредено:
Naduvanite downsize motori se site so ist problem koga e vo prasanje NOx. Nema razlika dali benzin ili dizel. Se raboti so mnogu retki-siromasni mesavini na gorivo/vozduh i doagja do oksidacija i stvaranje na stetni molekuli koi vo klasicni atmosferski motori se vrzuvaat vo drugi nestetni soedinenija.
 
Некој праша дали се ближи крајот на дизел моторите, според мене ДА се ближи.

Проблемот е што со строгите норми за издувни гасови, дизел моторите веќе една деценија мака мачат да ги достигнат притоа губејќи на квалитет и издржливост.
Почетокот беше со воведувањето на комон реил моторите од кои Фолксваген нерадо го прифати како компромис овој модел пошо со дизел со бош пумпа беше невозможно да се стигне нормата. Потоа следуваше вградување на дизел партикел филтерот и сите овие мерки значително се одразија во надолна линија на квалитетот и издржливост. На пример еден бензин мотор со еуро 3 загадува помалку од дизел од еуро 5 стандард.

Се чини дека дизел еуро 6 стандардот е веќе таванот и инженерите немаат соодветно решение како да ги задржат добрите перформанси и издржливост на дизел моторите. Се прогнозира дека после 2030 година дизелите веќе нема да се во употреба.

По се изгледа европските производители на автомобили веќе долго време инвестирале во погрешна технологија (нешто како упорноста на Нокиа во времето кога беше светски лидер да не прави Touch screen phones)[DOUBLEPOST=1443200315][/DOUBLEPOST]
Изгледа следен е BMW.
BMW е мал играч.
Ударија американците на столбот на европската автоиндустрија.
 
На европско ниво препорачана цена на ТНГ е 55% од цената на бензинот
 
:icon_mrgr:

volkswagen-skandal-merkel-partija-04.jpg
 
Naduvanite downsize motori se site so ist problem koga e vo prasanje NOx. Nema razlika dali benzin ili dizel. Se raboti so mnogu retki-siromasni mesavini na gorivo/vozduh i doagja do oksidacija i stvaranje na stetni molekuli koi vo klasicni atmosferski motori se vrzuvaat vo drugi nestetni soedinenija.

Еве турбо бензинец што се продава кај нас повели провери колку е загадувањето по спецификации и дали воопшто има азотни оксиди.

http://www.toyota.com.mk/model/auris-2015/
 
Турбо-бензинците со мала зафатнина во реални услови трошат повеќе и загадуваат повеќе од атмосферците со еднаква или слична моќност. Доколку ги подобрат тестовите да одговараат на реалната експлоатација на возилата, ќе доживеат слична судбина како и дизелите на ФВ.
 
Има акциза ТНГ, 4.9 денари е на кило плин.

Последното поевтинување на ТНГ пред неполни година дена, мислам дека беше резултат на некој нов договор кој Макпетрол го потпиша дали со Газпром, дали со не знам која компанија, единствено помнам дека преку ноќ цената на ТНГ од 39/40/41 денар(и) падна под 30 денари, едно време беше 26 денари за литар, а сега е 27/28 денари за литар.
 
Еве турбо бензинец што се продава кај нас повели провери колку е загадувањето по спецификации и дали воопшто има азотни оксиди.

http://www.toyota.com.mk/model/auris-2015/
Po specifikacija i spornite modeli na VW se cisti ko suza. :D Site firmi lazat, i za izduvni gasovi i za potrosuvacka. Vo USA turbobenzinci uopste nema ili gi ima ama epten malku. Tamu vrvi samo atmosferski v8 so 3000+ccm3, ne se zamaraat so potrosuvacka. Ovie modeli so mali nabildani motori sigurno gi nema. ke dojdat i tie na red za malce postroga kontrola i tamu ke se cukaat po glavata.
Znaci downsized turbobenzincite provereno ispustaat NOx i cesticki isto kako dizelite, se raboti za mnogu slicna skoro ista komon rail tehnologija. Hyundai ima duri i prototip na CR benzinec so raboti bez svekici to est ima samopalenje na gorivoto isto kako kaj dizelite.
http://www.caranddriver.com/feature...l-gas-engine-runs-without-spark-plugs-feature
 
Последно уредено:
Po specifikacija i spornite modeli na VW se cisti ko suza. :D Site firmi lazat, i za izduvni gasovi i za potrosuvacka. Vo USA turbobenzinci uopste nema ili gi ima ama epten malku. Tamu vrvi samo atmosferski v8 so 3000+ccm3, ne se zamaraat so potrosuvacka. Ovie modeli so mali nabildani motori sigurno gi nema. ke dojdat i tie na red za malce postroga kontrola i tamu ke se cukaat po glavata.
Znaci downsized turbobenzincite provereno ispustaat NOx i cesticki isto kako dizelite, se raboti za mnogu slicna skoro ista komon rail tehnologija. Hyundai ima duri i prototip na CR benzinec so raboti bez svekici to est ima samopalenje na gorivoto isto kako kaj dizelite.
http://www.caranddriver.com/feature...l-gas-engine-runs-without-spark-plugs-feature
Се продаваат и во Америка турбобензинците. Не знам колкав дел од пазарот чинат, но ги има се' повеќе.
 
Po specifikacija i spornite modeli na VW se cisti ko suza. :D Site firmi lazat, i za izduvni gasovi i za potrosuvacka. Vo USA turbobenzinci uopste nema ili gi ima ama epten malku. Tamu vrvi samo atmosferski v8 so 3000+ccm3, ne se zamaraat so potrosuvacka. Ovie modeli so mali nabildani motori sigurno gi nema. ke dojdat i tie na red za malce postroga kontrola i tamu ke se cukaat po glavata.
Znaci downsized turbobenzincite provereno ispustaat NOx i cesticki isto kako dizelite, se raboti za mnogu slicna skoro ista komon rail tehnologija. Hyundai ima duri i prototip na CR benzinec so raboti bez svekici to est ima samopalenje na gorivoto isto kako kaj dizelite.
http://www.caranddriver.com/feature...l-gas-engine-runs-without-spark-plugs-feature
Valvo pak so info od 90te ...USA ja ima najstrogata kontrola za zagaduvanje....Sekoja avtomobil postar od 5 godini se proveruva godisno na tehnicki za izduvni gasovi! Drugo USA marketot poleka se vtri na turbo benzinci zaradi ekonomicnosta i silata! Skoro site brendovi imaat turbo modeli so 4 klipa so nad 200 ks.(including me)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom