Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Na benzinot e 30 i kusur na naftata 20 i kusur. ako mu lupnat na plinot visoki akcizi kako na benzinot nikoj nema ni da go poglednuva.Има акциза ТНГ, 4.9 денари е на кило плин.
Изгледа следен е BMW.
BMW и Mercedes продаваат во америка[DOUBLEPOST=1443194012][/DOUBLEPOST]i bmw, mercedes, opel, i psa grupacijata, fakticki site inace oni ne prodavaat dizeli vo amerika taka da ne se zasegnati
Turbobenzincite so direct injection tehnologija gi imaat istite problemi so NOx i cesticki kako i dizelite. Downsizingot na motorite neizbezno pridonesuva do zgolemuvanje na ovie stetni gasovi i cestici. Ni DPF ni katalizator ne pomaga.
Inaku tocno e deka greenjeto so drva predizvikuva iljadnici pati pogolemo zagaduvanje nego site koli zaedno.
A jenkite so tolku se sekiraat za izduvnite gasovi kako samo si ja trujat pocvata so toa krakiranje i frakcioniranje na nafteni derivati.... kakvi sve otrovi pumpaat vo zemjata....
BMW е мал играч.Изгледа следен е BMW.
Naduvanite downsize motori se site so ist problem koga e vo prasanje NOx. Nema razlika dali benzin ili dizel. Se raboti so mnogu retki-siromasni mesavini na gorivo/vozduh i doagja do oksidacija i stvaranje na stetni molekuli koi vo klasicni atmosferski motori se vrzuvaat vo drugi nestetni soedinenija.
Има акциза ТНГ, 4.9 денари е на кило плин.
Po specifikacija i spornite modeli na VW se cisti ko suza.Еве турбо бензинец што се продава кај нас повели провери колку е загадувањето по спецификации и дали воопшто има азотни оксиди.
http://www.toyota.com.mk/model/auris-2015/
Се продаваат и во Америка турбобензинците. Не знам колкав дел од пазарот чинат, но ги има се' повеќе.Po specifikacija i spornite modeli na VW se cisti ko suza.Site firmi lazat, i za izduvni gasovi i za potrosuvacka. Vo USA turbobenzinci uopste nema ili gi ima ama epten malku. Tamu vrvi samo atmosferski v8 so 3000+ccm3, ne se zamaraat so potrosuvacka. Ovie modeli so mali nabildani motori sigurno gi nema. ke dojdat i tie na red za malce postroga kontrola i tamu ke se cukaat po glavata.
Znaci downsized turbobenzincite provereno ispustaat NOx i cesticki isto kako dizelite, se raboti za mnogu slicna skoro ista komon rail tehnologija. Hyundai ima duri i prototip na CR benzinec so raboti bez svekici to est ima samopalenje na gorivoto isto kako kaj dizelite.
http://www.caranddriver.com/feature...l-gas-engine-runs-without-spark-plugs-feature
Valvo pak so info od 90te ...USA ja ima najstrogata kontrola za zagaduvanje....Sekoja avtomobil postar od 5 godini se proveruva godisno na tehnicki za izduvni gasovi! Drugo USA marketot poleka se vtri na turbo benzinci zaradi ekonomicnosta i silata! Skoro site brendovi imaat turbo modeli so 4 klipa so nad 200 ks.(including me)Po specifikacija i spornite modeli na VW se cisti ko suza.Site firmi lazat, i za izduvni gasovi i za potrosuvacka. Vo USA turbobenzinci uopste nema ili gi ima ama epten malku. Tamu vrvi samo atmosferski v8 so 3000+ccm3, ne se zamaraat so potrosuvacka. Ovie modeli so mali nabildani motori sigurno gi nema. ke dojdat i tie na red za malce postroga kontrola i tamu ke se cukaat po glavata.
Znaci downsized turbobenzincite provereno ispustaat NOx i cesticki isto kako dizelite, se raboti za mnogu slicna skoro ista komon rail tehnologija. Hyundai ima duri i prototip na CR benzinec so raboti bez svekici to est ima samopalenje na gorivoto isto kako kaj dizelite.
http://www.caranddriver.com/feature...l-gas-engine-runs-without-spark-plugs-feature