Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки не пишувам, но често пратам и сега би ве замолил за малку помош. Купив DRAG ZX3 TeamEdition и како прво точаче сум многу задоволен. Но моите желби растат, поради моменталната финансиска состојба неможам да си дозволам нешто подобро па затоа решив сега за сега да сменам некое делче за да добијам нешто подобро. Па би ве замолил за малку совети околу предни и задни менувачи кои се добри, кои би можел да ги купам.
Еве линк од мојот точак:
http://www.dragbicycles.com/?menu=product&id=244#specification
Гледам делови на velosprint.com.mk ама искрено не се разбирам баш. Би побарал совет од оние поискусните за тоа што би можел да сменам за да добијам добра промена, пишете ваши мислења. Поздрав :)
 
Дечки не пишувам, но често пратам и сега би ве замолил за малку помош. Купив DRAG ZX3 TeamEdition и како прво точаче сум многу задоволен. Но моите желби растат, поради моменталната финансиска состојба неможам да си дозволам нешто подобро па затоа решив сега за сега да сменам некое делче за да добијам нешто подобро. Па би ве замолил за малку совети околу предни и задни менувачи кои се добри, кои би можел да ги купам.
Еве линк од мојот точак:
http://www.dragbicycles.com/?menu=product&id=244#specification
Гледам делови на velosprint.com.mk ама искрено не се разбирам баш. Би побарал совет од оние поискусните за тоа што би можел да сменам за да добијам добра промена, пишете ваши мислења. Поздрав :)
Јас би инвестирал во хидро кочници или подобар пренос, да сум на твое место. Инаку за менувачи, гледај минимум да се Shimano Deore, нормално и шифтери. Не знам само дали ќе најдеш за 7 брзини, евентуално некој постар модел.
 
Bidna vekje go zemav Aplina Heliumot :) Fala vi na site, se nadevam napraviv dobar izbor, pa ke vidime :)
 
Јас би инвестирал во хидро кочници или подобар пренос, да сум на твое место. Инаку за менувачи, гледај минимум да се Shimano Deore, нормално и шифтери. Не знам само дали ќе најдеш за 7 брзини, евентуално некој постар модел.
Истото сакав да го направам, да ставам хидро кочници.
Што мислиш за следнава:
http://velosprint.com.mk/oprema/kochnici/avid-elixir-1-hidraulicna-kocnica
Видов има и на пробајк.мк ама ама малце се поскапи, малце повише.
 
Истото сакав да го направам, да ставам хидро кочници.
Што мислиш за следнава:
http://velosprint.com.mk/oprema/kochnici/avid-elixir-1-hidraulicna-kocnica
Видов има и на пробајк.мк ама ама малце се поскапи, малце повише.
Кои и да ги ставиш, Авид или Шимано, ќе бидат подобри од механичките Шимано што ги имаш сега. Немој да се зезнеш само да купиш Promax хидро кочници, не ги бива. За Шимано хидро кочници разгледај тука.
 
Истото сакав да го направам, да ставам хидро кочници.
Што мислиш за следнава:
http://velosprint.com.mk/oprema/kochnici/avid-elixir-1-hidraulicna-kocnica
Видов има и на пробајк.мк ама ама малце се поскапи, малце повише.

За што го користиш точакот ? Лабаво низ маало/кеј, или па возиш подолги релации, офроуд, долги удолници и слично ? :) Механичките дискови не ти вршат работа ? :)
 
Дечки, сакам што повеќе луѓе да го погледнат следното видео.
Важно е затоа што што секој ден наоѓаме глупи изговори за извршување на некаква обврска или наоѓаме изговор да го одложиме договорот затоа што не мрзи да го мрднеме газот од кревет.

Ова видео е инспирирачко и покажува што може да направи силна волја, силна желба и неизмерна решителност да се вратиш на точак иако пред две години токму тој точак ти „помогнал“ да си го скршиш ’рбетот и да се парализираш од половината надоле.

Martyn Ashton: Back on track


Извинете за едитиран пост, ама морав да покажам што знаеше и умееше Ештон пред својата повреда:

 
Последно уредено:
Има ваква група/страна во Скопје?

https://www.facebook.com/pages/Aj-da-vozime-na-Pelister/742307342554709

Или дали се организира вакво нешто офроуд за викенд од некој клуб?

https://www.facebook.com/groups/569016763231841/ - Macedonian Bike Riders организираат тури барем 2 пати неделно. Не се сите офроуд ама веројатно ќе погодиш некоја.

https://www.facebook.com/groups/496200450469441/ - EXPLORE MACEDONIA TOUR се малку поспремни од овие погоре и возат 70% долги асфалтни тури, од 80 па и до 250 километри. Организираат и пократки, полесни турички како Скопје - Катланово - Скопје, Скопје - Матка - Скопје, Скопје - Марков Манастир - Скопје и така натаму.

Возејќи со овие две групи ќе си запознаеш дечки што возат секојдневно. :)
 
ај да се пофалам, си купив нов бајк (на старо) :) ... и сум воодушевен од него. Коска е!

модел PEUGEOT IZOARD; мислам дека е од 1989 год, со full Shimano RX100 опрема, има пренос елипса Shimano BioPace 52/42; волан Philippe Atax Franco Italia D352; и Seat Post StrongLight.
Средувам уште пар ситници на него и ќе биде закон! :D
Од '89? Кај бил чуван, во музеј? Одлично изгледа. :) Наздравје возење.
 
Од '89? Кај бил чуван, во музеј? Одлично изгледа. :) Наздравје возење.
Незнам кај бил чуван, ама од тој период е, горе долу некоја година плус. Еве баш барав на интернет нешто повеќе за точакот и најдов линк од каталог од 1990 каде го има Peugeot Izoard http://www.peugeotshow.com/1990nl/1990nl_06.jpg

Е сега имам едно прашање до некој што се разбира, напред преносот е елипса 52/42, а позади касетата е 14-28. Дали можам да ставам позади друга касета 14-32? По странски форуми читам дека 14-32 е голема за задниот менувач shimano RX100, тука кај нас во некои сервиси ми викаат дека ќе може.
Инаку потребна ми е 32ка, бидејќи нагоре на водно со 42 напред и 28 позади, е премногу исцпрно на некои места.
 
За што го користиш точакот ? Лабаво низ маало/кеј, или па возиш подолги релации, офроуд, долги удолници и слично ? :) Механичките дискови не ти вршат работа ? :)
Возам подолги релации, секој ден гледам да го качувам Водно ама си планирам и подолги тури, па затоа прашував што и како според вас да сменам за да добијам нешто подобро. :)
 
Возам подолги релации, секој ден гледам да го качувам Водно ама си планирам и подолги тури, па затоа прашував што и како според вас да сменам за да добијам нешто подобро. :)
Извози ги деловите прво, па смени ги. За стварно да осетиш разлика, треба да ја смениш цела група. Од менувачи, шифтери, кочници, пренос, касета, па и амортизер.
Од Shimano, минимум Deore. Од Sram, минимум X5/X7. За амортизер, Rock shox, минимум XC32. Е сега, тоа може прилично доста да те чини. Затоа размисли, дали повеќе ти се исплати надградување или нов точак. :)
 
Незнам кај бил чуван, ама од тој период е, горе долу некоја година плус. Еве баш барав на интернет нешто повеќе за точакот и најдов линк од каталог од 1990 каде го има Peugeot Izoard http://www.peugeotshow.com/1990nl/1990nl_06.jpg

Е сега имам едно прашање до некој што се разбира, напред преносот е елипса 52/42, а позади касетата е 14-28. Дали можам да ставам позади друга касета 14-32? По странски форуми читам дека 14-32 е голема за задниот менувач shimano RX100, тука кај нас во некои сервиси ми викаат дека ќе може.
Инаку потребна ми е 32ка, бидејќи нагоре на водно со 42 напред и 28 позади, е премногу исцпрно на некои места.

Ако позади ти е 28 мислам дека повеќе ќе ти се исплати предните да ги смениш со компакт 34/50, многу повеќе ќе добиеш со помалку заебанции. Со колку брзини ти е касетата позади?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom