Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Па можеш да го стискаш до крај ама пробај да одржуваш на 40, ако имаш на 45 граничник. Не е баш убаво да го држиш до крај ама еднаш-два пати не е проблем, онака кејфот да си го направиш :D

Пола брзина ако пробаш да возиш јака ти душа, јас на 60 имам граничник па низ населба се трудам повеќе од 45 да не го дигам. Ама некогаш ќе излезам на главна и го дигам 60 зошто сакам да се/го издувам.

Јас полека се симнав од 300ки, па 250ки, па 125ки па сега 50ка. Од зимоска ќе почнам полека пак нагоре :).
 
Луѓе, дојде ден и јас за мотор да се заинтересирам.
Она што ми треба е практично моторче до 1000Е што ќе може да ги влечка моите 90кг/175цм, и плус нешто ствари од продавница.
Имам од Хамачи.мк (од Сим не најдов сајт) отворено 7 различни мотори ама како што појма немам од мотори незнам што да гледам.
Дајте совет:
  1. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/yy150t-19-4t-detail?lang=en&showall=1#машина
  2. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/sg150-tr150-4t-detail?lang=en&showall=1#prettyPhoto
  3. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/yy150t-4t-93-detail?lang=en&showall=1#машина
  4. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/yy150t-12c-4t-detail?lang=en&showall=1#машина
  5. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/bt49qt-18-2t-77-detail?lang=en&showall=1#машина
  6. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/50qt-13-58-368-detail?lang=en&showall=1#машина
  7. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/vici-detail?lang=en&showall=1#машина
 
Ако сакаш шасиски поголем мотор ќе одбереш 1,2 или 3. 50ка не ти препорачувам зошто кога ќе ја натовариш со 5+ кила, рачунај тоа се 95+ кила. Нема да ти оди ти како што сакаш, едноставно нема да ти влече доволно.

150ките им се добри. 1 јас не би го одбрал зошто естетски не ми се свиѓа, па затоа би отишол на 2,3 или 4.
 
Слушнав имало финта, земаш 50цц кој е у ствари 80цц. Тоа вистина може? Би одел на таква опција за да избегнам полагање, читам треба цел куфер документи, лекарски уверенија бла бла. И згора на тоа 100 евра полагање.
Може некој да потврди за ова со 80цц?
 
Imam slusnato deka nemaat vrska so 80ki tie, ama neznam tocno.
 
Вака сега едно прашање до вас кој може да ми помогне . Лани зедов нов скутер од Хамачи арно ама ги изгубив сите документи од скутерот пред да го регистрирам. Има ли шанси некако да го регистрирам и кои документи ми требаат за да го регистрирам. Го возев 1000 км без проблем нерегистриран и без таблици но доколку може сакам да го регистрирам.


Ти треба фактурата и документите што ти ги имаат дадено кога си го купил... Оди таму од кај што си го купил, они сигурно те имаат заведено некаде дека ти продале скутер и барај да ти дадат други копии од истите документи...[DOUBLEPOST=1428269503][/DOUBLEPOST]
Купив gilera runner sp 50 ама сеуште не сум го земал од салон.
На што треба да внимавам ? Дали додека има граничник можам да го стискам до крај ? Некој викаат дека треба да го палам, да оставам да се загрее па после да возам.
Некој совет околу тоа ?
Ова ми е прв скутер па би сакал некој предлог.


Си земал убаво моторче, со здравје да си го возиш... Квалитетна машина е, така да не му се секирај многу што и како. Гледај следи упатства од прирачникот за корисници што ке ти дојде со него и од тие од кај што си го купил за да не изгубиш гаранција. Генерално на што треба да обратиш внимание е следново :
1. Да не се малтретира ладен мотор... Стрес на ладен мотор не е никако добар... Може да го возиш, ама додека не крене работна температура никако голема туража, нити во место....
2. Да не се држи на константен број на вртежи... Значи фаќање константна брзина на ист број на вртежи на подолго време не е добро... Најубаво се разработува нова машина на тој начин што полека се додава, па се намалува, па пак се додава и пак се намалува гаста и брзината... На тој начин машината се навикнува на различен начин на возење, клипот иде побрзо-побавно, радилицата се врти побрзо-побавно и тн..
3. Се смета, како некое непишано правило, дека разработување на машината е до првиот сервис или 1000км, инаку нова машина не е разработена доволно ни на 5 000км... Така да додека трае разработувањето најубаво е да не се стиска повеќе од 80% од максималната брзина, затоа обично и имаат блокажи скутерите...
4. На колку ти кажаа прв севис ? Ако ти имаат кажано на 1000км, нема да е лошо првиот сервис да биде пред 300км, да се смени уље, филтер за уље и уље во пренос... Таа машина е нова и иако е тестирана неколку часа уште во фабриката пред да биде наместена на скутерот, сепак додека се разработува се ствараат струготини додека да налегнат деловите убаво, па не е лошо првиот сервис да биде што побрзо... Така да направи го на 300 па пак на 1000 и после гледај да не го прескокнуваш сервисниот интервал што е деклариран од производителот... Јас кога го земав нов си сменив уље и филтер за уље уште на 100км, па пак на 500км и на 1000км отидов на сервис... После тоа си правам сервис помеѓу 4 и 5000км или еднаш годишно, бидејќи толку поминувам во сезона, иако според упатството од производителот вика сервис на 10 000км, ама тоа ми се 2 сезони и нечини да стои уље во него 2 години ... Исто така бидејќи се вози низ град треба редовно чистење т.е перење на филтерот за воздух, ама несмее да се става сув назад, туку треба да биде мрсен за да ја задржува прашината, а ако веќе немаш такво средство за намрсување добра работа врши и WD40 спрејчето а и евтино е...
5. На секој сервис гледај да користиш добри и квалитетни уљиња и заменски делови и така и ке ти трае долго...[DOUBLEPOST=1428269864][/DOUBLEPOST]
Луѓе, дојде ден и јас за мотор да се заинтересирам.
Она што ми треба е практично моторче до 1000Е што ќе може да ги влечка моите 90кг/175цм, и плус нешто ствари од продавница.
Имам од Хамачи.мк (од Сим не најдов сајт) отворено 7 различни мотори ама како што појма немам од мотори незнам што да гледам.
Дајте совет:
  1. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/yy150t-19-4t-detail?lang=en&showall=1#машина
  2. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/sg150-tr150-4t-detail?lang=en&showall=1#prettyPhoto
  3. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/yy150t-4t-93-detail?lang=en&showall=1#машина
  4. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/150/yy150t-12c-4t-detail?lang=en&showall=1#машина
  5. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/bt49qt-18-2t-77-detail?lang=en&showall=1#машина
  6. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/50qt-13-58-368-detail?lang=en&showall=1#машина
  7. http://motori.hamachi.mk/index.php/scoot/50/vici-detail?lang=en&showall=1#машина
Слушнав имало финта, земаш 50цц кој е у ствари 80цц. Тоа вистина може? Би одел на таква опција за да избегнам полагање, читам треба цел куфер документи, лекарски уверенија бла бла. И згора на тоа 100 евра полагање.
Може некој да потврди за ова со 80цц?


За тие 1200-1300 евра е подобро половен скутер од добра марка, отколку било кој кинески... Ако ти е веќе за 125-ка имаш еден куп Априлии Атлантик или Спорт Сити за цена од околу 1500 евра, а подобро е да дадеш 1500 евра за Атлантик стар 5-6 години отколку да земеш ново кинеско... Па и половен Кимко Гранд Динк 125 ти е подобар избор отколку нов кинез, а иста цена е, само што ке е возен 4-5 сезони и ке има некои 15 000км... За 80цц имам видено на некој оглас се продаваа нови кинески, као демек биле 80цц а се регистрирале на 50цц... Колку се 80цц незнам, пошто се кинески не им ни обрнав внимание, мада ако не земеш сам да го преправиш, да ставиш поголем клип, карбуратор и други пропратни делови неможеш да бидеш 100% дека е така како што викаат... Пошто сметај дека кинеско е едно на хартија, а сосема друго нешто во реалност...
 
Последно уредено:
Слушнав имало финта, земаш 50цц кој е у ствари 80цц. Тоа вистина може? Би одел на таква опција за да избегнам полагање, читам треба цел куфер документи, лекарски уверенија бла бла. И згора на тоа 100 евра полагање.
Може некој да потврди за ова со 80цц?
па може ова, мојот скутер е 80сс а е заверен како да е 50сс и е регистриран како 50сс
скутерот е баш добар д0 80 оди
 
Ти треба фактурата и документите што ти ги имаат дадено кога си го купил... Оди таму од кај што си го купил, они сигурно те имаат заведено некаде дека ти продале скутер и барај да ти дадат други копии од истите документи...[DOUBLEPOST=1428269503][/DOUBLEPOST]


Си земал убаво моторче, со здравје да си го возиш... Квалитетна машина е, така да не му се секирај многу што и како. Гледај следи упатства од прирачникот за корисници што ке ти дојде со него и од тие од кај што си го купил за да не изгубиш гаранција. Генерално на што треба да обратиш внимание е следново :
1. Да не се малтретира ладен мотор... Стрес на ладен мотор не е никако добар... Може да го возиш, ама додека не крене работна температура никако голема туража, нити во место....
2. Да не се држи на константен број на вртежи... Значи фаќање константна брзина на ист број на вртежи на подолго време не е добро... Најубаво се разработува нова машина на тој начин што полека се додава, па се намалува, па пак се додава и пак се намалува гаста и брзината... На тој начин машината се навикнува на различен начин на возење, клипот иде побрзо-побавно, радилицата се врти побрзо-побавно и тн..
3. Се смета, како некое непишано правило, дека разработување на машината е до првиот сервис или 1000км, инаку нова машина не е разработена доволно ни на 5 000км... Така да додека трае разработувањето најубаво е да не се стиска повеќе од 80% од максималната брзина, затоа обично и имаат блокажи скутерите...
4. На колку ти кажаа прв севис ? Ако ти имаат кажано на 1000км, нема да е лошо првиот сервис да биде пред 300км, да се смени уље, филтер за уље и уље во пренос... Таа машина е нова и иако е тестирана неколку часа уште во фабриката пред да биде наместена на скутерот, сепак додека се разработува се ствараат струготини додека да налегнат деловите убаво, па не е лошо првиот сервис да биде што побрзо... Така да направи го на 300 па пак на 1000 и после гледај да не го прескокнуваш сервисниот интервал што е деклариран од производителот... Јас кога го земав нов си сменив уље и филтер за уље уште на 100км, па пак на 500км и на 1000км отидов на сервис... После тоа си правам сервис помеѓу 4 и 5000км или еднаш годишно, бидејќи толку поминувам во сезона, иако според упатството од производителот вика сервис на 10 000км, ама тоа ми се 2 сезони и нечини да стои уље во него 2 години ... Исто така бидејќи се вози низ град треба редовно чистење т.е перење на филтерот за воздух, ама несмее да се става сув назад, туку треба да биде мрсен за да ја задржува прашината, а ако веќе немаш такво средство за намрсување добра работа врши и WD40 спрејчето а и евтино е...
5. На секој сервис гледај да користиш добри и квалитетни уљиња и заменски делови и така и ке ти трае долго...[DOUBLEPOST=1428269864][/DOUBLEPOST]



За тие 1200-1300 евра е подобро половен скутер од добра марка, отколку било кој кинески... Ако ти е веќе за 125-ка имаш еден куп Априлии Атлантик или Спорт Сити за цена од околу 1500 евра, а подобро е да дадеш 1500 евра за Атлантик стар 5-6 години отколку да земеш ново кинеско... Па и половен Кимко Гранд Динк 125 ти е подобар избор отколку нов кинез, а иста цена е, само што ке е возен 4-5 сезони и ке има некои 15 000км... За 80цц имам видено на некој оглас се продаваа нови кинески, као демек биле 80цц а се регистрирале на 50цц... Колку се 80цц незнам, пошто се кинески не им ни обрнав внимание, мада ако не земеш сам да го преправиш, да ставиш поголем клип, карбуратор и други пропратни делови неможеш да бидеш 100% дека е така како што викаат... Пошто сметај дека кинеско е едно на хартија, а сосема друго нешто во реалност...
Фала за исцрпниот коментар. Ако ставам ауспух понатаму ќе треба и ролни да сменам ? Не би сакал да го отварам моторот. И што би можел да очекувам само со ауспух и ролни ? Старт ?
 
Фала за исцрпниот коментар. Ако ставам ауспух понатаму ќе треба и ролни да сменам ? Не би сакал да го отварам моторот. И што би можел да очекувам само со ауспух и ролни ? Старт ?

Зависи какви ролни сакаш. Лесни за старт или тешки за крајна. Јас ти препорачувам да ги искомбинираш, на пример лесна, тешка. Вкупно се 6 ролни. Тоа ќе ти овозможи и брз старт и добра крајна брзина.

А нема врска тоа ако смениш ауспух дека треба да мењаш и ролни.
 
па може ова, мојот скутер е 80сс а е заверен како да е 50сс и е регистриран како 50сс
скутерот е баш добар д0 80 оди


До 80 км/ч без проблем одат сите 50ки од појакиве марки... Секој SR50, Runner, Aerox стигаат 80 км/ч лесно...

Фала за исцрпниот коментар. Ако ставам ауспух понатаму ќе треба и ролни да сменам ? Не би сакал да го отварам моторот. И што би можел да очекувам само со ауспух и ролни ? Старт ?


Немора... Можеш да смениш само ролни, само ауспух или цел пренос и ауспух заедно... Само ауспух ке ти смени звук, а зависно од ролните, ако се полесни би требало да добие на старт повеќе, ама ке изгуби на крајна и обратно, ако се потешки треба да добие на крајна, ама ке изгуби на старт... Тоа е некоја логика... Ама ти располагаш со само 5.5 кс, така да ја би ти кажал не чепкај ич ништо и вози со го стандард, што и да му правиш ке дадеш многу пари а ке добиеш малку... Добро ке биде побрза од другите 50ки што се стандард, ама што дека, сигурно не планираш да се тркаш со него... Ако е така, за тие 2200-2300 евра што си ја купил, плус тие 300-400 евра што ке ги дадеш додатно, зашто не си земал некој половен, ама добар Нексус 300, гледам ги имаше неколку се продаваа по цена од 2800-3000 евра, и ке имаш доволно и снага и брзина и комоција... Па и добар Кимко Ексајтинг ти влага у комбинација...
 
Nexus 300, Kymco Xciting R. Топ модели, ги имав порано и навистина квалитетни мотори.
 
До 80 км/ч без проблем одат сите 50ки од појакиве марки... Секој SR50, Runner, Aerox стигаат 80 км/ч лесно...




Немора... Можеш да смениш само ролни, само ауспух или цел пренос и ауспух заедно... Само ауспух ке ти смени звук, а зависно од ролните, ако се полесни би требало да добие на старт повеќе, ама ке изгуби на крајна и обратно, ако се потешки треба да добие на крајна, ама ке изгуби на старт... Тоа е некоја логика... Ама ти располагаш со само 5.5 кс, така да ја би ти кажал не чепкај ич ништо и вози со го стандард, што и да му правиш ке дадеш многу пари а ке добиеш малку... Добро ке биде побрза од другите 50ки што се стандард, ама што дека, сигурно не планираш да се тркаш со него... Ако е така, за тие 2200-2300 евра што си ја купил, плус тие 300-400 евра што ке ги дадеш додатно, зашто не си земал некој половен, ама добар Нексус 300, гледам ги имаше неколку се продаваа по цена од 2800-3000 евра, и ке имаш доволно и снага и брзина и комоција... Па и добар Кимко Ексајтинг ти влага у комбинација...
Го продадов мојот hyosung aguila gv650 и сакав нешто без регистрација бидејќи веќе регистрирам 2 коли. Сакав да земам половна џилера ама во тој момент имаше промоција во Динамикс и џилерите беа 2000е. Си реков подобро нова па ќе ја продадам за две три години ако не ми се свиѓа за 1700-800 евра. Ми треба за низ град, навака натака.
 
Го продадов мојот hyosung aguila gv650 и сакав нешто без регистрација бидејќи веќе регистрирам 2 коли. Сакав да земам половна џилера ама во тој момент имаше промоција во Динамикс и џилерите беа 2000е. Си реков подобро нова па ќе ја продадам за две три години ако не ми се свиѓа за 1700-800 евра. Ми треба за низ град, навака натака.


Мислиш дека ако земеш двотактна 50ка ке ги заштедиш тие 70-80 евра што ке ги дадеш за регистрација за 4 тактен 300цц скутер ? Нема... А нема затоа што таа 2 тактна 50ка од 100+ кг низ град ке ти троши 5 литри гориво, а 300-ката 4 тактна ке ти троши 3-3,5... Парите што нема да ги дадеш кај поголемиот за регистрација, ке ги дадеш кај помалиот за гориво, а секако и на тој помал ке треба да му плаќаш осигурување секоја година по 20-25 евра ... Врти - сучи исто ти излага годишни трошоци, со таа предност што со таа 300-ка можеш многу лесно да патуваш по потреба и меѓуградска за 3 пати поевтин пат отколку со кола...
 
Астробој, тоа Хамачито, шо модел ти е? Колку го плати, како си задоволен од потрошувачка? Двотакт или четворка? Утре сабајлечки планирам да тркнам до локалната Хамачи продавница да видам шо имаат на лагер па да знам шо да барам.
Бев кај еден шо продава некои кинези од по 1200 евра, ама ни денар не пушта на цена, и згора беа 50цц, ама големки, некои 2м должина. Демек оделе супер без никакво појачување.:unsure:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom