Скопје 2014 (Генерална дискусија)

  • Креатор на темата Креатор на темата Принцезичка
  • Време на започнување Време на започнување

Дали го одобрувате проектот Скопје 2014?


  • Вкупно гласачи
    593
Не би можел да ја сфатам таа политичка порака, што би била, “ние сме дрво без корен мораме да копираме европски неокласични, барокни и ренесансни зданија“
 
Не би можел да ја сфатам таа политичка порака, што би била, “ние сме дрво без корен мораме да копираме европски неокласични, барокни и ренесансни зданија“
Ние сме христијани, а не потурци. Бидејќи до секој ќош на Скопје вриштеше Турција. Се друго беа безлични згради.
 
Министерството за правда (кај Мк доналдс) на Рекорд..
Прегледај го приврзокот 117319
Срам ми е мајке ми, срам ми е. Да живеев во Аеродром ќе сакав да се отцепам од Скопје.

И што е најбитно фасадата се мења и се изолира само од напред. Од позади по старо си стои.
 
@Inglourious Basterd
Нели за Кина праевме муабет ;)

Иначе, не дека си грешка, ама бива ли толку без вкус и кичесто да биде, немаат ли некој салам архитект да ангажираат па мора сега сите ние талентот на овие да им го гледаме.
 
Такви објекти се градат кога власта сака да испрати политичка порака, не кога има вишок на пари.
Имам размислувано за ова и јасно ми е дека е ова повеќе политички проект на ВМРО (затоа и многу со естетика не се замараат). Прашањето што ми се врти е -- дипломатијата нели е подобар механизам (јасно дека е подолг процес и понезивесен, меѓутоа и резултатите се поголоеми)?
 
Какви глупости, мостот пред холидеј толку ли турски личи што дури милион/два треба да се фрлат на ограда?
 
Барем да не беа од стиропор, смешно е таква архитектура да се копира со пластика.

Или видоја дека модерната од железо и од стакло е потешка за праење па ај лепи од овие.:facepalm:
 
@Inglourious Basterd
Нели за Кина праевме муабет ;)

Иначе, не дека си грешка, ама бива ли толку без вкус и кичесто да биде, немаат ли некој салам архитект да ангажираат па мора сега сите ние талентот на овие да им го гледаме.
Ако е за Кина, тогаш е истата порака што сакал да ја прати Петар Велики своевремено. „Ние решивме да припаѓаме на западната цивилизација, моќни сме, сакаме да бидеме и партнер и фактор во решавањето на западните прашања и проблеми“.

Поквалитетно чини повеќе пари. СК 2014 е многу ефтин проект, настрана фамата што се дига за него. Држави трошеле значително повеќе пари кога се труделе да ја испратат истата порака.
Имам размислувано за ова и јасно ми е дека е ова повеќе политички проект на ВМРО (затоа и многу со естетика не се замараат). Прашањето што ми се врти е -- дипломатијата нели е подобар механизам (јасно дека е подолг процес и понезивесен, меѓутоа и резултатите се поголоеми)?
Не е, бидејќи делата од дипломатијата на остануваат вечно. Било која одлука може да биде променета исто толку брзо.
 
Не е никаков историски преседан копирањето на западен стил на градење. Всушност, секое политички мотивирано градење е копирање. Го правела Русија кога се трансформирала од племенска заедница во империја, тие дури и цел град имаат ископирано, го правеле САД пред век и пол, го прави Кина денес.

Ариевската раса е важна затоа што она има многу поголем капацитет за да ствара цивилизација од било која друга раса. Она е есенциално креативна раса, надарена со хероизам. Ариевската раса е стандарниот носител на цивилизациите. Некои други раси имаат капацитет да копираат, имитираат или да одржуваат цивилизација (или да измислуваат некои тривиални работи) - но на нив им недостасува капацитет за стварање на оргинални цивилизации. Ако изумре Ариевската раса, заедно со неа ќе изумре и цивилизацијата - и идната цивилицација ќе биде невозможна. Се што имаме сега и тоа што го цениме - цивилизираниот начин на живот, науката технологијата, медицината и така понатаму - се е тоа резултат на Ариевската инвентност и Ариевскиот хероизам.

Значи затоа копираат кинезите затоа што се жута раса.
 
Ариевската раса е важна затоа што она има многу поголем капацитет за да ствара цивилизација од било која друга раса. Она е есенциално креативна раса, надарена со хероизам. Ариевската раса е стандарниот носител на цивилизациите. Некои други раси имаат капацитет да копираат, имитираат или да одржуваат цивилизација (или да измислуваат некои тривиални работи) - но на нив им недостасува капацитет за стварање на оргинални цивилизации. Ако изумре Ариевската раса, заедно со неа ќе изумре и цивилизацијата - и идната цивилицација ќе биде невозможна. Се што имаме сега и тоа што го цениме - цивилизираниот начин на живот, науката технологијата, медицината и така понатаму - се е тоа резултат на Ариевската инвентност и Ариевскиот хероизам.

Значи затоа копираат кинезите затоа што се жута раса.
:pos::pos::pos:
 

Ариевци е термин користен за опис на Бела, или Европска Раса. Ариевската Раса се состои од неколку под-раси или под-типови. Некои луѓе сметаат дека помеѓу тие под-раси постојат и овие групи на раси: Северни Европејани или Нордијска; Медитеранци; Словени и Алпинци. Вистинската Антрополошка поделба на Ариевската раса се дели на 5 различни под-типови: 1) Нордиски, 2) Динарски, 3) Медитерански, 4) Источно Европски, и 5) Алпински тип.
 
Ариевци е термин користен за опис на Бела, или Европска Раса. Ариевската Раса се состои од неколку под-раси или под-типови. Некои луѓе сметаат дека помеѓу тие под-раси постојат и овие групи на раси: Северни Европејани или Нордијска; Медитеранци; Словени и Алпинци. Вистинската Антрополошка поделба на Ариевската раса се дели на 5 различни под-типови: 1) Нордиски, 2) Динарски, 3) Медитерански, 4) Источно Европски, и 5) Алпински тип.
Пак тој раса. Копирањето нема врска со раса, туку со престиж. И Русите се од бела раса, па копирале од Британија и Италија, кон кои тогаш целеле. Америте се бела раса, па пак копирале од старите држави од кои се населиле, не смислувале топла вода.
 
Пак тој раса. Копирањето нема врска со раса, туку со престиж. И Русите се од бела раса, па копирале од Британија и Италија, кон кои тогаш целеле. Америте се бела раса, па пак копирале од старите држави од кои се населиле, не смислувале топла вода.

Има, тоа е генетско, значи наследно е. Тоа ми е поентата, дека сите народи кои немаат капацитет да ставраат цивилизации, тоа значи оргинали, мораат да копираат. Затоа киензите, жутата раса копира. И јас затоа се нервирам што ние искочивме жута раса цел проетк ск2014 е копија а не е оргинал.
 
Има, тоа е генетско, значи наследно е. Тоа ми е поентата, дека сите народи кои немаат капацитет да ставраат цивилизации, тоа значи оргинали, мораат да копираат. Затоа киензите, жутата раса копира. И јас затоа се нервирам што ние искочивме жута раса цел проетк ск2014 е копија а не е оргинал.
Те боли кур. Ние, Америте, Русите и Кинезите жута раса. Нека ни се приближи некој ако смее.
 
Те боли кур. Ние, Америте, Русите и Кинезите жута раса. Нека ни се приближи некој ако смее.
Тоа не е се, проблем е што проектот е граден да има окултна моќ.


Масонските и античките симболи во проектот Скопје 2014


Напросто бев вџашен откако го открив скриениот симболизам на проектот Скопје 2014. Таква коинциденција на симболи сигурно не е случајна. Тие се наоѓаат секаде во проектот“, пишува анонимниот автор на книжулето и додава оти „симболот има моќ да го покаже невидливото и да привлече скриени сили“.

„Симболот може да биде и талисман (н.з. амајлија). Талисманот во окултните мистерии е всушност агрегатор на мистична енергија.

Енормна окултна енергија може да се привлече со специфични симболи големи колку градови, односно со градови претворени во окултни симболи“, вели авторот на книгата и прашува дали скулптурите и статуите во „Скопје 2014“ се всушност еден вид талисмани.

Понатаму, наводно на источната страна од мавзолејот на Александар имало Триумфална порта, така што двата објекти и главната улица во древниот град заедно формирале замислена линија на која во определен дел од денот токму на 21 јуни се поклопува залезот на Сонцето и ѕвездата Сириус. Небесното тело на кое според тогашните верувања одела душата на фараоните и на големите цареви.

Тлоцртот на главната улица во Александрија, Триумфалната капија и гробницата на Александар Македонски, како и тлоцртот на улицата (н.з. покрај „Чичко Стоилко“), Порта Македонија и споменикот на Воинот на коњ се многу слични. Тој тлоцрт, всушност, го преставува симболот Анк од египетската митологија“ пишува во книгата каде што и се објаснува дека симболот Анк е окултен талисман на животот и на бесмртноста, односно амајлија која служи за магиска заштита.

http://fokus.mk/masonskite-i-antichkite-simboli-vo-proektot-skopje-2014/
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom