Што би избрале помеѓу Ауди, Мерцедес и БМВ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Alek_Sk
  • Време на започнување Време на започнување
Ako imas dupka vo rezervoarot mozda, inaku so kulturno vozenje i toa vo grad nikad pojse od 10 nema da kaci, 270cdi.
http://autokatalog.autoscout24.de/mercedes-benz/e-klasse-1995-2002/e-270-cdi-125-kw-170-ps/
Imam doneseno i prodadeno 2-3 mecki 220cdi od 98g na otvoreno trosat pod 5.5 na 100.

Inaku za mene licno audi si e audi, mercedes asocira na sipci. Daleku najdobar izbor momentalno e a5 i a6.
Audi 80 е заштитно возило на шипците
 
Било кој автомобил да го земиш нема да згрешиш, се работи до вкус кој шо си сака.
 
гледам по огласи враќани километражи на возила само, ај некои 200-250 илјади ама на 140 да ја вратиш, без осет луѓе, ај ваљда законов ќе биде па ќе видам колку ќе враќаат тогаш.
 
Го гледав ова,пред 3-4 месеци,арно му ги вратиле парите на човекот..А види го Пасатот,како од фабрика да излегол..
Па пасатот треба само да му се смени главата и ќе си биде океј :) кој ти дава пасат со фул опрема за 4 бона?

Ја не знам што очекувал стариов за тие пари.[DOUBLEPOST=1426407394][/DOUBLEPOST]
гледам по огласи враќани километражи на возила само, ај некои 200-250 илјади ама на 140 да ја вратиш, без осет луѓе, ај ваљда законов ќе биде па ќе видам колку ќе враќаат тогаш.
Реалноста е кога купуваш кола на старо во Македонија (увезена од странство) е ако нема сервисна книшка и е постара од 8 години дека километрите се 350 000+

Нормално вратени на 150 000 :icon_mrgr:[DOUBLEPOST=1426408057][/DOUBLEPOST]
Audi 80 е заштитно возило на шипците
Јок!
Гољф!!!!
Mercedes_240TD__3547_big.jpg


Ова е возилото на шипците за сва времена :icon_mrgr:[DOUBLEPOST=1426410510][/DOUBLEPOST]Мој избор мегу компактната бизнис класа од овие производители. Автобуси не гледам.

1995-
1. Audi A4 (B5)
2. Mercedes C (W202)
3. BMW 3 (E36)

2000-
1. BMW 3 (E46)
2. Audi A4 (B6)
3. Mercedes C (W203)

2005-
1. Mercedes C (W204) (2007)
2. BMW 3 (E90)
3. Audi A4 (B7)

2010-
1. BMW 3 (E90) Facelift
2. Audi A4 (B8)
3. Mercedes C (W204) Facelift

2015-
1. Audi A4 (B8) Facelift
2. Mercedes C (W205)
3. BMW 3 (F30)
 
Последно уредено:
Па пасатот треба само да му се смени главата и ќе си биде океј :) кој ти дава пасат со фул опрема за 4 бона?

Ја не знам што очекувал стариов за тие пари.[DOUBLEPOST=1426407394][/DOUBLEPOST]
Реалноста е кога купуваш кола на старо во Македонија (увезена од странство) е ако нема сервисна книшка и е постара од 8 години дека километрите се 350 000+

Нормално вратени на 150 000 :icon_mrgr:[DOUBLEPOST=1426408057][/DOUBLEPOST]

Mercedes_240TD__3547_big.jpg


Ова е возилото на шипците за сва времена :icon_mrgr:[DOUBLEPOST=1426410510][/DOUBLEPOST]Мој избор мегу компактната бизнис класа од овие производители. Автобуси не гледам.

1995-
1. Audi A4 (B5)
2. Mercedes C (W202)
3. BMW 3 (E36)

2000-
1. BMW 3 (E46)
2. Audi A4 (B6)
3. Mercedes C (W203)

2005-
1. Mercedes C (W204) (2007)
2. BMW 3 (E90)
3. Audi A4 (B7)

2010-
1. BMW 3 (E90) Facelift
2. Audi A4 (B8)
3. Mercedes C (W204) Facelift

2015-
1. Audi A4 (B8) Facelift
2. Mercedes C (W205)
3. BMW 3 (F30)

За тој Пасат глава е над 400 евра..За мојот Фиат главата беше 200 евра,за тој можеш да замислиш колку ќе кошта..Да се реши тој проблем,треба глава,диктон,антифриз нов, + работна рака и + уште што ќе излезе..Дефектот ќе го кошта над 600 евра..
 
За тој Пасат глава е над 400 евра..За мојот Фиат главата беше 200 евра,за тој можеш да замислиш колку ќе кошта..Да се реши тој проблем,треба глава,диктон,антифриз нов, + работна рака и + уште што ќе излезе..Дефектот ќе го кошта над 600 евра..
Не знам дали само кај нас - веројатно и во Србија - се смета за катастрофа да потрошиш дополнителни 600 евра за половна кола која си ја купил за 4850. Па што купуваш кола тогаш, чувај ги парите за такси.
 
Не знам дали само кај нас - веројатно и во Србија - се смета за катастрофа да потрошиш дополнителни 600 евра за половна кола која си ја купил за 4850. Па што купуваш кола тогаш, чувај ги парите за такси.

Не бре погрешно си ме сфатил..Не реков јас дека е срамно или катастрофално да потрошиш на половна кола пари,туку пишувавме за сумата која што ќе ја плати за да го реши дефектот..Кола како кола,секоја кола се расипува,и нова да е од салон можно е да се расипе..И превара му направиле на човекот,арно што си ги вратил парите..
 
Ја би избрал Мерцедес пошто реално гледам дека дефинитивно се врв од германските автомобили. Многу ги почитувам и БМВ и Ауди како најголема конкуренција на Мерцедес ама се далеку поназад од Мерцедес.
 
Ја би избрал Мерцедес пошто реално гледам дека дефинитивно се врв од германските автомобили. Многу ги почитувам и БМВ и Ауди како најголема конкуренција на Мерцедес ама се далеку поназад од Мерцедес.
Во што е тоа толку далеку? Баш ми е интересно.
 
Во што е тоа толку далеку? Баш ми е интересно.
Мерцедес меѓу првите брендови во светот имаат дизел мотор, Мерцедес со V8 мотор имаат поголеми успеси од повекето брендови кои преферираат V12 мотори, Мерцедес се на било кој тип трки многу многу поуспешни во споредба со Ауди и БМВ самите резултати на врвните F-1 трки го потврдуваат тоа. Несакам со споредба да ги омаловажам Ауди и БМВ наспрема Мерцедес али тој што прати јасно му е.
 
Не бре погрешно си ме сфатил..Не реков јас дека е срамно или катастрофално да потрошиш на половна кола пари,туку пишувавме за сумата која што ќе ја плати за да го реши дефектот..Кола како кола,секоја кола се расипува,и нова да е од салон можно е да се расипе..И превара му направиле на човекот,арно што си ги вратил парите..
Ма нека најде таков Пасат за толку пари со помалце од 150 илјади километри. Не знам што очекувал, тоа нема ни во Германија. Него, муабетот ми беше, кога татко ми купуваше половен Пасат за 4000 и два-триста, имаше испланирано на страна 1500-2000 евра плус за евентуални поправки, оти знаеше дека не купува нова кола. За среќа, многу помалце фатија некои поситни работи што требаше да се средат.
 
Ма нека најде таков Пасат за толку пари со помалце од 150 илјади километри. Не знам што очекувал, тоа нема ни во Германија. Него, муабетот ми беше, кога татко ми купуваше половен Пасат за 4000 и два-триста, имаше испланирано на страна 1500-2000 евра плус за евентуални поправки, оти знаеше дека не купува нова кола. За среќа, многу помалце фатија некои поситни работи што требаше да се средат.

Абе секој сака да вози добра кола,купена за поефтини пари и по можност да не се расипува едно 3-4 години од кога ја купил..Али тоа го нема никаде.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom