Вака прашање
Што всушност ја креира цената на велосипедот (не збориме за компонентите на велосипедот кочници,гуми,виљушка)
Ги гледам пинарело имаат фантастични бајкови и се е тоа супер но цена од £2699.00 или 3652.08 евра за РАМ дали вреди(на страна стандард еве замислете се дека живете во монако заработувате добро и може да си го дозволите) врз која основа е набилдана цената дали им биле потребни пример 3000 евра за да го изработат тој рам па го продават по таа цена или како(Мислам НЕ но за да се знае би требало да се биде во внатрешноста на самата фабрика )но да се има отприлика познавање на таа област и да се одговори ?
Мислам стварно ме интересира да не го земам за пример па dogma f8 цена од £ 9,500.00
Уште еден пример
Не дека пробувам да направам споредба но одприлика оној момент велосипед-кола знаете
Nissan Versa - 2015 = $11,990 со dogma f8=
£ 9,500.00
Ако некој има познавање од ова област нека се понуди да одговори коментари од типот да-не ...не се трудете воопшто....
Пс-Каде се наоѓа продавницата на пинарело во козле?
Пс 1-Да живев у монако(или друго место со високи плати) сигурно ќе ринев со 60.1
Знаеш сум размислувал на оваа тема уште од многу одамна.
Да дојде време некое кога пропаѓаа нашиве фабрики и вработените ги носеа во отпад машините кои вредеа илјадници евра.
Замисли да дојде денес такво време и да треба да ја носиш догмата во отпад.
Ќе се вратиш дома со 400-500 денари,a најскапиот дел од точакот т.е рамката не вреди ништо
Но ова не го зимам здраво за готово се разбира.Само ми е интересно кога ќе помислам на ова со отпадов
Нормално дека велосипедот не вреди 9000 евра.
Во таа цена највеќе се плаќа стручноста на работниците и инженерите,рекламите и учеството на спортските настани,дел од колачот за шимано,дел за пинарелло итн.Другото е материјал.
И не ми е криво,бидејќи луѓето знаат да направат и мора да имаат ќар нели.Тоа е труд а трудот се цени.
Сепак тие се едни од лидерите во велосипедизмот во светот,имаат инженери кои стварно ги бива и создале нешто што е материјално и убаво и исто така и на светот тоа му се допаѓа.За разлика од кај нас каде 99% од луѓето поима си немаат од штраф а камоли пак инженери да бидат.И поради тоа и не ми криво за фирмите како пинарелло.
Но така е секаде со ќар.И кај бугатти не чини изработката 1 милион евра(иако они си бајат така)но сепак создавањето и креирањето на нешто ново и ефикасно западот секогаш го почитувал и тоа го вреднувал.
Да се вратиме на овие 9000 евра и догмата.
Најмногу во оваа сума од 9000 евра што би ја дал би ми било криво што дел односно околу 2000 евра би биле за давачки кои би ги здиплила државата наша почнувајќи од царината(каде се,све лопов до лопов вработени),да платам данок во држава каде секој втор будала е инжинер,на држава која не е способна 20 години да отвори фабрика и да прави нешто корисно во стилот на Пинарело,Ауди,Нутела итн.Држава која незнае еден човек во текот на 22 години учење да го препознае квалитетот и да го издвои од друг ученик.
Царина и ддв 18%,па пак ддв уште 18% ,па давачки кои треба да ги плати продавачот наш (струја,вода,да јаде,пие,бензин итн) испаѓа и повеќе од 2000 евра
Е криво ми е за тие 2000+ евра само.Останатите 7000 евра се апсолутно заслужени според мене и ако би имал во иднина пари би ја земал.
Зашто?Бидејќи догмата е пред се дизајнерско дело во кое е вложено многу внимание,изработена од високо квалитетни нано материјали,ја изработуваат стручни лица и до детал е се перфекција.А и кога ќе се види кои држави учествуваат во создавањето јасно станува збор дека не се залудно фрлени парите
Карбонот е произведен од фирмата Torayca која е од Јапонија
Механичките делови се италијански или јапонски.
И на крај сето тоа финиширано во Италија.
Тоа значи дека професионалци,инжинери од Италија и Јапонија(а не тупаци од македонија) учествувале во создавањето на овој убавец.
Можеби ќе ме нападнат сега дека сум реклама на Пинарелло,но некако ме понесоа страстите па се заборавив пишувајќи.Нас сега ни останува само да си собереме парици и да возиме.