Кои марки на автомобили произведуваат најсигурни мотори

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Ај малце со споредба на цени во евра
Fiat bravo 1.9TD 800-1300
Citroen ZX 1.9TD 800-1300
Golf 1.9 TD 1500-2300 мнооогу преценет а демек поефтин за одржување.
Само глуп не може да свати дека со разлика во цена го преплатил одржувањето а горе долу сите исто со приближно ист временски интервал се расипуваат.

Може голф сакам, ми се допаѓа како изгледа и сега ти со сила ќе ме тераш да возам француски лименки?
 
Друже француска конзерва бара само нафта од лабораторија. А кралот Голф шо ќе му туриш. И да Голф надживува двапати француски скаламерии.
 
Надживува да. Освен 1.9 тди 90 кс кој го иам дома и можеби 1.9 105кс друг асален понов тди мотор нема. ХДИ на пежо е еден од најдобрите дизели моментално.
 
Неам ни фиат ни голф (не дека бранам некој) али споредба да се прај на останативе со голф е најголемата глупост.

Како и да е кај тој шо има пежо или фиат нормално дека си го брани сопственото секогаш е најдобро ;)
 
Надживува да. Освен 1.9 тди 90 кс кој го иам дома и можеби 1.9 105кс друг асален понов тди мотор нема. ХДИ на пежо е еден од најдобрите дизели моментално.

Тоа 105 коња нема врска со 1.9 ТДИ 90 далеку поосетлив, драстично покомплициран и порасиплив автоматски. А ХДИ не може да биде подобар од 1.9 ТДИ 90 коња. Само пробај ХДИ да го возиш на алхемија па кажи како ќе поминеш :) за нафтата во франција секој дизел е добар. Нема лоша свиња за добра помија. А ако помијата не чини. Значи прилагоди се на она што во 80% Европа се нарекува гориво а НЕМА врска со тоа. За тие 20% земји секоја кола е добра. Кога гориво и патишта се идеални.
 
па и појаките тди не чинеле ? како бе да не чина ? 2,0 тди не чини да, гтд исто ич не чини
 
Тоа 105 коња нема врска со 1.9 ТДИ 90 далеку поосетлив, драстично покомплициран и порасиплив автоматски. А ХДИ не може да биде подобар од 1.9 ТДИ 90 коња. Само пробај ХДИ да го возиш на алхемија па кажи како ќе поминеш :) за нафтата во франција секој дизел е добар. Нема лоша свиња за добра помија. А ако помијата не чини. Значи прилагоди се на она што во 80% Европа се нарекува гориво а НЕМА врска со тоа. За тие 20% земји секоја кола е добра. Кога гориво и патишта се идеални.
Ама уште не разбираш.. Зошто би му ставал на било кое возило лоша нафта? И тој 1.9 тди со 90 кс треба јас да го возам цел живот ако е добар? Не треба да го менувам а? ОК
 
За во лабораториски услови сите се ок. Ако имаш џеб а знаејќи какви шконтери се луѓето и за 1 денар се циганчат. Сакаат да возат нов дизел а да не платат. Е све си има цена. Се си чини. Порано или покасно се учи ама пак ќе кажам школото се плаќа.
 
па и појаките тди не чинеле ? како бе да не чина ? 2,0 тди не чини да, гтд исто ич не чини
ГТД е спортска верзија на голф, сакаа да направат спортска верзија од ГТИ ама слабо им оди некако. 2,0 тди комон реил е еден од полошите дизели со комон реил на пазарот. Фолксваген го измисли и усовршуваше моторот со пимпа шприцалка и имаше можеби еден од најдобрите дизели со тој мотор. 1.9 тди 105 кс беше колку што паметам последен од таа генерација. D4D на Тојота и HDI на Пежо се едни од најдобрите комон рејл на пазарот моментално.
 
ГТД е спортска верзија на голф, сакаа да направат спортска верзија од ГТИ ама слабо им оди некако. 2,0 тди комон реил е еден од полошите дизели со комон реил на пазарот. Фолксваген го измисли и усовршуваше моторот со пимпа шприцалка и имаше можеби еден од најдобрите дизели со тој мотор. 1.9 тди 105 кс беше колку што паметам последен од таа генерација. D4D на Тојота и HDI на Пежо се едни од најдобрите комон рејл на пазарот моментално.

ок друже така е ,оди кај било кој мајстор и кажи му го муабетов :)))))
 
Деца цабе везете. Тој што сака кола што ќе ја вози долго и ефтино ќе му биде ќе си вОзи ТДИ 90 коња. Останатите ќе си купите ХДИ и ќе уживате во скапи и чести сервиси и убава нафта која повеќе личи на вода и кал..
 
Uste do juli ke moze da se uvezuvaat golf4 samo so euro3 od 2001 nagore. Golf3 vekje ne provagja. Od juli koga ke se vovede euro4 ke pocnat da rastat cenite. Moja prognoza e golf trojkite ke poskapat do 3000 evra, cetvorkite 4000. Sekoja kola vo prosek ke poskapi od 500 pa do 2000 evra.
Како па да не ќе поскапеле,не СОНУВАЈТЕ
Има да паднат цените како да се лизнале на лушпа од банана.
Еден фактор е што има многу увезено коли а не се продадени.
Друг фактор што ќе почнат да се продаваат колите со еуеро 3 да се сменат за еуро4 или 5.
 
Уствари економската наука треба да почне да пропагира еден исклучок од сите досегашни правила. Ова би важело само за Голф.
Цените на Голф треба само да раснат. Откога ќе го купите за 20 000 евра, веќе следната година треба да вреди најмалку 23 000 евра. Таков боженствен производ не ќе да е од овој свет. Тој не е од лим. Неговите мотори не се од материјали познати на човекот, а мебел штофот употребен за седиштата е добиен од чинчили кои се специјално одгледувани за нивната кожа.
 
Najinteresno bese koga zavrsi prviot uvoz odamna bese, golf trojkite od 5000 evra za godina dena poskapea na 8-10.000 evra. Go kupues za 7000 evra, go vozis taksi mu prais 500.000km i go prodavas 10.000 evra.
:icon_lol:
Sega isto ke bide, letoska koga ke zavrsi uvozot na cetvorkite ke im se kaci cenata na 4-5000 evra.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom