Возила од ниска класа....Шевролет(Даеву).КИА,Дачија,итн......

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Зависи :). Пример кај мене на BMW(бензин) не дај боже нешто да прикине да работи, цела плата отиде :D, беше супер дур беше ново. Проблемот е што во повеќето случаеви не знаат што е проблемот и се се мења се дур не проработе. А ваквите проблеми се многу помали во колите од ниски клиси. Пример кај еден другар Дачија дизел со рено мотор 10 години проблем нема 90,000 направи и сега почнува да менува ствари.
И добро е тоа.
Ја на цитроен зх дискови првпат имам сменето после 12 години или на 180к,плочки на 50к.......
 
Јас до сега немам сретнато некој сопственик да се пожали од неговиот Спарк или се премногу добри или дека се нивни, али ни во сон јас не би дал 6000-7000 Е за таква кола, другар ми го заебавам викам ко тумбачка кола ти е колата :icon_lol:
Подобро ќе земам со истите пари некоја покомфорна кола на старо Голф, Сеат, Ауди било шо, нормално неувезувана, не некоја со 1 милион извртено.
Инаку кога почнавте да се фалите за менењето,
Тојота Корола 2003, 90 К изминато нема сменето ништо како што знам, нормално освен тоа што мора уље и уште нешто ситно, незнам јас не се разбирам многу од коли :icon_mrgr:
а во врска со овие маливе градски коли, колку трошат одсекогаш ме занимало ? и по колку коња се ? претпоставувам некаде околу 70.
Ова шо е страната Шевролет македонската ништо неможам да најдам.
 
Јас до сега немам сретнато некој сопственик да се пожали од неговиот Спарк или се премногу добри или дека се нивни, али ни во сон јас не би дал 6000-7000 Е за таква кола, другар ми го заебавам викам ко тумбачка кола ти е колата :icon_lol:
Подобро ќе земам со истите пари некоја покомфорна кола на старо Голф, Сеат, Ауди било шо, нормално неувезувана, не некоја со 1 милион извртено.
Инаку кога почнавте да се фалите за менењето,
Тојота Корола 2003, 90 К изминато нема сменето ништо како што знам, нормално освен тоа што мора уље и уште нешто ситно, незнам јас не се разбирам многу од коли :icon_mrgr:
а во врска со овие маливе градски коли, колку трошат одсекогаш ме занимало ? и по колку коња се ? претпоставувам некаде околу 70.
Ова шо е страната Шевролет македонската ништо неможам да најдам.

И нема да најдеш некој сопственик кој ке се пожали од Спарк.А за тоа дека не би дал 7000 евра за таква кола,тоа е твој проблем.Јас тој проблем го немам,и не лечам комплекси со стари канти....

Инаку моторчето е 1.0 16в со ЕУРО 5 норматив(замисли молим те,не го загадувам Скопје,ејјјјјј) и со солидни 68КС.Градска потрошувачка мерена со полн резервоар не преминала повеке од 6,6-6,8литри и тоа со пуштена клима,замисли ејјјјјјј

Типичен градски автомобил,за паркирање ко кибритче,и замисли си ејјјј,му ставиле серво волан.....

За отворено не е лош,и онака сега чичко полицаец казнува се што вози над 90,така да е екстра,со потрошувачка од само 5литри со клима на отоврено,ејјј
 
и замисли си ејјјј,му ставиле серво волан.....

Незамисливо нешто во 2015-та година, ееееј, серво волан.

Што се однесува за цената на старо за 6-7к јура само „канти“ може да се најдат:
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1496680
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1471265
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1464567
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1492774
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1445497

Голфовите не ги ни ставам, уште 20 канти ќе треба да наредам.
 
Да не се лажеме. Се наоѓаат фини коли за тие пари. Само што не се нови. И нема смисла сега да го тупиме со нашиот избор. Јас не велам дека нов Спарк е најдобрата кола и најдобро потрошени 7000 евра. За мене беше одличен избор пред се бидејќи беше ново, со 5 години гаранција и имаше прифатлива цена. Пак ќе речам, индивидуален избор е. :)


Инаку, потрошувачката е 7 град со 5 отворено. Плус или минус некоја децимала.
 
Последно уредено:
И нема да најдеш некој сопственик кој ке се пожали од Спарк.А за тоа дека не би дал 7000 евра за таква кола,тоа е твој проблем.Јас тој проблем го немам,и не лечам комплекси со стари канти....

Инаку моторчето е 1.0 16в со ЕУРО 5 норматив(замисли молим те,не го загадувам Скопје,ејјјјјј) и со солидни 68КС.Градска потрошувачка мерена со полн резервоар не преминала повеке од 6,6-6,8литри и тоа со пуштена клима,замисли ејјјјјјј

Типичен градски автомобил,за паркирање ко кибритче,и замисли си ејјјј,му ставиле серво волан.....

За отворено не е лош,и онака сега чичко полицаец казнува се што вози над 90,така да е екстра,со потрошувачка од само 5литри со клима на отоврено,ејјј
Не ми текнува ама најверојаатно рибари ми имат кажувано дека кога оделе по риба климата пуштена плус они четворица па матизот со плин :pos:едвај го искачил велешко
 
КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.
Хјундаи Елантра беше прогласена за кола на годината во Америка, е сега ако Америка е шконтарска држава тогаш во право си.
 
Hyundai ima top vozila, na vremeto malce gi ebese dizajnot sega i tuka daleku se podobrija.
Koga sega jas bi kupuel novo vozilo bi biral megu dacia duster, hyundai ix35 ili kia sportage.
 
КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.
Во Германија на пример хјундаи и Киа се на патиштата солидно застапени, поради добрата гаранција, сервис, добрата цена и солидниот квалитет.
Гољфот е ептен преценет автомобил денешно време, старите голфови коштаат колку мерцедес Ц класа од иста година. Додека нов гољф ниту нуди некаков комфорт или класа.
 
Последно уредено:
И добро е тоа.
Ја на цитроен зх дискови првпат имам сменето после 12 години или на 180к,плочки на 50к.......
Нормално е затоа што пак возиш и си купил кола што е некоја марка, а не овие склепани полупроизводи. На моето Поло купено е на ново, старо е веќе 17години (1997) освен една водна пумпа ништо друго од мотор не е чепкано исто така и кочниците и плочките се сеуште фабрички како и ауспухот и подвозјето се е фабричко, генерално земено освен некои банални ситници како 2 заглавени брави на врата и еден мотор за брисачи (се запуши каналот за одвод на вода па настрада моторчето) ништо друго чепнато не е и еве лани го возевме на 1000км пат во еден ден, никакви проблеми немаше. Бензинец е и потошувачката му е 6 литри на отворен 8 литри во град. [DOUBLEPOST=1423059013][/DOUBLEPOST]
Во Германија на пример хјундаи и Киа се на патиштата солидно застапени, поради добрата гаранција, сервис, добрата цена и солидниот квалитет.
Гољфот е ептен преценет автомобил денешно време, старите голфови коштаат колку мерцедес Ц класа од иста година. Додека нов гољф ниту нуди некаков комфорт или класа.

Да не вредат нема ни цена да држат, едноставни возачиве нема ни да погледнува Голф затоа што е преценет и автоматски цената ќе им падне. Никој не им става пиштол на глава да купат Голф на возачиве. Ама очигледно пак се продаваат и упорно секоја година е најпродавана кола во Европа и тоа од година во година се подобро и подобро се продава, 470.000 во 2013, 530.000 во 2014 убедливо 200 000 коли пред сите останати кои се гураат во рангот на 200-300 0000 продадени. Плус на сето тоа јас не приметувам дека Голфот е премногу форсирана кола со реклами или перење мозок, целата фама околу Голфот ја имаат креирано самите купувачи-возачи кај нас, јас повеќе гледам реклами за Киа, Шеверолет, Џип, Мерцедес од колку за Голф... Без врска се збори, објективно гледано Голфот е добра кола исто како што никогаш не би рекол дека Тојота или Мазда вадат неквалитетни модели.

1Volkswagen Golf520,958


2Ford Fiesta308,999


3Renault Clio300,924


4Volkswagen Polo280,378


5Opel Corsa252,420[DOUBLEPOST=1423059211][/DOUBLEPOST]
Хјундаи Елантра беше прогласена за кола на годината во Америка, е сега ако Америка е шконтарска држава тогаш во право си.
Не е шконтарска ама Америка не е држава со развиена автомобилска култура. Самиот факт што во своја земја убедливо подобро ти се продаваат странски марки покрај присутна сопствена автомобилска индустирја, смрди.
 
Последно уредено:
Дома возниот парк ни е од тојота корола 2004 со средно ниво на опрема,скратената верзија,сочувана е топ,со оглед на тоа што има само 70 илјади поминати,чувана е како очите...бензин,ама и ставивме плин,пошто пред 2 години сакавме да ја шитнеме,ни вика тој 4000...нормално не се исплати за толку и ќе си ја тераме и даље.Имаме и Ц3-ка купена на лице место од човек во Бугарија,ама расклопена цела,ја склапале таму бугарите маме им ебам бугарско којзнае што и праеле :D ама 2011 е земена околу 3-4 илјади,што е преефтино посебно за тогаш,со панорама кровче со клима со она мислам автопилот се вика не знам,али да ставиш одредена брзина и си вози самата...има над 140к ама ја средивме скроз и топ си е и таа,ама нема шанса со тојотата,а исто годиште се.
 
КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.
Exactly.... Bas nekni pravev test drive na "Sknterski model"....!
2015-hyundai-genesis_100462807_l.jpg


Hyundai-Genesis-LSRR.jpg
 
auu koj pornic e kolava, od koga hjundai pocnaa da proizveduvaat takvi avtomobili, so model tocno e nemozam da vidam ubavo od tablet sum.
Genesis 2014

Toa e pomaliot model od Luxury clasata eve go pogolemoto i podoboroto.

Equuis 2014

2015-Hyundai-Equus-review-1024x680.jpg
 
Подобро ќе земам со истите пари некоја покомфорна кола на старо Голф, Сеат, Ауди било шо, нормално неувезувана, не некоја со 1 милион извртено
Само внимавај добро , гледај да одбереш некој Голф баба што го возела , ама за викенди само за до пазар , а во текот на неделата гаражиран и стоел :Кезец:
Па добро бе мајка му стара , човекот си отворил тема за мали коли од пониска класа , а они упорно голф на старо , ауди а3 на старо ...
Дај отворете си тема "Голфови и Ауди А3 на старо " и остајте ги оние кои , ете , се заебале според вас , и купиле мала кола на ново .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom