Windfucker
Телемит, Темплар, Масон, Сциентолог во целибат
- Член од
- 30 април 2010
- Мислења
- 8.459
- Поени од реакции
- 15.326
- Возраст
- 122
- Локација
- Wolfpack Reproducing Area
- Веб-сајт
- dangerousminds.net
Зборуваме за возила од ниска класа.Не зборуваме за бренд возило,посебно за Митсубиши,кое патем мегу градските мали автомобили е класа за себе.Опрема инвите или малиот Ланцер како што го нарекуваат[DOUBLEPOST=1422954999][/DOUBLEPOST]
Како што градот стана тесно место посебно за паркинг,овие возила се измислени
Што се подразбира под ниска класа и бренд возило?
Не мислам дека КИА и Шевролет се брендови за потценување, напротив.
Кога се работи за малите градски автомобили што ги произведуваат како Пиканто и Спарк тогаш би рекол дека новото Пиканто е прескапо, додека некој спомна дека нов Спарк со еден куп дополнителна опрема спомната погоре чини околу 7000 евра што е океј цена.
Пример автомобил од таа класа Опел, Тојота, VW, Рено, Пежо чини околу 10 илјади.
Инаку се имам возено во Пиканто и Матиз и можам да кажам дека Пикантото беше океј, додека во Матизот се чуствував како во Југо.
Од друга страна пак моторите на истиот се покажаа одлични од искуства со такси возачите и ако ти треба колата за да тркниш 10 минути до работа, самопослуга или до град истиот е одличен избор.
Многу зависи кои се потребите на човекот и секако тука е и мерак кога човек купува автомобил.
Ако имаше некаква рационализација во купување автомобил и би го купувале само заради потреба сите ќе возевме Тојота.
