Возила од ниска класа....Шевролет(Даеву).КИА,Дачија,итн......

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Зборуваме за возила од ниска класа.Не зборуваме за бренд возило,посебно за Митсубиши,кое патем мегу градските мали автомобили е класа за себе.Опрема инвите или малиот Ланцер како што го нарекуваат[DOUBLEPOST=1422954999][/DOUBLEPOST]

Како што градот стана тесно место посебно за паркинг,овие возила се измислени

Што се подразбира под ниска класа и бренд возило?
Не мислам дека КИА и Шевролет се брендови за потценување, напротив.
Кога се работи за малите градски автомобили што ги произведуваат како Пиканто и Спарк тогаш би рекол дека новото Пиканто е прескапо, додека некој спомна дека нов Спарк со еден куп дополнителна опрема спомната погоре чини околу 7000 евра што е океј цена.
Пример автомобил од таа класа Опел, Тојота, VW, Рено, Пежо чини околу 10 илјади.
Инаку се имам возено во Пиканто и Матиз и можам да кажам дека Пикантото беше океј, додека во Матизот се чуствував како во Југо.
Од друга страна пак моторите на истиот се покажаа одлични од искуства со такси возачите и ако ти треба колата за да тркниш 10 минути до работа, самопослуга или до град истиот е одличен избор.

Многу зависи кои се потребите на човекот и секако тука е и мерак кога човек купува автомобил.
Ако имаше некаква рационализација во купување автомобил и би го купувале само заради потреба сите ќе возевме Тојота.:cool:
 
Зависи :). Пример кај мене на BMW(бензин) не дај боже нешто да прикине да работи, цела плата отиде :D, беше супер дур беше ново. Проблемот е што во повеќето случаеви не знаат што е проблемот и се се мења се дур не проработе. А ваквите проблеми се многу помали во колите од ниски клиси. Пример кај еден другар Дачија дизел со рено мотор 10 години проблем нема 90,000 направи и сега почнува да менува ствари.
 
Не би рекол дека КИА е ниска класа. Може некои постари модели као Капитал, Сефиа и други личат на такви, али најновите модели, се можеби меѓу подобрите коли особено Ceed, Sorento, Optima и др.
 
Малку ти е утната темава, за овие другиве шо ти се горе наброени незнам али Шевролет и КИА имаат доста добри автомобили, друго е да си пишал на пример за автомобили до 10 К евра или шо ти знам како, бидејќи еве да го земам за пример Шевролет истата компанија произведува автомобили од ниска класа па се до висока премиум класа, пример Шевролет Спарк па се до Шевролет корвета.
 
A бе само блесав човек може да купи таква скаламерија како Спарк. И мала разлика во моторот на Спарк 1.0 е со 4 цилиндри а корсата со 3. Така да тој мотор во Спарк врска нема со тој од корса. Изгуглај пред да кажеш нешто. Башка спарк нов го купуваш најмалце 8500 ЕУР и после 1 година не можеш ни 4500-5000 да му земеш. Поарно Корса Б на старо за 1600 и терај ја 2-3 години и ќе ја продадеш за 1200 сигурно. И башка Корсата за тие години ќе те тера сигурно 40000 км како од шала. Зборам за верзија со мотор кој НЕ Е екотек и е 1.2... Е да и помалце од Нов Спарк троши и може обичен плин да се стаи. На Спарк плинот е најмалце 300 евра поскап. И таа стара Корса и Спаркот вршат работа од А до Б место.
 
KIA и Hyundai одамна не се ниска класа брендови. Огромен дел од пазарот им одзедоа на Volkswagen, и со право. Го ставија прстот на ум гољфашите и сфатија дека не вредат 20к+ за хеџбек кога имаш многу поефтина варијанта која не е инфериорна во ништо.

Во врска со половно БЕНВЕ или нов помал автомобил, границата според мене е 10к. Не би купил нов автомобил под 10к, и во никој случај не би издвоил повеќе од 10к за половен.
 
KIA и Hyundai одамна не се ниска класа брендови. Огромен дел од пазарот им одзедоа на Volkswagen, и со право. Го ставија прстот на ум гољфашите и сфатија дека не вредат 20к+ за хеџбек кога имаш многу поефтина варијанта која не е инфериорна во ништо.

Во врска со половно БЕНВЕ или нов помал автомобил, границата според мене е 10к. Не би купил нов автомобил под 10к, и во никој случај не би издвоил повеќе од 10к за половен.

КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.
 
КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.
A да да да.
 
КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.
Еве во USA на пример, во топ 20 за 2014 два модели на Hyundai а ни еден на Volkswagen.

http://www.motortrend.com/features/mt_hot_list/1407_top_20_best_selling_cars_so_far_in_2014/
 
КИА и Хјундаи се возила што се трошат во шконтерски држави. Во свесни држави не ги ни погледнуваат. А Голфот си е Голф. Бил и ќе биде.

Бесник купи си Шкода Фабија...Исти курац е само 5 илјади помалку ќе платиш.
 
A бе само блесав човек може да купи таква скаламерија како Спарк. И мала разлика во моторот на Спарк 1.0 е со 4 цилиндри а корсата со 3. Така да тој мотор во Спарк врска нема со тој од корса. Изгуглај пред да кажеш нешто. Башка спарк нов го купуваш најмалце 8500 ЕУР и после 1 година не можеш ни 4500-5000 да му земеш. Поарно Корса Б на старо за 1600 и терај ја 2-3 години и ќе ја продадеш за 1200 сигурно. И башка Корсата за тие години ќе те тера сигурно 40000 км како од шала. Зборам за верзија со мотор кој НЕ Е екотек и е 1.2... Е да и помалце од Нов Спарк троши и може обичен плин да се стаи. На Спарк плинот е најмалце 300 евра поскап. И таа стара Корса и Спаркот вршат работа од А до Б место.
Јас мојот Спарк го купив 6800 евра со второ ниво на опрема. Првото ниво со клима кошташе 6300. Епа бато за тие пари ќе си купиш голф од 1999. Ценава од 8500 не знам од кај ја извади. Ја ќе возам ганц нов спарк, а ти вози кола од 1999та. И теши се дека е подобра.
 
A бе само блесав човек може да купи таква скаламерија како Спарк. И мала разлика во моторот на Спарк 1.0 е со 4 цилиндри а корсата со 3. Така да тој мотор во Спарк врска нема со тој од корса. Изгуглај пред да кажеш нешто. Башка спарк нов го купуваш најмалце 8500 ЕУР и после 1 година не можеш ни 4500-5000 да му земеш. Поарно Корса Б на старо за 1600 и терај ја 2-3 години и ќе ја продадеш за 1200 сигурно. И башка Корсата за тие години ќе те тера сигурно 40000 км како од шала. Зборам за верзија со мотор кој НЕ Е екотек и е 1.2... Е да и помалце од Нов Спарк троши и може обичен плин да се стаи. На Спарк плинот е најмалце 300 евра поскап. И таа стара Корса и Спаркот вршат работа од А до Б место.

Ај изгуглај малку да видиш дека Спарк 1.0 Модел 2013 и Корса 1.0 носат исто подвозје.Истото важи и за моделот 1.2 кој се вградува и во Спарк патем речено кој чини со лиени фелни и 14 гума,а и ESP,електрика на задни стакла и халогенки 8100 евра..

И двата мотора се Екотек Еуро 5 нормативи
 
Ma кој го занима какво евро е. 6800 евра си го купил а пред 1 година сега ни 3000 не можеш да му земеш. чиста загуба скоро повеќе од 50% Ни германецот не го боли стапотуво.
 
Ја не купувам нова кола за да ја продадам после една година. Фала богу имам нормална работа што ми дозволува да купам нова кола. Купувај си ти коли од 1995 со 300 евра загуба и шиткај си ги. За едно 10тина години кога ќе го продадам спаркот, ќе ти пишам да го земеш за 1000 евра. Да се порадуваш на малата загуба. ;)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom