- Член од
- 27 ноември 2007
- Мислења
- 31.061
- Поени од реакции
- 74.691
Ништо не штима во оваа држава бе, они со државен испит ќе го подобреле образованието.
Последен пат ќе пишам и се у пичку материну нека иде
Како прво, голем проблем во Македонија допрва ќе има, откако меѓу младите генерации нема никаков потенцијал. Мрзеливи генерации, неспособни сами да научат, генерации кои што е најстрашно се математички аналфабети, се неписмени до небо, немаат афинитети кон ниедна насока освен пиење и креирање лажно лице за себе по социјалните мрежи итн.
За се ова покрај модерниот свет, виновни се и самите родители.
Ако има ученикот проблем со професорот, тогаш родителот не ја бара вината кај своето дете, туку кај професорот. Или пробува да фати врска, или со закани се обидува да изнуди подобра оценка за детето. Само да не се нервирале децата. Ало глуперди, маме им ебавате на своите деца, ги правите ретардирани уште од најмали години, ако на помала возраст не стекнеш работна навика, тогаш КОГА?
Во средните и основните училишта вработувањата се исклучиво по партиска и по роднинска линија. Какви се ретардоси од мојата струка се вработија како професори по најважниот предмет за развивање на логиката на едно дете во средните и основните училишта
Десет години го учел факултетот, ама уште не дипломиран веќе работи во локалното училиште.
Не е проблемот што со години влечеле предмети, има на пример доста интелегентни луѓе кои вон наставата изучуваат многу други материи и не посветуваат доволно време на предметите па или ги паднале или извадиле пониски оценки, но во секое време ако се побара одговорна задача од нив, имаат капацитет да се соочат и одлично да ја завршат. Овде не е таков случајот, туку се работи за тотални простаци, луѓе кои во себе немаат грам логика, кои немаат интереси од ниедна сфера во животот, ама битно сега се вработиле кај родителите во некое училиште, или биле наградени од партијата.
Срце ми се кине кога гледам колку е паднат критериумот во средните училишта, и пак како секогаш ќе го земам Корчагин за пример. Училиште кое за математика беше пример за другите, сега на тестови се даваат задачи од учебник и пак од 35 ученици, 20 и кусур имаат кецови
Во ЈБТ е допрено дното на математиката, не можам да опишам колку е лош квалитетот на изведувањето на наставата. Па маме му ебам, ако не си ги научил сите задачи од предавањата и на час си им ги покажувал само најосновните работи на децата, тогаш немој на писмени да им даваш работи кои ни самиот не можеш да ги решиш, само затоа што си ги нашол во Руска збирка
Професорите не знаат да предаваат, 80% од професорите не знаат како да го пренесат своето знаење. Пак ќе кажам, подобро учениците нека ги научат основните работи од материјата, отколку да им даваш задачи кои и за тебе се научна фантастика, и предвреме да ги откажеш од учењето.
Децата пак се оперирани од физика, хемија и математика. Абе мислиш со врела маша по грбот ќе ги бодеш кога ќе им ги спомнеш овие предмети.
Без мака нема наука, ќе набубаш лекции биологија и историја, ама за ова треба да се загрее столчето. Од дома ќе му речат, ќе ти фатиме сине врски, не се секирај, па уште толку ќе ги "измотивираат" за да учат
Затоа децата се од дебил до дебил...
Да не знаеш на 20 години да решиш 2x-3=5, да не знаеш да пишуваш барем малце литературно, да не знаеш еден состав да напишеш, АЗБУКАТА да не ја знаеш, па срамота е бе алоооо...
А 85% од студентите на факултетиве низ Македонија, нема да ја решат горната равенка која сум ја напишал.
Ги читам студентине по темиве на форумов:
Ai neka mi dade nekoj prasanja za ftor kolok. po ekonomika..?
Lele kolku vreme treba da ucam za da plozam?
Koj prasanja ke se padnat, od libro ili od zoki?
Ako ucam mat. 3 dena, ce mozam li da polozam na ftor kolok.?
Алооо, да сум до вас киселина во очи ќе ви фрлам и око нема да ви трепне. Гледаат ли вашите родители на што даваат пари???
Па ако не те бива, не запишувај факултет бе, копук еден, ако не сакаш да учиш, НЕ УЧИ, не им ги троши парите на твоите.
Запишал некоја насока за КОЛКУ ДА ЗАВРШИ ФАКУЛТЕТ. Не го ни интересира, ама битно ја запишал, затоа што му рекле дека е лесно, дека има врски кај професорите итн.
И после имало невработени дипломци. Па има, кога 90% врска немаат ни што смер учат, па камоли да стекнале некое знаење по завршувањето на факултетот.
И баба ми ќе положи после толку врме полагање, на едни исти прашања.
За ваквите ич не ми е жал, ама па за жал се мнозинство и оставаат многу лоша слика за студентите во целина. Времето што го потрошиле на пијанчење додека студирале, да го посветеле на некој занает, барем ќе имало општеството некоја корист од нив.
Па немаат ни лице пред родителите, колку студенти знам што земаат пари за книги, истите ќе ги фрлат во кладилница или казино, или за пијанчења и искачања, со години ќе го влечат факсот. Неговите одвај собрале пари да му платат семестар, му платиле стан во Скопје, му даваат пари цело време, него ува не го лази, место да си рече ебате волот ебате, земи биди нешто корисен, абе не треба за други, за себе земи фокусирај се кон нешто и биди нешто корисен за околината. Па ако не те бидува, никој не те дави за врат. И со диплома и без диплома во држаава нема работа, џабе си ги фрлил парите во бунар.
Толку за студентите, одиме малце за државата и професорите.
Секоја чест за малкуте професори кои се посветуваат да го пренесат своето знаење на студентите. И по средните школи понекогаш се наоѓа некој квалитетен кадар, не е се така црно. На крај краева, потешки задачи не значат подобар резултат. Вистина, потешки задачи поткрепено со добри предавања, ќе го натераат ученикот да размислува, да учи нешто и вон наставата, да се научи да истражува, ама не сеогаш ќе дојдат посакуваните резултати. Ти ако не знаеш да пренесеш знаење, ако доаѓаш колку да предадеш, ЏАБЕ Е. Ова е работа која треба да се работи со љубов, затоа и викам дека е многу одговорна работа, не е за секого.
Државниот факултет имаше кадри кои нешто значеа во општеството. Власта свесно ја превзема автономијата на УКИМ, бидејќи знаеше дека од тука може да стигнат многу критики на нивна сметка. Отворија факултет во секое село, уште малце и во на Латас вецето факултет ќе отворат.
На тие факултети предаваат кадри кои немаат ни завршено на УКИМ, туку се производ на приватните факултети и факултетите како Мала Речица. Факултет на кои студентите се запишуваат затоа што е поефтино и затоа што можат да го завршат ОДМА.
Практично владата создаде неправедна конкуренција, бидејќи се плаќа помалце, факултетот е далеку полесен, а на крај се вреднуваат исто.
Деканите на факултетите се одобруваат со амин на министерот, автоматски за да станеш декан треба да имаш амин од партија, и со тоа стануваш нивен заложник. Сто пати одредени факултети од УКИМ изгласаа против законот, сто пати деканите излегуваат со демант
Каде се приватните факултети во оваа приказна?
Тоа е врвот на НЕУКОСТА, па такви дебили не вреди ни да кажеш дека завршиле факултет бе.
Па уште привлекувале студенти од странство На Штул кога полагаа математика една од задачите беше да се најде вредноста на функцијата x^2-2*x+5 во x=3. WOW, are you fucking kidding me???
И тој некој во иднина ќе стане програмер или професор математика. Да не коментирам дека од сите положија само ДВАЈЦА и тоа со 6-ка. Заебан бил професорот, највеќе проблеми правел таму
Пак значи е кај професорот грешката
Тој па мизеријата даваше задачи што воопшто немаат смисла, како да ти речам во едната рака имам 5 сливи, во другата 3 јаболки, кажи пред колку месеци последен пат сум му ги исчистил шепите на мачорот мој?
Криминал е тоа што се прави на 80% од факултетите (и првиатни и институтите од државните)!
Стојам на ставот дека за добро образование ќе биде потребно да се смени се од корен.
Со самото отворање на толку факултети, уште во старт имаш неквалитетно образование.
Чаре? Затворете ги сите факултети, освен УКИМ, па отворете дисперзирани студии во другите градови
Голем проблем се и несериозни професори кои не се редовни на предавања, глумат богови на факултетите, не оценуваат реално, ама тоа не важи за сите.
Голем проблем е што владата одвојува само минимални средства за факултеите кои се занимваат со природни науки.
Бараат трудови во списанија со импакт фактор, а ни самите не се свесни дека во Македонија воопшто не излегуваат такви списанија во некои области.
Замислете, ги лимитираа професорите да издаваат трудови само во својата област.
А што ако учиш применета наука? Место да те поттикне да ги шириш погледите, те тера само пред тебе да гледаш
Министерстовото не одојува средства за примање на нови кадри на факултетите кои не се од типот на економски, правен и слично. Прими си асистент, ама ќе ги добиеш истите финансиски средства, па намали си од својата плата
Воведуваат мерки кои уште толку ќе го намалат бројот на студенти на овие насоки. Па така на физика годишно се запишуваат 1-2 студенти, на хемија нешто повеќе поради смерот биохемија, на математика со воведување на некои квази смерови од типот на математика-информатика успеаа да надминат бројка од 20-тина студенти, малце повеќе студенти има на смеровите на технолошки факултет, на ПМФ освен туризам, сите смерови се за греота според бројноста на студентите.
На туризам има повеќе студенти отколку на сите овие смерови заедно што ги набројав
Паднав во муабет со асистенти од околниве земји, од сличниве смерови кои ги набројав. Платите во Црна Гора се дупло поголеми од нашите, за другите земји да не правам ни муабет. На годишно ниво факултетите ги спонзорираат учениците да одат на најразни конгреси и курсеви ширум светот. Ги пратиле во Холандија, во Германија, во КИНА, а кај нас ни до Охрид не ти е платено присуство на конгресите.
Последен пат ќе пишам и се у пичку материну нека иде
Како прво, голем проблем во Македонија допрва ќе има, откако меѓу младите генерации нема никаков потенцијал. Мрзеливи генерации, неспособни сами да научат, генерации кои што е најстрашно се математички аналфабети, се неписмени до небо, немаат афинитети кон ниедна насока освен пиење и креирање лажно лице за себе по социјалните мрежи итн.
За се ова покрај модерниот свет, виновни се и самите родители.
Ако има ученикот проблем со професорот, тогаш родителот не ја бара вината кај своето дете, туку кај професорот. Или пробува да фати врска, или со закани се обидува да изнуди подобра оценка за детето. Само да не се нервирале децата. Ало глуперди, маме им ебавате на своите деца, ги правите ретардирани уште од најмали години, ако на помала возраст не стекнеш работна навика, тогаш КОГА?
Во средните и основните училишта вработувањата се исклучиво по партиска и по роднинска линија. Какви се ретардоси од мојата струка се вработија како професори по најважниот предмет за развивање на логиката на едно дете во средните и основните училишта
Десет години го учел факултетот, ама уште не дипломиран веќе работи во локалното училиште.
Не е проблемот што со години влечеле предмети, има на пример доста интелегентни луѓе кои вон наставата изучуваат многу други материи и не посветуваат доволно време на предметите па или ги паднале или извадиле пониски оценки, но во секое време ако се побара одговорна задача од нив, имаат капацитет да се соочат и одлично да ја завршат. Овде не е таков случајот, туку се работи за тотални простаци, луѓе кои во себе немаат грам логика, кои немаат интереси од ниедна сфера во животот, ама битно сега се вработиле кај родителите во некое училиште, или биле наградени од партијата.
Срце ми се кине кога гледам колку е паднат критериумот во средните училишта, и пак како секогаш ќе го земам Корчагин за пример. Училиште кое за математика беше пример за другите, сега на тестови се даваат задачи од учебник и пак од 35 ученици, 20 и кусур имаат кецови
Во ЈБТ е допрено дното на математиката, не можам да опишам колку е лош квалитетот на изведувањето на наставата. Па маме му ебам, ако не си ги научил сите задачи од предавањата и на час си им ги покажувал само најосновните работи на децата, тогаш немој на писмени да им даваш работи кои ни самиот не можеш да ги решиш, само затоа што си ги нашол во Руска збирка
Професорите не знаат да предаваат, 80% од професорите не знаат како да го пренесат своето знаење. Пак ќе кажам, подобро учениците нека ги научат основните работи од материјата, отколку да им даваш задачи кои и за тебе се научна фантастика, и предвреме да ги откажеш од учењето.
Децата пак се оперирани од физика, хемија и математика. Абе мислиш со врела маша по грбот ќе ги бодеш кога ќе им ги спомнеш овие предмети.
Без мака нема наука, ќе набубаш лекции биологија и историја, ама за ова треба да се загрее столчето. Од дома ќе му речат, ќе ти фатиме сине врски, не се секирај, па уште толку ќе ги "измотивираат" за да учат
Затоа децата се од дебил до дебил...
Да не знаеш на 20 години да решиш 2x-3=5, да не знаеш да пишуваш барем малце литературно, да не знаеш еден состав да напишеш, АЗБУКАТА да не ја знаеш, па срамота е бе алоооо...
А 85% од студентите на факултетиве низ Македонија, нема да ја решат горната равенка која сум ја напишал.
Ги читам студентине по темиве на форумов:
Ai neka mi dade nekoj prasanja za ftor kolok. po ekonomika..?
Lele kolku vreme treba da ucam za da plozam?
Koj prasanja ke se padnat, od libro ili od zoki?
Ako ucam mat. 3 dena, ce mozam li da polozam na ftor kolok.?
Алооо, да сум до вас киселина во очи ќе ви фрлам и око нема да ви трепне. Гледаат ли вашите родители на што даваат пари???
Па ако не те бива, не запишувај факултет бе, копук еден, ако не сакаш да учиш, НЕ УЧИ, не им ги троши парите на твоите.
Запишал некоја насока за КОЛКУ ДА ЗАВРШИ ФАКУЛТЕТ. Не го ни интересира, ама битно ја запишал, затоа што му рекле дека е лесно, дека има врски кај професорите итн.
И после имало невработени дипломци. Па има, кога 90% врска немаат ни што смер учат, па камоли да стекнале некое знаење по завршувањето на факултетот.
И баба ми ќе положи после толку врме полагање, на едни исти прашања.
За ваквите ич не ми е жал, ама па за жал се мнозинство и оставаат многу лоша слика за студентите во целина. Времето што го потрошиле на пијанчење додека студирале, да го посветеле на некој занает, барем ќе имало општеството некоја корист од нив.
Па немаат ни лице пред родителите, колку студенти знам што земаат пари за книги, истите ќе ги фрлат во кладилница или казино, или за пијанчења и искачања, со години ќе го влечат факсот. Неговите одвај собрале пари да му платат семестар, му платиле стан во Скопје, му даваат пари цело време, него ува не го лази, место да си рече ебате волот ебате, земи биди нешто корисен, абе не треба за други, за себе земи фокусирај се кон нешто и биди нешто корисен за околината. Па ако не те бидува, никој не те дави за врат. И со диплома и без диплома во држаава нема работа, џабе си ги фрлил парите во бунар.
Толку за студентите, одиме малце за државата и професорите.
Секоја чест за малкуте професори кои се посветуваат да го пренесат своето знаење на студентите. И по средните школи понекогаш се наоѓа некој квалитетен кадар, не е се така црно. На крај краева, потешки задачи не значат подобар резултат. Вистина, потешки задачи поткрепено со добри предавања, ќе го натераат ученикот да размислува, да учи нешто и вон наставата, да се научи да истражува, ама не сеогаш ќе дојдат посакуваните резултати. Ти ако не знаеш да пренесеш знаење, ако доаѓаш колку да предадеш, ЏАБЕ Е. Ова е работа која треба да се работи со љубов, затоа и викам дека е многу одговорна работа, не е за секого.
Државниот факултет имаше кадри кои нешто значеа во општеството. Власта свесно ја превзема автономијата на УКИМ, бидејќи знаеше дека од тука може да стигнат многу критики на нивна сметка. Отворија факултет во секое село, уште малце и во на Латас вецето факултет ќе отворат.
На тие факултети предаваат кадри кои немаат ни завршено на УКИМ, туку се производ на приватните факултети и факултетите како Мала Речица. Факултет на кои студентите се запишуваат затоа што е поефтино и затоа што можат да го завршат ОДМА.
Практично владата создаде неправедна конкуренција, бидејќи се плаќа помалце, факултетот е далеку полесен, а на крај се вреднуваат исто.
Деканите на факултетите се одобруваат со амин на министерот, автоматски за да станеш декан треба да имаш амин од партија, и со тоа стануваш нивен заложник. Сто пати одредени факултети од УКИМ изгласаа против законот, сто пати деканите излегуваат со демант
Каде се приватните факултети во оваа приказна?
Тоа е врвот на НЕУКОСТА, па такви дебили не вреди ни да кажеш дека завршиле факултет бе.
Па уште привлекувале студенти од странство На Штул кога полагаа математика една од задачите беше да се најде вредноста на функцијата x^2-2*x+5 во x=3. WOW, are you fucking kidding me???
И тој некој во иднина ќе стане програмер или професор математика. Да не коментирам дека од сите положија само ДВАЈЦА и тоа со 6-ка. Заебан бил професорот, највеќе проблеми правел таму
Пак значи е кај професорот грешката
Тој па мизеријата даваше задачи што воопшто немаат смисла, како да ти речам во едната рака имам 5 сливи, во другата 3 јаболки, кажи пред колку месеци последен пат сум му ги исчистил шепите на мачорот мој?
Криминал е тоа што се прави на 80% од факултетите (и првиатни и институтите од државните)!
Стојам на ставот дека за добро образование ќе биде потребно да се смени се од корен.
Со самото отворање на толку факултети, уште во старт имаш неквалитетно образование.
Чаре? Затворете ги сите факултети, освен УКИМ, па отворете дисперзирани студии во другите градови
Голем проблем се и несериозни професори кои не се редовни на предавања, глумат богови на факултетите, не оценуваат реално, ама тоа не важи за сите.
Голем проблем е што владата одвојува само минимални средства за факултеите кои се занимваат со природни науки.
Бараат трудови во списанија со импакт фактор, а ни самите не се свесни дека во Македонија воопшто не излегуваат такви списанија во некои области.
Замислете, ги лимитираа професорите да издаваат трудови само во својата област.
А што ако учиш применета наука? Место да те поттикне да ги шириш погледите, те тера само пред тебе да гледаш
Министерстовото не одојува средства за примање на нови кадри на факултетите кои не се од типот на економски, правен и слично. Прими си асистент, ама ќе ги добиеш истите финансиски средства, па намали си од својата плата
Воведуваат мерки кои уште толку ќе го намалат бројот на студенти на овие насоки. Па така на физика годишно се запишуваат 1-2 студенти, на хемија нешто повеќе поради смерот биохемија, на математика со воведување на некои квази смерови од типот на математика-информатика успеаа да надминат бројка од 20-тина студенти, малце повеќе студенти има на смеровите на технолошки факултет, на ПМФ освен туризам, сите смерови се за греота според бројноста на студентите.
На туризам има повеќе студенти отколку на сите овие смерови заедно што ги набројав
Паднав во муабет со асистенти од околниве земји, од сличниве смерови кои ги набројав. Платите во Црна Гора се дупло поголеми од нашите, за другите земји да не правам ни муабет. На годишно ниво факултетите ги спонзорираат учениците да одат на најразни конгреси и курсеви ширум светот. Ги пратиле во Холандија, во Германија, во КИНА, а кај нас ни до Охрид не ти е платено присуство на конгресите.