Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
ај напни ја целата своја фантазија и одговори ми: како може „нештото„ да постои а не е створено?...:sneaky:

Госпот постои и не е створен Миќи. Нели така беше?

-Skopjanica
 
Совршено и апсолутно битие, што има потреба да мачи некого за да за да ги заплаши и поучи другите.....:facepalm::tapp:
Јасно ми е колку капацитет имаш за да укапираш било што, затоа поштеди ме од "мудроста" твоја и не ме цитирај повеќе. Се вртиш во круг и ја промашуваш поентата, едноставно не капираш.

Ти не капираш дека таква е совршеноста. Не како што ја замислуваш ти, да биде некој робот. Колку само да знаеш на местото на сатаната ќе мора да дојде некој друг, да го заземе неговото место, да го пополни, исто како што наместо јуда кој го предаде Гопсд Исус Христос дојде нов апостол. За да има рамнотежа.

Да е како што си замислуваш ти тогаш нема да постоеле свесни суштества со слободна воља.

Затоа и сатаната тргнал во борба поради што законите се такви кои прават Господ Бог да изгледа така и тој тоа го злоупотребил. Но на крај секој завршува во оганот.
 
Ти не капираш дека таква е совршеноста. Не како што ја замислуваш ти, да биде некој робот. Колку само да знаеш на местото на сатаната ќе мора да дојде некој друг, да го заземе неговото место, да го пополни, исто како што наместо јуда кој го предаде Гопсд Исус Христос дојде нов апостол. За да има рамнотежа.

Да е како што си замислуваш ти тогаш нема да постоеле свесни суштества со слободна воља.

Затоа и сатаната тргнал во борба поради што законите се такви кои прават Господ Бог да изгледа така и тој тоа го злоупотребил. Но на крај секој завршува во оганот.
Слободната волја нема врска со конкретниов случај!
Слободната волја е можност да бираш од можностите што постојат, може да постојат само три, може да постојат милијарда можности! Бог како совршено Битие можел едноставно да ги елиминира оние исходи што се погрешни - непотребни и да ги остави оние што би биле ок, слободна волја пак би имало, а од перспектива на Бог не би постоело ништо кое тој би го сметал за погрешни и зло.
 
Слободната волја нема врска со конкретниов случај!
Слободната волја е можност да бираш од можностите што постојат, може да постојат само три, може да постојат милијарда можности! Бог како совршено Битие можел едноставно да ги елиминира оние исходи што се погрешни - непотребни и да ги остави оние што би биле ок, слободна волја пак би имало, а од перспектива на Бог не би постоело ништо кое тој би го сметал за погрешни и зло.

Ама така се створени ангелите, така е створен и човекот. Како не е битен во овој разговор? Ти не сакаш да го признаеш тој закон. Ти сега се правиш над Господ и кажуваш како он требало да го стври човекот или ангелите, и не можешп да ја сватиш совршеноста каква што е сега. Дека секое друго стварање како што ти сакаш тогаш човекот ил иангелот не би биле тоа што се, би биле роботи.
 
Ама така се створени ангелите, така е створен и човекот. Како не е битен во овој разговор? Ти не сакаш да го признаеш тој закон. Ти сега се правиш над Господ и кажуваш како он требало да го стври човекот или ангелите, и не можешп да ја сватиш совршеноста каква што е сега. Дека секое друго стварање како што ти сакаш тогаш човекот ил иангелот не би биле тоа што се, би биле роботи.
Не, така ти веруваш дека се створени, бидејќи така ти е кажано, а сам очигледно немаш капацитет да разбереш и да сватиш.
 
Не, така ти веруваш дека се створени, бидејќи така ти е кажано, а сам очигледно немаш капацитет да разбереш и да сватиш.

Еден од нас е во право. Еден од нас ја говори вистината. Еден ден ќе се покаже кој бил во право.
 
Еден од нас е во право. Еден од нас ја говори вистината. Еден ден ќе се покаже кој бил во право.
Тој што има макар просечна интелегенција, ќе види веднаш кој е во право.
Креатор што за себе тврди дека е апсолутен, совршен и безгрешен, ја обвинува креацијата дека има грешка....тоа ти е слично како да одиш да се жалиш кај компанија дека производот што го пуштиле во продажба е неисправен, а тие да ти кажат дека вината не е во нив туку во производот.
Што се однесува до слободната волја, може да дојдеш до крстопат каде патот се дели на три дела, имаш слободна волја да одбереш три опции - лево, десно и право. А можеш да се обидеш да хакираш нечиј пасворд на форумов, ќе имаш стотици илјади опции можеби и милиони опции од кои ќе можеш да бираш. И во двата случаи имаш слободна волја, со тоа што во првиот имаш три, во вториот милиони опции.
Ако Бог сметал дека некоја особина или исход се погрешни, можел едноставно да ги елиминира, да не постојат, слободната волја пак би функционирала. Токму затоа концептот за Бог што размислува во рамки на "добро" и "зло", т.е што има дуална перцепција е апсурд. Таквиот концепт е човечка измислица, рефлексија на човечките дуалистички гледишта.
 
Тој што има макар просечна интелегенција, ќе види веднаш кој е во право.
Креатор што за себе тврди дека е апсолутен, совршен и безгрешен, ја обвинува креацијата дека има грешка....тоа ти е слично како да одиш да се жалиш кај компанија дека производот што го пуштиле во продажба е неисправен, а тие да ти кажат дека вината не е во нив туку во производот.
Што се однесува до слободната волја, може да дојдеш до крстопат каде патот се дели на три дела, имаш слободна волја да одбереш три опции - лево, десно и право. А можеш да се обидеш да хакираш нечиј пасворд на форумов, ќе имаш стотици илјади опции можеби и милиони опции од кои ќе можеш да бираш. И во двата случаи имаш слободна волја, со тоа што во првиот имаш три, во вториот милиони опции.
Ако Бог сметал дека некоја особина или исход се погрешни, можел едноставно да ги елиминира, да не постојат, слободната волја пак би функционирала. Токму затоа концептот за Бог што размислува во рамки на "добро" и "зло", т.е што има дуална перцепција е апсурд. Таквиот концепт е човечка измислица, рефлексија на човечките дуалистички гледишта.

Значи креаторот направил закони. производот не ги следело законите. И што тука не е јасно не знам? Друг начин на стварање на ангели не постои зашто тогаш тие би имале мана и не би биле совршени.
 
Значи креаторот направил закони. производот не ги следело законите. И што тука не е јасно не знам? Друг начин на стварање на ангели не постои зашто тогаш тие би имале мана и не би биле совршени.
Тоа што тебе не ти е јасно е очигледната апсурд - Се што постои е дел од волјата на креаторот, а креаторот го замислувате како судија. Ако се е дел од неговата волја, тогаш тоа што ќе го осуди од чија волја е дел?
 
Тоа што тебе не ти е јасно е очигледната апсурд - Се што постои е дел од волјата на креаторот, а креаторот го замислувате како судија. Ако се е дел од неговата волја, тогаш тоа што ќе го осуди од чија волја е дел?

Слободно сега ти за све што ќе ти се случи обвини го творецот. Знанеш как оона што го прави вмро - бранко е крив. И ти така размислуваш.
 
Значи креаторот направил закони. производот не ги следело законите. И што тука не е јасно не знам? Друг начин на стварање на ангели не постои зашто тогаш тие би имале мана и не би биле совршени.

Не се работи за непочитување закони. Се работи за слободна воља. Се работи за слобода на избор и одговорност која произлегува од изборот.[DOUBLEPOST=1419250755][/DOUBLEPOST]
Тоа што тебе не ти е јасно е очигледната апсурд - Се што постои е дел од волјата на креаторот, а креаторот го замислувате како судија. Ако се е дел од неговата волја, тогаш тоа што ќе го осуди од чија волја е дел?

Од слободната воља. Веројатно залудно одговарам ама ајде уште еднаш - размисли што значи слободна воља и може ли да постои слободна воља без можност за избор?
 
Слободно сега ти за све што ќе ти се случи обвини го творецот. Знанеш как оона што го прави вмро - бранко е крив. И ти така размислуваш.
Само ги посочувам очигледните парадокси во сликата за креаророт што вие ја пласирате како единствено точна, вистинита и прифатлива. Вистината може да биде сватена како напад и обвинување само од оној што не е е спремен да се соочи со неа.
Што се однесува до моето размислување, јас творецот воопшто не го перцепирам на тој начин - како судија, како битие за кое постои добро и зло, причините за тоа на долго и широко ги изнесов поназад во темава.[DOUBLEPOST=1419258414][/DOUBLEPOST]
Од слободната воља. Веројатно залудно одговарам ама ајде уште еднаш - размисли што значи слободна воља и може ли да постои слободна воља без можност за избор?
Што се однесува до слободната волја, може да дојдеш до крстопат каде патот се дели на три дела, имаш слободна волја да одбереш три опции - лево, десно и право. А можеш да се обидеш да хакираш нечиј пасворд на форумов, ќе имаш стотици илјади опции можеби и милиони опции од кои ќе можеш да бираш. И во двата случаи имаш слободна волја, со тоа што во првиот имаш три, во вториот милиони опции.
Ако Бог сметал дека некоја особина или исход се погрешни, можел едноставно да ги елиминира, да не постојат, слободната волја пак би функционирала.
Токму затоа концептот за Бог што размислува во рамки на "добро" и "зло", т.е што има дуална перцепција е апсурд. Таквиот концепт е човечка измислица, рефлексија на човечките дуалистички гледишта.
 
Последно уредено:
Само ги посочувам очигледните парадокси во сликата за креаророт што вие ја пласирате како единствено точна, вистинита и прифатлива. Вистината може да биде сватена како напад и обвинување само од оној што не е е спремен да се соочи со неа.
Што се однесува до моето размислување, јас творецот воопшто не го перцепирам на тој начин - како судија, како битие за кое постои добро и зло, причините за тоа на долго и широко ги изнесов поназад во темава.[DOUBLEPOST=1419258414][/DOUBLEPOST]

Друже, постојат 25 универзални закони. Така творецот го создал универзумот. Секој што ги нарушува било кој од законите сноси последици.

http://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2012/10/24/univerzalni-zakoni/
 
Друже, постојат 25 универзални закони. Така творецот го создал универзумот. Секој што ги нарушува било кој од законите сноси последици.

http://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2012/10/24/univerzalni-zakoni/
Не е поентата колку закони има и дали некој ќе сноси последици, поентата е дали креророт гледа со осуда на некој исход или особина. Ако постои осуда од негова страна, тогаш не е семоќен и совршен, бидејќи ако се потекнува од него и она кон кое тој гледа со осуда потекнува од него.
 
Не е поентата колку закони има и дали некој ќе сноси последици, поентата е дали креророт гледа со осуда на некој исход или особина. Ако постои осуда од негова страна, тогаш не е семоќен и совршен, бидејќи ако се потекнува од него и она кон кое тој гледа со осуда потекнува од него.

Битно е како не е битно, затоа што се што се прави надвор од тие закони се вика безаконие. Осудата доаѓа за тие кои ги кршат тие закони, не за особина или не знам што друго.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom