Правата на потрошувачите во Македонија

Член од
11 февруари 2009
Мислења
1.072
Поени од реакции
1.144
Сакав да прашам. Пред скоро 2 месеца купив машина од Нептун, LG од околу 18,000. Пошто не можев да ја пробам одма и ми стоеше во соба, сега при првото пуштање открив дека бубањот во машината е скршен. Бев во Нептун и ме испратија кај нивниот сервис, кога се јавив кај нив дојде човек ја сликаше и ми рекоа дека неможе да ја заменат со нова туку може само да ја поправат односно да го сменат бубањот. Сега сакав да прашам дали некој знае или има слично искуство, дали да идам до пазарна и да се жалам бидејќи сум платил за нова и очекувам нова машина а сум добил скршена.
Имаше некој рок во законот, мислам дека беше 14 или 21 ден од моментот на купување имаш право да побараш замена за производот доколку нешто не е во ред. За да не го листаш законот, најдобро јави се во организацијата на потрошувачите, образложи им го случајот и ке ти кажат дали и за што можеш да се жалиш во инспекција. А можеш и директно да одиш во инспекторатот па и таму ке ти кажат што и како можеш да направиш, само оди наутро оти после паузата тешко се наоѓаат лугето кои ти требаат ;)
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3
Поени од реакции
0
Утре од сабајле ќе одам па ќе пишам што сум направил. Фала за помошта.
 
Член од
25 февруари 2009
Мислења
1.565
Поени од реакции
417
Рокот за враќање на производ и парите назад е 15 дена. Во твојов случај поминале 2 месеци, така да неможе да се повикаш на тој член од законот. Едноставно остави во сервис нека го сменат бубањот или што и да е дефектот и тоа е тоа.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3
Поени од реакции
0
Бев до пазарна и ми рекоа да пополнам пријава и за 15 дена ќе се додели инспектор. Напраив муабет со еден инспектор што беше тука му објаснив што е работата и ми вика па добро нека го направат. Во договорот колку што гледав бидејќи е толку ситно напишано што ти треба микроскоп, не пишува ништо за враќање тука ако производот не се поправи за 45 дена се добива нов. Не знам ако одма го пријавев, дали ќе ми дадоа нова машина или исто вака само ќе ја поправаа. Отсега кога се купува машина за перење или што и да е, треба на лице место во продавница да ми ја пуштат за да се уверем дека е исправна бидејќи на друг начин ја гледаш од надвор нова, а внатре искршена.
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Бев до пазарна и ми рекоа да пополнам пријава и за 15 дена ќе се додели инспектор. Напраив муабет со еден инспектор што беше тука му објаснив што е работата и ми вика па добро нека го направат. Во договорот колку што гледав бидејќи е толку ситно напишано што ти треба микроскоп, не пишува ништо за враќање тука ако производот не се поправи за 45 дена се добива нов. Не знам ако одма го пријавев, дали ќе ми дадоа нова машина или исто вака само ќе ја поправаа. Отсега кога се купува машина за перење или што и да е, треба на лице место во продавница да ми ја пуштат за да се уверем дека е исправна бидејќи на друг начин ја гледаш од надвор нова, а внатре искршена.
Eden iskren sovet, za da ne te matkaat po pazarna inspekcija (od licno iskustvo, uste ako servisot im e Videodata). Prvo kje si odis vo Neptun i kje prijavis, ako si prijavil vekje, sigurno ti rekle vo servis da si ja odneses. NEMOJ VO NIKOJ SLUCAJ DA SI JA ODNEL LICNO VO SERVIS. Zakonot nalaga prodavacot da si ja odnese na servis , ne ti. Zatoa ti kje si ja odneses vo Neptun i tamu zapisnik i cekaj si 30 rabotni dena mislam bese (ne me fakjaj za zbor, pomina povekje od 2 godini odkako se matkav). Posle rokot ides i si prasuvas dali e gotova, i ako e gotova si ja zimas. Ako ne baras NOVA da ti dadat. Ako ne si ides vo inspekcija si prijavuvas i cekas da te izvestat. USTE EDNA RABOTA. KOGA KJE TE POVIKAAT DA TI KAZAT DEKA E GOTOVA KJE SI JA PODIGNES OD NEPTUN A NE OD SERVISOT. ISTO TAKA NAJBINO DA NE ZABORAVAM E VO NIKOJ SLUCAJ DA NE IM GO DAVAS LIVCETO OD ZAPISNIKOT ZA SERVIS DODEKA NE GO PROBAS APARATOT DEKA E 100% ISPRAVEN, BIDEJKI POSLE NE TI GO VRAKJAAT I MOZES SAMO DA BARAS REKLAMACIJA I DA CEKAS PAK 30 DENA.

Mene seto ova mi se desi so tehnomarket i videodata. Pegla skapa profi odnesov na servis vo video data, na 29 den mi vikaat dojdi zemi si ja gotova e. Idam tamu mi baraat dokumentot kao navodno da najdat koja e mojata pegla, mi ja nosat i ja probuvame na lice mesto koga ona neispravna. A vekje bese 30 den, barav da mi vratat dokumentot i da ja napravat peglata. Nesakaa tuku sakaa reklamacija da napravam i uste 30 dena da ja drzat. Otidov vo pazarna podnesov prijava, me vleckaa 2 nedeli moze i vise za na kraj toj inspektorot da me napravi nenormalen i neznam sto so toa sto jas navodno sum sakal preku leb pogaca. Koga mu se sprotivstaviv i na nego so zakana deka kje idam kaj sefot i privatna tuzba i do servisot i do pazarna, omekna malce i mi rece deka nemozel nisto da napravi bidejki jas nemam nikakov dogovor so servisot tuku so prodavnicata i da ja odnesam sega ponovo vo prodavnica peglata i oni da ja pratat na servis bidejki oni imaat dogovor so servisot. I tamu ist slucaj kako predhodno za na kraj da pobaram priem kaj sefot da mu kazam celata situacija sto me vlecea povekje od 11 meseci, i on povika edna inspektorka kaj koja povtorno prijavivme i toa bese den petok okolu 12 h. Vo ponedelnikot vo 10 h. ni se javija deka peglata e gotova i koga ja zemavme majstorot ni kaza deka defektot bil 3 minuti rabota !!!

MOJA CUDESNA MAKEDONIJO :(
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Eden iskren sovet, za da ne te matkaat po pazarna inspekcija (od licno iskustvo, uste ako servisot im e Videodata). Prvo kje si odis vo Neptun i kje prijavis, ako si prijavil vekje, sigurno ti rekle vo servis da si ja odneses. NEMOJ VO NIKOJ SLUCAJ DA SI JA ODNEL LICNO VO SERVIS. Zakonot nalaga prodavacot da si ja odnese na servis , ne ti. Zatoa ti kje si ja odneses vo Neptun i tamu zapisnik i cekaj si 30 rabotni dena mislam bese (ne me fakjaj za zbor, pomina povekje od 2 godini odkako se matkav). Posle rokot ides i si prasuvas dali e gotova, i ako e gotova si ja zimas. Ako ne baras NOVA da ti dadat. Ako ne si ides vo inspekcija si prijavuvas i cekas da te izvestat. USTE EDNA RABOTA. KOGA KJE TE POVIKAAT DA TI KAZAT DEKA E GOTOVA KJE SI JA PODIGNES OD NEPTUN A NE OD SERVISOT. ISTO TAKA NAJBINO DA NE ZABORAVAM E VO NIKOJ SLUCAJ DA NE IM GO DAVAS LIVCETO OD ZAPISNIKOT ZA SERVIS DODEKA NE GO PROBAS APARATOT DEKA E 100% ISPRAVEN, BIDEJKI POSLE NE TI GO VRAKJAAT I MOZES SAMO DA BARAS REKLAMACIJA I DA CEKAS PAK 30 DENA.

Mene seto ova mi se desi so tehnomarket i videodata. Pegla skapa profi odnesov na servis vo video data, na 29 den mi vikaat dojdi zemi si ja gotova e. Idam tamu mi baraat dokumentot kao navodno da najdat koja e mojata pegla, mi ja nosat i ja probuvame na lice mesto koga ona neispravna. A vekje bese 30 den, barav da mi vratat dokumentot i da ja napravat peglata. Nesakaa tuku sakaa reklamacija da napravam i uste 30 dena da ja drzat. Otidov vo pazarna podnesov prijava, me vleckaa 2 nedeli moze i vise za na kraj toj inspektorot da me napravi nenormalen i neznam sto so toa sto jas navodno sum sakal preku leb pogaca. Koga mu se sprotivstaviv i na nego so zakana deka kje idam kaj sefot i privatna tuzba i do servisot i do pazarna, omekna malce i mi rece deka nemozel nisto da napravi bidejki jas nemam nikakov dogovor so servisot tuku so prodavnicata i da ja odnesam sega ponovo vo prodavnica peglata i oni da ja pratat na servis bidejki oni imaat dogovor so servisot. I tamu ist slucaj kako predhodno za na kraj da pobaram priem kaj sefot da mu kazam celata situacija sto me vlecea povekje od 11 meseci, i on povika edna inspektorka kaj koja povtorno prijavivme i toa bese den petok okolu 12 h. Vo ponedelnikot vo 10 h. ni se javija deka peglata e gotova i koga ja zemavme majstorot ni kaza deka defektot bil 3 minuti rabota !!!

MOJA CUDESNA MAKEDONIJO :(
Vo Makedonija garancijata vazi dodeka proizvodot izleze od prodavnica.[DOUBLEPOST=1417053907][/DOUBLEPOST]
Eden iskren sovet, za da ne te matkaat po pazarna inspekcija (od licno iskustvo, uste ako servisot im e Videodata). Prvo kje si odis vo Neptun i kje prijavis, ako si prijavil vekje, sigurno ti rekle vo servis da si ja odneses. NEMOJ VO NIKOJ SLUCAJ DA SI JA ODNEL LICNO VO SERVIS. Zakonot nalaga prodavacot da si ja odnese na servis , ne ti. Zatoa ti kje si ja odneses vo Neptun i tamu zapisnik i cekaj si 30 rabotni dena mislam bese (ne me fakjaj za zbor, pomina povekje od 2 godini odkako se matkav). Posle rokot ides i si prasuvas dali e gotova, i ako e gotova si ja zimas. Ako ne baras NOVA da ti dadat. Ako ne si ides vo inspekcija si prijavuvas i cekas da te izvestat. USTE EDNA RABOTA. KOGA KJE TE POVIKAAT DA TI KAZAT DEKA E GOTOVA KJE SI JA PODIGNES OD NEPTUN A NE OD SERVISOT. ISTO TAKA NAJBINO DA NE ZABORAVAM E VO NIKOJ SLUCAJ DA NE IM GO DAVAS LIVCETO OD ZAPISNIKOT ZA SERVIS DODEKA NE GO PROBAS APARATOT DEKA E 100% ISPRAVEN, BIDEJKI POSLE NE TI GO VRAKJAAT I MOZES SAMO DA BARAS REKLAMACIJA I DA CEKAS PAK 30 DENA.

Mene seto ova mi se desi so tehnomarket i videodata. Pegla skapa profi odnesov na servis vo video data, na 29 den mi vikaat dojdi zemi si ja gotova e. Idam tamu mi baraat dokumentot kao navodno da najdat koja e mojata pegla, mi ja nosat i ja probuvame na lice mesto koga ona neispravna. A vekje bese 30 den, barav da mi vratat dokumentot i da ja napravat peglata. Nesakaa tuku sakaa reklamacija da napravam i uste 30 dena da ja drzat. Otidov vo pazarna podnesov prijava, me vleckaa 2 nedeli moze i vise za na kraj toj inspektorot da me napravi nenormalen i neznam sto so toa sto jas navodno sum sakal preku leb pogaca. Koga mu se sprotivstaviv i na nego so zakana deka kje idam kaj sefot i privatna tuzba i do servisot i do pazarna, omekna malce i mi rece deka nemozel nisto da napravi bidejki jas nemam nikakov dogovor so servisot tuku so prodavnicata i da ja odnesam sega ponovo vo prodavnica peglata i oni da ja pratat na servis bidejki oni imaat dogovor so servisot. I tamu ist slucaj kako predhodno za na kraj da pobaram priem kaj sefot da mu kazam celata situacija sto me vlecea povekje od 11 meseci, i on povika edna inspektorka kaj koja povtorno prijavivme i toa bese den petok okolu 12 h. Vo ponedelnikot vo 10 h. ni se javija deka peglata e gotova i koga ja zemavme majstorot ni kaza deka defektot bil 3 minuti rabota !!!

MOJA CUDESNA MAKEDONIJO :(
Vo Makedonija garancijata vazi dodeka proizvodot izleze od prodavnica.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
20.314
Поени од реакции
16.478
најсмешно ми е кога ќе му забележам видлив дефект на некој производ, продааваачот разочарано ќе каже, па што даа праам и мене таков ми го донеле.
Има друга работа, како луѓе сме кусогледи и лесно забораваме и не сме солидарни. Еве ако некој обелодени некоја фабричка мана на некој производ од некој Бренд, дали воопшто ќе биде подржан од други муштерии ?? Не, многумина молчат и кријат дека се зезнале , да не мислат ако се заташка маната полесно ќе го продадат фушот на некој трет ?? Ај сфаќам за кола има некој резон, ама апарати за домаќинство тешко да продадеш на старо. А и владее некоја општа резигнираност, демек се било фуш, така бил трендот, да нема долговечни и квалитетни производи како порано, а исто дека се се прави во ПРЦ, па и најпознатите брендови...
 
Член од
8 мај 2012
Мислења
56
Поени од реакции
74
Ова чудо го купив од зегин

http://www.alfalab.mk/auron-aparat-za-merenje-pritisok-za-nadlaktica-hl-888ua

auron-aparat-za-merenje-pritisok-za-nadlaktica-hl-888ua

за моја пријателка, жената отиде во брза помош мислејки дека има притисок 180. Кога и мерија испадна 120. Разбирам грешка од +- 10 ама грешка од 60 е чиста глупост. Мене ми измери пулс од 128, а реалено ми беше околу 80.

Многу е фуш и во самата изработка, моја грешка е што не го видов подобро.

Чисто како инфо за некој, да не се зезне и тој....
 
Член од
12 март 2009
Мислења
20.314
Поени од реакции
16.478
Ова чудо го купив од зегин

http://www.alfalab.mk/auron-aparat-za-merenje-pritisok-za-nadlaktica-hl-888ua

auron-aparat-za-merenje-pritisok-za-nadlaktica-hl-888ua

за моја пријателка, жената отиде во брза помош мислејки дека има притисок 180. Кога и мерија испадна 120. Разбирам грешка од +- 10 ама грешка од 60 е чиста глупост. Мене ми измери пулс од 128, а реалено ми беше околу 80.

Многу е фуш и во самата изработка, моја грешка е што не го видов подобро.

Чисто како инфо за некој, да не се зезне и тој....
Е ова е сега тренд, ќе увезат некој тежок фуш. Не вреди и да ти врати друго, и тоа е фуш. Мене ми се случија две карактеристични случки. Прва е со лед сијалици. Купив доста ЛЕД сијалици, уште од јануари од неколку места. Немав проблем, барем досега, со тие купени од лед маркет, од дуќанот карши Буњаковец а и од Бриколаж. Но некаде во март, април, купи кабел за пегла од Коки компани. Пријател ми кажа дека кабелот е тенок за новите пегли и веднаш отидов , го заменив за лед сијалици, доплатив и земав 3 лед сијалици Луминекс. Увозник е некоја мала фирма од Куманово. Монтирав 2 , и тоа не места каде многу малку се користи сијалица, немаат ни по 200 работни сата. По некое време ги фрлив фискалните, а сега пред 2 недели и двете лед сијалици изгореа ( со силен звук, те вади од памет). Продавницата кажува ако имаш фискална ќе ти ги смениме, а и увозникот, кого го пронајдов (на кутијата од амбалажата е испечатена негова адреса и телефон ) ми понуди да ми ги смени ако дојдам во Куманово. А што и да ми сменат кога ќе ми дадат од истите. А ми тврди дека увезол 10,000 сијалици и имал само 10 рекламации ??? Ама сега веќе РАСКИНАЛ со таа фирма, носи од некоја друга, сега на кутијата пишува 1 година гаранција, ама пишува 30,000часа. ( а една година фул работа е 8500 часа.) Јас дури најдов и напис http://lider.mk/2014/01/28/stedlivite-led-sijalici-se-ogromna-izmama/ .
Значи зборот ми е за шкартни производители, но има и шкартни серии кој кај нас се утрапуваат. Работата во случајот е дека поради увозник на фуш производи ќе имаат штета и тие што увезуваат квалитетно, бидејќи кој се изгорил дува и на ладно.

Друг случај е купување на акомулатор. Ме фати бељата летоска во Охрид да ми се испразни 8г стар акомулатор Рокит, а итно ми беше, немав полњач нити од кого да позајмам. Ај си викам ќе купам нов, сепак години се. Го однесов во најблиската продавница со детска количка. Му барав иста таква јачина (43-45Ач) ама да биде Варта или Ексајд. Запна да ме убедува дека не постојат толку мали акомулатори од тие марки !!. Ме најде во густо и ми утрапи Весна стартер, евтини ама со лоша репутација. Ми утрапи поголем, од 50Ач, демек подобро било. Сега акомулаторот работи, ама 2 дена ако не возиш не пали чакмак туку продолжено вергла, околу пола секунда. Јасно е дека тие акомулатори се само за старите типови возила, стојадини и слични. Гарантен рок е 2 години, но и по 2 месеца да цркне пак ќе ти даде таков, нема опција да доплатиш и да земеш поквалитетен.
Затоа имам предлог , самите потрошувачи да се организираат и да имаат на социјалните мрежи и форуми ТЕМИ - Црна листа на брендови, каде ќе бидат прикажани негативни и позитивни искуства на потрошувачите. Нема друго, само да осетат увозниците и трговците што значи лош и добар глас.
Нешто такво има во форумот за автомобили и сега гледам дека брендот акомулатори Весна е многу ниско котиран, но мене ме фати бељата итно да морам да купувам...
 
Член од
20 април 2014
Мислења
5.239
Поени од реакции
5.821
Ова чудо го купив од зегин

http://www.alfalab.mk/auron-aparat-za-merenje-pritisok-za-nadlaktica-hl-888ua

auron-aparat-za-merenje-pritisok-za-nadlaktica-hl-888ua

за моја пријателка, жената отиде во брза помош мислејки дека има притисок 180. Кога и мерија испадна 120. Разбирам грешка од +- 10 ама грешка од 60 е чиста глупост. Мене ми измери пулс од 128, а реалено ми беше околу 80.

Многу е фуш и во самата изработка, моја грешка е што не го видов подобро.

Чисто како инфо за некој, да не се зезне и тој....
Абе од оние стетотоскопи ли ги викаа шо ги користат докторите нема поверодостојно. Какви дигитрони, какви бакрачи.
 
Член од
2 јануари 2008
Мислења
34
Поени од реакции
6
Мала помош купив Huawei honor 4c од АМЦ пред 3 месеца а 2 и пол месеца ми е на сервис и упорно ми кажуваат дека телефонот нема проблема телефонот има проблем со појдовни и дојдовни повици не ѕвони а кога ке уклучиш 3G телефонот почнува да работи кога ќе го исклучиш повторно исто проблем ми викаат дека до базни станици преоптеретеност до картичката било а картичката на друг тел. работи без проблем инаку на т-мобиле е картичката некој да помогне 3 пат е на сервис.
 
Член од
20 април 2014
Мислења
5.239
Поени од реакции
5.821
Мала помош купив Huawei honor 4c од АМЦ пред 3 месеца а 2 и пол месеца ми е на сервис и упорно ми кажуваат дека телефонот нема проблема телефонот има проблем со појдовни и дојдовни повици не ѕвони а кога ке уклучиш 3G телефонот почнува да работи кога ќе го исклучиш повторно исто проблем ми викаат дека до базни станици преоптеретеност до картичката било а картичката на друг тел. работи без проблем инаку на т-мобиле е картичката некој да помогне 3 пат е на сервис.
Pfffff, pa sto cekas bre, ako minat 30 dena automatski treba da ti dadat nov proizvod. So te gajle tebe so mu e i kako mu e. Pod HITNO odi u trudova inspekcija prijavi gi , posle toa pak odi kaj niv soopsti im deka si gi prijavil i raspravaj se malce :mad: :uzi:
Neznam dali si naucil do sega da se karas, ama ke moras da nauces , inace gleas kako ide!
A drug pat pa odi i kupuvaj od AMC. :tapp:
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Pfffff, pa sto cekas bre, ako minat 30 dena automatski treba da ti dadat nov proizvod. So te gajle tebe so mu e i kako mu e. Pod HITNO odi u trudova inspekcija prijavi gi , posle toa pak odi kaj niv soopsti im deka si gi prijavil i raspravaj se malce :mad: :uzi:
Neznam dali si naucil do sega da se karas, ama ke moras da nauces , inace gleas kako ide!
A drug pat pa odi i kupuvaj od AMC. :tapp:
А и телефонот е топ ама 10 класа,Кинеско :гомце::гомце::гомце:
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Мала помош купив Huawei honor 4c од АМЦ пред 3 месеца а 2 и пол месеца ми е на сервис и упорно ми кажуваат дека телефонот нема проблема телефонот има проблем со појдовни и дојдовни повици не ѕвони а кога ке уклучиш 3G телефонот почнува да работи кога ќе го исклучиш повторно исто проблем ми викаат дека до базни станици преоптеретеност до картичката било а картичката на друг тел. работи без проблем инаку на т-мобиле е картичката некој да помогне 3 пат е на сервис.
Predhodno pisav ke ti kopiram pak samo da znaes deka ne treba trudova tuku pazarna inspekcija i ne treba da se raspravas posto tamu se sè inspektori i kako sto e Makedonska rabota da treba da gi molis inaku kako sto no se zakonive kje go jades samo ti. Eve ti odgovor od predtoa :

Eden iskren sovet, za da ne te matkaat po pazarna inspekcija (od licno iskustvo, uste ako servisot im e Videodata). Prvo kje si odis vo Neptun i kje prijavis, ako si prijavil vekje, sigurno ti rekle vo servis da si ja odneses. NEMOJ VO NIKOJ SLUCAJ DA SI JA ODNEL LICNO VO SERVIS. Zakonot nalaga prodavacot da si ja odnese na servis , ne ti. Zatoa ti kje si ja odneses vo Neptun i tamu zapisnik i cekaj si 30 rabotni dena mislam bese (ne me fakjaj za zbor, pomina povekje od 2 godini odkako se matkav). Posle rokot ides i si prasuvas dali e gotova, i ako e gotova si ja zimas. Ako ne baras NOVA da ti dadat. Ako ne si ides vo inspekcija si prijavuvas i cekas da te izvestat. USTE EDNA RABOTA. KOGA KJE TE POVIKAAT DA TI KAZAT DEKA E GOTOVA KJE SI JA PODIGNES OD NEPTUN A NE OD SERVISOT. ISTO TAKA NAJBINO DA NE ZABORAVAM E VO NIKOJ SLUCAJ DA NE IM GO DAVAS LIVCETO OD ZAPISNIKOT ZA SERVIS DODEKA NE GO PROBAS APARATOT DEKA E 100% ISPRAVEN, BIDEJKI POSLE NE TI GO VRAKJAAT I MOZES SAMO DA BARAS REKLAMACIJA I DA CEKAS PAK 30 DENA.

Mene seto ova mi se desi so tehnomarket i videodata. Pegla skapa profi odnesov na servis vo video data, na 29 den mi vikaat dojdi zemi si ja gotova e. Idam tamu mi baraat dokumentot kao navodno da najdat koja e mojata pegla, mi ja nosat i ja probuvame na lice mesto koga ona neispravna. A vekje bese 30 den, barav da mi vratat dokumentot i da ja napravat peglata. Nesakaa tuku sakaa reklamacija da napravam i uste 30 dena da ja drzat. Otidov vo pazarna podnesov prijava, me vleckaa 2 nedeli moze i vise za na kraj toj inspektorot da me napravi nenormalen i neznam sto so toa sto jas navodno sum sakal preku leb pogaca. Koga mu se sprotivstaviv i na nego so zakana deka kje idam kaj sefot i privatna tuzba i do servisot i do pazarna, omekna malce i mi rece deka nemozel nisto da napravi bidejki jas nemam nikakov dogovor so servisot tuku so prodavnicata i da ja odnesam sega ponovo vo prodavnica peglata i oni da ja pratat na servis bidejki oni imaat dogovor so servisot. I tamu ist slucaj kako predhodno za na kraj da pobaram priem kaj sefot da mu kazam celata situacija sto me vlecea povekje od 11 meseci, i on povika edna inspektorka kaj koja povtorno prijavivme i toa bese den petok okolu 12 h. Vo ponedelnikot vo 10 h. ni se javija deka peglata e gotova i koga ja zemavme majstorot ni kaza deka defektot bil 3 minuti rabota !!!

MOJA CUDESNA MAKEDONIJO

ROMA ROMA ROMA
 
Член од
25 февруари 2016
Мислења
3
Поени од реакции
1
Zdravo pred dva dena zemav televizor od setec cenata bese 16000 denari radosen mi go donesoa si plativ fino i posteno mi rekoa zo zdravje da go koristam mnogu fini prodavacite, si otidov doma i koga go raspakuvav televizorot koga puknat ekranot se javiv vednas vo prodavnicata mi rekoa da go donesam vednas toa i go storiv koga stignav tamu veke ne beea lubezni prodavacite ti ova si mu napravil ona si mu napravil i tn... Koga go prasav prodavacot dalu televizorot go proverija pred da mi go dadat mi rece nemalo poreba da go proveruvaat taka im stigale od kina. Pa dobro kako moze da ne go proverat sto ako vnatre imase kaminja mesto telecizor togas ke kazea deja sum go ukral od kina do skopje nemal sansi da se skrsi a od prodavnica dokaj mene imal na 15km odalecenis imalo od tolku nervoza i raspravanje i ubedubanje od strana na prodabacite mojata zdravstvena sostojba mnogu se vlosi kaze te mi dali sekogas postapuvate vaka so vasite potrosuvaci mesto so zdravje nekaj doma gi prakate vo bolnica. Stiskaat ramenja sega mi se javija nisto od rabotata dojdete zemeti si go televizorot stvarno neznam sto da pravam
 

Kajgana Shop

На врв Bottom