Renault Megane 1.5 dci 105

  • Креатор на темата Креатор на темата Puco
  • Време на започнување Време на започнување
Имам Renault Megane 2 1.5 dCi, и сакам да прашам во што е проблемот, значи кога е колата ладна, од сабајле пали без проблем од прва, а кога ќе се загрее, кога ќе поминам 5-10-15км, и кога ќе ја изгасам - и кога сакам повторно да ја запалам не ми пали од прва, туку од 2ро 3то палење... Некои ми збореа да сум ставел неповратен вентил, демек го враќало горивото надоле... ама ако го враќа нема да ми пали на сабајле од прва :D:D Знае некој во што е проблемот.... ?
Skoro 100% diznite. Ne prskaat dobro nego plukaat.
 
Не ми тресе, само вергла до крај па се гаси. Па од 2ра ќе запали. Јас отворив хауба и во цревото имам воздух. И мене од некаде ми се пушта воздух. Можеби е од филтерот за нафта зошто го немам сменето оддамна.
 
Не ми тресе, само вергла до крај па се гаси. Па од 2ра ќе запали. Јас отворив хауба и во цревото имам воздух. И мене од некаде ми се пушта воздух. Можеби е од филтерот за нафта зошто го немам сменето оддамна.

Чим убаво вергла,воздух имаш у системот..Дали некоја стега попуштила,или некое црево е закинато,има нешто.Воздух за дизелот е смрт..На обичните дизели се испушта воздух на дизната,било која дизна,ја оштрафуваш,еден се пика внатре во кола и вергла,и кога ќе потече нафта другиот тип ја стега дизната,и воздухот е исфрлен,е сеа кај овие поновиве DCI,таа е комон реил мотор,како оди,стварно незнам..Може и до филтерот,да ти прави проблем,мада тој се менува на некој си 30.000 км,па и повеќе..Ебана работа е тоа,додека да се најде од кај влече воздух,мече ќе родиш..
 
Незнам од каде би можело да поприми воздух. 99% е од филтерот за нафта зашто тој го немам сменето, а возилото го земав од Германија... Ќе сменам филтерот утре, и ќе ставам неповратен вентил... мислам најпаметно е од таму да почнам да истражувам што е дефектот :):) Ти стави неповратен или сеуште така тераш ??
 
Незнам од каде би можело да поприми воздух. 99% е од филтерот за нафта зашто тој го немам сменето, а возилото го земав од Германија... Ќе сменам филтерот утре, и ќе ставам неповратен вентил... мислам најпаметно е од таму да почнам да истражувам што е дефектот :):) Ти стави неповратен или сеуште така тераш ??

Јас имам неповратен вентил ставено..Може не е до филтерот,може е до куќиштето кај што стои филтерот од таму може влече воздух.Консултирај се со механичар,нека ја ѕирне,нека провери црева,стеги итн итн..Мада смени си го филтерот,400 денари е за мојата кола..И еден иглен врв ако е џабе е прима од таму и го губи притисокот до дизните..
 
Што кола имаш ти? За Меганот мој филтер за нафта е 2200 оргинал, а има и поскапи :) Неможам да најдам некој добар мајстор што работи само Рено, каде и да отидам сите ја ставаат на компјутер и нема ништо, џабе пари давање. Ама више не ја носам, ќе сменам филтер и ќе ставам неповратен и ќе видам како како ќе се понаша отпосле :)
 
Што кола имаш ти? За Меганот мој филтер за нафта е 2200 оргинал, а има и поскапи :) Неможам да најдам некој добар мајстор што работи само Рено, каде и да отидам сите ја ставаат на компјутер и нема ништо, џабе пари давање. Ама више не ја носам, ќе сменам филтер и ќе ставам неповратен и ќе видам како како ќе се понаша отпосле :)

Од аватарот можеше да претпоставиш,Фиат Брава 1.9 TD100..Епа мислам дека нема шанса да преку компјутер да ти откријат воздух од кај прима..Ако ти фаќа главата,смени го филтерот за нафта,сигурно имаш таква пумпица за друкање,ќе го извадиш стариот,го тураш новиот и ќе надрукаш, стави неповратен вентил,мада,чим на ладно ти пали од прва и не ти гаси,џабе ќе го тураш неповратниот..А да ја однесеш во Аутомотив груп ако си од Скопје,тие работат Рено,Дачија,Нисан..Проблемот 90% е откриен,само точно да лоцираш од каде влече,воздух и да го решиш..Провери ги стегите околу филтерот,дизните..Па почни со цревата,едно по едно..Мојата кола овакво ебано куќиште носи,и оваков филтер..Овакви куќиште ставаат и на Браво,Брава,Мареа,Дукато,Цитроен Џампер,Пежо Боксер,пошто истиот мотор е..
io0uayn0.jpg
 
Другарче сеуште се распрашувам, некои ми рекоа дека може да ми биде од Реле на Греачи. Откако ми спомнаа и мене ми текна дека кога ја земав колата ја однесов на Тестер за да видам што-како, и тој ми рече дека јавува грешка нешто кај греачите и ме праша дали имам проблем со палење и му реков дека немам, дека тогаш ми беше се' ОК... Се јавив кај Босанциве што имаат делови за Renault и Peugeot, и ми рекоа дека имаат дел и коштал 1000 Мкд. Само сакам да се осигурам и да прашам за посигурно, не за џабе да го зимам :) Сакав и ти да ми дадеш совет дали може да биде од тоа?!
 
Другарче сеуште се распрашувам, некои ми рекоа дека може да ми биде од Реле на Греачи. Откако ми спомнаа и мене ми текна дека кога ја земав колата ја однесов на Тестер за да видам што-како, и тој ми рече дека јавува грешка нешто кај греачите и ме праша дали имам проблем со палење и му реков дека немам, дека тогаш ми беше се' ОК... Се јавив кај Босанциве што имаат делови за Renault и Peugeot, и ми рекоа дека имаат дел и коштал 1000 Мкд. Само сакам да се осигурам и да прашам за посигурно, не за џабе да го зимам :) Сакав и ти да ми дадеш совет дали може да биде од тоа?!

Ако ти пали ладна не е до релето..Ако е до Релето за греачи никако нема да ти пали..Без греачи ретко кој дизел пали,па уште и половен..Јас ја грејам рачно,греачите ми се на обичен тастер од 50 денара поврзани,на плусот на акумулаторот има жица,која што автоелектричар ја провре,ја среди и до сега што се однесува до палењето сум немал проблем..Нема ни жици да се висат,ни да стрчи нешто сасвим нормално..Пред да ја палам кога е ладна ја грејам едно 10-15 секунди,си пали и после во зависност колку време стои,на пример ако одам у продавница не ја грејам повторно,пошто е загреана..Ако отстои 2-3 сааата пак исто ја палам..Ме кошташе тоа 500 денара комплет..Неможев Реле да најдам,а ми требаше колата..Види,прашај друг мајстор што ќе ти каже,не брзај да ги лупнеш парите за џабе и проблемот пак да стои..
 
Skoro 100% diznite. Ne prskaat dobro nego plukaat.
*** Ne e do diznite, go stavav na tester i nema problem so gorivoto. Neznam do sto e problemot. Eve sega koga pagja temperaturata -3 znae da zapali i od 1-va.... Eve slika vidi i kakvo ispituvanje pravev na diznite, jas slikav...[DOUBLEPOST=1420137103][/DOUBLEPOST]Кажете ми ваше мислење... Ми кажале повеќе луѓе дека Renault dCi не треба да се грее пред да се запали.... ??? Вие што викате? - и како да ја греам? Да убацам во 1ва брзина и на START кумплуг ? BTW Среќна нова година на сите !!
 

Attachments

  • 20141126_150823.jpg
    20141126_150823.jpg
    3,1 MB · Прегледи: 26
Последно уредено:
не сум многу по брзата вожња...кажи ми, да барам меган 1.5 со 100 “коња“ или 1.9 со 120? нека е литро до литро ипол разлика во потрошувачка... Кој се покварливи??? 1.9 сум возел, ама лагуна. Одлично влече, низ Скопје троши 7.5 нафта. Сум возел и меган со 85 или 86 к.с. - троши до 6.5 нафта. Како се снаоѓа меганот со 100 коњски сили, малку му се за шасијата или доволно?
Дефинитивно 1.9 DCi моторот ти го препорачувам затоа што троши малку а влече осетно повеќе од 1.5-ката! Второ,се работи за проверен мотор од поновите DCi-серии,а овој од 120 коња е на добар глас,и се зависи каде повеќе планираш да ја возиш колата,низ град или на отворен пат? Ако ја возиш низ град 90% од времето тогаш најди си 1.5 DCi со 86 кс бидејќи го фаќа евтината регистрација и зелен картон а плус за низ град има ептен доволно влечна снага и коњица!
 
Конечно го решив проблемот со палењето :vozbud::vozbud:... Претпоставував дека е некоја банална работа. Не е нит Дизна, нит пумпа, нит филтер за нафта. Испадна дека кога сум правел голем сервис, мајсторите заборавиле да го стават Сензорот на брегаста. Се изнервирав, отидов кај 100 мајстори и незнае да ми кажат до што е проблем, незнам како на компјутер не јавувало грешка за сензорот. И на крај се најде НАЈДОБРИОТ :jeeee: МАЈСТОР и ме погледна чудно и ми вика " Како ти си ја запалил колата не ми е јасно " :D Го ставив сензорот во брегаста и сега колата си пали се ОК ( сега за сега ) :oleee:
 
Последно уредено:
Конечно го решив проблемот со палењето :vozbud::vozbud:... Претпоставував дека е некоја банална работа. Не е нит Дизна, нит пумпа, нит филтер за нафта. Испадна дека кога сум правел голем сервис, мајсторите заборавиле да го стават Сензорот на брегаста. Се изнервирав, отидов кај 100 мајстори и незнае да ми кажат до што е проблем, незнам како на компјутер не јавувало грешка за сензорот. И на крај се најде НАЈДОБРИОТ :jeeee: МАЈСТОР и ме погледна чудно и ми вика " Како ти си ја запалил колата не ми е јасно " :D Го ставив сензорот во брегаста и сега колата си пали се ОК ( сега за сега ) :oleee:
:tapp: Ebate majstorite.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom