Легализација на инцест

  • Креатор на темата Креатор на темата NikolaMKD91
  • Време на започнување Време на започнување
Јас ти одговорив. Некои луѓе прават разлика, некои не.
Тоа едноставно не е возможно. Како иде тоа до 12 навечер тие луѓе ги гледаш ко родители, браќа и сестри а после 12 ко некој што ти пружа сексуално задоволство. Од моја перспектива таквиот мозок има болесна прича у себе.
 
Јас ти одговорив. Некои луѓе прават разлика, некои не.
Ја ти пратив смислење со аргументи десеттина страни поназад. Ако прават деца ондак е опасно и има реална штета, ако не праат деца, нека праат што сакаат.
Не дека објективно има штета, се' дур не праат деца.
 
@мкд владе
Зошто би направиле поделба на нормално и ненормално? Подобра поделба би била на штетно и нештетно.

Откако би одредиле дали инцестот е штетен следно прашање е дали таа појава може и треба да се сузбива со легислатива што е многу важно прашање, а никој не го чепна. Законите не се решение за секоја штетна појава во општеството.
Не мислам дека подобра поделба би била штетно и нештетно.
Ако земиш така што е штетно во канибализмот. Месото е жилаво или малце протеини има?
Значи да се сконцентрираме на нормално и ненормално однесување.
 
Тоа едноставно не е возможно. Како иде тоа до 12 навечер тие луѓе ги гледаш ко родители, браќа и сестри а после 12 ко некој што ти пружа сексуално задоволство. Од моја перспектива таквиот мозок има болесна прича у себе.

Возможно е, некои луѓе имаат симпатии према роднини.
 
Возможно е, некои луѓе имаат симпатии према роднини.
Збориме за потесен круг, ко семејство, некој со кој си израснал, со кој си поминал огромен дел од своето време, за кој си се грижел, кој се грижел за тебе.
 
Значи да се сконцентрираме на нормално и ненормално однесување.
Нормала е дефинирана како феномен кој се случува најчесто. Али ако нешто не е нормално, тоа не значи дека е лошо, штетно и погрешно.
Не е нормално за типка да има атлетска градба 60/90/60 и перфектно лице, перфектен карактер и перфектни морални вредности + да е паметна. Ама тоа не значи дека не е пожелно.
Инцестот не е нормален, ама нема евиденција дека тие кои го вршат се „болни“. Барем не според класичните дефиниции за тоа што е болест.
А друго е да се натегаме за тоа дали се морално болни, што е прашање на социјален консензус.
Знам, има показатели дека аверзијата кон инцест може да се развила за да се заштитиме од генетски осакатено потомство и тоа се развива под специфични околински услови.
Али пошто денес резонираме повеќе од чистите инстинкти, можеме да стапиме во одреден акт свесно ако знаеме дека нема да доведе до нус ефекти како сакато потомство.
Добра аналогија за тоа е нагонот за повраќање. Се развил со цел да не заштити од труење, порано ако еден во племето изел отровна храна, шансата да јадело цело племе од истата е голема и се добива ланчаниот ефект на повраќање.
Денес, тој механизам непотребно ни се активира во несоодветни ситуации. Ако некој конкретно почне да повраќа пред нас, тоа не значи дека и ние сме ја изеле таа отровна храна, а ипак добиваме нагон за повраќање. Многу од тие ствари се непотребни денес, ако глеаш објективно ама ни се останати како генетски напишана книга за патот по кој сме еволуирале и сме стигнале до тоа што сме сега.

Истото важи и за инцест. Ако свесно и објективно знаеш дека нема да праиш потомство, ондак „аверзијата“ која првенствено постои за да те заштити од можноста да направиш такво потомство е непотребна, пошто свесно се штитиш и самиот.
 
Последно уредено од модератор:
Ајде бе Владе ако е лесно дефинирај, само не од типот кој го правиш постојано оти е вратата е врата дефинирај :D
Наједноставна дефиниција за што е нормално а што не е тоа што се сите други или прават сите други а ти не( не мислам лично ти).
Таа се поколпува и со моралните и етички норми на една култура кои можат да се поклопуваат со друга култура но и не мораат. Па одтаму иди дека нешто што е нормално некаде незначи дека е нормално тука и тоа иди од мнозинството на таа култура. Тука не е нормално да си ја ебиш сестрата( доброволно или насилно) затоа што никој или огромното мнозинство не го прави тоа. Не дека е штетно или не е, но повеќето на тоа би гледале како ненормална работа. А таквите работи во едно организирано ( било демократско или тоталитарно) општество се санкционираат.[DOUBLEPOST=1413842769][/DOUBLEPOST]
Насилен акт: таткото ја влече за раце ќерката, ја врзува на стол, и ги крева нозете, оваа вреска на цел глас и бара помош, и овој ја ебе.
Насилен акт: човек по име Ице ја влече за раце некоја си девојка по име Цветанка, ја врзува за стол, и ги крева нозете, оваа вреска на цел глас и бара помош, и овој ја ебе.
Ненасилен акт: Ице ја чести пијачка Цветанка, флертаат и едното нешто води до друго и се опнуваат. И двајцата среќни и задоволни.
Ненасилен акт: таткото и ќерката флертаат, едното нешто води до друго, и се опнуваат. И двајцата среќни и задоволни.

Дали ќе имаат дете од таквиот чин кое ќе биде ретардирано и малку ко албанче со испакнати заби е друг муабет.
Ко шо рече Велвет Ши, не постои дефиниција за нормално, постојат pro и against аргументи. дај ми еден аргумент against инцестот освен дека ќе испадне ретардирано дете. Само еден. И не почнувајте со козите, овците, свињите, дрвата, објектофилите, и да стигнеме до хомофобија на крај.[DOUBLEPOST=1413833062][/DOUBLEPOST]
тука иде проблемот, не зборуваме за некаква си индивидуална ненасилна слобода, туку зборуваме за демократија, у која мнозинството го тиранизира малцинството. :)
Неможи да се сконцнетрираш само на едно нешто а сите други да ги оставаш настрана. Се губи големата слика. Значи сосем пожелно е да се вклучат тука и зоофилите, некрофилите, педофилите и сите други девијанти појави во едно општество.
И да се ватиме на тој ненасилен акт малце.
Значи ако татко и ќерка си се симпатизираат и се впуштат во див секс при тоа да пазат да не затрудни ќерката според тебе е ненасилен акт и е сосем нормална работа? Значи тука единствен услов е ќерката да биди полнолетна тоест на 18 години. И доттука е се во ред, но ако ќерката е малолетна тогаш спаѓа во насилен акт, исто како малоетно лице со полнолетно кога имаат секс.
Е сега јас те прашав кој одреди и како зошто некое лице станува полнолетно на 18 а не на 16 пример. Или за женските на прва менструација. Дали пак не се враќаме на некои морални и етички норми зададени од самата околина или општеството кои се само преточени во закон.
Ајде малце за некрофилијата и канибализмот. Значи некое лице во тестаментот пишува дека од кога ке умри сака тој и тој еднаш салам да ја изеби онака дури не се распадни или да заврши како вечера. Каде гледаш тука ти насилен акт или незадоволство кај едниот или другиот.
Сакаш малце за зоофилијата. Кај нив не важи она среќни и весели. Можеби козата сама му се пупи и после ебењето пак му се пупи и среќно блека за уште? Дали треба да утврдиме кога козата станува полнолетна и е способна сама да одлучува дали сака или не да се еби со некој човек или за нив нема потреба?[DOUBLEPOST=1413843536][/DOUBLEPOST]
Нормала е дефинирана како феномен кој се случува најчесто. Али ако нешто не е нормално, тоа не значи дека е лошо, штетно и погрешно.
Не е нормално за типка да има атлетска градба 60/90/60 и перфектно лице, перфектен карактер и перфектни морални вредности + да е паметна. Ама тоа не значи дека не е пожелно.
Инцестот не е норнален, ама нема евиденција дека тие кои го вршат се „болни“. Барем не според класичните дефиниции за тоа што е болест.
А друго е да се натегаме за тоа дали се морално болни, што е прашање на социјален консензус.
Знам, има показатели дека аверзијата кон инцест може да се развила за да се заштитиме од генетски осакатено потомство и тоа се развива под специфични околински услови.
Али пошто денес резонираме повеќе од чистите инстинкти, можеме да стапиме во одреден акт свесно ако знаеме дека нема да доведе до нус ефекти како сакато потомство.
Добра аналогија за тоа е нагонот за повраќање. Се развил со цел да не заштити од труење, порано ако еден во племето изел отровна храна, шансата да јадело цело племе од истата е голема и се добива ланчаниот ефект на повраќање.
Денес, тој механизам непотребно ни се активира во несоодветни ситуации. Ако некој конкретно почне да повраќа пред нас, тоа не значи дека и ние сме ја изеле таа отровна храна, а ипак добиваме нагон за повраќање. Многу од тие ствари се непотребни денес, ако глеаш објективно ама ни се останати како генетски напишана книга за патот по кој сме еволуирале и сме стигнале до тоа што сме сега.

Истото важи и за инцест. Ако свесно и објективно знаеш дека нема да праиш потомство, ондак „аверзијата“ која првенствено постои за да те заштити од можноста да направиш такво потомство е непотребна, пошто свесно се штитиш и самиот.
Оти не е нормално типка да има таква градба и способности. Не е често, но далеку од ненормално. Ненормално би било ако типката има три цицки или брада поголема од малскиот поп.
И како дојде до таков заклучок дека ако некој прави нешто ненормално немора да значи дека тој е ненормален. Ами зошто прави ако е нормален, така му дојде?
Дали одбивноста на мнозинството кон инцесот е производ на еволуцијата или нешто сосем друго тука е небитна работа. Битната е што истото тоа мнозинство смета дека тоа е ненормална работа. Сега ако сакаш да тврдиш дека сите се будали и ненормални само еден двајца или 0.0000001 % од населението се погодиле паметни наспроти милијарди други тогаш да можеме да се тегниме до бескрај што е ненормално а што е нормално.
Затоа и седи мојата дефиниција дека нормално е тоа што се сите други( или прават сите други) а не го правиш ти( под услов ако правиш обратно од другите).
 
Последно уредено:
Неможи да се сконцнетрираш само на едно нешто а сите други да ги оставаш настрана. Се губи големата слика. Значи сосем пожелно е да се вклучат тука и зоофилите, некрофилите, педофилите и сите други девијанти појави во едно општество.
И да се ватиме на тој ненасилен акт малце.
Значи ако татко и ќерка си се симпатизираат и се впуштат во див секс при тоа да пазат да не затрудни ќерката според тебе е ненасилен акт и е сосем нормална работа? Значи тука единствен услов е ќерката да биди полнолетна тоест на 18 години. И доттука е се во ред, но ако ќерката е малолетна тогаш спаѓа во насилен акт, исто како малоетно лице со полнолетно кога имаат секс.
Е сега јас те прашав кој одреди и како зошто некое лице станува полнолетно на 18 а не на 16 пример. Или за женските на прва менструација. Дали пак не се враќаме на некои морални и етички норми зададени од самата околина или општеството кои се само преточени во закон.
Ајде малце за некрофилијата и канибализмот. Значи некое лице во тестаментот пишува дека од кога ке умри сака тој и тој еднаш салам да ја изеби онака дури не се распадни или да заврши како вечера. Каде гледаш тука ти насилен акт или незадоволство кај едниот или другиот.
Сакаш малце за зоофилијата. Кај нив не важи она среќни и весели. Можеби козата сама му се пупи и после ебењето пак му се пупи и среќно блека за уште? Дали треба да утврдиме кога козата станува полнолетна и е способна сама да одлучува дали сака или не да се еби со некој човек или за нив нема потреба?
Зоофилија е психијатриско пореметување. Да праиме разлика. :)
И ако се нафатиш да изебеш некој мртовец, исто е психијатриско пореметување.

Делот со 16 или 18 - цк, not my words.

У моментов немаме доволно технологија за да пресудиме кој невролошки е она шо го дефинираме како полнолетен, а кој не е. Кога ќе имаме, ќе го користиме. У моментов останало дека е ете 18 години таа бројка. :)

И да, ми се чини оти никој не прави проблем некоја 17 годишна да се изебе со некој 30 годишен, ако нели решиле да се сексаат. Ако е нели љубов, а не силување. Да, ќе го приведат, ќе му пресудат нешто условно, ама у глобала на тоа и останува. Шо според мене е смешно и глупо, ама океј, да не навлегуваме таму.
 
Збориме за потесен круг, ко семејство, некој со кој си израснал, со кој си поминал огромен дел од своето време, за кој си се грижел, кој се грижел за тебе.

Кутрето мое ѝ се качи на сестра му. Умоболно е?
 
И како дојде до таков заклучок дека ако некој прави нешто ненормално немора да значи дека тој е ненормален. Ами зошто прави ако е нормален, така му дојде?
Не ми го сфати муабетот. Не реков дека ако некој прави нешто ненормално/нормално дека тоа не значи дека е ненормален/нормален. Реков дека ако нешто е ненормално или ако некој е ненормален, тоа не значи дека тоа е лошо. Ненормалност не е исто што и социјална непожелност/болест и слично. Ненормалност подразбира отстапување од „нормите“. А нормите се дефинирани од социјален консензус кој се менува низ годините.
Дали одбивноста на мнозинството кон инцесот е производ на еволуцијата или нешто сосем друго тука е небитна работа. Битната е што истото тоа мнозинство смета дека тоа е ненормална работа. Сега ако сакаш да тврдиш дека сите се будали и ненормални само еден двајца или 0.0000001 % од населението се погодиле паметни наспроти милијарди други тогаш да можеме да се тегниме до бескрај што е ненормално а што е нормално.
Затоа и седи мојата дефиниција дека нормално е тоа што се сите други( или прават сите други) а не го правиш ти( под услов ако правиш обратно од другите).
Тука внесуваш ад популум како валиден аргумент и нема потреба да дискутираме понатаму. Само затоа што повеќето прават нешто, не значи дека тоа е најоптималната и морално најправилната одлука. Ти си од оние овците што гледаат дали „сите“ го прават нештото. Ако сите рипаат у Вардар и ти ќе рипаш со нив.
Повеќето се религиозни на пример. Дали тоа го докажува постоењето на Бог? Колку што сме социјални, толку сме и индивидуалци. Во ситуации кога нашите одлуки влијаат на општеството, треба да внимаваме и да се контролираме за тоа што го правиме. Ама кога нашите лични одлуки се поврзани со нашиот личен живот, нит Анте нит Куранте не може да ми каже на мене или на некој друг што ќе правам и со кого ќе правам.
Се' дур тие кои вршат инцест не штетат никому, нивна работа. Ако нејќеш инцест, не се еби со сестра ти и готово.
 
Последно уредено од модератор:
Зоофилија е психијатриско пореметување. Да праиме разлика. :)
И ако се нафатиш да изебеш некој мртовец, исто е психијатриско пореметување.

Делот со 16 или 18 - цк, not my words.

У моментов немаме доволно технологија за да пресудиме кој невролошки е она шо го дефинираме како полнолетен, а кој не е. Кога ќе имаме, ќе го користиме. У моментов останало дека е ете 18 години таа бројка. :)

И да, ми се чини оти никој не прави проблем некоја 17 годишна да се изебе со некој 30 годишен, ако нели решиле да се сексаат. Ако е нели љубов, а не силување. Да, ќе го приведат, ќе му пресудат нешто условно, ама у глобала на тоа и останува. Шо според мене е смешно и глупо, ама океј, да не навлегуваме таму.
Зошто зоофилијата би било психијатриско пореметување а ебењето на родената сестра не е. Како се добил тој заклучок. Кој го донел и зошто?
Делот со 16 или 18 не се твои зборови, јас само те прашав како се дефинирала таа граница и кој. Тоа беше поентата на прашањето. Значи како што останало дека ете тоа е 18 години, исто останало дека инцесот е ненормална работа.
И батали тој муабет дека условно ова она, ако запнат ке видиш условно. А и да е условно сепак се санкциониран од општеството, ако го повториш делото нема да биди повеќе условно, ке заглавиш.
 
Одете пушете му го на татко ви,ебете ја мајката што ве родила,бидете си фак бадис со братот/сестрата али не пробувајте тоа да го оправдувате тоа и да ги труете луѓето.Убаво си кажувате,што правите дома не треба да ги интересира другите надвор.Па ако тоа е приватна работа,шо мајка вршите пропаганда по форуми.А ако некој ве дознае и го докаже тоа, ај што ќе лежите робија,ама има у кофи да се удавите уште у Идризово.
 
Не ми го сфати муабетот. Не реков дека ако некој прави нешто ненормално/нормално дека тоа не значи дека е ненормален/нормален. Реков дека ако нешто е ненормално или ако некој е ненормален, тоа не значи дека тоа е лошо. Ненормалност не е исто што и социјална непожелност/болест и слично. Ненормалност подразбира отстапување од „нормите“. А нормите се дефинирани од социјален консензус кој се менува низ годините.

Тука внесуваш ад популум како валиден аргумент и нема потреба да дискутираме понатаму. Само затоа што повеќето прават нешто, не значи дека тоа е најоптималната и морално најправилната одлука. Ти си од оние овците што гледаат дали „сите“ го прават нештото. Ако сите рипаат у Вардар и ти ќе рипаш со нив.
Повеќето се религиозни на пример. Дали тоа го докажува постоењето на Бог? Колку што сме социјални, толку сме и индивидуалци. Во ситуации кога нашите одлуки влијаат на општеството, треба да внимаваме и да се контролираме за тоа што го правиме. Ама кога нашите лични одлуки се поврзани со нашиот личен живот, нит Анте нит Куранте не може да ми каже на мене или на некој друг што ќе правам и со кого ќе правам.
Се' дур тие кои вршат инцест не штетат никому, нивна работа. Ако нејќеш инцест, не се еби со сестра ти и готово.
Ти имаш видено дека сите рипаат во Вардар? Велиш ако? А не дека сите рипаат па ајде и јас ке рипнам. Зборуваме за секојдневни работи кои ги прави мнозинството . Значи мнозинстово не рипа секојдневно во Вардар, од карпа без заштитно јаже или си ги ебат сестрите. Тоа го прават поединци кој никој не ги следи.
И да можеби повеќето се религиозни, ама и тие што не се се во значителен број, а не тук и таму некој еден на милион или повеќе.
И за крај моралните и етички норми во едно општество сигурно постојат и постоеле со причина. Не дека се неменливи, ама се добра брана или филтер на девијантите појави во истото тоа општество.
Исто и не ти врви тезата дека се додека не штетат никому можат да прават што сакаат. Кој е тој што можи да гарантира дека тие појави кои најголемиот број на луѓе ги осудуваат и осудувале , кои денес нити се морални нити етички( во некоја средина на пример) еден ден нема да направат проблеми со далекусежни последици.
 
Одете пушете му го на татко ви,ебете ја мајката што ве родила,бидете си фак бадис со братот/сестрата али не пробувајте тоа да го оправдувате тоа и да ги труете луѓето.Убаво си кажувате,што правите дома не треба да ги интересира другите надвор.Па ако тоа е приватна работа,шо мајка вршите пропаганда по форуми.А ако некој ве дознае и го докаже тоа, ај што ќе лежите робија,ама има у кофи да се удавите уште у Идризово.
Мајка ти ја чекаме уште она фали.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom