Легализација на инцест

  • Креатор на темата Креатор на темата NikolaMKD91
  • Време на започнување Време на започнување
Значи, ако сега резимираме, освен можното потомство на инцестоидниот пар, други контра-аргументи не постојат, барем не логични, пошто моментот „мене ми е бљааак“ не се рачуна за аргумент.

А ипак, муабетов од темава стигна и до Хитлер и до гасни комори, па дури и до жалење во Драга Кајгана.
 
Значи, ако сега резимираме, освен можното потомство на инцестоидниот пар, други контра-аргументи не постојат, барем не логични, пошто моментот „мене ми е бљааак“ не се рачуна за аргумент.

А ипак, муабетов од темава стигна и до Хитлер и до гасни комори, па дури и до жалење во Драга Кајгана.
Можеби е подобро прво да одредиме некој критериум за што е нормално а што не, па после да видиме во која група спаѓа. Во нормални појави или во ненормални појави во едно општество.
 
Можеби е подобро прво да одредиме некој критериум за што е нормално а што не, па после да видиме во која група спаѓа. Во нормални појави или во ненормални појави во едно општество.
Неможе такво нешто да одредиме. Еве мене ми се сите ненормални кои ги поддржуваат вемеро и верувам од инцест се настанати. И сега како ќе ги делиме?
 
Ај ако сакаш да ја тупиме, имам време.
Прво можеби банката ке ја обиваат навечер и нема никој да има( ова како контрааргумент дека ке користеле контрацептивни средства).
И колку што се сеќавам рече дека џабе закон ако некој решил. Значи по иста аналогија можеме да речеме и за банката. Батали ти туѓа соопственост и незнам што. Чим некој решил значи ке ја обија и џабе законот се носи пошто банката сепак ке биди обиена.
Насилен акт vs доброволна база, под услов само да е полнолетна.
И кој одреди кога некое лице е полнолетно? Како дојдовме до тоа некое лице да е полнолетно на 18 години?
Малце да вмешаме зоофилија. Кога некоја коза е полнолетна? Можи сама сака и е полнолетна. Ајде и зоофилија да се дозволи. Двата се полнолетни, двата сакаат и готова работа ко така.
Абе како само можете ненасилните акти да ги сведувате на насилни и на психијатриски пореметувања, опасни сте да му ебам мајката. :D
 
Кај нас секоја дискусија вака завршува, дали се збори во религија, љубов и секс или дом и семејство се ние ги праќаме да се лечат и го решаваме проблемот. Замисли цел свет вака лесно да наоѓаше решение лудниците ќе беа преполни.

Ајде малку како возрасни да размислиме и да најдеме контра аргумент. На никому не му се свиѓа тоа но наједноставно е да речеш: ај у лудница.

Во овој случај дегутатнтно е и за религија да се зборува зошто тогаш во 2014 има религии? Кога сите настанале од инцест?
Тоа ај за у лудница е само одоговор кој е соодветен на тврдењето - Немаш аргументи, полуписмен си. За да најдеш одговор на твоето прашање треба да го поставиш вистинското прашање. Која е разликата меѓу луѓето и животните? Точно е, и луѓето се животни но сепак се рационални животни и постои есенцијална и когнитивна разлика. И човекот и животните се водени од нагони, но човекот за разлика од животните е интроспективно битие т.е тежнее да ги преиспитува своите чувства, мисли, има совест, способен е да развие различни видови на чувства. На тој начин тој еволуира и создава некои морални вредности и социјални норми. Не се инстинктите тие кои што се главниот водич кај човечкото битие. За религија не ми се праи муабет, али можеше подобар пример да дадеш со еврејските фамилии или кралските семејства. Па дури и тој инцест е од интерес. :)
 
Неможе такво нешто да одредиме. Еве мене ми се сите ненормални кои ги поддржуваат вемеро и верувам од инцест се настанати. И сега како ќе ги делиме?
Многу лесно бе Леандра, многу лесно.
Ама ај нека ти текни пошто ти ете не спаѓаш во поддржувач на вемеро што значи спрема тебе дека не си плод на инцес па најверојатно си психофизички здрава.
 
Можеби е подобро прво да одредиме некој критериум за што е нормално а што не, па после да видиме во која група спаѓа. Во нормални појави или во ненормални појави во едно општество.

Кога ќе најдеш дефиниција за „нормално“ која апсолутно на сите ќе им звучи нормално, ќе разговараме. Дотогаш, ќе си бараме за и против аргументи за секоја појава во општеството.
 
Абе како само можете ненасилните акти да ги сведувате на насилни и на психијатриски пореметувања, опасни сте да му ебам мајката. :D
Ненасилен акт е само според вас ако се работи за полнолетни лица. Ако е малолетно тогаш е насилен. Кој одреди и како кога некое лице е полнолетно?
 
Значи, ако сега резимираме, освен можното потомство на инцестоидниот пар, други контра-аргументи не постојат, барем не логични, пошто моментот „мене ми е бљааак“ не се рачуна за аргумент.

А ипак, муабетов од темава стигна и до Хитлер и до гасни комори, па дури и до жалење во Драга Кајгана.

Па можеби и би можело така да се каже, но сепак, верувам дека донекаде ќе се согласиш дека логиката не може баш секаде и секогаш да биде единствена основа за одредување што е прифатливо, а што не.
Иако некаде погоре беа наведувани извесни примери кои и не се поврзани со инцестот, сепак дел од нив спаѓаат во табуа од кои најчесто на обичниот човек му се крева косата на главата.
А сепак се работи за нешта за кои тешко да има логични аргументи, туку тоа се активности поради кои поголемиот дел од нас чувствува гадење, одбивност, одвратност.

Чекаме психолози, психијатри, антрополози и етичари докрај да ја расчистат дилемава. Оти и копрофазите можат да имаат само здравствени проблеми поради конзумацијата, ама сепак ни се лоши од нивниот апетит.
 
Кога ќе најдеш дефиниција за „нормално“ која апсолутно на сите ќе им звучи нормално, ќе разговараме. Дотогаш, ќе си бараме за и против аргументи за секоја појава во општеството.
Не мора на сите да им звучи нормално, пошто во сите спаѓаат и ненормалните.
Значи ке речиш кога ке најдеш дефиниција која повеќето или мнозинството би ја прифатиле и би се сложиле со неа.
 
Мислам дека добар против аргумент е грдо потомство. Никој неќе грди деца а и они сами не се љубат.
 
Ненасилен акт е само според вас ако се работи за полнолетни лица. Ако е малолетно тогаш е насилен. Кој одреди и како кога некое лице е полнолетно?
Насилен акт: таткото ја влече за раце ќерката, ја врзува на стол, и ги крева нозете, оваа вреска на цел глас и бара помош, и овој ја ебе.
Насилен акт: човек по име Ице ја влече за раце некоја си девојка по име Цветанка, ја врзува за стол, и ги крева нозете, оваа вреска на цел глас и бара помош, и овој ја ебе.
Ненасилен акт: Ице ја чести пијачка Цветанка, флертаат и едното нешто води до друго и се опнуваат. И двајцата среќни и задоволни.
Ненасилен акт: таткото и ќерката флертаат, едното нешто води до друго, и се опнуваат. И двајцата среќни и задоволни.

Дали ќе имаат дете од таквиот чин кое ќе биде ретардирано и малку ко албанче со испакнати заби е друг муабет.
Ко шо рече Велвет Ши, не постои дефиниција за нормално, постојат pro и against аргументи. дај ми еден аргумент against инцестот освен дека ќе испадне ретардирано дете. Само еден. И не почнувајте со козите, овците, свињите, дрвата, објектофилите, и да стигнеме до хомофобија на крај.[DOUBLEPOST=1413833062][/DOUBLEPOST]
Не мора на сите да им звучи нормално, пошто во сите спаѓаат и ненормалните.
Значи ке речиш кога ке најдеш дефиниција која повеќето или мнозинството би ја прифатиле и би се сложиле со неа.
тука иде проблемот, не зборуваме за некаква си индивидуална ненасилна слобода, туку зборуваме за демократија, у која мнозинството го тиранизира малцинството. :)
 
@мкд владе
Зошто би направиле поделба на нормално и ненормално? Подобра поделба би била на штетно и нештетно.

Откако би одредиле дали инцестот е штетен следно прашање е дали таа појава може и треба да се сузбива со легислатива што е многу важно прашање, а никој не го чепна. Законите не се решение за секоја штетна појава во општеството.
 
Тоа ај за у лудница е само одоговор кој е соодветен на тврдењето - Немаш аргументи, полуписмен си. За да најдеш одговор на твоето прашање треба да го поставиш вистинското прашање. Која е разликата меѓу луѓето и животните? Точно е, и луѓето се животни но сепак се рационални животни и постои есенцијална и когнитивна разлика. И човекот и животните се водени од нагони, но човекот за разлика од животните е интроспективно битие т.е тежнее да ги преиспитува своите чувства, мисли, има совест, способен е да развие различни видови на чувства. На тој начин тој еволуира и создава некои морални вредности и социјални норми. Не се инстинктите тие кои што се главниот водич кај човечкото битие. За религија не ми се праи муабет, али можеше подобар пример да дадеш со еврејските фамилии или кралските семејства. Па дури и тој инцест е од интерес. :)
Одлично поставена теза која може денес да ја применеме веднаш во реалноста. Споредба на човек со животно во сексуална и секаква друга конотација. Ние не се водиме од нагоните имаме способност да размислуваме и за последици зошто она денес се дешава освојување на пазари со резултат човечки жртви? Па не сме животни нели знаеме зошто е секоја војна, а сепак учествуваме како диретни или индиректни учесници. Украина. Европјаните животни се? Само тоа е во софистицирана форма, не е класична животинска појакиот го јаде послабиот.

И во овој случај паѓаме во вода безброј примери.
 
Па можеби и би можело така да се каже, но сепак, верувам дека донекаде ќе се согласиш дека логиката не може баш секаде и секогаш да биде единствена основа за одредување што е прифатливо, а што не.
Иако некаде погоре беа наведувани извесни примери кои и не се поврзани со инцестот, сепак дел од нив спаѓаат во табуа од кои најчесто на обичниот човек му се крева косата на главата.
А сепак се работи за нешта за кои тешко да има логични аргументи, туку тоа се активности поради кои поголемиот дел од нас чувствува гадење, одбивност, одвратност.

Чекаме психолози, психијатри, антрополози и етичари докрај да ја расчистат дилемава. Оти и копрофазите можат да имаат само здравствени проблеми поради конзумацијата, ама сепак ни се лоши од нивниот апетит.


Нормално дека не може единствено на логиката да се потпираме, ама во случајов само тоа и ни останува - затоа што никој уствари и не се залага за активно прифаќање на инцестот. Овде, колку што јас сфатив, имаме покушај за дискусија, строго теориски и информативно. Во таков случај, јас лично одбирам да го тргнам на страна целиот негативен распон на емоции кои темава ми го предизвикува и да резонирам на поинаков начин.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom