Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување
N

NikolaMKD91

Гостин
Почитувани министре, заменик министре и сите останати во секоторот за “Образование и наука”
Во последно време се повеќе реформи и сите која од која немаат никаква логика, од каде следува прашањето Дали вие имате некаков контакт со образовниот систем или вашата запознаеност со образованието во нашата мила држава почнува и завршува со информации од трети лица ? Дозволете да наведам неколку од вашите успешни проекти кои ги спроведовте во образованието во последните неколку години.

Компјутер за секое дете - Точно дека компјутерите стигнаа во сите основни и средни училишта, но нивната употребливост се наоѓа по нула, беа толку често употребувани што најверојатно стојат во подрумските простории на училиштата. Немаше потреба од проектот компјутер за секое дете, зошто им се компјутери на учениците кога имаат стари дрвени прозорци во училниците кои не штитат од зимата, зошто им се компјутерите кога во зима нема доволно греење за училиштата, зошто компјутери кога не се платени долговите за струја кон ЕВН ??? Успешност 0 %

Е-дневник – Секоја чест на замислата чиста 10ка.За ваков проект да стане реалност треба сервери кои што ке подржуваат огромен број на корисници во исто време, а она што се случуваше беше дека единствено професорите беа измачувани, да чекаат со часови за да внесат преку 300 оценки.Успешност 0 %

Екстерно тестирање – Проект замислен со цел да се замачкаат очите на јавноста поради бескорисно купените компјутери ( за кои некој лапнал добри пари ). Проект заради кој професорите не можат и никогаш нема да можат да оценуваат вистински со повеќе кратни алатки. Проект кој што лесно може да се манипулира, да се препишува и да се добие каква оценка и да се сака. Успешност 0 %.

Според горенаведеното ние студентите, родителите, докторите на науки и ректорите треба да ви веруваме во вашата замисла ? Треба така лесно да веруваме дека ова ке биде успешно и дека ова е добро за сите ? Во продолжение ке наведам неколку работи што треба да ги направите пред да воопшто и размислувате за било какви реформи во образованието.

Превоз на студенти – Доколку сакате навистина да го подобрите образованието и да придонесете во државата би било убаво како што за пензионерите овозможивте бесплатен градски превоз истото да го направите и за студентите. Да кажеме дека вашата логика е дека пензионерите се немоќни и неможат да се движат толку лесно, така нели ? Ние студентите сме магариња па можеме да одиме од еден до друг крај на градот, така нели ? Не е проблем ние сме млади ? Дали воопшто размисливте дека има студенти и од други градови од Македонија не се само од Скопје студенти, или останатите кои што немаат пари да студираат во Скопје е нивен проблем ?

Студентски домови – Вложувате како одговорна Влада во разно разни глупости а студентите, иднината на државата живеат во влага, разрушени ѕидови, без осветленост, без нормална храна. Можеби реновиравте еден или два студентски дома но уште не сте завршиле со тоа. Постојат студентски домови кои што се пред распаѓање, стари од времетот на ТИТО. Дали вие како одговорна влада изградивте некој нов студентски дом ?

Соодветни простори за одржување на настава – Дали вашата одговорна Влада направи некоја зграда за некој факултет ? Вашиот одговор знам дека ке биде ДА но во реалноста е НЕ, пуштивте конкурс за архитектонска градба на неколку факултети, колку време ке трае процесот додека се изградат тие факултетит, 5 години, 10 години, 15 години или воопшто и нема да се изградат ? Несум сигурен дека во државава освен приватните факултети постои некоја нова зграда на државен факултет. Сите имаат минимум 50 години.

Драг заменик министре, поставивте прашање дали има некој предлог реформи. Не ни треба реформи во образованието, не уште. Она што ни треба е да простори, домови, опрема, превоз и многу други работи што ЕВРОПСКИТЕ ДРЖАВИ им го овозможуваат на нивните студенти пред да воведат реформи.

Дали воопшто ја размисливте оваа реформа или само ја нарековте така, за да се каже дека нешто се работи во одговорната Влада ? ЕКТС ( Европски кредит трансфер систем ) функционира вака, доколку незнаете да ви појаснам. Предметите од прва година можат да се презапишуваат до крај додека не ги положите ( пример ) што автоматски се коси со вашата реформа која вика дека во втора и четврта година ке се прави тестирање на студентите. Не сите студенти според ЕКТС ги имаат исчистено сите предмети од тие две години, што значи дека нема да ги положат ни на вашето тестирање, што значи дека автоматски немаат право да продолжат со образованието. Можеби тие студенти имаат 10ки по други предмети а тие предмети не им одат. Како може ваква реформа воопшто и да се стави на маса за разгледување, вакво нешто без никаква логика не треба ни да се каже а не да се размислува за него.

Постојат факултети на кои практичното е многу побитно од теоријата, како планирате ваквите факултетит да ги оцените ? Постојат факултети во нашата мила држава во кои оценувањето оди од многубројни вежби, проекти и домашни работи за кои ние студентите вложуваме труд. И како воопшто има логика студент кој плаќал 2 години или студент кој студира 4 години, потрошил пари повеќе од 5000евра ( минимум ) да му речете дека нема право на диплома ? Кој ви го даде тоа право да му скратите на некој што се мачел и трошел време и средства ? Разберете дека ние не сме ЕВРОПА и никогаш нема да бидеме.

За крај да сумираме. Вашата идеја за реформа е катастрофална и очигледно е дека сакате целосно да ја уништите државата. Државата се уништува од образованието, доколку оваа реформа стапи на сила 90% од студентите ке бараат излез на странски факултети и перманентно место за живеење во странство. Од друга страна воопшто нема да има странски студенти на нашите Универзитети. Доколку сакате квалитетно образование можеби треба да воведете приемни испити на факултети, така ке се знае кој е за факултет а кој не, со вашава идеја ке сотрете многу млади и ке уништите многу животи. http://www.fakulteti.mk/news/14-10-05/pismo_do_ministerot_zamenik_ministerot_i_site_vo_sektorot_za_obrazovanie_i_nauka.aspx
 

Кирца

Монк
Член од
7 април 2008
Мислења
7.051
Поени од реакции
2.289
Знаеш што не е во ред со болдираното?
Веќе си примен на факултет. Нема ти да падниш на старт, некој друг ке падни. Тие допрва што ке почнат да студираат. Тебе тоа не те засега и затоа вака спасоносно го нудите како решение. Што не го нудевте во средно кога требаше допрва да одите на факултет. Ајде да ги прашаме тие што се сега 4 година средно дали ке се сложат со твоите сугестии. Јас не би се сложил искрено.
Мислам дека веќе доволно убаво некој објасни зошто нема потреба да се има приемен испит.Не гледам зошто мора да се има предзнаење за факултетот.Што ќе прават тие од општите гимназиите?
Сега ќе ти кажам пример.На правен факултет не може да се пополни квотата ни во 3 рока,уште да се полага приемен фали.Кој не му иде и не го бива едноставно за факултетот пропаѓа за еден семестар.Уште првиот семестар се чистат таквите.Веќе во втора година 50% можда останавме од вкупниот број што се запишаа.Другите кој се отпиша кој квадрираше.
И јас верувам дека нема да фати ваква глупост,али едноставно ме нервира кога си играат мајтап со толкав број на луѓе во државава.Пак ќе повторам,колку и да барам логика во ваквото тестирање не можам да најдам.
 
Последно уредено:
Член од
4 октомври 2014
Мислења
265
Поени од реакции
152
Пред 1 до 2 години ги траа средносколкците да се запишуваат на факултет,па им ја регулираја сколарината на фиксни 200 евра ,пред то го скинаја приемниот воведоа државан матура итн и сега на кој паметен му текан пак да воведат испит итоа во втора и четврта кога веќе гововедуваат нека ја укунат државната матура и партиципацијата нека ја донесат на 10 до 20 евра оти ако продолзи вака за 2 до 3 години пола фкултети ке банкротираат а и така образовноит систем ни е чорба.
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
2.814
Поени од реакции
4.666
Екстерното тестирање во високо образование е крајно бесмислена работа. Студентот добива диплома од универзитет за завршено високо образование. Квалитетот на неговото образование, вредноста на неговата диплома и угледот на универзитетот ќе се види низ тоа како неговите дипломци ќе се покажат на професионален план, преку стручноста и низ извршувањето на работните обврски (ако воопшто имаат можност да се вработат на работно место за нивната струка).

Да се биде студент (во нормални универзитети/факултети) не е исто со тоа да се биде средношколец. Универзитетскиот професор не е, ниту смее да биде средношколски професор.

Професорот е должен да предава (да ги даде основните насоки, да посочи литература, правилно да го насочи студентот, да советува, да поправа и сл.). Нам за еден испит ни давале цели списоци литература, за на испит се` да биде сведено на 3 прашања и неколку потпрашања за студент ( и на сат или два расправање околу тие прашања - време во кое еден искусен професор може да процени како размислуваш, да чуе како се изразуваш, да дознае колку и од што си учел и врз основа на тоа да одлучи дали ќе положиш и што оценка ќе добиеш). Последново и тоа како може да укаже на интелектуалниот капацитет на студентот - на знаењето, снаодливоста, изразувањето, разбирањето и сл. Невозможно е преку испит или два студент да покаже се` што научил, а не знам и дали е воопшто возможно да научи се од она што е предвидено во литературата).

Студентот мора да биде посамостоен, сам да се образува (врз основа на добиените насоки), да ги проширува знаењата (значи - да не учи само од таа скриптата што 10 генерации ја учат напамет и која, сосем веројатно, ја има напишано оној кој ги испрашува, кога бил студент).

Кај нас ниту студентите ниту професорите не се тоа што треба да бидат, а екстерново само дополнително ќе ја засере цела состојба, која и сега е повеќе од очајна, посебно по усвојувањето на ЕКТС.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.353
Поени од реакции
24.042
Одлично! Уште да објасниш зошто мислиш дека IQ тестовите се валидни тестови за интелигенција, да дефинираш интелигенција и да ги опфатиш сите фактори позади истата, да приложиш потврдена научна евиденција дека интелигенцијата е стриктно генетска и дека не е резултат на многубројни генетско/околински фактори, да докажеш дека висока интелигенција (доколку си успеал да ја дефинираш интелигенцијата како феномен кој постои), поточно високи резултати на IQ тестовите гарантираат покомпетентен стручњак што ќе вклучи да ги елиминираш сите ситуации во кои луѓе кои дале IQ просек кој е понизок во споредба со други луѓе, а истите се покажале како покомпетентни експерти и стручњаци во истата струка поради Х други фактори како трудољубивост и развивање на специфични способности согласни со струката, а неповрзани со IQ то кое било измерено од невалидните тестови за мерење на феномен кој научно не постои како унифициран и да објасниш како ќе ја мериш „трудољубивоста “ која може да доведе до подобри резултати кај лица со полош резултат од други лица, да ги одземеш факторите на мала самодоверба, умореност и сите други психолошки фактори кои може да влијаат на децата кои ги решаваат тестовите и владата, ЕУ и цел свет ќе ја прифатат твојата одлука како пресудна и значајна.

1. Првата флагрантна глупост која ја тресеш е дека интелигенцијата е стриктно, само и само генетски детерминирана. Илјадници невролози секојдневно пробуваат првенствено да ја дефинираат интелигенцијата како феномен бидејќи истата опфаќа многу фактори кои не дозволуваат да биде унифицирана, бар не се' уште, а потоа пробуваат да ја одредат генетиката/околината позади мисловните способности на луѓето притоа откривајќи дека овој сложен феномен е резултат на илјадници околинско/генетски фактори. Исто така постојат илјадници способности кои спаѓаат под „интелигенција“, а се од различна природа. Ти од друга страна, си прочитал студија стара 20+ години, некоја квази-научна веб страна или си ги слушнал баба ти и дедо ти како зборуваат за „генетска интелигенција“ и рипаш тука пун со небулози.

2. Втората глупост која ја тресеш е дека дури и да постои феномен како интелигенција што рековме дека не знаеме дали постои, тоа гарантира квалитетен експерт. Ги исклучуваш мрзата/посветеноста, желбата за знаење, мотивацијата и 10000 други фактори кои може да играат улога во „квалитетот“ на нечија експертиза. Некој со поголем резултат на IQ тест може да испадне многу посрање стручњак од друг кој извадил релативно помал резултат (еве ќе земеме 10-20), а би бил многу поквалитетен стручњак ако му се дала шанса.

3. Третата глупост која ја веруваш е дека потребен е „талент“ за да се заврши факултет/магистратура/докторат. Напротив, потребен е труд и мотивираност. Секој човек без ментална ретардација може да заврши факултет/магистратура/докторат.
Да, замисли си ги „најтешките“ струки и природните науки за кои е можно да имаш ментална блокада и да веруваш дека се „тешки“. „Најпросечен тип“(што и да рачунаш под просечен или просечно интелигентен) со желба и мотивираност може да биде доктор по применета физика. Хулала.

И немој жити све да ми пишеш нешто у стилот, „Хуехуе, ти си праел гарант тест и ти испаднал просечен резултат, хуехуе, жал ми е не си надарен, хуехуе, те заебав пошто немам соодветен аргумент, хуехуе сто посто имаш траума од детството и истата е предизвикана од страна на прадедо ти кој те силувал.“

Ти давам соодветни аргументи кои не се мои, можеш да си ги провериш и да си напраиш свое истражување за тоа што сум ти го кажал. Прочитај студии, разгледај што како и зошто феноменот на интелигенција е премногу заебан за да им дадеш глупи тестови на деца и според тие тестови да процениш кое е способно за што, па послем коментирај.

И не, тој тест на нет што си го решил и ти дал 150 IQ е невалиден дури ни според стандардите на другите невалидни тестови како тој на Менса.
Шостори бе се степа ?
Јас нагласив дека е радикална идеја која нормално ке наиде на голем отпор, но како и да е сепак е само идеја. И да се примени првите резултати дали е добра или не ке ги добиеме по ајде 30 години. Доттогаш ваљда ке завршиш.
И што има јас да ти барам дефиниции и како се станува интелигентен. Како си станал си станал, битно си над просекот од другите.
После реков дека ако сака а не морално. Значи има уште колку 10 -12 години дури да стигни до факултет.Доттогаш можи кола ке го изгази, ке стани наркоман, или едноставно нема да сака да студира или воопшто да учи, можи да се случи и да почни на факултет па да не заврши од х причини.
После исто така реков дека и сите други можат да се запишат на факултет. Кој ги брани. Само ке си плаќаат приватно на приватни факултети. Значи на никој не им е забрането да студира.
Така да и да испадни тој некој срање од стручњак, сепак ке има доволно од овие другите што решиле приватно да се дообразуваат, пошто како што рече секој кој не е ментално ретардиран може да добие диплома. За тоа си во право, гледаме денес. Секој има диплома, и секој сака диплома. А се жалите дека многу сте, дека вака било, така било.
И да секој просечен може да стане доктор по применета физика. Ама каков доктор.
Ајде не мора по применета физика. Земи обичен доктор.
Има доктори и доктори. И едните и другите имаат диплома и се стручњаци во својата област спрема образованието. Ти на секој доктор ке му легниш на маса? Секој е ист по знаење и квалитет. Тоа е затоа што секој просечен може да земе диплома, но тоа автоматски не го прави добар доктор туку просечен , можи ни толку .
И за разлика од тебе и болдираното нити на крај на памет ми падна такво нешто.
Јас само реков со други збророви кажано да се приватизира факултетското образование , но да има квоти за надарените без разлика од кој социјален слој доаѓаат и граница да биди нивото на надареност. Да не испадни само богатите да имаат пристап до високо образование туку сите да имаат пристап до тоа. Е сега некои ке си плаќаат, некои ке одат на сметка на државата, битно кој сака нека оди. Богатите и така и вака , можат да си дозволат да ги пратат децата каде сакаат да студираат, така да и тука да им е забрането нема да им претставува некој проблем. Но што правиме со надарени деца кои доаѓаат од сиромашни фамилии кои во нормални услови не би ни имале шанса за тоа.
Ама изгледа подобро е вака. Сите нека одат на факултет, и криво и куцо, па после нека седат дома со дипломата закачена на ѕид и нека се жалат како тие со диплома работат како келнери, шанкери, на линија во некоја фабрика. А додека ја зеле тоа дипломата ја фатиле и 30-ката. Ни на небо ни на земја што би рекел.
Додуша вие си знаете како ви е најдобро, ама вака или така ке се најди начин да се изретчите и да се крени степенот на образование со што дипломата пак би добила на вредност.
Друго е да има во генерација 3 инжинери , друго е да има 50 или 100.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.353
Поени од реакции
24.042
Мислам дека веќе доволно убаво некој објасни зошто нема потреба да се има приемен испит.Не гледам зошто мора да се има предзнаење за факултетот.Што ќе прават тие од општите гимназиите?
Сега ќе ти кажам пример.На правен факултет не може да се пополни квотата ни во 3 рока,уште да се полага приемен фали.Кој не му иде и не го бива едноставно за факултетот пропаѓа за еден семестар.Уште првиот семестар се чистат таквите.Веќе во втора година 50% можда останавме од вкупниот број што се запишаа.Другите кој се отпиша кој квадрираше.
И јас верувам дека нема да фати ваква глупост,али едноставно ме нервира кога си играат мајтап со толкав број на луѓе во државава.Пак ќе повторам,колку и да барам логика во ваквото тестирање не можам да најдам.
Дали ти лично сметаш дека бројот на студенти што се запишуваат и еден ден завршуваат едноставно е преголем и на сметка на тоа дипломата губи на вредност и важност?
Тоа само би те прашал.[DOUBLEPOST=1412589847][/DOUBLEPOST]
Ти имаш ли мозок. инженер поефтино ми е да си го донесам од Азија него ли да земам од македонија. Наскоро ќе има наплив на азијци за 2-3 години гледајте што ќе се случи.
Ами да укиниме високо образование и да ги увезиме ако мислиш дека така повеќе се исплаќа. А што велиш?
 
N

NikolaMKD91

Гостин
Мислам дека веќе доволно убаво некој објасни зошто нема потреба да се има приемен испит.Не гледам зошто мора да се има предзнаење за факултетот.Што ќе прават тие од општите гимназиите?
Сега ќе ти кажам пример.На правен факултет не може да се пополни квотата ни во 3 рока,уште да се полага приемен фали.Кој не му иде и не го бива едноставно за факултетот пропаѓа за еден семестар.Уште првиот семестар се чистат таквите.Веќе во втора година 50% можда останавме од вкупниот број што се запишаа.Другите кој се отпиша кој квадрираше.
И јас верувам дека нема да фати ваква глупост,али едноставно ме нервира кога си играат мајтап со толкав број на луѓе во државава.Пак ќе повторам,колку и да барам логика во ваквото тестирање не можам да најдам.
Не е баш така, не се согласувам. На некои факултети приемниот испит е неопходен. Не на сите, но на некои треба да се воведе задолжително, а за сметка на тоа да се укине државната матура. За многу факултети се потребни предзнаења , кои што студентите би требало да ги добијат во претходното ниво на образование т.е. средно, а не ги добиле. Да, на факултет сретнувам колеги што не совладале работи од основно образование, матријал од 7 - 8 одделение. За пример ќе го земам филолошки. Неможе студенти што немаат совладено present simple да доаѓаат англиски да студираат, или студенти што уште немаат совладано интерпукција и пишуваат ала @nescafe да студираат македонски јазик и да утре да станат наставници по мајчин јазик. На електро неможе да се запишуваат студенти што не ги познаваат основите на математиката и така натаму. Но, на пример на катедрата за албански јазик при филолошкиот факултет не би требало да има приемен испит за оние студенти што албанскиот им е немајчин. Таму не се потребни никакви предзнаења затоа што претходно студентите не го изучувале јазикот, исто и за студирањето турски, руски , полски или словенечки.
 

Кирца

Монк
Член од
7 април 2008
Мислења
7.051
Поени од реакции
2.289
Дали ти лично сметаш дека бројот на студенти што се запишуваат и еден ден завршуваат едноставно е преголем и на сметка на тоа дипломата губи на вредност и важност?
Тоа само би те прашал.
Ќе ти одговарам за правен зошто за другите факултети не сум запознаен.Со оглед на тоа дека од порано има 40%-50% помалце студенти и башка од тие 50% мислам дека ќе завршат,а и има доста области за мастер студии мислам дека бројот не е преголем.
Не знам како правник што ќе ми смени тоа.Сеа да идам на интервју таа диплома ќе ми нема значење,екстерното ако би го вовеле уште помалку.Претпоставувам пред да ме вработи некој ќе ми го тестира знаењето.Демек ако иам полжено екстерно работодавецот ќе каже ,еј овој има положено екстерно,нема потребa да го тестирам'.
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.224
Поени од реакции
7.307
Зарем со екстерно тестирање се контролира квалитетот на високото образование? Па и на приватните универзитети..
Па ова е смешки бе луѓе! Ју Ес оф факинг ЕЈ да проба да интервенира во програмата на државните колеџи, или НЕ ДАЈ БОЖЕ кај приватните владата ќе им падне за 2 часа.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.353
Поени од реакции
24.042
Ќе ти одговарам за правен зошто за другите факултети не сум запознаен.Со оглед на тоа дека од порано има 40%-50% помалце студенти и башка од тие 50% мислам дека ќе завршат,а и има доста области за мастер студии мислам дека бројот не е преголем.
Не знам како правник што ќе ми смени тоа.Сеа да идам на интервју таа диплома ќе ми нема значење,екстерното ако би го вовеле уште помалку.Претпоставувам пред да ме вработи некој ќе ми го тестира знаењето.Демек ако иам полжено екстерно работодавецот ќе каже ,еј овој има положено екстерно,нема потребa да го тестирам'.
Нема да ти побара никој екстерно, ке ти побара диплома за да воопшто можеш да аплицираш. За да ја земеш таа диплома треба да имаш положено екстерно инаку нема ни да ја добиеш дипломата.
Инаку друго е кога аплицират тројца друго е кога аплицираат 200. Ако сте тројца во генерација, нема ни да одиш на интервју, сами ке те побараат , најверојатно ке те проверат и ке ти речат ти пријателе за колку пари би работел кај нас.
Во вториот случај ке ти речат ако ти чини за 200 евра, ако не ене има уште еден куп што чекаат со диплома.
Можеби овај начин не е идеален за да се намали борјот на студентите и да се крени квалитетот , но во тешки времиња тешки одлуки требаат.
Едноставно кажано премногу сте, и со чесни исклучоци кои стварно вредат и се капацитет, другите се промашена инвестиција, но заради овие многуте и тие што вредат неможат да дојдат до израз.
 

Кирца

Монк
Член од
7 април 2008
Мислења
7.051
Поени од реакции
2.289
Нема да ти побара никој екстерно, ке ти побара диплома за да воопшто можеш да аплицираш. За да ја земеш таа диплома треба да имаш положено екстерно инаку нема ни да ја добиеш дипломата.
.
Тоа е таа автономија на универзитетите.Зошто па државното тестирање би било повреднувано од самата диплома?Не може од една страна владата да ги тера сите да се запишат а на крај да воведе екстерно каде што е претешко за поминување.Како тоа ни заштедува пари и време владата?
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
5.010
Поени од реакции
12.643
Ич не е глупо, можи тебе само така ти изгледа. Не тајни тестови децата да незнаат дека полагаат, туку да не се знае нивниот идентитет на тестот.
Тајни тестови да има за да нема врски, да не се знае чие е кое дете. И на тие што се надарени без разлика дали доаѓа од влијателно и богато семејство или од сиромашно. Битна да биди само надареноста и само тие да добијат бенефиции и можност за бесплатно врвно образование. Оние поглупите или просекот ако сака диплома нека си плати.
Така секој ке можи да се запиши на факултет само што државата нема да троши ресурси на просечна младина , сами нека си ги трошат соопстевните ресурси ако сакаат диплома , а од друга страна надарените без разлика кој се и што се ке го добијат целото потребно внимание и ресурси пошто сепак се надарени и вредат.
Секако средното е задолжитено така колку толку ке добијат некое образование за да не е без ич.
А планот не ти се допаѓа или ти е глуп од една многу глупа и себична причина. И професорите се само луѓе и тие се подложни на манипулации, притисоци и незнам што. Вака само гените се важни. Или си или не си надарен и крај. Или ти делиле или не. Трето нема, врски нема, притисоци нема, екстерно нема. Си одиш до средно задолжително и после ако имаат твоите пари за фрлање нека ги трошат на просечно дете со надеж дека ке им се врати инвестицијата. Секако овие првите ке имаат предност пред нив било каде и бил кога,едно затоа што се надарени природно, друго добиле врвно образование. Па сега ти види дали предлогот ми е глуп или ти си само просечно интелигентна, ништо повеќе или помалце од сите други( без навреда ништо лично).
Те молам немој да сфатиш како навреда што јас како просечно интелигентна ти реплицирам на постов, ама пак ќе те прашам, се читаш шо пишуваш?
Нека има селекција уште од основно, тоа мора. Без тестови на интелигенција, такви срања. Зошо во секој школски систем се оценуваат учениците според тебе? Дај ајде ќе немаме оцени целото образование нека се базира на тие тестови. Зошо да учам јас физика хемија за 5ка кога и онака не ми зависи нишо ако не го поминам тестот за интелигенција. Ќе си учам за 2ка, минимален труд ќе вложам, па ако мама и тато ми ги дале потребните гени ќе поминам, ќе ме финансира владата и сите среќни и задоволни.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.353
Поени од реакции
24.042
Тоа е таа автономија на универзитетите.Зошто па државното тестирање би било повреднувано од самата диплома?Не може од една страна владата да ги тера сите да се запишат а на крај да воведе екстерно каде што е претешко за поминување.Како тоа ни заштедува пари и време владата?
Никој вас со сила не ве натера да студирате, тоа е ваш и само ваш личен избор. Средното е задолжително и тогаш да можеш да речиш дека државата те тера да завршиш. За факултетот немаш право да речеш такво нешто пошто сам си решил.
И да не се правиме сега наивни, не сите ама повеќето се имаат сретнато со некој ви да на корупција при студирањето, добивање на оценки кои не ги заслужуваат итн итн. Можеш да си го сфатиш како еден вид на тест кој ја има засужено оценката а кој не, иако повеќето од вас знаат за другите кој како ги добива оценките и дипломите. Така е или не е така?
Но пак се оддалечуваш до она што е битно.
Премногу сте. Дали на овој или на друг начин ке најдеја начин да ве редуцираат. Не е идеален, можеше и подобро но можеше и полошо да смислат.
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.864
Оценките на студентите не биле реални или заслужени, може еден мал дел и не се, но кој гарантира дека резултатите на екстерното ќе бидат реални и заслужени, баш напротив.

Колку што се реални оцените шо се вадат на есктерно во средно така и овие ќе бидат исто „реални“.
 

Кирца

Монк
Член од
7 април 2008
Мислења
7.051
Поени од реакции
2.289
Никој вас со сила не ве натера да студирате, тоа е ваш и само ваш личен избор. Средното е задолжително и тогаш да можеш да речиш дека државата те тера да завршиш. За факултетот немаш право да речеш такво нешто пошто сам си решил.
И да не се правиме сега наивни, не сите ама повеќето се имаат сретнато со некој ви да на корупција при студирањето, добивање на оценки кои не ги заслужуваат итн итн. Можеш да си го сфатиш како еден вид на тест кој ја има засужено оценката а кој не, иако повеќето од вас знаат за другите кој како ги добива оценките и дипломите. Така е или не е така?
Но пак се оддалечуваш до она што е битно.
Премногу сте. Дали на овој или на друг начин ке најдеја начин да ве редуцираат. Не е идеален, можеше и подобро но можеше и полошо да смислат.
Од каде знаеш па дека ќе биде фер тестирањето?Како што е со државната матура каде имаш негде строг професор а негде каде што ги остава све да препишат.Мислиш тука ќе нема такви работи?
И не се одалечувам,ме праша дали сме премногу и ти реков дека не сме а ти пак се врати на истото дека сме биле премногу.И кој вика дека морале да најдат начин.Подобро нека најдат начин да го сменат целосно образованието од корен зошто таму лежи проблемот.Вака ќе го доуништат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom