N
NikolaMKD91
Гостин
Почитувани министре, заменик министре и сите останати во секоторот за “Образование и наука”
Во последно време се повеќе реформи и сите која од која немаат никаква логика, од каде следува прашањето Дали вие имате некаков контакт со образовниот систем или вашата запознаеност со образованието во нашата мила држава почнува и завршува со информации од трети лица ? Дозволете да наведам неколку од вашите успешни проекти кои ги спроведовте во образованието во последните неколку години.
Компјутер за секое дете - Точно дека компјутерите стигнаа во сите основни и средни училишта, но нивната употребливост се наоѓа по нула, беа толку често употребувани што најверојатно стојат во подрумските простории на училиштата. Немаше потреба од проектот компјутер за секое дете, зошто им се компјутери на учениците кога имаат стари дрвени прозорци во училниците кои не штитат од зимата, зошто им се компјутерите кога во зима нема доволно греење за училиштата, зошто компјутери кога не се платени долговите за струја кон ЕВН ??? Успешност 0 %
Е-дневник – Секоја чест на замислата чиста 10ка.За ваков проект да стане реалност треба сервери кои што ке подржуваат огромен број на корисници во исто време, а она што се случуваше беше дека единствено професорите беа измачувани, да чекаат со часови за да внесат преку 300 оценки.Успешност 0 %
Екстерно тестирање – Проект замислен со цел да се замачкаат очите на јавноста поради бескорисно купените компјутери ( за кои некој лапнал добри пари ). Проект заради кој професорите не можат и никогаш нема да можат да оценуваат вистински со повеќе кратни алатки. Проект кој што лесно може да се манипулира, да се препишува и да се добие каква оценка и да се сака. Успешност 0 %.
Според горенаведеното ние студентите, родителите, докторите на науки и ректорите треба да ви веруваме во вашата замисла ? Треба така лесно да веруваме дека ова ке биде успешно и дека ова е добро за сите ? Во продолжение ке наведам неколку работи што треба да ги направите пред да воопшто и размислувате за било какви реформи во образованието.
Превоз на студенти – Доколку сакате навистина да го подобрите образованието и да придонесете во државата би било убаво како што за пензионерите овозможивте бесплатен градски превоз истото да го направите и за студентите. Да кажеме дека вашата логика е дека пензионерите се немоќни и неможат да се движат толку лесно, така нели ? Ние студентите сме магариња па можеме да одиме од еден до друг крај на градот, така нели ? Не е проблем ние сме млади ? Дали воопшто размисливте дека има студенти и од други градови од Македонија не се само од Скопје студенти, или останатите кои што немаат пари да студираат во Скопје е нивен проблем ?
Студентски домови – Вложувате како одговорна Влада во разно разни глупости а студентите, иднината на државата живеат во влага, разрушени ѕидови, без осветленост, без нормална храна. Можеби реновиравте еден или два студентски дома но уште не сте завршиле со тоа. Постојат студентски домови кои што се пред распаѓање, стари од времетот на ТИТО. Дали вие како одговорна влада изградивте некој нов студентски дом ?
Соодветни простори за одржување на настава – Дали вашата одговорна Влада направи некоја зграда за некој факултет ? Вашиот одговор знам дека ке биде ДА но во реалноста е НЕ, пуштивте конкурс за архитектонска градба на неколку факултети, колку време ке трае процесот додека се изградат тие факултетит, 5 години, 10 години, 15 години или воопшто и нема да се изградат ? Несум сигурен дека во државава освен приватните факултети постои некоја нова зграда на државен факултет. Сите имаат минимум 50 години.
Драг заменик министре, поставивте прашање дали има некој предлог реформи. Не ни треба реформи во образованието, не уште. Она што ни треба е да простори, домови, опрема, превоз и многу други работи што ЕВРОПСКИТЕ ДРЖАВИ им го овозможуваат на нивните студенти пред да воведат реформи.
Дали воопшто ја размисливте оваа реформа или само ја нарековте така, за да се каже дека нешто се работи во одговорната Влада ? ЕКТС ( Европски кредит трансфер систем ) функционира вака, доколку незнаете да ви појаснам. Предметите од прва година можат да се презапишуваат до крај додека не ги положите ( пример ) што автоматски се коси со вашата реформа која вика дека во втора и четврта година ке се прави тестирање на студентите. Не сите студенти според ЕКТС ги имаат исчистено сите предмети од тие две години, што значи дека нема да ги положат ни на вашето тестирање, што значи дека автоматски немаат право да продолжат со образованието. Можеби тие студенти имаат 10ки по други предмети а тие предмети не им одат. Како може ваква реформа воопшто и да се стави на маса за разгледување, вакво нешто без никаква логика не треба ни да се каже а не да се размислува за него.
Постојат факултети на кои практичното е многу побитно од теоријата, како планирате ваквите факултетит да ги оцените ? Постојат факултети во нашата мила држава во кои оценувањето оди од многубројни вежби, проекти и домашни работи за кои ние студентите вложуваме труд. И како воопшто има логика студент кој плаќал 2 години или студент кој студира 4 години, потрошил пари повеќе од 5000евра ( минимум ) да му речете дека нема право на диплома ? Кој ви го даде тоа право да му скратите на некој што се мачел и трошел време и средства ? Разберете дека ние не сме ЕВРОПА и никогаш нема да бидеме.
За крај да сумираме. Вашата идеја за реформа е катастрофална и очигледно е дека сакате целосно да ја уништите државата. Државата се уништува од образованието, доколку оваа реформа стапи на сила 90% од студентите ке бараат излез на странски факултети и перманентно место за живеење во странство. Од друга страна воопшто нема да има странски студенти на нашите Универзитети. Доколку сакате квалитетно образование можеби треба да воведете приемни испити на факултети, така ке се знае кој е за факултет а кој не, со вашава идеја ке сотрете многу млади и ке уништите многу животи. http://www.fakulteti.mk/news/14-10-05/pismo_do_ministerot_zamenik_ministerot_i_site_vo_sektorot_za_obrazovanie_i_nauka.aspx