Поскапување на патарините!?

  • Креатор на темата Креатор на темата uggrin
  • Време на започнување Време на започнување
Со ова би се согласил кога барем 50% од меѓуградските патишта се автопати... Иначе нема логика
Еднаш да треба да одиш да речеме од Куманово до Маврово на излет насабајле и да се вратиш навечер ќе го смениш мислењето. Треба на идење да застанеш на Романовце, Миладиновци, Глумово, Желино, излез од Тетово, влез во Гостивар...на враќање истото само по обратен редослед. Во цени тоа би било 60+40+40+30+30+30 = 230 денари или 460 денари за повратен билет. Тогаш да те прашаат дали се согласуваш да ги дадеш тие 460 денари на почетокот и да не мора да застануваш 8 пати на 8 места што би рекол ти? А камоли пак да те прашаат да дадеш при регистрација 2000 и цела година да возиш без да застануваш никаде повеќе за патарина.
 
Еднаш да треба да одиш да речеме од Куманово до Маврово на излет насабајле и да се вратиш навечер ќе го смениш мислењето. Треба на идење да застанеш на Романовце, Миладиновци, Глумово, Желино, излез од Тетово, влез во Гостивар...на враќање истото само по обратен редослед. Во цени тоа би било 60+40+40+30+30+30 = 230 денари или 460 денари за повратен билет. Тогаш да те прашаат дали се согласуваш да ги дадеш тие 460 денари на почетокот и да не мора да застануваш 8 пати на 8 места што би рекол ти? А камоли пак да те прашаат да дадеш при регистрација 2000 и цела година да возиш без да застануваш никаде повеќе за патарина.

Да ама има еден куп луѓе што можеби нема ниту еднаш во цела година да поминат патарина (едноставно немаат потреба). Зошто би плаќал предвреме за патишта што не ги користиш? Се разбира дека ова може да се гледа и обратно.

Но, мое мислење е дека треба да се одстранат патарините и да се воведе годишна такса, само ако има автопати кои поврзуваат повеќе градови во државава, за 3-4 градови мислам дека нема логика.
 
Да ама има еден куп луѓе што можеби нема ниту еднаш во цела година да поминат патарина (едноставно немаат потреба). Зошто би плаќал предвреме за патишта што не ги користиш? Се разбира дека ова може да се гледа и обратно.

Но, мое мислење е дека треба да се одстранат патарините и да се воведе годишна такса, само ако има автопати кои поврзуваат повеќе градови во државава, за 3-4 градови мислам дека нема логика.
Тоа дека некој регисрира и одржува возило а ниту еднаш во целата година не го вози или не излегол на автопат ... тоа буре не ти држе вода.
Еве уште една дилема..се знае дека секој кога влегува во странска држава плаќа за користење на патиштата (или на наплатни станици или на самата граница при влез во државата). Само кај нас се случува да речеме бугарин со камион од 25 тони да влезе на Деве Баир, да однесе роба до Охрид и да си се врати во Бг. без да плати ниту еден денар за користење на патот. Еве како: Деве Баир, Крива Планка, Куманово, Свети Николе, Овче Поле, Велес, мотел Македонија, тука се исклучува и по стариот пат оди до Градско и понатаму Росоман, Прилеп, Битола, Ресен, Охрид. Растовара и назад по иситот пат си отиде без да плати ниту една стотинка.
 
Тоа дека некој регисрира и одржува возило а ниту еднаш во целата година не го вози или не излегол на автопат ... тоа буре не ти држе вода.
Еве уште една дилема..се знае дека секој кога влегува во странска држава плаќа за користење на патиштата (или на наплатни станици или на самата граница при влез во државата). Само кај нас се случува да речеме бугарин со камион од 25 тони да влезе на Деве Баир, да однесе роба до Охрид и да си се врати во Бг. без да плати ниту еден денар за користење на патот. Еве како: Деве Баир, Крива Планка, Куманово, Свети Николе, Овче Поле, Велес, мотел Македонија, тука се исклучува и по стариот пат оди до Градско и понатаму Росоман, Прилеп, Битола, Ресен, Охрид. Растовара и назад по иситот пат си отиде без да плати ниту една стотинка.
Читај малку подобро, не реков дека не возат, туку има многу луѓе кои што не возат на постоечките автопати затоа што немаат потреба. Ако незнаеш дека навистина има многу такви луѓе, не верувам дека живееш во Македонија. Лично познавам луѓе кои дури ни од градот подалеку не отишле.
 
Читај малку подобро, не реков дека не возат, туку има многу луѓе кои што не возат на постоечките автопати затоа што немаат потреба. Ако незнаеш дека навистина има многу такви луѓе, не верувам дека живееш во Македонија. Лично познавам луѓе кои дури ни од градот подалеку не отишле.

Пред некој ден (понеделникот 8-ми Септември) да не случајно си се враќал накај Скопје во попладневните/вечерните часови од правецот на Велес? Па не наплатната станица Отовица колоната за наплата беше 4-5 километри и се чекаше повеќе од саат. Слични работи летово и минатото лето имаше кај Кумановската патарина. Кој го пробал и доживеал тоа задоволство знае колку пцовки изговорил во тие 1-1,5 час.
Државичево ни е толку мало да дури и полукружно свртување да направиш веќенекаде си излегол на автопат. Незнам кои се тие луѓе што ги познаваш, веројатно пензионери над 75 години што не идат никаде надвор од градот..јас не познавам такви што немале потреба барем еднаш во месецот да појдат до Скопје (болница, школо, гости, утакмица, митинг, шопинг...), еднаш-двапати годишно до Охрид, до Прилеп на Пивофест и сл.
А дали можеби познаваш луѓе кои имаат потреба за движење но наместо по царскиот пат возат по козји патеки на пример по стариот пат кон Петровец, преку Арачиново и Умин Дол кон Куманово, по стариот пат преку Градско кога одат кон југ .... само и само за да избегнат патарина. Со тоа си ја загрозуваат и својата и туѓата безбедност на тие патчиња, ги оштетуваат возилата и сл. Тоа не би го правеле кога би имале годишно платена патарина. Впрочем сети се какво беше чувството кога користеше dial-up интернет и кога ти се броеја минутите и сега кога интернетот ти е платен па ако сакаш “вози ако не сакаш не мораш да возиш по автопатот“
 
Пред некој ден (понеделникот 8-ми Септември) да не случајно си се враќал накај Скопје во попладневните/вечерните часови од правецот на Велес? Па не наплатната станица Отовица колоната за наплата беше 4-5 километри и се чекаше повеќе од саат. Слични работи летово и минатото лето имаше кај Кумановската патарина. Кој го пробал и доживеал тоа задоволство знае колку пцовки изговорил во тие 1-1,5 час.
Државичево ни е толку мало да дури и полукружно свртување да направиш веќенекаде си излегол на автопат. Незнам кои се тие луѓе што ги познаваш, веројатно пензионери над 75 години што не идат никаде надвор од градот..јас не познавам такви што немале потреба барем еднаш во месецот да појдат до Скопје (болница, школо, гости, утакмица, митинг, шопинг...), еднаш-двапати годишно до Охрид, до Прилеп на Пивофест и сл.
А дали можеби познаваш луѓе кои имаат потреба за движење но наместо по царскиот пат возат по козји патеки на пример по стариот пат кон Петровец, преку Арачиново и Умин Дол кон Куманово, по стариот пат преку Градско кога одат кон југ .... само и само за да избегнат патарина. Со тоа си ја загрозуваат и својата и туѓата безбедност на тие патчиња, ги оштетуваат возилата и сл. Тоа не би го правеле кога би имале годишно платена патарина. Впрочем сети се какво беше чувството кога користеше dial-up интернет и кога ти се броеја минутите и сега кога интернетот ти е платен па ако сакаш “вози ако не сакаш не мораш да возиш по автопатот“

Целиов муабет ти нема никаква логика, буквално.

Само поради тоа што 2 пати годишно има гужва на сите 3 ипол автопати што ги имаме, незначи дека треба да плаќаме такса, можеби некој паушал или така нешто.

Незнам од кој град си, ама изгледа дека не си свесен дека луѓе од Битола на пример полесно се одлучуваат да одат Грција на викенд на море, наместо Охрид, затоа што до Охрид им треба повеќе време а и се вози на катастрофално полош и поопасен пат.

Од Гостивар преку Кичево до Струга или Охрид си возел? Или пак да не те колнат да одиш преку Дебар.

Да не ги ни спомнувам градови како Струмица, Радовиш, Штип, Берово, Делчево, Пробиштип.

Не држиш ти струја пријателе...
 
Ај доста се карате, при секоја регистрација на возило се плаќа ставка што се вика надоместок за користење на јавни патишта. Токму таа пролетоска ја покачија за 40 и нешто проценти. Заради оваа ставка нема патарини на правците Дебар-Маврово и Радовиш-Струмица, меѓу другите. ;)
 
Целиов муабет ти нема никаква логика, буквално.

Само поради тоа што 2 пати годишно има гужва на сите 3 ипол автопати што ги имаме, незначи дека треба да плаќаме такса, можеби некој паушал или така нешто.

Незнам од кој град си, ама изгледа дека не си свесен дека луѓе од Битола на пример полесно се одлучуваат да одат Грција на викенд на море, наместо Охрид, затоа што до Охрид им треба повеќе време а и се вози на катастрофално полош и поопасен пат.

Од Гостивар преку Кичево до Струга или Охрид си возел? Или пак да не те колнат да одиш преку Дебар.

Да не ги ни спомнувам градови како Струмица, Радовиш, Штип, Берово, Делчево, Пробиштип.

Не држиш ти струја пријателе...
Мислев дека вчера си пијан и затоа оправдуваш дека моменталниот начин на наплата на патарината е најдобриот или безмалку идеалниот, ама гледам тоа пијанството не ти поминува. Конфузен си и незнам зошто ги набројуваш сите тие градови? Верувам дека 98% од сите семејства во Струмица (која ја споменуваш) во годината барем 10 пати во годината со возило идат до Скопје..плаќаат патарина Велес и Петровец 80+40=120 и назад 120 значи 240 денари на едно идење. За 10-те пати плаќаат 2400 денари. И што не ти е јасно тука зошто макар и двапати во годината да чекаат ред со километри за да платат патарина, наместо тоа да го направат паушално при регистрација и да нема патарини?
//завршувам..а ти уживај си кога од 100км/ч ќе запреш на 0 (нула), ќе дадеш 30,50 или 80 денари и пак од нула пак ќе забрзуваш до 100-ка
 
Мислев дека вчера си пијан и затоа оправдуваш дека моменталниот начин на наплата на патарината е најдобриот или безмалку идеалниот, ама гледам тоа пијанството не ти поминува. Конфузен си и незнам зошто ги набројуваш сите тие градови? Верувам дека 98% од сите семејства во Струмица (која ја споменуваш) во годината барем 10 пати во годината со возило идат до Скопје..плаќаат патарина Велес и Петровец 80+40=120 и назад 120 значи 240 денари на едно идење. За 10-те пати плаќаат 2400 денари. И што не ти е јасно тука зошто макар и двапати во годината да чекаат ред со километри за да платат патарина, наместо тоа да го направат паушално при регистрација и да нема патарини?
//завршувам..а ти уживај си кога од 100км/ч ќе запреш на 0 (нула), ќе дадеш 30,50 или 80 денари и пак од нула пак ќе забрзуваш до 100-ка


Aj ke te molam mene izracunajmi kolku treba da platam pri registracija.Imam tri vozila koi gi koristam samo jas. Od sekoe imam potreba i go registriram a samo edno e sposobno(novo) za na avtopat. Dali treba po tvoe da platam tripati marza za patarini?
 
Во ред е да се плаќа накнадно (не при регистрација), и само тие што имаат потреба од излегување на автопат.

Не е во ред системот на наплата, патарините не чинат. Треба да постојат вињетки за годишна/месечна/неделна/дневна употреба. Не вака со малтретирање и застои по патарини, потреба да се плаќаат куп вработени и одржување за објекти и системи, и ред други ступидни давачки. Ама парите им се слатки, иако целава работа е чиста пљачка.

Од земјите во ЕУ (каде јас сум возел) само во Италија сеуште има систем на патарини. И само во Италија се плаќаат некои 90тина евра за да се извози од југ до север, додека во други држави во просек се плаќа по 15-20евра за вињетка (од пократок период -недела или две).
Лоповски држави си се лоповски држави.
 
Може ќе биде научна фантастика (барем кај нас), ама еве ти предлог...па возел ти или не, точно ќе се знае дали плаќаш или не. Нека стават уред во секоја кола (нешто како ГПС) и возиш нели...Поминуваш по автопат, на одреден дел нека има уред кој ќе те регистрира и веднаш да направи налог за плаќање. Колку пати поминеш на тој дел од патот, толку пати плаќаш. Не верувам дека има будала што ќе прави напред-назад, само за да провери дали на секое ќе му пресметува :D
 
Aj ke te molam mene izracunajmi kolku treba da platam pri registracija.Imam tri vozila koi gi koristam samo jas. Od sekoe imam potreba i go registriram a samo edno e sposobno(novo) za na avtopat. Dali treba po tvoe da platam tripati marza za patarini?
Дали треба да платиш трипати ...?? Не, не треба да платиш трипати. Ќе си платиш само по еднаш за секое регистрирано возило. И секое регистрирано возило ќе може да вози по автопатиштата. А тоа што ти имаш потреба од 3 возила тоа е твој проблем или твоја среќа. Некој нема потреба ниту од едно возило, некој има само едно, некој како тебе 3 а веројатно има луѓе што имаат и одржуваат и повеќе возила...секој според своите потреби и можности. А ако тука ги броиме и комерцијалните возила хмммм тогаш има сопственици на фирми кои имаат и по 50-тина возила.
 
Дали треба да платиш трипати ...?? Не, не треба да платиш трипати. Ќе си платиш само по еднаш за секое регистрирано возило. И секое регистрирано возило ќе може да вози по автопатиштата. А тоа што ти имаш потреба од 3 возила тоа е твој проблем или твоја среќа. Некој нема потреба ниту од едно возило, некој има само едно, некој како тебе 3 а веројатно има луѓе што имаат и одржуваат и повеќе возила...секој според своите потреби и можности. А ако тука ги броиме и комерцијалните возила хмммм тогаш има сопственици на фирми кои имаат и по 50-тина возила.

Мислев дека на темава разговараат сериозни луѓе, барем така беше... Да излезе министерот за транспорт и врски и да им пренесе на граѓаните дека тие што имаат повеќе од едно возило, никој не им е крив, нивни проблем!?

Не се ваљда нетокму во цела европа што имаат вињетки, дури и Бугарија ги воведе. Во градовите вињетка не се бара, но кога ќе излезеш надвор од градот на автопат се бара.

Италија сеуште има патарини и Франција. Австрија има патарини само каде што се тунелите. Германија нема ниту вињетка ниту патарина, па ти види сега.
 
Мислев дека на темава разговараат сериозни луѓе, барем така беше... Да излезе министерот за транспорт и врски и да им пренесе на граѓаните дека тие што имаат повеќе од едно возило, никој не им е крив, нивни проблем!?

Не се ваљда нетокму во цела европа што имаат вињетки, дури и Бугарија ги воведе. Во градовите вињетка не се бара, но кога ќе излезеш надвор од градот на автопат се бара.

Италија сеуште има патарини и Франција. Австрија има патарини само каде што се тунелите. Германија нема ниту вињетка ниту патарина, па ти види сега.
И што да видиме сега..значи германците се глупави што немаат ниту застанувања за плаќање патарина ниту винтки?? Какви се овие логични заклучоци од типот на Рефко и Чомбе...значи ако некој има три стана тогаш може да бара данок на имот да плаќа само за еден бидејќи навечер легнува да спие само во едниот стан а другите ги користи само повремено..како дечкото со трите коли..кога возел - возел само една кола.
А министерот за транспорт нема да каже “кој му е крив на тој што има три коли“ туку ќе рече “тие што имале среќа во животот и успеале да си купат дури три, пет или триесет и пет коли...“
 
И што да видиме сега..значи германците се глупави што немаат ниту застанувања за плаќање патарина ниту винтки?? Какви се овие логични заклучоци од типот на Рефко и Чомбе...значи ако некој има три стана тогаш може да бара данок на имот да плаќа само за еден бидејќи навечер легнува да спие само во едниот стан а другите ги користи само повремено..како дечкото со трите коли..кога возел - возел само една кола.
А министерот за транспорт нема да каже “кој му е крив на тој што има три коли“ туку ќе рече “тие што имале среќа во животот и успеале да си купат дури три, пет или триесет и пет коли...“

Во ред, уживај.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom