Но тој се бори против кафирите за шеријат да има.
Зарем тоа го отфрлаш? Ова дете чија глава е исечена кој знае колку згрешило, Можда јадело патлиџани, се смеело гласно или пак гледало телевизија. Не можеме да знаеме.
А мачениците на Исламот како Лавдрим, би требало сепак да се поупатени во таа проблематика од тебе.
Според твоево, овие од смилковско веројатно никако не го валкаат Исламот, па моравте да востанете во нивна одбрана. На крајот од краиштат тоа беа само кафирчиња, а Велигден е најголемиот кафирски празник нели.
сега и ова не ти чини што го напишав?
јас не можам да ти помогнам повеќе, ова е веќе работа на психијатри.
Поздрав.[DOUBLEPOST=1406767779][/DOUBLEPOST]Kaко ги објаснувате овие хадити? Ме интересира дали се вистински или измислени (еретички).
Дали сите исламски школи имаат ист став кон нив, т.е. дали од некои школи се отфрлени, а од некои школи се прифатени?
حدثنا محمد بن أبي بكر حدثنا عمر بن علي ح و حدثني خليفة حدثنا عمر بن علي حدثنا أبو حازم عن سهل بن سعد الساعدي
قال النبي صلى الله عليه وسلم من توكل لي ما بين رجليه وما بين لحييه توكلت له بالجنة
Muhammad ibn Abi Bakr, Umar ibn Ali narrated and told me Khalifa Umar ibn al-Ali told us told us Abu Hazim from Sahl bin Saad Al-Saadi:The Prophet peace be upon him said: Whoever entrusts to me what is between his legs and what is between his lips will be granted paradise.Sahih Bukhari 6309
Хадисот ти е погрешно преведен на босански подолу.
инаку гласи:
Кој ќе ми гарантира за она што е меѓу неговите нозе и меѓу неговите усни, јас му гарантирам џеннет(рај)
и хадисот е веродостоен.
Од хадисот има многу битни поуки.
прво, половите органи и јазикот прават најмногу и најчести гревови.
со половите органи се чини блуд, што е забрането дело во исламот
а јазикот пцуе, навредува, оговара итн итд.
Што значи: Кој ќе гарантира дека половите органи и јазикот ќе ги сочува од харам(забрането), Пратеникот а.с. му гарантира џеннет.
Narrated 'Aisha: A bedouin came to the Prophet and said, "You (people) kiss the boys! We don't kiss them." The Prophet said, "I cannot put mercy in your heart after Allah has taken it away from it.
"Sahih Bukhari8:73:27
И овој хадис како и претходниот, ако го гледаш како што е напишан ќе добиеш погрешен заклучок.
Бедуините се пустински луѓе и не се многу милостиви и чувствителни.
Пратеникот а.с. си играл со своите внуци, и ги бакнувал итн итд како и секој нормален човек кој се игра со своите внуци, и тука не гледам ништо чудно.
Narrated by Hisham Ibn Kasim, narrated by Huraiz, narrated by Abdul Rahman Ibn Abu Awf Al Jarashy, and narrated by Mua’wiya who said, "I saw the prophet (pbuh) sucking on the tongue or the lips of Al-Hassan son of Ali, may the prayers of Allah be upon him . For no tongue or lips that the prophet sucked on will be tormented (by hell fire).Musnad Ahmad - Hadith No. 16245
Не знам за овој хадис дали е веродостоен, ќе треба да истражам бидејќи го бележи Ахмед.
Arabic: فِيمَنْ يَلْعَبُ بالصَّبِي: إنْ أدْخَلَهُ فِيهِ فَلا يَتَزَوَّجَنَّ أُمَّهُ
As for whom(ever) plays with a boy: if he caused him to enter him, then he shall not marry his mother.
И овој хадис не можам да го најдам во ваква форма.
Muhammad lift up the shirts of his cousin Alis two boys, Hassan and Hussein, and kissed their genitals.Al Hubeir by Ibn Hagar 60-61
"He (the prophet) put Hussein's legs apart and kissed his penis." Al Nawawi v.2 p 42 hadis 169
Majma al-Zawa’id, Ali ibn Abu Bakr al-Haythami, 299/9
مجمع الزوائد لعلي بن أبى بكر الهيثمي
رأيت رسول الله صلى الله عليه و سلم فرج ما بين فخذي الحسين و قبل زبيبتهرواه الطبراني و إسناده حسن
"I saw the Messenger of Allah pbuh putting Husein’s legs apart & kissing his (little) penis."
Related by Al-Tabarani & it’s authentication is good.
Не знам за веродостојноста на овие хадиси бидејќи не ги бележат бухари и муслим
Narrated Anas bin Malik:
Whenever Allah's Apostle went to answer the call of nature, I along with another boy used to accompany him with a tumbler full of water. (Hisham commented, "So that he might wash his private parts with it.") (Sahih Al-Bukhari, Volume 1, Book 4, Number 152; see also Numbers 153-154)
И овде не гледам никаков проблем, познато е дека муслиманите после голема и мала нужда се мијат со вода, ако нема можност со вода тогаш може и тоалет хартија
Narrated Amr ibn al-'As: AbdurRahman ibn Hasanah reported: I and Amr ibn al-'As went to the Prophet (peace be upon him). He came out with a leather shield (in his hand). He covered himself with it and urinated. Then we said: Look at him. He is urinating as a woman does. .Abu Dawud 1:22
Narrated Abdullah ibn Umar: When the Prophet (peace_be_upon_him) wanted to relieve himself, he would not raise his garment, until he lowered himself near the ground. Abu-Dawud Book 1, Number 14
И овие 2 хадиси исто, познато е дека е пракса на Мухаммед а.с. да обавува нужда на овој начин.
Баш пред некое време читав една статија од некои шведски научници кои откриле дека овој вид на мокрење спречува неколку болести и е подобро отколку да се мокри стоечки.
Dawud 5224
سنن أبى داود
فرفع النبي صلى الله عليه وسلم عن قميصه فاحتضنه وجعل يقبل كشحه
الكشح: من الحجبة إلى الإبط (لسان العرب)
Muhammad lifting up his shirt for a man, who proceeded to kiss his entire torso, “from his bellybutton to his armpits.”
Не знам овој хадис колку е веродостоен.
Musnad Ahmad 17043
مسند أحمد
كان النبي صلى الله عليه وسلم يخضب بالحناء والكتم وكان شعره يبلغ كتفيه أو منكبيه
Muhammad used to dye his long hair with henna. (a hair dye used by women)
Adwa al Bayaan, al-Shanqiti 518/5
أضواء البيان للشنقيطى
..و أشهر أنواع خضاب النساء الحناء ،
The Prophet used to dye his hair with henna (Lawsonia inermis) and katam (Buxusdioica) and his hair hung over his shoulders or earlobes.
Musnad Ahmad 3308
مسند أحمد
كانت لرسول الله صلى الله عليه وسلم مكحلة يكتحل بها عند النوم ثلاثا في كل عين
Muhammad used to apply kohl on his eyes. (an eyeliner used by women)
Adwa al Bayaan, al-Shanqiti 513/5
أضواء البيان للشنقيطى
الزينة ما تزينت به المرأة من حلي أو كحل أو خضاب..
The Prophet had a kohl container from which he would smear his eyes every night,three times in each eye.
Сите овие хадиси погоре говорат за СУРМА.
Препорачливо е да ја користат и мажи и жени и деца бидејќи е многу здрава, што и Пратеникот а.с. укажува на тоа во хадисите.
А еве ти и 2 корисни линка кои говорат за тоа, од кои едниот линк е од српски форум.
http://akos.ba/u-fokusu/surma-i-zastita-ociju-kroz-hadise-poslanika-a-s
http://www.ana.rs/forum/index.php?topic=143623.0
Surma, odnosno kohl ili kajal je drevna kozmetika za oči. Originalno potice od Beduina i tamo je upotrebljavaju i muskarci i zene i deca. Osnovna funkcija je da zastiti oci od iritacije izazvane prasinom, vetrom i suncem. Kasnije je postala deo estetike sminkanja, a cak je i Guerlain, cuvena kozmeticka kuca, napravio svoju liniju kajala
(bez lekovitih svojstava). Pravi se od potpuno prirodnih sastojaka i zdrava je za oči, naravno, pod uslovom da je originalna. Izrazito je postojana i ne brise se tokom dana, cak je ni suze ne spiraju.
Bukhari 2442
صحيح البخارى
فقال لها لا تؤذيني في عائشة فإن الوحي لم يأتني وأنا في ثوب امرأة إلا عائشة
“Do not injure me regarding ‘A’isha. The revelation does not come to me when I am in the garment of any woman except ‘A’isha.”
Повторно погрешна интерпретација и превод.
Објавата најчесто му доаѓала кога бил кај Аиша, а не кога бил облечен во нејзината облека.
Sahih Muslim 4415—Abu Bakr requested permission from the prophet to enter when the prophet was lying down on Aisha’s bed wearing her garment [mirt].
Ваков хадис под овој број не постои.
Напоменувам дека без добро познавање на арапскиот јазик не можеш да го проучуваш Исламот, можеш само вака да се израдуваш дека си нашол нешто спорно само затоа што така ти го превеле.
[DOUBLEPOST=1406768739][/DOUBLEPOST]
Него и јас имам едно прашање, што заборави да ми го одговориш, а навистина ме интересира.
Те прашав дали е забрането да јадеш месо кај некој православен, пример. Ми одговори во минатото било, денес е променето тоа. Прашањето сеуште ми е ,зошто е тоа променето?
Да бидам искрен, секоја промена на подобро во твојата религија ме радува затоа што шеријатот е невидено злосторство за човекот. Ако сметаш дека Аллах ги создал мажот и жената како рамноправни (и еднакви), тогаш и денес треба да бидат размоправни (и еднакви). И ако сметаш дека со шеријатот се подига моралот кај човекот во/за тоа општество, грешиш. Шеријатот е се освен добро и корисно за/во тоа општество.
Знам дека не си во тој правец на Исламот, но сепак се работи за еден општ прост став за целава оваа работа.
Во основа е дозволено месото од ехлу-китаб(евреи и христијани) но христијанин во денешно време е оној што верува дека Исус е Бог, а тоа е спротивно и од ранохристијанстике учења но тоа е друга тема.
Тоа е прва пречка за јадење на тоа месо.
Втора пречка е тоа што голем број од денешните такозвани христијани преминале во атеисти, а од такви е забрането да се јаде месо.
Трето што е и најголема пречка, не само кај христијаните е начинот на колење на животното што се јаде. Ако животното прво се убива па после се коле тоа е исламски забрането месо бидејќи Аллах забранил да јадеме стрвина.
А денеска поготово во западните држави со закон е забрането да се колат животните, па прво се убиваат, дали со електро шокови или како не знам, но не го колат животното а со тоа автоматски станува забрането.
За шеријатот не сакам да правам муабет после овие твои зборови, тоа за мене е света работа и единствен начин да се извади опшстеството од темнина на светлост.
Бидејќи ти шеријатот си го сфатил само како убивање и сечење на раце, а за мене е тоа сосем друга работа.