Падна малезиски авион во Украина.

  • Креатор на темата templar55
  • Време на започнување
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Во секој злостор, (а ова е злосторство) се бара мотив - на кој најмногу би му одговарало соборување на цивилен авион. Кој би имал мотив за такво нешто. Русите, бунтовниците или украинците... кој најпојќе би се офајдил или ќарил од таквата ситуација, на кој најмногу корист би му донеле невините жртви...
Ако исклучиме грешка како причина имаме
проруски бунтовници - со намерно соборување на цивилен, авион преполн со државјани на ЕУ и НАТО земји дополнително би си ја отежнале состојбата и би му врзале и рацете на сојузникот Русија да ги подржува

Русија, нема никаква сопствена корист од соборување сега во момент кога санкции ембарга и острите тонови на запад кон неа омекнуваат

Украина, со ова би добила на значение дека се бори против терористи

експертизата ќе покаже како е соборен авионот, дали ракетата долетала од напред или од назат, црните кутии ќе покажат на која висина и на кои кординати бил авионот кога бил соборен, многу лесно ќе се дојде до сознание од чија страна долета ракетата. Сега треба да се види кој е нетрпелив, кој не сака да чекка експертиза и истрага туку сака на невидено да обвини некого и да покрене санкции и казни без конкретни докази.
А зошто исклучуваш грешка како причина?
Дај аргументирај зошто е невозможно уривањето на авионот да е грешка?

Не можеш вакви аргументи од игнорантност и од старт правиш кикс со исклучување на возможна причина за случајот.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
А зошто исклучуваш грешка како причина?
Дај аргументирај зошто е невозможно уривањето на авионот да е грешка?

Не можеш вакви аргументи од игнорантност и од старт правиш кикс со исклучување на возможна причина за случајот.
Ќе ти кажам мои искуства, во ЈНА, имаше стратешки места каде единици на ПВО даваа дежурства, тоа ти е полна борбена спрема, проектили се ставени на лансери (кај артилериски орудија муницијата е на топовите) се спие и јаде блиску до положај, нема одмор, нема излегувања во град... и се сменуваа единиците во зависност од условите, на месец дена или 2 недели.... оган или команда за отварање на оган може да даде командантот на единицата и тоа не оди така лесно, прво имаш ЦВОЈ и ВОЈ, служби кои го надгледуваат сиот воздушен сообраќај, тие имаат листа на сите најавени прелети, цивилни и војни, имаат радио комуникација имаат уреди за детекција на авионот (дали е цивилен или не, дали е наш или туѓ) ист таков список на најавени летови имаа и пониските единици, значи ако нешто закажи во комуникација ако негде нешто киксни.... да може да се провери, иа ако и тука нешто киксни секогаш имаш можност преку радио врска или телефонија да провериш во командата, кога си решил да собориш авион, ја обавестуваш и командата, дека ќе отвараш оган.... значи има многу многу филтри пред да испукаш ракета на авион на 10.000 метри кој лета праволиниски со брзина од некои 250 метри во секунда. Сигурно е дека надлеќните имаа информација за сите најавени летови над тој сектор во текот на денот, треба да си ептен глуп или неспособен или дрогиран, да видиш на радар трага од летало кое се поклопува со најавено цивилно летало па да издадеш команда да го соборат, па и тој под тебе кој има ист таков список да не провери, па и командата која ја известуваш да не провери.....
Грешки се случуваат, но во овој случај јас лично иако немам увид во тоа како се одвиваше ситуацијата, мислам дека е тешко да е дојдено до грешка. Тоа се ракети со голем дострел, секоја кошта еден куп пари не е то куршум па си го испукал онака случајно, за да ја лансираш, треба процедура и синџир на команда. Ептен треба да се погодат неповолни работи за да дојде до таква грешка.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Ќе ти кажам мои искуства, во ЈНА, имаше стратешки места каде единици на ПВО даваа дежурства, тоа ти е полна борбена спрема, проектили се ставени на лансери (кај артилериски орудија муницијата е на топовите) се спие и јаде блиску до положај, нема одмор, нема излегувања во град... и се сменуваа единиците во зависност од условите, на месец дена или 2 недели.... оган или команда за отварање на оган може да даде командантот на единицата и тоа не оди така лесно, прво имаш ЦВОЈ и ВОЈ, служби кои го надгледуваат сиот воздушен сообраќај, тие имаат листа на сите најавени прелети, цивилни и војни, имаат радио комуникација имаат уреди за детекција на авионот (дали е цивилен или не, дали е наш или туѓ) ист таков список на најавени летови имаа и пониските единици, значи ако нешто закажи во комуникација ако негде нешто киксни.... да може да се провери, иа ако и тука нешто киксни секогаш имаш можност преку радио врска или телефонија да провериш во командата, кога си решил да собориш авион, ја обавестуваш и командата, дека ќе отвараш оган.... значи има многу многу филтри пред да испукаш ракета на авион на 10.000 метри кој лета праволиниски со брзина од некои 250 метри во секунда. Сигурно е дека надлеќните имаа информација за сите најавени летови над тој сектор во текот на денот, треба да си ептен глуп или неспособен или дрогиран, да видиш на радар трага од летало кое се поклопува со најавено цивилно летало па да издадеш команда да го соборат, па и тој под тебе кој има ист таков список да не провери, па и командата која ја известуваш да не провери.....
Грешки се случуваат, но во овој случај јас лично иако немам увид во тоа како се одвиваше ситуацијата, мислам дека е тешко да е дојдено до грешка. Тоа се ракети со голем дострел, секоја кошта еден куп пари не е то куршум па си го испукал онака случајно, за да ја лансираш, треба процедура и синџир на команда. Ептен треба да се погодат неповолни работи за да дојде до таква грешка.
Споредуваш државна армија со герилски војници. Не се знае ни колку ни како е организирана и унифицирана војската на сепаратистите.
Сепаратистите уништија веќе неколку воени авиони, уништија и воен транспортер кој летал на слична висина како малезискиот Боинг. (тоа дека немаат БУК, нели?)
Кој би им најавил цивилно летало на сепаратистите? Украинците ќе им се јават, ај гасете БУК-от на саат време едни малезијци треба да поминат. Или можда имаат дежурни војници во бојно поле со лаптоп гледаат на flightradar24 како се движат комерцијални летови низ Украина?

Виделе летало, се возбудиле дека ќе срушат уште еден украински воен транспортер да се испофалат на локално население и на своите финансиери, избрзале со одлуката да се пука пред да ја оценат добро ситуацијата и се деси тоа што се деси. Зборуваме за герилци на кои не се знае колкава обука и воено искуство имаат.
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Споредуваш државна армија со герилски војници. Не се знае ни колку ни како е организирана и унифицирана војската на сепаратистите.
Сепаратистите уништија веќе неколку воени авиони, уништија и воен транспортер кој летал на слична висина како малезискиот Боинг. (тоа дека немаат БУК, нели?)
Кој би им најавил цивилно летало на сепаратистите? Украинците ќе им се јават, ај гасете БУК-от на саат време едни малезијци треба да поминат. Или можда имаат дежурни војници во бојно поле со лаптоп гледаат на flightradar24 како се движат комерцијални летови низ Украина?

Виделе летало, се возбудиле дека ќе срушат уште еден украински воен транспортер да се испофалат на локално население и на своите финансиери, избрзале со одлуката да се пука пред да ја оценат добро ситуацијата и се деси тоа што се деси. Зборуваме за герилци на кои не се знае колкава обука и воено искуство имаат.
Не си во право


"Nemoguće je da vojnik koji je ispalio raketu nije znao da je u pitanju putnički, civilni avion. Civilni avioni koji lete na visinama od 10.000 metara, kakav je bio malezijski putnički avion, imaju daleko veću refleksnu površinu na radaru od vojnog", kaže Zoltan Dani za Jutarnji list.

On navodi da je suprotno od toga moguće jedino ako je osoba koja je ispalila raketu bila potpuna neznalica.

"Čak i da je mislio da je u pitanju "leteća tvrđava", avion B-2 ili B-52, opet nije mogao pogrešiti jer ti avioni nemaju SR kod kao civilni", objašnajva Deni.

Ovaj bivši pukovnik Vojske Jugoslavije kaže i da je vojnik koji je ispalio raketu, da je shvatio da ona leti prema civilnom putničkom avionu, mogao uništiti raketu pre nego što je udarila u avion.

"Da, mogao je aktivirati šifru za samouništenje rakete i tragedije ne bi bilo", kaže Deni.

Na pitanje da li je pilot malezijskog aviona mogao da vidi raketu, odgovara:

"Mogao je videti, ali ništa nije mogao učiniti. Civilni avioni nemaju mogućnost da "pobegnu" raketi. Nažalost, pilot je, ako je uočio raketu, imao svega nekoliko sekundi do trenutka kada će ga raketa pogoditi", kaže Zoltan Dani.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=07&dd=18&nav_category=167&nav_id=878454
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
7.496
Поени од реакции
23.503
Сепаратистите уништија веќе неколку воени авиони, уништија и воен транспортер кој летал на слична висина како малезискиот Боинг.
Не,не,не,не. Украинскиот транспортен авион летал на височина од 6.500м (аналитичари од Британија велат дека летал многу пониско) а Малезискиот авион летал на висина од 10.060м.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Не си во право


"Nemoguće je da vojnik koji je ispalio raketu nije znao da je u pitanju putnički, civilni avion. Civilni avioni koji lete na visinama od 10.000 metara, kakav je bio malezijski putnički avion, imaju daleko veću refleksnu površinu na radaru od vojnog", kaže Zoltan Dani za Jutarnji list.

On navodi da je suprotno od toga moguće jedino ako je osoba koja je ispalila raketu bila potpuna neznalica.

"Čak i da je mislio da je u pitanju "leteća tvrđava", avion B-2 ili B-52, opet nije mogao pogrešiti jer ti avioni nemaju SR kod kao civilni", objašnajva Deni.

Ovaj bivši pukovnik Vojske Jugoslavije kaže i da je vojnik koji je ispalio raketu, da je shvatio da ona leti prema civilnom putničkom avionu, mogao uništiti raketu pre nego što je udarila u avion.

"Da, mogao je aktivirati šifru za samouništenje rakete i tragedije ne bi bilo", kaže Deni.

Na pitanje da li je pilot malezijskog aviona mogao da vidi raketu, odgovara:

"Mogao je videti, ali ništa nije mogao učiniti. Civilni avioni nemaju mogućnost da "pobegnu" raketi. Nažalost, pilot je, ako je uočio raketu, imao svega nekoliko sekundi do trenutka kada će ga raketa pogoditi", kaže Zoltan Dani.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=07&dd=18&nav_category=167&nav_id=878454
И повторно, не знаеме колкава обука и искуство имаат тие што го контролирале БУК-от и тие што ја дале наредбата да се пука.
Помешување на воен со цивилен авион е голема грешка и пропуст, но не е невозможно во оваа ситуација затоа што зборуваме за герилци, не за професионално обучени војници.[DOUBLEPOST=1405723471][/DOUBLEPOST]
Не,не,не,не. Украинскиот транспортен авион летал на височина од 6.500м (аналитичари од Британија велат дека летал многу пониско) а Малезискиот авион летал на висина од 10.060м.
Украинскиот воен транспортер кој бил срушен на 14-ти Јули, летал на 21.000 feet, MANPAD противоздушни ракетофрлачи имаат опсег до 11.500 feet.
Така да транспортерот морал да биде срушен со БУК.
Извор - http://www.vox.com/2014/7/18/5914139/ukrainian-rebels-shot-down-two-planes-in-the-last-month
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
7.496
Поени од реакции
23.503
Украинскиот воен транспортер кој бил срушен на 14-ти Јули, летал на 21.000 feet, MANPAD противоздушни ракетофрлачи имаат опсег до 11.500 feet.
Така да транспортерот морал да биде срушен со БУК.
Извор - http://www.vox.com/2014/7/18/5914139/ukrainian-rebels-shot-down-two-planes-in-the-last-month
Не знам со што бил срушен украинскиот авион, јас само ти одговорив дека боингот и антонов 26 не летале на слична висина. 21000 feet=6.400 km. Точно како што ти одговорив. (-100м)

Edit: Украинците велеа дека Русите им го урнале овој авион со проектил испукан од руска територија. Го имаш тоа во постот што го линкна;
Ukraine has been blaming Russia — not rebels — for high-altitude shoot-downs
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.318
Поени од реакции
15.489
Ќе ти кажам мои искуства, во ЈНА, имаше стратешки места каде единици на ПВО даваа дежурства, тоа ти е полна борбена спрема, проектили се ставени на лансери (кај артилериски орудија муницијата е на топовите) се спие и јаде блиску до положај, нема одмор, нема излегувања во град... и се сменуваа единиците во зависност од условите, на месец дена или 2 недели.... оган или команда за отварање на оган може да даде командантот на единицата и тоа не оди така лесно, прво имаш ЦВОЈ и ВОЈ, служби кои го надгледуваат сиот воздушен сообраќај, тие имаат листа на сите најавени прелети, цивилни и војни, имаат радио комуникација имаат уреди за детекција на авионот (дали е цивилен или не, дали е наш или туѓ) ист таков список на најавени летови имаа и пониските единици, значи ако нешто закажи во комуникација ако негде нешто киксни.... да може да се провери, иа ако и тука нешто киксни секогаш имаш можност преку радио врска или телефонија да провериш во командата, кога си решил да собориш авион, ја обавестуваш и командата, дека ќе отвараш оган.... значи има многу многу филтри пред да испукаш ракета на авион на 10.000 метри кој лета праволиниски со брзина од некои 250 метри во секунда. Сигурно е дека надлеќните имаа информација за сите најавени летови над тој сектор во текот на денот, треба да си ептен глуп или неспособен или дрогиран, да видиш на радар трага од летало кое се поклопува со најавено цивилно летало па да издадеш команда да го соборат, па и тој под тебе кој има ист таков список да не провери, па и командата која ја известуваш да не провери.....
Грешки се случуваат, но во овој случај јас лично иако немам увид во тоа како се одвиваше ситуацијата, мислам дека е тешко да е дојдено до грешка. Тоа се ракети со голем дострел, секоја кошта еден куп пари не е то куршум па си го испукал онака случајно, за да ја лансираш, треба процедура и синџир на команда. Ептен треба да се погодат неповолни работи за да дојде до таква грешка.
Каде беше и која година во ЈНа?`јас бев `90 АРЈ ПВО во Ниш-Комрен
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Не знам со што бил срушен украинскиот авион, јас само ти одговорив дека боингот и антонов 26 не летале на слична висина. 21000 feet=6.400 km. Точно како што ти одговорив. (-100м)

Edit: Украинците велеа дека Русите им го урнале овој авион со проектил испукан од руска територија. Го имаш тоа во постот што го линкна;
Ukraine has been blaming Russia — not rebels — for high-altitude shoot-downs
Имаат докази дека од руска територија биле соборени авионите?
Воопшто не им верувам.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.318
Поени од реакции
15.489
Задар - Приштина 84-88
бааѓи си пред мене,ама јас бев во многу незгодно време.заминав како војник на јна,а се вратив бегајќи `главом без обзира`
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
7.270
Поени од реакции
13.812
Околу Украинците.
Да имаа сигурни извори дека авионот е срушен од прорусиките сили или од страна на Русија до сега ќе имаше бум на пропаганда со обвинување на една од наведените страни.
При тоа не зборам за муабети меѓу јателе и тителе преку телефон.

Сигурно постои разговор меѓу украинска контрола на летање и малезискиот авион.
До сега таков разговор не е презентиран во јавноста. Напротив снимките се конфискувани од страна на службите за безбедност на Украина.
Некој нешто крие.

Околу БУКОТ, разгледав неколку видеа, сите проектили испукани од тој систем оставаат бела трага зад себе. Видлива за голо око.
Е сега има снимки од паѓање на авинот а нема ниту очевидец кој видел трага од проектил на бук, ниту пак снимка.
Плус кога се испалува ракета од Букот има доста силна бучава.

Прашав и првиот пат кој губи а кој профитира од сето ова?
Сите мотиви се дека Украина можеби го има соборено.

Можеби па од друга страна соборен е од прорусите.
Којзнае, матна цела работа излезе.
Ќе се гледа да се профитира пред јавноста. Вистина тешко дека ќе излезе пред јавноста, можеби после 20 години.

Сепак мене овие 2 работи не ми се јасни кои ги наведов погоре.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Украинците веќе подолго време користеа само артилерија. Причина за тоа беше што русите им срушија многу авиони за краток период т.е откако русите се снабдија со БУК.
Ова не е сци-фи филм на кој системи како БУК се наоѓаат случајно у гаража или можат да бидат “набавени“ без никој да ги забележи.

Освен на Твитер профили (смех) нивната присустност меѓу бунтовнички редови никогаш не беше оперативно потврдена. За случаите кога беа срушени десетина хеликоптери и 1-2 авиона никогаш не беше наведено дека настрадале од БУК.
Од снимките на кои се гледаше рушењето на некои од хеликоптерите беше видливо како летаа премногу ниско или беа соборени при полетување/слетување.

Сега наеднаш нели, бунтовнициве се претворија од напуштени бедници во респектабилна воена сила, пошто нели беа многу слаби. Интересно како се менуваат и вашите ставови кога ви одговара тоа.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Околу Украинците.
Да имаа сигурни извори дека авионот е срушен од прорусиките сили или од страна на Русија до сега ќе имаше бум на пропаганда со обвинување на една од наведените страни.
При тоа не зборам за муабети меѓу јателе и тителе преку телефон.

Сигурно постои разговор меѓу украинска контрола на летање и малезискиот авион.
До сега таков разговор не е презентиран во јавноста. Напротив снимките се конфискувани од страна на службите за безбедност на Украина.
Некој нешто крие.

Околу БУКОТ, разгледав неколку видеа, сите проектили испукани од тој систем оставаат бела трага зад себе. Видлива за голо око.
Е сега има снимки од паѓање на авинот а нема ниту очевидец кој видел трага од проектил на бук, ниту пак снимка.
Плус кога се испалува ракета од Букот има доста силна бучава.

Прашав и првиот пат кој губи а кој профитира од сето ова?
Сите мотиви се дека Украина можеби го има соборено.

Можеби па од друга страна соборен е од прорусите.
Којзнае, матна цела работа излезе.
Ќе се гледа да се профитира пред јавноста. Вистина тешко дека ќе излезе пред јавноста, можеби после 20 години.

Сепак мене овие 2 работи не ми се јасни кои ги наведов погоре.
Ни мене не ми е јасно зошто еден дел од местото на несреќата е затворен за истражителите на ОБСЕ и строго чуван од сепаратистите и зошто се чекаше цели 24 часа за истражителите да бидат пуштени на местото.[DOUBLEPOST=1405727969][/DOUBLEPOST]
Ова не е сци-фи филм на кој системи како БУК се наоѓаат случајно у гаража или можат да бидат “набавени“ без никој да ги забележи.

Освен на Твитер профили нивната присустност меѓу бунтовнички редови никогаш не беше оперативно потврдена. За случаите кога беа срушени десетина хеликоптери и 1-2 авиона никогаш не беше наведено дека настрадале од БУК.
Од снимките на кои се гледаше рушењето на некои од хеликоптерите беше видливо како летаа премногу ниско или беа соборени при полетување/слетување.

Сега наеднаш нели, бунтовнициве се претворија од напуштени бедници во респектабилна воена сила, пошто нели беа многу слаби. Интересно како се менуваат и вашите ставови кога ви одговара тоа.
Не е само твитер, имаш слики од БУК-от во град чуван од сепаратистите и имаш и видеа од БУК-от како се повлекува од позиција геолоцирана во непосредна близина на срушениот авион во непосредно време на несреќата.

Имаш и 2 украински воени авиони кои биле срушени на висина премногу голема за рачни MANPAD ПВО оружја и единствен начин да биле соборени е БУК.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom