Прашања до Атеистите II

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување
Заебано е да ме читаш мене....тоа е нож со две острици....секако се пресечуваш.
Малку се тие што разбираат што кажувам....хе хе хе

Taка ги правеле порано ножевите, небезбедни...
Али јас сум научен да контролирам Light Saber а тој сече у сите правци...
 
А што бидна со објаснувањето на поимот „пласебо„?
И за тој одговор ќе чекам цела вечност?
 
Сличностите што си ги навел, а сигурно има и многу други,доаѓаат од таму што целта кон која се стремат(основата)е една. Со еден збор- различните религии се различен пат до Бог.
Ако различните религии се различен пат до Бога, тогаш зошто ги сметате за ерес, "кривоверство", неверство, паганство.....?
 
Ако различните религии се различен пат до Бога, тогаш зошто ги сметате за ерес, "кривоверство", неверство, паганство.....?
Затоа што тоа се секти, како вашата........заглавиле во ќорсокак
 
Затоа што тоа се секти, како вашата........заглавиле во ќорсокак
Навистина!?
Значи по твојата логика сите други религии се секти?

Се сомневам значи постојам. :)
 
Ако различните религии се различен пат до Бога, тогаш зошто ги сметате за ерес, "кривоверство", неверство, паганство.....?
Убедувањето дека соодветниот пат е нај прав е неопходно за да не се забега од истиот,при промена на патот настанува колебање а тоа не носи духовен развој. Секој смета дека неговиот пат е најправ, и секој е во право.[DOUBLEPOST=1403539804][/DOUBLEPOST]
Зависи и од начинот на кој ќе им пријдеме на сличностите.

За оние кои не веруваат, сличностите се причина за наоѓање на уште едно од многуте причини за самооправдување на своето неверие, каде сличноста е причина за извлекување „заклучок„ дека религиите напросто произлегуваат една од друга и механички се надоврзуваат една по друга, а при тоа се менуваат „само„ имињата од боговите и нивните основни атрибути.
Ќе заборавев, и да ги искушуваат верниците, да обвинуваат другите религии.
 
Убедувањето дека соодветниот пат е нај прав е неопходно за да не се забега од истиот,при промена на патот настанува колебање а тоа не носи духовен развој. Секој смета дека неговиот пат е најправ, и секој е во право.
Ако сметаш дека сите се различен пат до Бога, зошто би било потребно убедување дека "соодветниот" е најправ? Ако јас живеам во куманово, ти во велес, а двајцата сакаме да стигнеме до скопје, како може твојот пат до скопје да биде најправ за мене? За мене најправ е тој од куманово, не од велес.
 
Ако сметаш дека сите се различен пат до Бога, зошто би било потребно убедување дека "соодветниот" е најправ? Ако јас живеам во куманово, ти во велес, а двајцата сакаме да стигнеме до скопје, како може твојот пат до скопје да биде најправ за мене? За мене најправ е тој од куманово, не од велес.
Истото го пишав. За будистот неговиот пат е нај прав, за христијанинот исто неговиот. Убедувањето е за да не се скршне во ќорсокак или во некој пат што води кон провалија, а исто и во соседниот пат што води кон Бога, бидејќи будистичкиот пат(на пример)е прав за будистите, но ако тргне понего христијанин(на пример)многу веројатано ќе навлезе во колебание, а како што пишав тоа не е добро. Секој по својот пат, со вера дека го оди најправиот, така се расте духовно.:)
 
Истото го пишав. За будистот неговиот пат е нај прав, за христијанинот исто неговиот. Убедувањето е за да не се скршне во ќорсокак или во некој пат што води кон провалија, а исто и во соседниот пат што води кон Бога, бидејќи будистичкиот пат(на пример)е прав за будистите, но ако тргне понего христијанин(на пример)многу веројатано ќе навлезе во колебание, а како што пишав тоа не е добро. Секој по својот пат, со вера дека го оди најправиот, така се расте духовно.:)
Уште да ми објасниш каде е местото во овој твој став за изразите - "еретик", "неверник", "кривовеник", "секташ" и слично.
 
Уште да ми објасниш каде е местото во овој твој став за изразите - "еретик", "неверник", "кривовеник", "секташ" и слично.
Местото е таму каде што ја објаснив потребата од верба дека сопствениот пат е нај прав.
 
Местото е таму каде што ја објаснив потребата од верба дека сопствениот пат е нај прав.
Тие не се однесуваат на тој пат, туку на туѓите патишта. Ако секој пат е вистински за оној што го одбрал, зошто другите ги нарекувате еретици, неверници, кривоверци и слично?
 
Тие не се однесуваат на тој пат, туку на туѓите патишта. Ако секој пат е вистински за оној што го одбрал, зошто другите ги нарекувате еретици, неверници, кривоверци и слично?
Затоа што секој верува дека неговиот пат е нај прав.Веќе 3 пати пишав,едно исто прашуваш.
 
Затоа што секој верува дека неговиот пат е нај прав.Веќе 3 пати пишав,едно исто прашуваш.
Прашањето не е за сопствениот пат, туклу за патот на другите! Значи ти изнесе став дека секој пат води до Бог, тогаш зошто патиштата на другите се дефинирани како ерес, кривоверство, неверство?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom