Религија - општа дискусија!

  • Креатор на темата Креатор на темата SuBZerO
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Не мењај тема! Ти велиш дека треба да се толкува, во библијата стои дека не треба да се толкува.

Не мењам тема уопште: јас и понатаму велам дека Писмото треба да се толкува а цитатот кој си го поставил, токму тоа и го вели: дека пророштвата не може да се толкуват кој како сака.
Тоа значи дека „некој„ треба да ги толкува на правилниот начин, а не произволно. Тој „некој„ е самата Црква, која е автор на Светото Писмо.

Затоа и го посочив стихот од Второзаконието, каде сосема природно се наметнува потребата од толкување, оти во спротивно, ќе испадне дека Мојсеј, иако мртов, продолжил да го пишува остатокот од Второзаконието...[DOUBLEPOST=1398210758][/DOUBLEPOST]
сумњаш во Божјите можности?
не веруваш дека Тој што создал се живо не можел да направи Мојсеј и мртов да пишува??
мислиш некој ангел дојде кај Бог и му рече “Мојсеј умре - сега шо прајме?!? останавме недопишани!!“

Појма си не‘ам, стварно...
 
Не мењам тема уопште: јас и понатаму велам дека Писмото треба да се толкува а цитатот кој си го поставил, токму тоа и го вели: дека пророштвата не може да се толкуват кој како сака.
Тоа значи дека „некој„ треба да ги толкува на правилниот начин, а не произволно. Тој „некој„ е самата Црква, која е автор на Светото Писмо.

Затоа и го посочив стихот од Второзаконието, каде сосема природно се наметнува потребата од толкување, оти во спротивно, ќе испадне дека Мојсеј, иако мртов, продолжил да го пишува остатокот од Второзаконието...
Постирај каде пишува кој треба да толкува. Дај цитат да видиме.
 
3 И им говореше многу во параболи, велејќи: „Ете, сејач излезе да сее,4 и кога сееше, некои зрна паднаа покрај патот, и птици дојдоа и ги исколваа.5 Други паднаа на каменити места, каде немаше многу земја, и набргу никна, зашто немаше длабока земја.6 А кога изгреа сонцето, изгореа, и бидејќи немаа корен, се исушија.7 Други паднаа меѓу трње, и трњето израсна и ги загуши.8 Други паднаа на добра земја и дадоа плод: едното сто, другото шеесет, а другото триесет.9 Кој има уши да слуша, нека слуша!”10 И учениците Му се приближија и Му рекоа: „Зошто им зборуваш во параболи?”11 А Тој им одговори и рече: „Затоа што вам ви е дадено да ги знаете тајните на царството небесно, а ним не им е дадено.12 Зашто кој има, ќе му се даде и ќе има изобилие; а кој нема, ќе му се одзеде и она, што го има.13 Затоа им зборувам во параболи, зашто гледаат и не видуваат, слушаат и не чујат, ниту разбираат.14 И врз нив се исполнува пророштвото на Исаија, кое вели: ‘Со уши ќе слушате и нема да разбирате; со очите ќе гледате и нема да видите.15 Зашто срцето на овој народ отапело; и со ушите тешко слушаат, и ги затворија своите очи; за да не гледаат со очите, или да слушаат со ушите, и да разберат со срцето и да се обратат, и Јас да ги исцелам.’

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД МАТЕЈ Глава 13

Тука е многу убаво објаснето зошто едни гледаат ’’противоречности’’ во Библијата, а други ја гледаат премудроста Божја.
 


Тука е многу убаво објаснето зошто едни гледаат ’’противоречности’’ во Библијата, а други ја гледаат премудроста Божја.
Каде пишува дека конкретните стихови кои јас ги постирав се парабола? Дали ова е парабола:
Лука 6:
27. Но, на вас - кои слушате - ви велам: „Љубете ги своите непријатели; правете им добро на оние, кои ве мразат.

28. Благословувајте ги оние, кои ве колнат; молете се за оние, кои ве навредуваат.

29. На оној, кој ќе те плесне по едниот образ, заврти му го и другиот; и на тој, кој ти ја зема наметката, не му ја откажувај ни кошулата.

30. Дај му на секој, кој бара од тебе. И не барај го назад твоето од оној, кој зема од тебе.
 
Каде пишува дека конкретните стихови кои јас ги постирав се парабола? Дали ова е парабола:
Јас не пишав за тебе или за било кому. Туку видов дека се препирате овде вака е пишано, онде онака.Блијата е пишана да ја разберат оние кои што веруваат, а не неверниците.Христос го гледаат со сопствени очи како прави чуда па едни поверуваа а други не.Зошто очекуваш да ја разбереш Библијата без да поверуваш во Божјата сушност.Детето прво проодува а потоа трча.
 
Јас не пишав за тебе или за било кому. Туку видов дека се препирате овде вака е пишано, онде онака.Блијата е пишана да ја разберат оние кои што веруваат, а не неверниците.Христос го гледаат со сопствени очи како прави чуда па едни поверуваа а други не.Зошто очекуваш да ја разбереш Библијата без да поверуваш во Божјата сушност.Детето прво проодува а потоа трча.
Со слепа верба веќе се сервирано и се прима некритички. Ако веруваш во основните начела на религијата и ги прифаќаш догматски било каква книга може да ти се сервира и да се рече дека е од бога и може било што да прифатиш за вистина.
 
Јас не пишав за тебе или за било кому. Туку видов дека се препирате овде вака е пишано, онде онака.Блијата е пишана да ја разберат оние кои што веруваат, а не неверниците.Христос го гледаат со сопствени очи како прави чуда па едни поверуваа а други не.Зошто очекуваш да ја разбереш Библијата без да поверуваш во Божјата сушност.Детето прво проодува а потоа трча.
Мики видовме како ја разбира, за него цитатите да не се возвраќа на сила со сила, значат да се возвраќа со сила на сила:
Лука 6:
27. Но, на вас - кои слушате - ви велам: „Љубете ги своите непријатели; правете им добро на оние, кои ве мразат.

28. Благословувајте ги оние, кои ве колнат; молете се за оние, кои ве навредуваат.

29. На оној, кој ќе те плесне по едниот образ, заврти му го и другиот; и на тој, кој ти ја зема наметката, не му ја откажувај ни кошулата.

30. Дај му на секој, кој бара од тебе. И не барај го назад твоето од оној, кој зема од тебе.
Ја‘ такво нешто не знам, никад не сум слушнал за тоа начело...:sneaky:[DOUBLEPOST=1398201881][/DOUBLEPOST]

Секако дека можам: кој ќе се најде нападнат и загрозен од злото, има само еден начин за решавање: а тоа е самоодбраната, со примена на сила против силата од злото.
И сега што е случај овде? Мики не ја разбира библијата и е неверник или ти не ја разбираш и си неверник?
 
Јован: 18:23 Исус му одговори: „Ако реков лошо, докажи дека е лошо; а ако реков добро, зошто Ме удираш?
Лука 6 :29. На оној, кој ќе те плесне по едниот образ, заврти му го и другиот; и на тој, кој ти ја зема наметката, не му ја откажувај ни кошулата.
Не е правилно да се коментираат изваодци, затоа што Библијата треба да се разбере во целина а не во одделен стих. Сепак заради што толку се интересираш еве ти ги две навидум контрадикторности во Библијата. Тебе те прашувам како ги толкуваш?Има ли смисла или е чиста контрадикторност?
 
Јован: 18:23 Исус му одговори: „Ако реков лошо, докажи дека е лошо; а ако реков добро, зошто Ме удираш?
Лука 6 :29. На оној, кој ќе те плесне по едниот образ, заврти му го и другиот; и на тој, кој ти ја зема наметката, не му ја откажувај ни кошулата.
Не е правилно да се коментираат изваодци, затоа што Библијата треба да се разбере во целина а не во одделен стих. Сепак заради што толку се интересираш еве ти ги две навидум контрадикторности во Библијата. Тебе те прашувам како ги толкуваш?Има ли смисла или е чиста контрадикторност?
На прашање одговара со прашање само оној што нема одговор. Кој е критериумот? Како ти знаеш кога треба да се толкува и како знаеш дека тоа толкување важи за сите а не само за тебе?
 
Со слепа верба веќе се сервирано и се прима некритички. Ако веруваш во основните начела на религијата и ги прифаќаш догматски било каква книга може да ти се сервира и да се рече дека е од бога и може било што да прифатиш за вистина.
Не се тие толку наивни, знат дека писмата не секогаш кажуваат она што сакаат а слушнат затоа ги “толкуваат“ или едноставно речено - доведување на кажаното до за нив прифатлив облик. Во писмата и не се верува слепо, во толкувањата се верува.
 
Постирај каде пишува кој треба да толкува. Дај цитат да видиме.

Ето, Изгрев ме испреварил, така да не ми останува ништо освен да се согласам со него...[DOUBLEPOST=1398288731][/DOUBLEPOST]
На прашање одговара со прашање само оној што нема одговор. Кој е критериумот? Како ти знаеш кога треба да се толкува и како знаеш дека тоа толкување важи за сите а не само за тебе?

Пош‘о доби одговор, кој, очигледно, не Ти „пасуе„, нема(ш) потреба од натамошно инаетење...
 
Ето, Изгрев ме испреварил, така да не ми останува ништо освен да се согласам со него...[DOUBLEPOST=1398288731][/DOUBLEPOST]

Пош‘о доби одговор, кој, очигледно, не Ти „пасуе„, нема(ш) потреба од натамошно инаетење...
Ако се согласиш со него, тогаш на стиховите кои ги постирав не им треба толкување, затоа што за него тие значат дека на сила не треба да враќаш со сила! Ти од друга страна, тврдеше дека е ок на сила да возвратиш со сила.
 
Ако се согласиш со него, тогаш на стиховите кои ги постирав не им треба толкување, затоа што за него тие значат дека на сила не треба да враќаш со сила! Ти од друга страна, тврдеше дека е ок на сила да возвратиш со сила.

Не ми ги извртуј зборовите: посочив која е таа ситуација, кога на сила се враќа со сила!
Посочениот стих од Изгрев, во кој Христос реагира затоа што Е неправедно шамаран, е одличен пример!
Само нетокму чо‘ек може да седи и да допушти за биде тепан „на правдина„ па дури и убиен...зашто?

Пааааа, затоа што „...така пишува у Библијата..„, нели...
 
Само нетокму чо‘ек може да седи и да допушти за биде тепан „на правдина„ па дури и убиен...зашто?
Нели Исус доброволно се предаде, беше тепан “па дури и убиен“
 
Последно уредено:
Не ми ги извртуј зборовите: посочив која е таа ситуација, кога на сила се враќа со сила!
Посочениот стих од Изгрев, во кој Христос реагира затоа што Е неправедно шамаран, е одличен пример!
Само нетокму чо‘ек може да седи и да допушти за биде тепан „на правдина„ па дури и убиен...зашто?

Пааааа, затоа што „...така пишува у Библијата..„, нели...
Тогаш што те спречува да кажеш кој е критериумот за да се знае кој стих треба да се толкува а кој не? И како да се толкува?
 
Последно уредено:
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom