Најчесто кога се гради автопат,тоа е голема инвестиција и средствата се обезбедуваат уште пред да започне изградбата.Како пример моментално Д.Капија-Смоквица или Ск-Штип..и најчесто тоа е заем,во овие случаи од кинеска банка.Пари се обезбедени,договор потпишан и тоа е тоа..се гради.Ретко кога државата со 100% капитал учествува..така е и во регионот,не само кај нас.Па Грција цела држава автопатишта изградија со европски пари.
Во случајот со Табановце-Куманово многу добро знам дека имаше спор со месното население чиишто ниви беа откупувани за овој пат и имаше застој.
И нормално на народ никад не му е доста,сака повеќе..па така протестираа,легаа по нивите итн.Нормално со притисок на крај попуштија,знам и луѓе што се жалеа пошто сум од тој крај и све ќе се расчуе меѓу народ.
А неспорно е и дека власта баш тој период се фокусираше на 2014,така да после 8 год сега им текна на инфраструктура.Нејсе,друг муабет е тоа.