Нема врска?!Што има врска дали зборува фејс то фејс или преку скајп? Адам немал сознание за добро и зло! Неможел да ги разликува! Кој е тролот овде?
Каде Бог го обвинува Адам за неразликување на доброто и злото?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Нема врска?!Што има врска дали зборува фејс то фејс или преку скајп? Адам немал сознание за добро и зло! Неможел да ги разликува! Кој е тролот овде?
Ова што е:Нема врска?!
Каде Бог го обвинува Адам за неразликување на доброто и злото?
Гледаш дека не го обвинува за неразликување на добро и зло.Ова што е:
16 А на жената и рече: „Ќе ти ги умножам многу маките на твојата бременост, во маки ќе ги раѓаш децата. Твојот копнеж ќе биде кон мажот твој, а тој ќе владее над тебе.”
17 А на човекот му рече: „Затоа што го послуша гласот на својата жена, та јадеше од дрвото за кое ти заповедав велејќи: ‘Не ќе јадеш од него!’ Земјата ќе е проклета заради тебе: во мака ќе се храниш од неа сите денови на својот живот!
18 Ќе ти раѓа трње и троскот, а ти ќе јадеш полски растенија.
19 Со пот на своето лице ќе јадеш леб, додека не се вратиш во земјата, зашто од неа беше земен - прав си, и во прав ќе се вратиш.”
Ако креаторот кој е сезнаен и семоќен, намерно го создал човекот да нераспознава добро и зло, чија е одговорноста за непослушноста на човекот? Како да знае човекот што е исправна а што погрешна постапка, без сознание за добро и зло? Зошто воопшто му го оставил тоа сознание на дофат, ако несакал човекот да го земе?Гледаш дека не го обвинува за неразликување на добро и зло.
Ова се последиците од непослушноста на директната заповед, Адам да нејаде од плодот на дрвото.
Ова е средба на две волји, Божјата и човечката.
Ова нема врска со морал и казна, туку со промашување на целта(грев), смислата за тоа зошто е создаден светот и човекот.
Ако ова е садизам(според тебе), тогаш, што е жртвата на Бог на крстот, зошто Бог умре и воскресна, според тебе ова е мазохизам... или ?
Вистинската Приказна за Адам и Ева.Гледаш дека не го обвинува за неразликување на добро и зло.
Ова се последиците од непослушноста на директната заповед, Адам да нејаде од плодот на дрвото.
Ова е средба на две волји, Божјата и човечката.
Ова нема врска со морал и казна, туку со промашување на целта(грев), смислата за тоа зошто е создаден светот и човекот.
Ако ова е садизам(според тебе), тогаш, што е жртвата на Бог на крстот, зошто Бог умре и воскресна, според тебе ова е мазохизам... или ?
Неточно, Адам знае дека треба да го слуша Бог, но одлучил спротивно.Ако креаторот кој е сезнаен и семоќен, намерно го создал човекот да нераспознава добро и зло, чија е одговорноста за непослушноста на човекот?
Нема потреба од вакво знаење за да биде жив.Како да знае човекот што е исправна а што погрешна постапка, без сознание за добро и зло?
Бог сакал да му го овозможи тоа познание, кога човекот ќе бил подготвен за тоа.Зошто воопшто му го оставил тоа сознание на дофат, ако несакал човекот да го земе?
овие две изјави ти се контрадикторни. еднаш нема потреба, за одма следното да биде дека му овозможил.Нема потреба од вакво знаење за да биде жив.
Бог сакал да му го овозможи тоа познание, кога човекот ќе бил подготвен за тоа.
Неточно, Адам знае дека треба да го слуша Бог, но одлучил спротивно.
Ако Адам разликувал добро од зло, зошто му е забрането сознанието за добро и зло?
Не за да биде жив, туку за да може да знае која постапка е погрешна а која исправна, Ако незнаеш што е добро а што зло, како ќе разликуваш погрешно и исправно?Нема потреба од вакво знаење за да биде жив.
Зошто тогаш му го поставил на дофат? Зошто допуштил да се случи нешто кое нетреба, кога е семоќен и сезнаен?Бог сакал да му го овозможи тоа познание, кога човекот ќе бил подготвен за тоа.
Затоа што знаењето не е егзистенцијална категорија.овие две изјави ти се контрадикторни. еднаш нема потреба, за одма следното да биде дека му овозможил.
зошто би му овозможувал ако нема потреба?
а немањето потреба Е егзистенцијална категорија?Затоа што знаењето не е егзистенцијална категорија.
Заедницата со Бог е егзистент.а немањето потреба Е егзистенцијална категорија?![]()
Заедницата со Бог е егзистент.
Заради слободата, сети се дека читаш Битие, поврзи.Не за да биде жив, туку за да може да знае која постапка е погрешна а која исправна, Ако незнаеш што е добро а што зло, како ќе разликуваш погрешно и исправно?
Зошто тогаш му го поставил на дофат? Зошто допуштил да се случи нешто кое нетреба, кога е семоќен и сезнаен?