Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Ако јас дизајнирам нешто кое ќе биде "смртно", дали тоа е вина на дизајнот или моја?
 
Бог дизајнира смртно?!
Па зарем не рече самиот дека Бог однапред го предетерминирал "падот"? Нели Бог е дизајнер на се што постои? Ако не е Бог дизајнерот на смртноста, тогаш кој е?
 
Па зарем не рече самиот дека Бог однапред го предетерминирал "падот"? Нели Бог е дизајнер на се што постои?
Предвидел, а не предетерминирал.
Ако не е Бог дизајнерот на смртноста, тогаш кој е?
Човечката негација на Божјата афирмација.
 
Предвидел, а не предетерминирал.
Дали допуштањето на нешто кое знаеш дека ќе се случи не е предетерминирање? Посебно ако имаш особини како семоќност и сезнајност?
 
Дали допуштањето на нешто кое знаеш дека ќе се случи не е предетерминирање? Посебно ако имаш особини како семоќност и сезнајност?
Не, бидејќи има допуштање т.е. слобода.
 
Не, бидејќи има допуштање т.е. слобода.
Не дискутираме за слободата, туку за допуштање на особина која подоцна самиот креатор ќе ја посочува како грешна. Ако била нешто кое не треба да се случи, а креаторот бил свесен дека ќе се случи, зошто не ја спречил?
 
Не дискутираме за слободата, туку за допуштање на особина која подоцна самиот креатор ќе ја посочува како грешна.
Креаторот баш таа „особина “ свето Ја пази да не ја загрози, а акцентира дека проблемот е во постапката т.е. како се служиме со неа(слободата).
Ако била нешто кое не треба да се случи, а креаторот бил свесен дека ќе се случи, зошто не ја спречил?
Едноставно, бидејќи човекот тоа не го сакаше.
Да не се повторуваме нешто?!
 
Креаторот баш таа „особина “ свето Ја пази да не ја загрози, а акцентира дека проблемот е во постапката т.е. како се служиме со неа(слободата)
Самиот концепт "проблем", не е ли нешто кое треба да биде апстрактно за совршено битие? Посебно ако се однесува на дизајн кој е негов?
Како ги објаснуваш постапките во кои овој Бог покажува гнев, одмазда, каење, суд....? Како според тебе нема контрадикција помеѓу сезнајноста и семоќноста негова и човечките особини кои ги наброив?
 
Самиот концепт "проблем", не е ли нешто кое треба да биде апстрактно за совршено битие? Посебно ако се однесува на дизајн кој е негов?
Како ги објаснуваш постапките во кои овој Бог покажува гнев, одмазда, каење, суд....? Како според тебе нема контрадикција помеѓу сезнајноста и семоќноста негова и човечките особини кои ги наброив?
Божјиот кенотички однос кон човекот воопшто не влијае на Неговата Апсолутност.
 
Да како и претходно, но обиди се да го разбреш Божјиот план за спасување на човекот, кој откако доброволно се одрече од Бога, се покаја, но доцна кога веќе падна во стапицата на смртта.
Господ сака сите да ги спаси т.е. да бидат живи, од Адам до последниот што ќе се роди.
Господ дозволи човекот да ја „изживее“ својата одлука смртта т.е. живот без Бог (сите убивства, крвопролевања..., Бог ги дозволува, но не заборавај дека пред Него тие не се мртви).
Целта Божја е да го спаси човекот без да ја загрози човечката слобода, тоа го реализираше Самиот Бог со Лична интервенција во историјата на светот, затоа стана Исус Христос, бидејќи за жал Адам ја пропушти слободната шанса да стане Адам Христос.

Како тоа Адам ја „пропуштил“ шансата кога е создаден таков каков што е од „семоќниот и сезнаечкиот“ господ?
Значи господ знаел што ке се случи со Адам уште пред да го создаде и сепак го создал токму таков каков е грешен.

Како во игрицата Симс, правиш базен, симсот влегува во вода, ги вадиш скалите и овој се дави.
И самиот е крив нели?

Нема логика.
 
Како тоа Адам ја „пропуштил“ шансата кога е создаден таков каков што е од „семоќниот и сезнаечкиот“ господ?
Значи господ знаел што ке се случи со Адам уште пред да го создаде и сепак го создал токму таков каков е грешен.

Како во игрицата Симс, правиш базен, симсот влегува во вода, ги вадиш скалите и овој се дави.
И самиот е крив нели?

Нема логика.

Има логика, Адам е создаден слободен.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom