Ќе се реконструира Железничка Станица Скопје

  • Креатор на темата Креатор на темата Hip.Hop_MKD
  • Време на започнување Време на започнување
H

Hip.Hop_MKD

Гостин
ce27.png
Историјат:
Железничката станица Скопје е дел од комплексот наречен Транспортен центар кој е завршен во 1970-титегодини. Има 10 перони кои се поставени на масивен бетонски мост, долг 2 км. Се наоѓа на помалку од 2 км од центарот на Скопје.
По земјотресот почнат е проект за голема ре-изградба на градот, чијшто автор е Кензо Танге, јапонски архитект, но кој не е спроведен во целост. Истиот архитект е автор и на железничката станица.


Темелната реконструкција на Скопската железничка станица

- Подготовките за нејзино реконструирање се во завршна фаза, се работи на евалуација на доставените понуди која би требало да заврши до крајот на месецов. Кон крајот на март или во април треба да започне темелната реконструкција која е прва откако е направена станица.
За реконструкција ќе се инвестира 2,6 милиони евра со кои,како што нагласи, ќе се oпфатат билетарниците, тоалетите, ќе се направат пристапни рампи за инвалидизирани лица, чекални...

СЛИКИ како изгледа сеа:
84696818.jpg
84696361.jpg
84696451.jpg
84696186.jpg
84696132.jpg
84696075.jpg
84695954.jpg
84694901.jpg
84696035.jpg
Да се надеваме дека конечно ќе добиеме нешто како што треба и дека Скопје ќе добие она што заслужува.

 
Нови вагони и локомотиви треба, тие се дотраени, тргнуваш со воз, незнајш кога ќе стигниш, патешествие е да патуваш со воз, неисчистени од кога се купени, а мислам дека железничката во Скопје можи да почека....
 
Нови вагони и локомотиви треба, тие се дотраени, тргнуваш со воз, незнајш кога ќе стигниш, патешествие е да патуваш со воз, неисчистени од кога се купени, а мислам дека железничката во Скопје можи да почека....
Тендерот за тоа заврши и треба да пристигнат, но меѓутоа прво ќе стигнат товарните Јуни/Јули годинава. До крајот на годинава и патничките.
 
Не. Железничката е пуштена половина осумдести, колку што помнам, а не седумдести.
Друго што знам е дека коа Кензо видел шо се десило у пракса од неговиот проект, припаднал. Веројатно шеќер и вода му дале.
 
Не. Железничката е пуштена половина осумдести, колку што помнам, а не седумдести.
Друго што знам е дека коа Кензо видел шо се десило у пракса од неговиот проект, припаднал. Веројатно шеќер и вода му дале.

Ах, не знам кога точно била отворена ама сум слушал дека кога се отворила била најмодерна во тогашна Југославија, а можеби и најскапа со оглед на тоа колку цименто и арматура отишла. Енвер Хоџа сигурно припиздел, какви бункери ќе направел со тие материјали. :D
 
нек ја обојат у златна боја, нек клат барокни огради и десетина споменици на перони и ко нова ќе заличи
Добра идеја,ќе размислиме
 
Јас сум да ја направат во стакло, нешто слично како што е фасадата на Глобал во Струмица.
Иначе ништо чудно и тука да нашминкаат со барок...
 
Па не само скопската, нека ги реконструираат и другите. Во Гевгелија кога одев порано со воз, исто ко у Мозамбик на железничка станица да идам.
 
Па не само скопската, нека ги реконструираат и другите. Во Гевгелија кога одев порано со воз, исто ко у Мозамбик на железничка станица да идам.

веќе се навикнавме сѐ да се инвестира во Скопје
 
Идејно решение за идниот изглед на Железничката станица е на Жарко Чаушевски. Потребно е само уште скица да достави.
 
Џабе барокот ако новите локомотиви не се парни.

Орајт, ке ги напраиф непарни, нели за сфе живо иде у непар

Него џабе реконструкција ако на тој место и порано и ск
"кофер ко кофер је празан" !
 
Vednash po pushtanjeto vo upotreba na novata zeleznichka stanica koja togash bila opremena so najnovi tabli i monitori za redosled na poagjanje i pristignuvanje se organizira univerzijada vo split, kade istive ovie tabli i monitori se kobajagi vremeno pozajmeni za tamoshnata zeleznichka.
Ushte ni gi vrakjaat......
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom