Прашање за Христијанството III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Види сега, чедо Божјо: мојот омилен професор би Ти рекол вака: „Нештата можат и поинаку да се објаснат„.
Ти текнува?

Но јас нешто друго би кажал.Глупоста нема граница,таа е особина која му припаѓа единствено само на човечкиот род.И целата Земја да се прекопа,и целиот Космос да се истражи,сеуште ќе постојат луѓе кои ќе веруваат во некои имагинарни и апстрактни работи.
 
- Така фунцкионира човековото битие: на ниво од дух, од душа и од тело. Секој дел од тоа битие има свои потреби и ги задоволува тие потреби на соодветен начин. Меѓу другото, човекот е и социјално битие, кое има потреба од истомисленици. Ако животните разменуваат информации, преку кои остваруваат меѓусебна комуникација, дотолку повеќе тоа треба да го чини човекот, кој по раѓање има слободна волја и разум: нешта кои ги немаат другите битија на Земјава.
Но ти рече дка преумувањето е внатершно дејствување, социјалните потреби и контакти не се внатрешно дејство, туку надворешно.
Пак ќе те прашам - што е разликата помеѓу индоктринацијата и преумувањето?
 
Но јас нешто друго би кажал.Глупоста нема граница,таа е особина која му припаѓа единствено само на човечкиот род.И целата Земја да се прекопа,и целиот Космос да се истражи,сеуште ќе постојат луѓе кои ќе веруваат во некои имагинарни и апстрактни работи.

Благодарам на Вашиот исцрпен одговор...
 
Благодарам на Вашиот исцрпен одговор...

Место да ми дадеш било каков одговор,ти вешто избегнуваш.Еве ти едно прашање,колкава улога има Богородица,и каде е нејзиното место во Небесната хиерархија,според православната наука?Погоре е од Светиите,но точно каде?На престол ли е до Бога Отецот, и каде е тоа запишано дека е така во Библијата?Посочи ми со било каков стих,дали од Стариот или од Новиот завет?Да не напишале случајно старозаветните пророци,дека она ќе има посебна улога на Небото.
 
Но ти рече дка преумувањето е внатершно дејствување, социјалните потреби и контакти не се внатрешно дејство, туку надворешно.
Пак ќе те прашам - што е разликата помеѓу индоктринацијата и преумувањето?

Да, реков и пак велам: преумувањето е состојба од човековиот дух, кога тој (духот, нели...) ќе Го препознае и сретне својот Творец и кога истиот тој дух, со своите духовни очи, ќе почне да се гледа себе си, односно да ја гледа состојбата од своето битите: дух, душа и тело.

Социјалните потреби не се само надворешни и телесни, туку се и внатрешни потреби, оти човекот е створен по образ и подобие Божјо: како што Отецот и Синот и Светиот Дух се во непрекидна личносна релација, така треба да биде и човекот, како поединец/личност, во однос на другите човеци/личности околу себе.

Разликата меѓу индоктринацијата и преумувањето веќе ја начнав: при идноктринацијата, индоктринаторот му наметнува доктрина/учење на индоктринирариот субјект, со цел индоктринаторот да го манипулира индоткринираниот во корист од индоктринаторот, а кај преумувањето, преумениот субјект слободно волно (доброволно) го прифаќа туѓото/Божјото учење, со цел преумениот да се спаси, оти за таа цел Бог и стана Човек: да не‘ спаси од гревот, од смртта и од ѓаволот.

Индоктринацијата е насилно и надворешо наметнување на својата волја врз индоктринираниот, а преумувањето е внатрешна состојба од преумениот, каде преумениот го прифаѓа учењето Божјо доброволно.

Во краен случај, Бог нема потреба од нас, туку ние имаме потреба од Него. Кај индоктринацијата, индоктринираниот нема потреба од индоктринаторот, туку е обратно.
--- надополнето: 16 јануари 2014 во 21:43 ---
Место да ми дадеш било каков одговор,ти вешто избегнуваш.Еве ти едно прашање,колкава улога има Богородица,и каде е нејзиното место во Небесната хиерархија,според православната наука?Погоре е од Светиите,но точно каде?На престол ли е до Бога Отецот, и каде е тоа запишано дека е така во Библијата?Посочи ми со било каков стих,дали од Стариот или од Новиот завет?Да не напишале случајно старозаветните пророци,дека она ќе има посебна улога на Небото.

Мајката Божја е „...почесна од херувимите и неспоредливо пославна од серафимите...„, како што пее и учи Црквата. Тоа значи дека Богородица ги има надминато и врвните ангели по својата чест и дело.

Тоа значи дека Богородица има свое место во Царството Небесно, непосредно до свој Син Единороден, но Таа не го завзема престолот Божји, кој е екслузува само за Творецот.
 
--- надополнето: 16 јануари 2014 во 21:43 ---


Мајката Божја е „...почесна од херувимите и неспоредливо пославна од серафимите...„, како што пее и учи Црквата. Тоа значи дека Богородица ги има надминато и врвните ангели по својата чест и дело.

Тоа значи дека Богородица има свое место во Царството Небесно, непосредно до свој Син Единороден, но Таа не го завзема престолот Божји, кој е екслузува само за Творецот.

Да, знам јас во што верува и учи Православната Црква,но каде е тоа кажано во Библијата,особено Апостолот Јован во Откровението кога го опишува местото на Престолот Божји,каде јасно зборува за Отецот,Јагнето,24 старешини,четирите живи суштества(херувими или серафими),нигде не кажува ништо ни дека во близината на престолот Божји е Богородица односно Марија,воопшто никаде не ја спомнува во целата книга.Сметам дека протестантите поисправно ја толкуваат Библијата, и со тоа кај нив Марија нема никаков привилигиран третман како што ја обожаваат со своите култови Католиците и Православните.
 
Да, реков и пак велам: преумувањето е состојба од човековиот дух, кога тој (духот, нели...) ќе Го препознае и сретне својот Творец и кога истиот тој дух, со своите духовни очи, ќе почне да се гледа себе си, односно да ја гледа состојбата од своето битите: дух, душа и тело.

Социјалните потреби не се само надворешни и телесни, туку се и внатрешни потреби, оти човекот е створен по образ и подобие Божјо: како што Отецот и Синот и Светиот Дух се во непрекидна личносна релација, така треба да биде и човекот, како поединец/личност, во однос на другите човеци/личности околу себе.

Разликата меѓу индоктринацијата и преумувањето веќе ја начнав: при идноктринацијата, индоктринаторот му наметнува доктрина/учење на индоктринирариот субјект, со цел индоктринаторот да го манипулира индоткринираниот во корист од индоктринаторот, а кај преумувањето, преумениот субјект слободно волно (доброволно) го прифаќа туѓото/Божјото учење, со цел преумениот да се спаси, оти за таа цел Бог и стана Човек: да не‘ спаси од гревот, од смртта и од ѓаволот.

Индоктринацијата е насилно и надворешо наметнување на својата волја врз индоктринираниот, а преумувањето е внатрешна состојба од преумениот, каде преумениот го прифаѓа учењето Божјо доброволно.

Во краен случај, Бог нема потреба од нас, туку ние имаме потреба од Него. Кај индоктринацијата, индоктринираниот нема потреба од индоктринаторот, туку е обратно.
Ако преумувањето е состојба на човековиот дух, состојба која е внатрешна а не надворешна, зошто за истата се потребни туѓи искуства и сведоштва, книги, догми, забрани и ограничувања? И како го објаснуваш црвениот болд - "Го прифаќа туѓото учење"?
И од кога социјалните активности и потреби станале внатрешна особина на човековиот дух? Социјализирање по дефиниција значи интеракција со други луѓе.
Што се однесува до индоктринацијата, ниедна дефиниција не ја потенцира и не ја посочува како неопходна насилноста, напротив! Индоктринацијата е психолошка метода.

П.С. Ако Бог нема потреба од нас, зошто да не казнува и наградува?
 
Да, знам јас во што верува и учи Православната Црква,но каде е тоа кажано во Библијата,особено Апостолот Јован во Откровението кога го опишува местото на Престолот Божји,каде јасно зборува за Отецот,Јагнето,24 старешини,четирите живи суштества(херувими или серафими),нигде не кажува ништо ни дека во близината на престолот Божји е Богородица односно Марија,воопшто никаде не ја спомнува во целата книга.Сметам дека протестантите поисправно ја толкуваат Библијата, и со тоа кај нив Марија нема никаков привилигиран третман како што ја обожаваат со своите култови Католиците и Православните.


Добро е тоа ако знаеш што учи Православната црква па не ти треба многу објаснување да разбереш Црквата од каде го црпе изворот на нејзината догма.

Еве ти уште еден пример:
Господ Бог се симна по дух на земјата а помеѓу човечкиот род замина во тело а мајката негова е дел од неговата плот,тело и дух.Со ова! како и по нејзиниот световен монашки живот се Обожи и постана најславна и најсвета помеѓу светиите и човечкиот род.
Црквата исто ги поткрепува своите ставови вистини слични како и светото писмо едно од тие вистини е и денешниот и вечниот празник Цариградскиот Покров.

Пс:Што е финтава со аватарите?
 
Не би сакал да те цитирам затоа што прашањето го поставив директно до тебе и побарав само мислење кое и го добив.
Јас повторно ќе се вратам на првата библиска приказна (затоа што тоа што сакав да го прашам веќе некој пред мене го поставил истото прашање и има дадено одговор).
Дали Адам и Ева можеле да го разликуваат доброто од злото кога го пробале забранетото овошје? Биле слепи и голи, значи господ бог бил немилосрден кога ги создал, а кога го изеле забранетото овошје тие прогледале и се засрамиле од својата голотоја, се скриле од господ всушност тој и од таа нивна постапка сфатил дека го изеле овошјето...... Дали е добро понекогаш да се прави грев, бидејќи гревот во таа ситуација имала нешто добро иако биле протерани од Едемската градина и проколнати!?
 
Дали Адам и Ева можеле да го разликуваат доброто од злото кога го пробале забранетото овошје?
Дали е логично да забраниш некому особина која веќе ја поседува? На пример има ли смисла да ти го забранам сознанието за читање пишан текст, ако ти веќе имаш сознание со кое можеш да читаш?
Ако Адам и Ева можеле да разликуваат добро и зло, која е смислата да им биде забрането истото?
 
Да, знам јас во што верува и учи Православната Црква,но каде е тоа кажано во Библијата,особено Апостолот Јован во Откровението кога го опишува местото на Престолот Божји,каде јасно зборува за Отецот,Јагнето,24 старешини,четирите живи суштества(херувими или серафими),нигде не кажува ништо ни дека во близината на престолот Божји е Богородица односно Марија,воопшто никаде не ја спомнува во целата книга.Сметам дека протестантите поисправно ја толкуваат Библијата, и со тоа кај нив Марија нема никаков привилигиран третман како што ја обожаваат со своите култови Католиците и Православните.

Прво и основно: ниту православните ниту римо-католиците ја обожуваат Мајката Божја, туку ја почитуваат во мерката и местото кое го има Богородица во Царството Небесно. Ако некого го обожувам, тогаш предмет на обожувањето треба да биде Бог, а не некој друг субјект. Ако е субјект, пао уште и смртник, тогаш таквиот однос кон него не е обожување, туку идолопклонство.

Второ: никаде не напишав што вели Библијата за чествувањето на Богородица, туку напишав што учи Црквата и како Црквата ја титулира самата Богородица, согласно нејзините заслуги.

Трето: совршено не ме интересира како протестантите ја толкуваат Библијата, а уште помалку ме интересира што велат за Богородица.
--- надополнето: 17 јануари 2014 во 00:08 ---
Ако преумувањето е состојба на човековиот дух, состојба која е внатрешна а не надворешна, зошто за истата се потребни туѓи искуства и сведоштва, книги, догми, забрани и ограничувања? И како го објаснуваш црвениот болд - "Го прифаќа туѓото учење"?
И од кога социјалните активности и потреби станале внатрешна особина на човековиот дух? Социјализирање по дефиниција значи интеракција со други луѓе.
Што се однесува до индоктринацијата, ниедна дефиниција не ја потенцира и не ја посочува како неопходна насилноста, напротив! Индоктринацијата е психолошка метода.

П.С. Ако Бог нема потреба од нас, зошто да не казнува и наградува?

- Туѓите искуства се потребни заради самопроверка, оти во спротивно, субјектот може да си вообрази лажна состојба на својот дух и да западне во тешка прелест.
- Болтот значи: прифаќање на туѓата/Божјата волја наместо својата слободоволност и своеглавост, односно значи вксладување на својата со Божјата волја, односно значи откажување од своеумието.
- Социјалните активности, т.е.социјализацијата е вроедна особина и потреба од човековиот род. Ниту едно друго битие не влегува со релации со други битија во сета своја сложеност од тие релации, како што е случајот со човекот.
- Индоктринацијата е наметнување на волјата од индоктринаторт врз индоктриниранот. Тоа што тоа наметнување може да биде привидно ненасилно, не мора да ме залаже дека навистина е и такво. Внатрешниот глас тоа самиот може да го процени и да ни го каже. Да, индоктринацијата е психолошка метода.
-
П.С.
Казната и наградата Божја не се исто што и судските процеси на осудување или пуштање на слобода. Казната е самооткажување и себеоддалечување од Божјата благодат, а наградата е спротивниот случај: доборволно примање на благодатта Божја, која Он ја дели на сите луѓе па кој сака да ја прими, нека повели. Кој не, тоа е негов избор и конечно, негов проблем.
 
- Болтот значи: прифаќање на туѓата/Божјата волја наместо својата слободоволност и своеглавост, односно значи вксладување на својата со Божјата волја, односно значи откажување од своеумието.
преумувањето е внатрешно/духовно освестување од субјектот
- Социјалните активности, т.е.социјализацијата е вроедна особина и потреба од човековиот род. Ниту едно друго битие не влегува со релации со други битија во сета своја сложеност од тие релации, како што е случајот со човекот.
- Индоктринацијата е наметнување на волјата од индоктринаторт врз индоктриниранот. Тоа што тоа наметнување може да биде привидно ненасилно, не мора да ме залаже дека навистина е и такво. Внатрешниот глас тоа самиот може да го процени и да ни го каже. Да, индоктринацијата е психолошка метода.
- Тоа не го менува фактот дека социјализацијата не е внатрешно - духовно својство на битието.
- Истото го прави и твоето "преумување".
П.С.
Казната и наградата Божја не се исто што и судските процеси на осудување или пуштање на слобода. Казната е самооткажување и себеоддалечување од Божјата благодат, а наградата е спротивниот случај: доборволно примање на благодатта Божја, која Он ја дели на сите луѓе па кој сака да ја прими, нека повели. Кој не, тоа е негов избор и конечно, негов проблем.
Не те прашав за спредување на судските процеси со божјите, туку те прашав ако Бог нема потреба од нас, зошто заповеди, завети, закани, казни, награди....?
 
Дали е логично да забраниш некому особина која веќе ја поседува? На пример има ли смисла да ти го забранам сознанието за читање пишан текст, ако ти веќе имаш сознание со кое можеш да читаш?
Ако Адам и Ева можеле да разликуваат добро и зло, која е смислата да им биде забрането истото?

Јас мислам дека не можеле да го разликуваат доброто од злото, повеќе со таа приказна се прикажува исходот на непочитувањето на господовите наредби.
Целта на моето прашање беше јасна, ако тоа што го изеле овошјето донело за доброто на човечвото т.е. , гледано од религиозниот агол за настанокот на човекот, а не од научниот, ќе видиме дека заради таа постапска луѓето почнале да живеат послободно, надвор од рамките на Едемската градина.
Смислата може да ти ја каже верник, јас не сум верник, можам да ти го кажам мојот слободен став. Веројатно господ бог, со самото посочување за забрана да се јаде забранетото овошје, ги ставил на тест да види каков би бил човекот, дали би бил послушен или не, човекот бил послушен се до почетокот на Ренесансата, а тоа е голем период од настанокот и ширењето на Христијанството до некаде 14-от век. И самиот одговор се наоѓа во Ренесансниот период- одговорите можеме да ги пронајдеме и во внатрешноста на човекот.
Ако добро ја разбрав поентата на цитатот, ова е мојот (соодветен или не) одговор.;)
 
Јас мислам дека не можеле да го разликуваат доброто од злото, повеќе со таа приказна се прикажува исходот на непочитувањето на господовите наредби.
Целта на моето прашање беше јасна, ако тоа што го изеле овошјето донело за доброто на човечвото т.е. , гледано од религиозниот агол за настанокот на човекот, а не од научниот, ќе видиме дека заради таа постапска луѓето почнале да живеат послободно, надвор од рамките на Едемската градина.
Смислата може да ти ја каже верник, јас не сум верник, можам да ти го кажам мојот слободен став. Веројатно господ бог, со самото посочување за забрана да се јаде забранетото овошје, ги ставил на тест да види каков би бил човекот, дали би бил послушен или не, човекот бил послушен се до почетокот на Ренесансата, а тоа е голем период од настанокот и ширењето на Христијанството до некаде 14-от век. И самиот одговор се наоѓа во Ренесансниот период- одговорите можеме да ги пронајдеме и во внатрешноста на човекот.
Ако добро ја разбрав поентата на цитатот, ова е мојот (соодветен или не) одговор.;)
Има повеќе апсурди тука. Ако неможеле да распознаваат добро и зло, нема основа ни да се товарат за одговорност и да се казнуваат, проколнуваат и слично.
Втора работа, ако Бог е сезнаен, која е потребата да става некого на тест за да види што би направил? Нели е сезнаен? Тоа само по себе подразбира увид во сите можни исходи без разлика каде се наоѓаат временски.
 
Добро е тоа ако знаеш што учи Православната црква па не ти треба многу објаснување да разбереш Црквата од каде го црпе изворот на нејзината догма.

Еве ти уште еден пример:
Господ Бог се симна по дух на земјата а помеѓу човечкиот род замина во тело а мајката негова е дел од неговата плот,тело и дух.Со ова! како и по нејзиниот световен монашки живот се Обожи и постана најславна и најсвета помеѓу светиите и човечкиот род.
Црквата исто ги поткрепува своите ставови вистини слични како и светото писмо едно од тие вистини е и денешниот и вечниот празник Цариградскиот Покров.

Пс:Што е финтава со аватарите?

Баш интересно,каде за овакво нешто вели Библијата,бидејќи таа не е така безначајна книга,како што ме убедува цело време @MIKI1.За овакво нешто нема пишано ниту во Петокнижието,ниту Пророците во Стариот Завет прорекле за тоа дека мајката Божја ќе стане едноставо речено рамна со самиот Бог.Тоа е еднакво на богохулие,а знаеме Евреите што им правеле на тие што се изедначувале со Елохим.Туку некој треба да си признае дека Јакововата црква во Ерусалим не го створила таквото обожавање на Мајката Божја,туку тоа е дело на Христијаните од Европа неколку векови после смртта на Апостолите и Марија .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom