Дрекслмајер

  • Креатор на темата Креатор на темата cige
  • Време на започнување Време на започнување
И Фотос како си задоволен? Мене ми се пофалија дека било добро.

Знаеш како викаат кај нас, поарно нема.
Солидно, задоволен сум од плата, работата не е физички, сеа малце психички те утепуваат, ама некако се издржува.
Само што меѓу тие по главните не се знае кој јаде кој пие, ред нема никаков(барем на мене така ми изгледа), без разлика на тоа што се потенцира као еве германецот ќе ни држе дисциплина и ред други работи, и напуштаат само тие што не се зависни од таму и што не трпат некој да му попува над глава, а не знае дека први три месеци е тој на обука, и за тоа е платен.
И врски луѓе секаде има, не е ни ова без врски, е сеа со врски се тие што се на по битните и по лесни работни места, ама 4000 луѓе сигурно не се со врски примени, и партиски.
 
Раководител зема 20.000 денари, збориме за шеф на една линија, тоа ти е група околу 40 луѓе, тие над неа земаат 10.000 денари плус од неа, шеф на оддел зема 1000 евра, и така.

Луѓе со факултет не вработуваат, тоа е точно, башка треба да го плати плус пари, бидејќи има завршено факултет, башка на тој со факултет ќе му е шеф некој со осмо одд. на пример, и ништо чудно да му ја земи работата.

а колку луѓе се раководители, шефови на оддел во цела фабрика?
 
а колку луѓе се раководители, шефови на оддел во цела фабрика?

А тоа не знам да ти го кажам, искрено. Има бааѓи што се шефови на линија, а колку шефови на оддел во фабриката има, тоа не знам.
 
Знаеш како викаат кај нас, поарно нема.
Солидно, задоволен сум од плата, работата не е физички, сеа малце психички те утепуваат, ама некако се издржува.
Само што меѓу тие по главните не се знае кој јаде кој пие, ред нема никаков(барем на мене така ми изгледа), без разлика на тоа што се потенцира као еве германецот ќе ни држе дисциплина и ред други работи, и напуштаат само тие што не се зависни од таму и што не трпат некој да му попува над глава, а не знае дека први три месеци е тој на обука, и за тоа е платен.
И врски луѓе секаде има, не е ни ова без врски, е сеа со врски се тие што се на по битните и по лесни работни места, ама 4000 луѓе сигурно не се со врски примени, и партиски.
Па да ти кажам, ко што ни беше мртов градот, гледам луѓево генерално се задоволни. Ваљда од што порано седеле дома и немале работа. Како и да е, нешто се мрдна од мртва точка, a за мене тоа е плус. И мило ми е што е така.
 
За да се земаат плати од 1к евра треба да се створи прво тој капитал.Треба БДП по глава да порасне барем тродупло,да се створат производи и добра кои коштаат..да се створи економија.Многу поголем капитал да се врти во земјава.Од кај сега да исплати еден работодавач толкава плата,кога и он самиот за себе не вади толку профит,зборот ми е за помалите работодавачи.Треба голем обрт на капитал во економијата за да пораснат убаво платите,стабилна економија,сива економија на минимум.
Има смисла ова што го зборуваш. Во Македонија никогаш нема да има плати високи, како на пример еве Словенија што има. Не верувам дека некогаш и Хрватска би ја стигнале.
Не е можно платите да се зголемат кога немаме никаква економија, немаме индустрија што е најважно... извоз никаков немаме. Со пиперки и домати не се печалат пари. Најголем трговски партнер (не буквално) едно пострано Косово ни е.
Жално и мизерно е, ама овие плати, такви какви што се, се реални и реално ја отсликуваат нашата мизерна економија. Очекувачки е еден келнер да зема плата од 8000 денари, кога машински инженер ги зема истите пари во фирма како Микросам или Дрекселмајер. Кога овие би земале над 1000 евра плата, тогаш би имало логика и нискоквалификуваните професии да имаат повисоки плати.
За пример Германија да ја земам. Овде можеш и со најниско платената работа да си ги покриеш сите животни трошоци. Тоа подразбира да живееш сам (не со родителите, бабата и братот со невестата под исти покрив сите), да си ги покриеш сите трошоци (сметки), храната и да имаш пари за друг културни и социо активности. Ама Германија е трета најголема економија во светот, со страшно развиена индустрија и огромен извоз на финални производи и може да си дозволи висок стандард на граѓаните.
Кога ние во Македонија ќе имаме каква-таква индустрија, минимален дефицит или барем мал суфицит во извозот, некаков финален производ што ќе го извезуваме на светскиот пазар, а не пиперки, краставици и домати... е тогаш може да зборуваме за повисоки плати и стандард. Ние ко прво, храната стасавме да ја увезуваме, при толкава житница Пелагонија, стасавме од Србија да зависиме за леб да имаме... струјата ја увезуваме од Бугарија. Не можиме енергетски да се обезбедиме. Битно сакаме сите плати Германски да имаме, ама менталитетот Балкански да си го држиме упорно.
 
Очекувачки е еден келнер да зема плата од 8000 денари, кога машински инженер ги зема истите пари во фирма како Микросам или Дрекселмајер.

од каде овие информации за машински инженери?
 
од каде овие информации за машински инженери?
Колеги имам таму што работат. Со толку почнаа. И не верувам оти од 20к погоре ќе пркнат. Деградирачки е за една таква исклучителна професија да ја изедначуваш и вреднуваш како и некој што воопшто не се школувал.
 
Колеги имам таму што работат. Со толку почнаа. И не верувам оти од 20к погоре ќе пркнат. Деградирачки е за една таква исклучителна професија да ја изедначуваш и вреднуваш како и некој што воопшто не се школувал.

се согласувам за ова ... не знам за Микросам, ама ете погоре пишува за раководителите во Дрекселмаер земаат повеќе (претпоставувам раководителите се инженери)
 
се согласувам за ова ... не знам за Микросам, ама ете погоре пишува за раководителите во Дрекселмаер земаат повеќе (претпоставувам раководителите се инженери)
Раководителите можеш на една рака да ги изброиш. Не се тие репер.
Макар и за пример да го земиш најобичниот нешколуван работник, на монтажна лента нека е. 8к во таква компанија е патетично. Како келнер ќе земаш повеќе. Сепак се работи за интернационална компанија со илјадници работници низ цел свет.
За тие што не се запознаени многу со автомобилската индустрија, добавувачите се поделени во т.н. Tiers. Има 8 кругови да ги наречам. Tier 1 е највисокиот и тие обично добавуваат комплетни модули на OEMs (како на Audi, BMW, Daimler, VW). Пример за Tier 1 supplier е Continental. Изработува цели инструмент табли за Порше... Bosch исто така изработува од сензори до цели модули. Функционира на повеќе нивоа.
Како се симнуваш надолу по нивоата, така и деловите се поедноставуваат. На дното се Tier 8 suppliers и тие најчесто добавуваат елементи како кабли на пример. Draexlmeier не сум подетално запознаен што се’ добавува, знам дека со Ауди соработуваат доста, мислам и со BMW исто така. Но, знам дека кај нас се изработуваат компоненти од Tier 8... конкретно кабли. И тоа се компоненти што се смислени однапред на некое друго место во светот, од инженери кои земаат месечно пари колку нивните колеги во МК за 2 години што земаат. И тие компоненти, однапред смислени, се носат за склопување или се произведуваат од робовите кај нас во Македонија.
Ете затоа нема никогаш да имаме високи плати и стандард. Затоа што не сме способни ништо да измислиме и направиме. Се’ некој друг го измислува, ние ко робови само ќе го склопиме. Последната дупка на кавалот.
Иста е прикаската и со џонсон контролс, мети, чисти, брише.... што ти знам... битолскава оваа Кромберг. Сите се иста прикаска. Тука во Германија се главните истражувачки центри, каде што се’ се смислува, сите иновации, тестирања и развој. Покомплексните модули се склопуваат тука, додека наједноставните компоненти како каблите, кај што најмалце мозочна активност треба, се испорачуваат во третиот свет на робови да ги склопуваат.
Истото е и со OEMs. Ауди на пример го има седиштето заедно со комплетниот истражувачки центар со воздушните тунели и се’ пропратно, стационирано во Инголштад, каде и воедно се произведуваат најголемиот процент од возилата (околу 2к дневно), останатиот дел се произведува на уште едно место во Германија, во Белгија и во Словачка (А8 и Q7). Настрана само во Мексико има фабрика каде што само се склопуваат моделите и во Кина исто така.
Колку за информација и споредба, само во Инголштад каде што е седиштето, на град од 130к жители, само Ауди (како ОЕМ) вработува 37.000 луѓе.Цел еден град, со сопствена болница, пожарна и што не друго.
Да не зборувам за останатите милион добавувачи што гравитираат (Континентал како најголем). И сето тоа придонесува за незамисливо за еден Македонец висок стандард. Невработеност од 2% и сето тоа си повлекува сите други дејности да бидат повисоко платени. Една најобична касиерка во супермаркет може најнормално да живее со платата. Фризерката што ми е беше 2 недели на Мајорка на одмор...
А ние што направивме... и тие големи индустрии што ги имавме, што на некој начин како примеров со Германија вработуваа илјадници луѓе, беа градови во мало, повлекуваа уште десетици и стотици други индустрии одоколу како добавувачи... ние ги уништивме. Ќе рече некој Бранко бил крив со приватизацијата. Не! Нас мозокот, менталитетот ни е крив. И тој Бранко не дојде од Танзанија. И денес овие политичари што не водат и тие пред нив и тие што ќе дојдат после овие се сите тие исти... Македонци. Истиот менталитет. Тој менталитет што не знае за одговорност, креативност, трудољубивост, чест и искреност. Секојдневно сум со луѓе од буквално сите страни на светот, секакви култури, менталитети, навики, бои на кожи, раси.... и едно нешто имам приметено: колку што е казна да се родиш на Балканот, ништо друго не е поголем хендикеп и казна. Цел живот ќе си патиш од тој ограничен и закрепостен менталитет.
Многу ретко се случува да изнапишам реферати, ама изгледа оти во незгодни тајминзи ми доаѓа инспирација.... :sleep:
 
Пред некој ден една пријателка потпиша тримесечен договор за работа кај нив. Бруто плата на договорот пишувало 12 500ден, истото им го кажале и кога ги повикале на интервју, така некако. Доста луѓе се примени и од Велес во фабрикава (ако не грешам мислам дека се некаде околу 150 засега). Имаше и прилог на телевизија од тестирањето, па и интервјуа со потенцијалните вработени. Наводно со организиран превоз ќе биде.
Знам дека понеделник треба да оди " на екскурзија " да види каква е работата, што работат.. бла бла.. А вторник исто требало да оди во Кавадарци да извади лекарско (прегледот бил платен од фирмата).
Но, за пон и вторник немаат организиран превоз до таму, па бараше друштво ако има уште некој заедно да одат. Од среда почнува на работа според договорот.

Какво било тестирањето, интервјуто? Што ги прашувале, ме интересира кој тип на прашања им ги даваат?
 
Какво било тестирањето, интервјуто? Што ги прашувале, ме интересира кој тип на прашања им ги даваат?
Лесни биле прашањата. Множење, делење, собирање.. општи мат. функции и разликување на бои. Претежно со заокружување биле. Останатиот дел од прашањата се однесувал на тоа што мислат сами за себе и како би се опишале со два три збора. Секако имало и прашања за тоа кои најлоши карактерни особини ги поседуваат, како би се снашле во одредена ситуација и сл.
За интервјуто не би знаела да кажам нешто, немале време да ја интервјурираат последнава група. Прилично брзо ги викнаа и да потпишат договор за работа, дали имаше два-три дена поминато од тестирањето. Денес го помина лекарскиот од утре почнува на работа, втора смена. Автобусот им тргнувал некаде 10 до 13 од трговски, претпоставувам дека раб. време им почнува од 14ч.
 
Лесни биле прашањата. Множење, делење, собирање.. општи мат. функции и разликување на бои. Претежно со заокружување биле. Останатиот дел од прашањата се однесувал на тоа што мислат сами за себе и како би се опишале со два три збора. Секако имало и прашања за тоа кои најлоши карактерни особини ги поседуваат, како би се снашле во одредена ситуација и сл.
За интервјуто не би знаела да кажам нешто, немале време да ја интервјурираат последнава група. Прилично брзо ги викнаа и да потпишат договор за работа, дали имаше два-три дена поминато од тестирањето. Денес го помина лекарскиот од утре почнува на работа, втора смена. Автобусот им тргнувал некаде 10 до 13 од трговски, претпоставувам дека раб. време им почнува од 14ч.


Понекогаш, навистина не ги сфаќам овие што работаат како HR. Секаде.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom