Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
  1. 155.Сето тоа дојде заради нивното кршење на договорот нивни, и неверувањето нивно во ајетите Аллахови и убивањето на пејгамберите бесправно, и зборувањето нивно: „Срцата наши се замрачени.“ Но не! Аллах нив ги запечати со неверувањето нивно. Па, само малкумина веруваа,
  2. 156.и заради неверувањето нивно, зборувањето нивно и клеветите големи за Мерјем,
  3. 157.и заради изјавата нивна: „Да, ние, навистина, го убивме Христа,“ Иса, синот на Мерјем, Аллаховиот пејгамбер. Не го убија и не го распнаа! Туку тоа им се причини. А оние кои, навистина, не се согласија во тоа, во сомневање се: ништо не знаеја за него, само се сомневаа... Не го убија сигурно,
  4. 158.туку Аллах го дигна кон Себе. Аллах е Силен и Мудар!
  5. 159.И никој од Следбениците на Книгата нема сигурно да не поверува во тоа пред смртта своја; на Денот суден ќе биде сведок против нив.
  6. 160.И заради зулумот на оние Евреи и заради одвраќањето нивно од Аллаховиот пат на многумина... Ние им ги забранивме некои од добрата кои им беа дозволени;
--- надополнето: 31 декември 2013 во 00:06 ---
Кој всушност го напишал Коранот???
Господ бог Аллах кој друг иначе
 
Овие ајети не кажуваат во каква форма бил воздигнат Исус.

Но, под претпоставка дека бил воздигнат во материјална форма, т.е неговото тело, дали би било рационално врз основа на тој факт да се каже дека Исус е бесмртен?

Дали бесмртноста е божја карактеристика или не?
 
--- надополнето: 31 декември 2013 во 00:06 ---


Господ бог Аллах кој друг иначе[/quote]

  1. 55, Кога Аллах рече: „О Иса, навистина, ќе те земам и ќе те воздигнам кон Мене, и ќе те очистам од оние кои не веруваат и ќе определам оние кои те следат да бидат над оние кои не веруваат, на Денот суден. Потоа Мене ќе ми се вратите па ќе ви пресудам за она за што станавте деленици!“
  1. 155.Сето тоа дојде заради нивното кршење на договорот нивни, и неверувањето нивно во ајетите Аллахови и убивањето на пејгамберите бесправно, и зборувањето нивно: „Срцата наши се замрачени.“ Но не! Аллах нив ги запечати со неверувањето нивно. Па, само малкумина веруваа,
  2. 156.и заради неверувањето нивно, зборувањето нивно и клеветите големи за Мерјем,
  3. 157.и заради изјавата нивна: „Да, ние, навистина, го убивме Христа,“ Иса, синот на Мерјем, Аллаховиот пејгамбер. Не го убија и не го распнаа! Туку тоа им се причини. А оние кои, навистина, не се согласија во тоа, во сомневање се: ништо не знаеја за него, само се сомневаа... Не го убија сигурно,
  4. 158.туку Аллах го дигна кон Себе. Аллах е Силен и Мудар!
  5. 159.И никој од Следбениците на Книгата нема сигурно да не поверува во тоа пред смртта своја; на Денот суден ќе биде сведок против нив.
  6. 160.И заради зулумот на оние Евреи и заради одвраќањето нивно од Аллаховиот пат на многумина... Ние им ги забранивме некои од добрата кои им беа дозволени;
--- надополнето: 31 декември 2013 во 00:06 ---


Господ бог Аллах кој друг иначе

Па не гледам никаде јас (од гледиште на Алах) туку секаде стои Аллаховиот, Алах и сл. Мене вака ми личи како некој да вршен дескрипција на нешто совршено ама ја утнал работата, инаку знам што мислам муслиманите за својата света книга.
Разбираш или не што сакам да објаснам и да ти дадам до знаење???
 
Овие ајети не кажуваат во каква форма бил воздигнат Исус.

Но, под претпоставка дека бил воздигнат во материјална форма, т.е неговото тело, дали би било рационално врз основа на тој факт да се каже дека Исус е бесмртен?

Дали бесмртноста е божја карактеристика или не?
без никакви пердпоставки е во материјална форма (во исламот не постои да предпоставиме)

не е бесмртен, една од причините што ке се врати е да умре.
 
без никакви пердпоставки е во материјална форма (во исламот не постои да предпоставиме)

не е бесмртен, една од причините што ке се врати е да умре.

Незнам дали го разбра моето претходно прашање, не е битно.
Зошто би се вратил да умре? Ако веќе зборуваме за Исус, тој е мртов, умрел и воскреснал, воскреснала неговата душа, а телото по нико основ не може да воскресне иако можеби така пишува во Библијата.
Мислам дека треба да се зема и Библијата кока основа затоа што станува збор за Исус.
 
Незнам дали го разбра моето претходно прашање, не е битно.
Зошто би се вратил да умре? Ако веќе зборуваме за Исус, тој е мртов, умрел и воскреснал, воскреснала неговата душа, а телото по нико основ не може да воскресне иако можеби така пишува во Библијата.
Мислам дека треба да се зема и Библијата кока основа затоа што станува збор за Исус.

а кој видел дека токму неговата душа воскреснала, кога душата не го гледа човочкото око?
на горе наведените ајети многу јасно се објаснува случајот на Исус, он ни бил распнат ни умрел на крст.
он е жив.
 
а кој видел дека токму неговата душа воскреснала, кога душата не го гледа човочкото око?
на горе наведените ајети многу јасно се објаснува случајот на Исус, он ни бил распнат ни умрел на крст.
он е жив.

Има луѓе кои се сметаат себеси за видовити и велат дека можат да видат духови, ако мислиш дека самите лажат оди и докажи го спротивното.
Јас сум атеист, не верувам во бибилиските приказни ,но тука секако би дискутирал со тебе.
И сега ќе го искористам твојот прецизиран одговор. Дали можеш да ги исклучиш библиските приказни и ги прогнозираш како лажни. Има и историски докази за тоа дека римјаните при нивното развивање и постоење многу неистомисленици или лица кои ги сметале за општествено опасни ги ставале на крст со цел народот да се плаши и да не ги прави истите грешки.
 
Ваљда дури и на вас ви е јасно дека безполезна е ваквата дискусија помеѓу Муслимани и Христијани, за Исус. Со атеисти, полесно се дискутира, на вакви теми (или можда некој мисли дека не). Христијани и Муслимани можат во претпоставената дискусија само упорно да го повторуваат своето, а времето ќе покаже кој е во право.

Сакав друга една доста поприземна работа да побарам.
Имено, вие тука ме гледате како исламомрзец. Верувам дека имате свои причини за тоа, кои (истотака верувам) дека не се издржани.

Колку и да ви изгледа чудно, јас не се доживувам како исламомрзец.
За секој мој пост, кој ќе ми го цитирате, а кој го покажува тоа, јас посебно ќе се извинам. Бидејќи не се доживувам како исламомрзец.
 
Ваљда дури и на вас ви е јасно дека безполезна е ваквата дискусија помеѓу Муслимани и Христијани, за Исус. Со атеисти, полесно се дискутира, на вакви теми (или можда некој мисли дека не). Христијани и Муслимани можат во претпоставената дискусија само упорно да го повторуваат своето, а времето ќе покаже кој е во право.

Сакав друга една доста поприземна работа да побарам.
Имено, вие тука ме гледате како исламомрзец. Верувам дека имате свои причини за тоа, кои (истотака верувам) дека не се издржани.

Колку и да ви изгледа чудно, јас не се доживувам како исламомрзец.
За секој мој пост, кој ќе ми го цитирате, а кој го покажува тоа, јас посебно ќе се извинам. Бидејќи не се доживувам како исламомрзец.

Мислам дека знаењата кои го поседува нема да му помогнат во контролата на возилото со кое (не)знае да управува па треба да му се дадат потребните контроли и упаства за да може полесно (или да научи) да го вози.
И околу твојот коментар. Мислам дека не би требало да им се извинуваш, твојот став и твоите размислување се лично твои и ако не им се допаѓаат нека не ги читаат до крај или нека не те цитираат, но и повторно со таа философија- нека го докажат тоа ако можат, умеат и знаат кога ти самиот го негираш тоа.
 
Мислам дека знаењата кои го поседува нема да му помогнат во контролата на возилото со кое (не)знае да управува па треба да му се дадат потребните контроли и упаства за да може полесно (или да научи) да го вози.
И околу твојот коментар. Мислам дека не би требало да им се извинуваш, твојот став и твоите размислување се лично твои и ако не им се допаѓаат нека не ги читаат до крај или нека не те цитираат, но и повторно со таа философија- нека го докажат тоа ако можат, умеат и знаат кога ти самиот го негираш тоа.

Не. Не се извинувам за моите ставови.
Јас тврдам дека не сум исламомрзец.
За Секој мој пост кој тоа го докажува (односно кој ме негира во предходно искажаната ориентација на неисламомрзец), ќе се извинам јавно и посебно.

Ако сум исламомрзец, ваљда ќе има многу такви постови.... (само гласно размислувам)
 
Оф леле,берик не бил исламомрзец..
:notworthy:
Иначе,ова што е до сега дискутирано... дискутирано е 20 пати до сега.
нема потреба да се дискутира,се вртиме во круг... истите луѓе истото го пишуваме и така..
 
За волја на вистината и не е. Никогаш го нема навредено вашиот пророк, не ви ја навредил религијата со ништо, ниту Богот.

Е сеа што вас ве пецка кога критикува и пишува за одредени ретардирани испади на поединци кои се нарекуваат Муслимани, како на пример кога застанавте во одбрана на убијците од Смилковци, тоа е ваш проблем и тоа не го прави Берик исламомрзец. Факт е дека вас вистината ве боде и тоа е ваша вина, бидејќи вие се групирате и солидаризирате со испадите и нивните извршници, демек тоа било во име на Исламот. Треба ли јас да ви кажувам како стојат работите? Не,знаете добро и тоа ве боли.

И темата не е за Берик, бтв.
 
Оф леле,берик не бил исламомрзец..
:notworthy:
Иначе,ова што е до сега дискутирано... дискутирано е 20 пати до сега.
нема потреба да се дискутира,се вртиме во круг... истите луѓе истото го пишуваме и така..

Jaс не можам да читам 300 страни посебно за да знам за што е дискутирано и друго, јас мислам дека прв пат пишувам и ги поставувам овие прашања.
Прифаќам секакви предлози за дискусија и слободно кажи за што не е дискутирано како постар член на темава???
 
За волја на вистината и не е. Никогаш го нема навредено вашиот пророк, не ви ја навредил религијата со ништо, ниту Богот.

Е сеа што вас ве пецка кога критикува и пишува за одредени ретардирани испади на поединци кои се нарекуваат Муслимани, како на пример кога застанавте во одбрана на убијците од Смилковци, тоа е ваш проблем и тоа не го прави Берик исламомрзец. Факт е дека вас вистината ве боде и тоа е ваша вина, бидејќи вие се групирате и солидаризирате со испадите и нивните извршници, демек тоа било во име на Исламот. Треба ли јас да ви кажувам како стојат работите? Не,знаете добро и тоа ве боли.

И темата не е за Берик, бтв.

Тоа што нас не пецка му е професионална деформација и траума од минатото,затоа не го земам толку здраво за готово ниту пак некоја дискусија водам,само одговарам на конкретни прашања.
Но како и да е,во право си.. темата не е за берик.
--- надополнето: 31 декември 2013 во 01:56 ---
Jaс не можам да читам 300 страни посебно за да знам за што е дискутирано и друго, јас мислам дека прв пат пишувам и ги поставувам овие прашања.
Прифаќам секакви предлози за дискусија и слободно кажи за што не е дискутирано како постар член на темава???

Не како постар,туку како прв член на темава :D
Дискутирани се и одговорени многу работи,мене најмногу ме иритира кога се вртат и поставуваат исти прашања и за истите се дискутира.. и тоа не би ме иритирало толку да не се работи за истите членови кои ги поставиле истите тие прашања.

Ете бидејќи си нов,а на темава барем јас многу не се задржувам на дискусии туку се задржувам на принципот: прашање-одговор.
Ако имаш прашања,бујрум.
 
Тоа што нас не пецка му е професионална деформација и траума од минатото,затоа не го земам толку здраво за готово ниту пак некоја дискусија водам,само одговарам на конкретни прашања.
Но како и да е,во право си.. темата не е за берик.

Јас при една дискусија ти кажав дека никого не сакам да напаѓам некој кој сам се брани. Ситуацијава моментално е 1-1 и можам слободно да те нападнам кроз дискусија бидејќи се наоѓам на твоја територија. Зошто сметаш дека темава не е за Берик кога темава гласи прашања за исламот и одговарање на тие прашања од муслиманите!?Веројатно има право да постави прашање и на истото да добие одговор, а со самото тоа што ќе постави прашање станува дел од таа дискусија и самата тема!
--- надополнето: 31 декември 2013 во 02:08 ---
Не како постар,туку како прв член на темава :D
Дискутирани се и одговорени многу работи,мене најмногу ме иритира кога се вртат и поставуваат исти прашања и за истите се дискутира.. и тоа не би ме иритирало толку да не се работи за истите членови кои ги поставиле истите тие прашања.

Ете бидејќи си нов,а на темава барем јас многу не се задржувам на дискусии туку се задржувам на принципот: прашање-одговор.
Ако имаш прашања,бујрум.[/quote]

Прашање- одговор!
Така на тематски или на краен испит ме прашуваа, но ова не се тестови туку дискусии и треба да се дискутира, по мое мислење.
Одговорите се наоѓаат во книгите, па така сега наместо та мавам по тастатура можам да ја долистам книгата која ја читам, но со неа нема да можам да дискутирам!
Еве прашање што твојот колега не ми го одговори.
Зошто во Коранот името Алах стои како гледиште и не личи како тој самиот да го пишувал Коранот?
А ако не ми го разбираш прашањето мислам на претходната страна го прецизирав.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom