Дали возачите на БМВ се најлошите возачи ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Dani
  • Време на започнување Време на започнување
Па и акл даваш озгоре... со твојте 100ка повози низ Германија по аутобановето. Шлеперите ќе те престигат, а на нагорниците, ќе се влечеш со них како црево додека Бундес Полицај да те запре и да те пита: “Абе ти нормален ли си? Или вози как шо се вози или слевни од автопато. Така само правеш гужва и опасни ситуации...“
Aбе Luki, мене на аутобан во Швабија така ме има престигнато кола, 160+ возев и кога помина колата ми изгледаше како да сум паркиран, толку брзо ме претекна. Не успеав ни а видам што кола беше...

Туку не зборуваме сега за германските аутобанови каде ЗАКОНСКИ НЕМА ОГРАНИЧУВАЊЕ НА БРЗИНАТА, туку зборуваме за Македонија.
(а иначе законски минимум брзина беше накај 70км на германскте автопатишта, треба да проверам си ги имав испринтано регулациите низ ЕУ)

Сообраќајните регулации на страна, во Македонија возење повеќе од 150-170км (а и тоа во идеални услови, и со исправна кола) е РИЗИК.
Сериозно, патиштата не ни се правени за големи брзини, не само по квалитет (и оддржување) туку и 3 ленти треба да има, ниту пак кривините не се проектирани за такви брзини.

Се фалат поназад со 320км возеле, абе што сакате кажувајте за искуство и вештина, секоја корекција на патеката на движење кога идеш над 200км е огромен ризик за судар или излетување... една дупка е доволна за катастрофа. Не па типот демек што се фали дека со 300км на саат кога возел, ги следел дузина возила, не само напред туку и назад?!?? Но се било ОК, зошто момакот е „искусен и вешт„ и „сам возел„.
@Fringe не се срами понатаму, не е ни важно колку точно си го надминал лимитот, дали 320км или ворп9... актот секако те прави СЕЉАЧИШТЕ, и си имал среќа да не си утепал некого (покрај себеси).

Што сакаш зборувај за искуството, со такви брзини тие пред тебе нема ни да те видат дека доаѓаш: типичен шофер погледнува на ретровизор, ако нема никој блиску позади на десната лента, тогаш погледнува уште еднаш напред и проценува дали и кога да го претекне возилото пред него. Додека претекнува, за тие десетина секунди (од гледањето на ретровизор до завршување на претекнување) ти со таа брзина веќе си дошол и НЕМА ШАНСИ ДА ЗАСТАНЕШ И ДА НЕ ГО УДРИШ.
Колку луѓе (и идиоти) имаат загинато вака, или останто инвалиди, воопшто не е забавно кога пишувате на форуми колку сте фраери со БМВ-ата и Хондите, или било што друго што го „цепате„ со неприлагодени брзини.
 
Is it a bird......NOOOOOO
Is it a plane...NOOOOOO
Is it Fringe

3xVIF.png
 
Како сопственик на BMW и други типови на автомобили низ мислењата целта ми беше да кажам дека без разлика каков автомобил поседуваш најважен фактор е возачот.
До неодамна имав и Fiat bravo 1.9 TD и ми беше страв да го возам повеќе од 100-120,кое е далеку понестабилно од BMW,Citroen или Afa 156

Who Cares! Znaci ispadna mojata teza ....ti si na temava da se pofalish deka si imal dve koli u zivotot tvoj...Fiat bravo disel i nekoe si BMW klasa(dedo mi go ostai)alfata i citroenot se na badzoto i dedoto....Aj sea keep dreaming about honda CBR so 320 khm....
 
Хехехехехехехеехех,а што те прави тебе поголем шофер од останатите?????Дека со фамилијата во кола возиш 180,а?Тоа или твојата 'приказна' со 320 од Куманово до Скопје:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:.....

Имам завидно возачко искуство преку 30 години и сигурно преку 200 000км и повеке поминато позади волан со наразлични возила па никогаш во мојата возачка кариера не сум возел повеке од 120км/час и тоа на претекнување,а сум возел коли кои развивале и повеке од 180км/час....

Не е поентата да возиш 200+,туку поентата е дали си способен да ја контролираш на 200+.А патиштата наши не се за повеке од 100км/ч....

Поентата е да стигнеш од точката А до точката Б жив и здрав и ти и тие што се со тебе во кола,а адреналинот остави го настрана,зошто кога ке се случи нешто сам ке си ги носиш последиците....

Пак ке кажам,децата требаше да се веселат на свадба и да одат на блага ракија,разбираш ли????

Ако не си способен да возиш,имаш такси па пријател кој не пие,автобус,итн,итн......
Годините возачко искуство со дозвола се тука некаде,башка возењето кола без дозвола од 10-12 години а на твоите 200к ќе додадам мои 600-700к.

Не е проблемот да возиш 200+,проблемот е качувањето од магаре на коњ без никакво претходно искуство.

Во врска со пивнување,пиење,опивање,возење,оставање кола,најтрезниот да вози кола или враќање со такси од точка А до точка Б не мислам да се повторувам,можеш да прочиташ наназад мои мислења во врска со тој проблем

Кога ќе ја осетите брзината,звукот и ветерот тогаш да коментирате

Него што правиме ако вештачењето докаже дека возачот изгубил контрола на возилото возејќи 120 километри на час

Штета за децата што завршиле трагично,кои како мене никој не го терал шоферот да вози 200+(ако е вистина)
 
Годините возачко искуство со дозвола се тука некаде,башка возењето кола без дозвола од 10-12 години а на твоите 200к ќе додадам мои 600-700к.

Не е проблемот да возиш 200+,проблемот е качувањето од магаре на коњ без никакво претходно искуство.

Во врска со пивнување,пиење,опивање,возење,оставање кола,најтрезниот да вози кола или враќање со такси од точка А до точка Б не мислам да се повторувам,можеш да прочиташ наназад мои мислења во врска со тој проблем

Кога ќе ја осетите брзината,звукот и ветерот тогаш да коментирате

Него што правиме ако вештачењето докаже дека возачот изгубил контрола на возилото возејќи 120 километри на час

Штета за децата што завршиле трагично,кои како мене никој не го терал шоферот да вози 200+(ако е вистина)


Оди бе шупелкар еден мавни ми се од глаата......

Ти стварно си бил со празна тиква бе брат.Ти немаш ама 2 чисти во тоа лејката....
1.Теоретски на хартија да можеш да стигнеш од Куманово до Скопје за 5,8минути со 320км ама ТЕОРЕТСКИ,значи со праволиниско движење и да е патот на надморска висина иста како нивото на морето.Значи тоа се ИДЕАЛНИ услови кои за жал на патот Куманово-Скопје и кога беше пуштен во употреба ги нема.

Сите ти пишуваат на форумот дека само се фалиш и кажуваш дека имаш или си имал БМВ,трескаш зелени како со фамилијата возиш 180км/ч,итн,итн....

Веке ми се смачи со дебилни створења како тебе да ја трошам тастатурата.И знаеш што,не е што ме лажеш мене и останататите туку трагичното е што мислиш дека ти веруваме.........

:pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:
--- надополнето: 16 октомври 2013 во 22:12 ---
Ти си бил искусен шофер???? Со 6-7 000 километра на година? Со различни коли? Ти си поопасен од сите други шофери.
Ем не си познаваш убаво колите, ем малку возеш, ем најголем дел е градска у Скопје. И тава ти било искусен шофер. :)

Па и акл даваш озгоре... со твојте 100ка повози низ Германија по аутобановето. Шлеперите ќе те престигат, а на нагорниците, ќе се влечеш со них како црево додека Бундес Полицај да те запре и да те пита: “Абе ти нормален ли си? Или вози как шо се вози или слевни од автопато. Така само правеш гужва и опасни ситуации...“

У ного ситуации дефанзивното возејне ствара повеќе проблеми, отколко шо решава. Ама кој знае да си прецене кога каква е ситуацијата.


А сега БМВџиите шо повеќето мислат оти го фанале Господ за ташаците, тава си е друга тема. :D:D:D


Тебе ти реков да не пишуваш со селски дијалект многу ми е педерастичен тоа Струмичкиот.....Ова не важи за другите Струмичани,туку само за неписмениот....Модераторот нека бе блокира ако сака,но со сељаци веке не сакам да си имам работа............
 
Who Cares! Znaci ispadna mojata teza ....ti si na temava da se pofalish deka si imal dve koli u zivotot tvoj...Fiat bravo disel i nekoe si BMW klasa(dedo mi go ostai)alfata i citroenot se na badzoto i dedoto....Aj sea keep dreaming about honda CBR so 320 khm....
Теорија е едно пракса е сосем друго.
Во голема заблуда си.Во животот сум имал 30 тина автомобили.А Bravo то 1.9 TD неодамна го продаов,а моментално во возниот парк лично мои имам:
Citroen xantia 2.0i '95,BMW 530d '06,Polo clasic '97 и Alfa romeo 156' 2.0 TS 98.
Моторите Honda CBR 1000 cc и Yamaha FZR 600cc сум ги имал од 19 до 27 годишна возраст.
А тоа што имаат сопствен возен парк татко ми браќата,сестра ми,шурата,зет ми,дедото е нивна лична сопственост која на колку време сакам можам без прашање да ја позајмам за возење чисто онака за да бидам по некоја дефиниција сељак.:)
 
Теорија е едно пракса е сосем друго.
Во голема заблуда си.Во животот сум имал 30 тина автомобили.А Bravo то 1.9 TD неодамна го продаов,а моментално во возниот парк лично мои имам:
Citroen xantia 2.0i '95,BMW 530d '06,Polo clasic '97 и Alfa romeo 156' 2.0 TS 98.
Моторите Honda CBR 1000 cc и Yamaha FZR 600cc сум ги имал од 19 до 27 годишна возраст.
А тоа што имаат сопствен возен парк татко ми браќата,сестра ми,шурата,зет ми,дедото е нивна лична сопственост која на колку време сакам можам без прашање да ја позајмам за возење чисто онака за да бидам по некоја дефиниција сељак.:)

Again who cares..! Poentata mi bese da mu pustam vodicka na 45 godisen da vidam dali mu e do falenje .Done! Sea so muabet ke prais se si kaza ?
 
Again who cares..! Poentata mi bese da mu pustam vodicka na 45 godisen da vidam dali mu e do falenje .Done! Sea so muabet ke prais se si kaza ?
Ако има новост за истрагата,вештачењето,обдукцијата ќе коментирам ако нема само ќе читам(y)
 
Не би рекол дека возачите на БМВ се најлоши во смисла на возачки способности,не знам дали може тоа негде да се испита,но дека се најголеми ропаци на улица ДА!Не ми треба студија за да докаже,едноставно гледај кој вози БМВ и како го вози.Се пикаат на ленти,не дава жмигавец,бетер се од таксисти,убрзува од семафор до семафор ко само он да постои,а ако го претицаш ќе те гледа на косо или ќе ти се лепи од позади ко ретардиран,не дава предност,праи дрифтови на улица,абе што да ти кажам,уметност е да собереш толку глупост во една личност.АЛИ не е до колата,луѓето што ја возат се идиоти.Едно е да не знае да вози,друго е да се занесува у град,на автопат или било каде и да предизвикува сообраќајки.А седнеш у БМВ,инстант проработува сељачкото во тебе и одма стануваш ПРО,а на крај ќе завршиш истумбан.Проблемот кај БМВ е што во суштина е спортски автомобил и дури и најпасивните возачи ги "терa" нешто да притиснат педаљата и да изиграваат сељаци.Статусна кола е не е она ништо крива,само многу сељаци ја возат,кои забораваат дека тоа е заден погон,кој ако немаш вештина чао мики.Па и да имаш и да имаш упалено ЕСП ТЦС и пичке си материне од електроники,ти ја стискаш педаљата на крај.Убава кола е,но не е за секој.
 
Не би рекол дека возачите на БМВ се најлоши во смисла на возачки способности,не знам дали може тоа негде да се испита,но дека се најголеми ропаци на улица ДА!Не ми треба студија за да докаже,едноставно гледај кој вози БМВ и како го вози.Се пикаат на ленти,не дава жмигавец,бетер се од таксисти,убрзува од семафор до семафор ко само он да постои,а ако го претицаш ќе те гледа на косо или ќе ти се лепи од позади ко ретардиран,не дава предност,праи дрифтови на улица,абе што да ти кажам,уметност е да собереш толку глупост во една личност.АЛИ не е до колата,луѓето што ја возат се идиоти.Едно е да не знае да вози,друго е да се занесува у град,на автопат или било каде и да предизвикува сообраќајки.А седнеш у БМВ,инстант проработува сељачкото во тебе и одма стануваш ПРО,а на крај ќе завршиш истумбан.Проблемот кај БМВ е што во суштина е спортски автомобил и дури и најпасивните возачи ги "терa" нешто да притиснат педаљата и да изиграваат сељаци.Статусна кола е не е она ништо крива,само многу сељаци ја возат,кои забораваат дека тоа е заден погон,кој ако немаш вештина чао мики.Па и да имаш и да имаш упалено ЕСП ТЦС и пичке си материне од електроники,ти ја стискаш педаљата на крај.Убава кола е,но не е за секој.

Токму во таа смисла е употребен зборот "најлоши".
Не збориме за искуство и возачки способности како што повеќето ја сфатија темава :)

Ипак и понеискусните возачи сметам дека се помалку проблематични од овие "фраериве". Почесто сообраќајките се поради лудачење, отколку поради неискуство.

Јас сум голем љубител на БМВ, но не и на брзината...
Не ми е баш мило што ги читам овие факти за возачите на БМВ, но таква е реалноста.
Едноставно кај тие возачи најизразено е "сељачкото".
 
Токму во таа смисла е употребен зборот "најлоши".
Не збориме за искуство и возачки способности како што повеќето ја сфатија темава :)

Ипак и понеискусните возачи сметам дека се помалку проблематични од овие "фраериве". Почесто сообраќајките се поради лудачење, отколку поради неискуство.

Јас сум голем љубител на БМВ, но не и на брзината...
Не ми е баш мило што ги читам овие факти за возачите на БМВ, но таква е реалноста.
Едноставно кај тие возачи најизразено е "сељачкото".
Ја мислев дека сум љубител на брзината,дигнав над 200 два пати у живот на нашиве автопати ми смрзна гомното,не е тоа за мене...Има луѓе што ја обожаваат,мене само ми е мил животот.Може на германски аутобан би дигнал повеќе,ама можеби :) Колата не е ништо крива,јас возам А4 Б5,ми се свиѓа и Е46 БМВ,мене ми е тоа икона од БМВ,може на други не им се свиѓа,буквално не се замарам.Но многу го испосељачија БМВ-то,лесно е денес да ја купиш на старо и бара таа кола искуство,за обично возење,па камо ли за да се занесуваш.Не сум купил БМВ,заради тоа што знам дека шупци ја возат и се изживуваат врз неа и башка сакав дизел,а 320Д таа серија е со мани за мојот џеб.Статусна кола е ко што реков,но возачите ја направија статусна кола на сељак у понашање.
 
Ти си бил искусен шофер???? Со 6-7 000 километра на година? Со различни коли? Ти си поопасен од сите други шофери.
Ем не си познаваш убаво колите, ем малку возеш, ем најголем дел е градска у Скопје. И тава ти било искусен шофер. :)

Па и акл даваш озгоре... со твојте 100ка повози низ Германија по аутобановето. Шлеперите ќе те престигат, а на нагорниците, ќе се влечеш со них како црево додека Бундес Полицај да те запре и да те пита: “Абе ти нормален ли си? Или вози как шо се вози или слевни од автопато. Така само правеш гужва и опасни ситуации...“

У ного ситуации дефанзивното возејне ствара повеќе проблеми, отколко шо решава. Ама кој знае да си прецене кога каква е ситуацијата.


А сега БМВџиите шо повеќето мислат оти го фанале Господ за ташаците, тава си е друга тема. :D:D:D


МНОГУ грешна споредба правиш,споредуваш Германија и Македонија,како небо и земја.
 
МНОГУ грешна споредба правиш,споредуваш Германија и Македонија,како небо и земја.
Добар шофер си е добар шофер, без разлика на државата.
Добар шофер е добар шофер и на германски автобан, и на македонска циганска черга.

Мислете ли дека и на запад не са истите приказни со БМВиината? :)
 
Годините возачко искуство со дозвола се тука некаде,башка возењето кола без дозвола од 10-12 години а на твоите 200к ќе додадам мои 600-700к.

Не е проблемот да возиш 200+,проблемот е качувањето од магаре на коњ без никакво претходно искуство.

Во врска со пивнување,пиење,опивање,возење,оставање кола,најтрезниот да вози кола или враќање со такси од точка А до точка Б не мислам да се повторувам,можеш да прочиташ наназад мои мислења во врска со тој проблем

Кога ќе ја осетите брзината,звукот и ветерот тогаш да коментирате

Него што правиме ако вештачењето докаже дека возачот изгубил контрола на возилото возејќи 120 километри на час

Штета за децата што завршиле трагично,кои како мене никој не го терал шоферот да вози 200+(ако е вистина)




И овај возеше со 200 та и немаше коли наоколу и брзо изреагира. Немаш ниту еден валиден аргумент. :)
 
Вчера со @AtoМ-AnТ пиевме кафе... и, така случајно, си ја спомнавме темава...
Па стана збор за Струмица, колку вистински љубители на БМВ има... а и двајцата ги знаеме колите по градот но и луѓето.
Излегува дека во градот има само тројца вистински љубители на марката кои возат БМВ отсекогаш, ги разбираат и ги почитуваат тие возила.
Секако, не ги спомнавме оние помодарите и слични курнази.
Имаше уште еден, тој е сега починат, @AtoМ-AnТ ќе се сети за кого зборам :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom