Факултет за Информатички Науки и Компјутерско Инженерство - ФИНКИ

  • Креатор на темата Креатор на темата ASimov
  • Време на започнување Време на започнување
Алгоритми и податочни структури, треба да се земе учебник некој, или доволно е од слајдовите ?
 
Ова КРС е СП по ново? Што направиле со имињава :cautious:
 
Алгоритми и податочни структури, треба да се земе учебник некој, или доволно е од слајдовите ?
Учебник би ти требал само за теорија за крај (ако го исполнуваш условот да имаш 5 решени задачи од двата колоквиуми).
 
Некој да не ги има случајно предавањата по Веројатност ?
 
Како се откажува изборен предмет ? Пример втора година од изборните предмети од втората недела сфатив дека е тапа и ниту полагав, ниту имам право за потпис ништо. И сеа на iknow се појавува да го презапишам. Има некоја процедура за да го откажам предметов или нема врска? :)
 
Ако има некој време, накусо да ми ја објасни употребата на flag во кодот со едноставен пример (без низи, нешто просто). Фала многу :)
 
Како се откажува изборен предмет ? Пример втора година од изборните предмети од втората недела сфатив дека е тапа и ниту полагав, ниту имам право за потпис ништо. И сеа на iknow се појавува да го презапишам. Има некоја процедура за да го откажам предметов или нема врска? :)

Ја така го оставив, си запишав други 5 предмети, тој си остана да си стои и горе си светеше црвено кај кредитите, па документите ми ги прифатија без проблем. Ќе си видиш на студентски што како, не би требало да е некоја процедура.
 
Како се откажува изборен предмет ? Пример втора година од изборните предмети од втората недела сфатив дека е тапа и ниту полагав, ниту имам право за потпис ништо. И сеа на iknow се појавува да го презапишам. Има некоја процедура за да го откажам предметов или нема врска? :)


Пиши им коментар таму
 
Ако има некој време, накусо да ми ја објасни употребата на flag во кодот со едноставен пример (без низи, нешто просто). Фала многу :)

Flag , самото име ти кажува дека тоа е променлива со која нешто се означува. На пример, имаш задача која вели, внеси природен број, ако збирот на неговите цифри е делив со 5 испечати го тој број. И сега кодот би бил нешто вака
PHP:
#include<stdio.h>
int main()
{
  int n,suma=0,flag=0;
scanf("%d",&n);
int temp=n;
while(temp>0)
{
    suma+=temp%10;
    temp/=10;
}
if(suma%5==0)
flag=1;
else flag=0;
if(flag==1)
printf("Brojot go zadovoluva uslovot");
else printf("Brojot ne go zadovoluva uslovot");
return 0;
}
Во овој случај со flag одредуваме дали бројот го исполнува условот. Ако го исполнуваме го ставаме flag на 1, па потоа го проверуваме flag, па ако тој е 1 го печатиме бројот. Реално овој пример е доста едноставен и flag воопшто немора да се корости но во одредени случаеви е доста корисен :)
Да си го искористам постов и да прашам за материјали и за Напредно програмирање, предавања, вежби такви работи, ако има некој слободно нека прати xD
 
Flag , самото име ти кажува дека тоа е променлива со која нешто се означува. На пример, имаш задача која вели, внеси природен број, ако збирот на неговите цифри е делив со 5 испечати го тој број. И сега кодот би бил нешто вака

Во овој случај со flag одредуваме дали бројот го исполнува условот. Ако го исполнуваме го ставаме flag на 1, па потоа го проверуваме flag, па ако тој е 1 го печатиме бројот. Реално овој пример е доста едноставен и flag воопшто немора да се корости но во одредени случаеви е доста корисен :)
Да си го искористам постов и да прашам за материјали и за Напредно програмирање, предавања, вежби такви работи, ако има некој слободно нека прати xD


Ако не грешам, Напредно програмирање се вика старото Софтверско инженерство. Се учи STL - напредни податочни структури - vectors, queues, deques, maps, multimaps, etc.

Имам материјали од Софтверско инженерство, ако ти вршат работа.
 
Flag , самото име ти кажува дека тоа е променлива со која нешто се означува. На пример, имаш задача која вели, внеси природен број, ако збирот на неговите цифри е делив со 5 испечати го тој број. И сега кодот би бил нешто вака
PHP:
#include<stdio.h>
int main()
{
  int n,suma=0,flag=0;
scanf("%d",&n);
int temp=n;
while(temp>0)
{
    suma+=temp%10;
    temp/=10;
}
if(suma%5==0)
flag=1;
else flag=0;
if(flag==1)
printf("Brojot go zadovoluva uslovot");
else printf("Brojot ne go zadovoluva uslovot");
return 0;
}
Во овој случај со flag одредуваме дали бројот го исполнува условот. Ако го исполнуваме го ставаме flag на 1, па потоа го проверуваме flag, па ако тој е 1 го печатиме бројот. Реално овој пример е доста едноставен и flag воопшто немора да се корости но во одредени случаеви е доста корисен :)
Да си го искористам постов и да прашам за материјали и за Напредно програмирање, предавања, вежби такви работи, ако има некој слободно нека прати xD
Благодарам многу :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom