Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да ама нема да најде до 3000 евра од таа класа ... барем не добар, ај 307 можеби и може ама ц4 јок
Држеле напумпана цена овие Ц4 ките мајката.Нови кога излегоа 2004 беа од 9.500 евра.
 
Здраво едно прашање до форумџииве имал ли некој искуство со бмв 525 е60 2005 година она што е со 177 коњи и ми треба добри и лоши страни пошто планирам да купам па незнам дали е добар или лош избор

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
 
Дали некој знае како иде постапката за наоѓање на сопственик на возило според Сообраќајна дозвола? Она кога си препродаваат еден на друг и од газдата на сообраќајната се губи бројот? Имал некој слична ситуација? Треба во МВР да се пријави според таблици да се најде соопственик?
 
kako idat nivoata na opremenost kaj bmw e46? posto gledam razlicen volan imaat nekoi, kozni sedista, sportski branici, felni itn itn.
 
Дали некој знае како иде постапката за наоѓање на сопственик на возило според Сообраќајна дозвола? Она кога си препродаваат еден на друг и од газдата на сообраќајната се губи бројот? Имал некој слична ситуација? Треба во МВР да се пријави според таблици да се најде соопственик?
Ако имаш сообраќајна на неа го пишува името,презимето и матичниот број на сопственикот.Ако имаш префрлање со полномошно на полномошно мој совет ти е да бегаш подалеку од таа кола,во такви случаи имало ситуација да не се знае кој на кого и колку должи.
Провери си ја колата и во ЦР дане е заложена па да си купиш и долг.
Најубаво со број на табилици или податоци од сообраќајна да си отидеш во МВР кај државна
 
Ако имаш сообраќајна на неа го пишува името,презимето и матичниот број на сопственикот.Ако имаш префрлање со полномошно на полномошно мој совет ти е да бегаш подалеку од таа кола,во такви случаи имало ситуација да не се знае кој на кого и колку должи.
Провери си ја колата и во ЦР дане е заложена па да си купиш и долг.
Најубаво со број на табилици или податоци од сообраќајна да си отидеш во МВР кај државна
Не е за мене и не верувам дека е со полномошна префрлана туку како компеназија е од човек на човек. Телефонскиот број никако неможе да се најде на сопственикот, полиција само податоци за сопственик даваат, кои секако на сообраќајна ги пишува.
 
здраво.имам бмв 320 е46 од 1999 година и има мака со климата.по најжешкото значи кога температурите беа високи ке крене колата малце температура и климата гасе и одма за брзо време пак температурата доаѓа на нормала и пак се уклучува климата.а кога климата не ми е пусте на дига температура колата никако, а сега кога темературата надвор е пониска нема гајле си работе нормално со клима дали некој знае што може да биде тоа бев на неколку места кај мајстори појма немат се чудат и никој не знае
 
Не е за мене и не верувам дека е со полномошна префрлана туку како компеназија е од човек на човек. Телефонскиот број никако неможе да се најде на сопственикот, полиција само податоци за сопственик даваат, кои секако на сообраќајна ги пишува.
Па има и адреса од сопственикот на возилото во сообраќајната.Можете и по телефонски именик да го најдете.Со него ли е направена компензација или со друго лице.Има ли тоа лице полномошно за возење регистрирање и продавање на возилото.
Ако првите двајца ги средиле меѓу себе работите како што треба,тогаш второво лице без разлика дали е компензација или купопродажба може да ја префрли сопственоста на колата.Може да остаанаат и истите регистарски таблици а може и да се сменат
 
здраво.имам бмв 320 е46 од 1999 година и има мака со климата.по најжешкото значи кога температурите беа високи ке крене колата малце температура и климата гасе и одма за брзо време пак температурата доаѓа на нормала и пак се уклучува климата.а кога климата не ми е пусте на дига температура колата никако, а сега кога темературата надвор е пониска нема гајле си работе нормално со клима дали некој знае што може да биде тоа бев на неколку места кај мајстори појма немат се чудат и никој не знае

Де објасни поубаво. Дизел или бензин? Ако е дизел, смени си прво малио термостат на ЕГР вентило.

После, провери си отпорнико шо ти регулаторо (Ако ти се менат обртаите на перката на вентилаторо, ако не работе на некои степени неконтролирано).

Трето, исчисти си испаритело на внатрешноста (радијаторчето). Ако е гадно, оно и ќе ти смрде на неубаво у неа коа работе климата и ќе си останува кондензација унатре. Е сега, летно време тава нешто замрзнува. И компресоро на климата как шо работе, набие 20 бара компресија, и се исклуче за да не изгоре. После коа се размрсне тава раскашавено и разводнено лајно он па си се уклуче и работе. А па каква заебанција е да се изваде тава нешто..... :facepalm:

Или па вентило шо пушта парно клима ти е расипан. Па дуа топло ладно....

Објасни поубаво шо праа за да пробам да ти помогнам.
 
здраво.имам бмв 320 е46 од 1999 година и има мака со климата.по најжешкото значи кога температурите беа високи ке крене колата малце температура и климата гасе и одма за брзо време пак температурата доаѓа на нормала и пак се уклучува климата.а кога климата не ми е пусте на дига температура колата никако, а сега кога темературата надвор е пониска нема гајле си работе нормално со клима дали некој знае што може да биде тоа бев на неколку места кај мајстори појма немат се чудат и никој не знае
Да не ти прави проблем стујата.Две перки се за хладњаците за вода и фреон,а посебно се уклучува климата.
 
Да не ти прави проблем стујата.Две перки се за хладњаците за вода и фреон,а посебно се уклучува климата.
Зависи од колата. Некои са со електрична перка и за ладилник и за клима. Некои со две (обично автоматиците).
 
Де објасни поубаво. Дизел или бензин? Ако е дизел, смени си прво малио термостат на ЕГР вентило.

После, провери си отпорнико шо ти регулаторо (Ако ти се менат обртаите на перката на вентилаторо, ако не работе на некои степени неконтролирано).

Трето, исчисти си испаритело на внатрешноста (радијаторчето). Ако е гадно, оно и ќе ти смрде на неубаво у неа коа работе климата и ќе си останува кондензација унатре. Е сега, летно време тава нешто замрзнува. И компресоро на климата как шо работе, набие 20 бара компресија, и се исклуче за да не изгоре. После коа се размрсне тава раскашавено и разводнено лајно он па си се уклуче и работе. А па каква заебанција е да се изваде тава нешто..... :facepalm:

Или па вентило шо пушта парно клима ти е расипан. Па дуа топло ладно....
Објасни поубаво шо праа за да пробам да ти помогнам.

другар бмв-то е дизел. и тоа го правеше само по најжешкото ка беше а инаку нема мака работе се и тогас ка че ми дигнеше температура малце и одма гасе тоа климата и замирисува на неубаво во колтата бев на мајстор за клими вика дека се гасел компресорот и пак се пуштал ме тераше на компјутер да ја проверуат бев и таму не казува никаква греска со струја а тоа за јас да чистам појма немам а не знам ни кај да ја однесам тука не ми се нафаќа никој оти немат појма иначе сум од кавадарци а смрде само од коа ке изгасе климата ка дува не смрде на неубаво
--- надополнето: 11 септември 2013 во 22:14 ---
Да не ти прави проблем стујата.Две перки се за хладњаците за вода и фреон,а посебно се уклучува климата.

ја проверија на компјутер нема проблем со струја и фреонот го извади го прочисти
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom