- Член од
- 29 септември 2007
- Мислења
- 245
- Поени од реакции
- 17
Четврток, 22 Август 2013 11:18
Илиевски во 2006-та има завршено студии на скопскиот Филолошки факултет, за во 2010-тата да стане магистер по бизнис администрација со завршување на студии во германскиот универзитет Манхеим.
Илиевски е основач и управител на ЛУКСОР ТРАДЕ ДООЕЛ, фирма која се занимава со Увоз и трговија со брендирани производи од оптика. При неговото управување воспоставена стратешко-партнерство со водечките призводители за брендирани оптички производи (Luxottica, Safilo, De Rigo and Allison-Italy), удвоена реализација во период 2012-2013, отворен нов продажен салон, зголемување на продажниот тим, имплементирана нова стратегија за малопродажната дистрибуција на производите од Луксотика и ДеРиго како и воведување на нова ценовна стратегија во сегментот, реализиран пазарен удел од 40% во сегментот на сончеви очила во Скопје, буџетирање на маркетинг стратегија за градење на препознатливост и зголемување на базата на купувачи со повеке од 10% годишно.
KSB, Р.Германија. Анализа на Пазар и Компететивност
Проект-Магистерска Теза
-Идентификување на нов бизнис потенцијал во пазарот, глобална перспектива замајќи ја во обзир динамичната бизнис средина
-Ревидирање и анализа на компетитивната позиционираност на КСБ во Саудиска Арабиа и Кина, и како резултат, компетиторско кластерирање во сегментот
-Анализа и Евалуирање на компетитивноста на компанијата во суб-сегментите на тие два пазари, посебно во петро-хемискиот сегмент
-Анализа за процесот на одлуки кај големите клиенти во Саудиска Арабиа и Кина и дефинирање на критичните фактори за успех
ЛУКСОР ОПТИК ДОО, Скопје, Р.Македонија (Увоз и трговија со брендирани оптички производи)
Основач/Управител
- Координација на малопродажбата со увозот и промоцијата на производите, контрола во финансиското работење на фирмата како и водење со човечките ресурси.
- Воспоставено стратешко партнерство во увозот резултирајќи со 10-15% кратење на трошоци
- Остварена мултипликација на бизнисот, во период од 5 години волумените дуплирани во приходи и во база на клиенти
- Унапредување на односите со клиентите како главен фокус на фирмата за одделување од постоечката конкуренција во сегментот
- КЛИА ДООЕЛ, Скопје, Р.акедонија. (трговија на мало со оптички производи)
- Започнување на бизнисот сам и со лимитирани средства, работејќи без вработени
- Позиционирање на фирмата на пазарот, планирање на главните дневни и стратешки активности и инвестиции
- Почетни договори со локалните дистрибутери