Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Па никаде не е кажано дека темава треба да има завршеток, ниту дека единствено ти треба да даваш одговор.
Прашањето е тука, сакале вие или не и гласи:
- Ако честа е сопственост на жената, зошто некој би ја казнувал поради тоа на кој начин ја користи?
И дали со еден таков акт, жената не се сведува на нечија сопственост? На оној што одлучува како таа ќе смее да ја користи "нејзината чест"?


Ок,тука си во право.
Ако има некој кој има време и живци за фрлање,бујрум :)
 
Да друже,ти остануваат прашањата за некое кафе муабет :)
Многу бараш на форум да ти одговорам на вакви прашања.
Овде одговарам прашања За исламот,односно исламски прописи,исламско верување итд итд. а не прашања за исламската заедница.
:)
ибн, пак ли де жа ву? дај бре биди парламентарен. не вака само да избегнуваш одговори. имаш ли престава колку одговори само мене ми се немаат одговорено? се некои техники на избегнување, замајување, носење на друга страна, но никако да се дало одговор. незгодни ли се прашањата? па и треба да се незгодни!!! од тоа се гледа дали нештата држат вода или не. а со избегнувањето ќе да биде дека не држат. бар јас таков впечаток добивам. а верувам и други.

А што е решение? Сликање за плејбој?
Тоа за тебе е давање право на жената да прави што сака?
Да биде предмет за експлоатација од модна до порно индустрија?
Да ја шетаат по мисс вечери,модни писти и ако сака да победи да ја "помине" цела екипа од шминкери до менаџери?
За тебе тоа е исполнување на сонот за една девојка?
апсолутно ДА. АКО тоа нејзе ја исполнува, и преставува задоволство, ДА. значи без принуда, него она така сака, ДА.
ако сака да шета по модна писта нека шета. а јас сум тој што ќе одлучи да си ги скроти своите нагони или пак дали воопшто ќе ја гледам. нели, и тоа е мој избор. значи да се има слобода на избор. да се биде свој. па нека биде и најлошто но да се има интегритет.
спомна и порно. па што, некогаш ми било главна занимација, денес воопшто не ми е интересно. секо прави свој избор, нели?
ај да не идам по ред за сите примери, ми ја сфати поентата.
така да, сега и прашањето, кое уз пат и претходно е поставено, но не одговорено. зошто се има потреба да се однесувате кон жената ко кон стока/предмет? нема ли она право на свои одлуки?
 
ибн, пак ли де жа ву? дај бре биди парламентарен. не вака само да избегнуваш одговори. имаш ли престава колку одговори само мене ми се немаат одговорено? се некои техники на избегнување, замајување, носење на друга страна, но никако да се дало одговор. незгодни ли се прашањата? па и треба да се незгодни!!! од тоа се гледа дали нештата држат вода или не. а со избегнувањето ќе да биде дека не држат. бар јас таков впечаток добивам. а верувам и други.


апсолутно ДА. АКО тоа нејзе ја исполнува, и преставува задоволство, ДА. значи без принуда, него она така сака, ДА.
ако сака да шета по модна писта нека шета. а јас сум тој што ќе одлучи да си ги скроти своите нагони или пак дали воопшто ќе ја гледам. нели, и тоа е мој избор. значи да се има слобода на избор. да се биде свој. па нека биде и најлошто но да се има интегритет.
спомна и порно. па што, некогаш ми било главна занимација, денес воопшто не ми е интересно. секо прави свој избор, нели?
ај да не идам по ред за сите примери, ми ја сфати поентата.
така да, сега и прашањето, кое уз пат и претходно е поставено, но не одговорено. зошто се има потреба да се однесувате кон жената ко кон стока/предмет? нема ли она право на свои одлуки?


Е добро сега,значи ако тоа нејзе ја исполнува и представува задоволство и без принуда тогаш ДА.
А зошто тогаш тоа кај вас не важи и за муслиманките.. зошто ако на муслиманка и представува задоволство и без принуда става/облекува хиџаб односно го покрива своето тело и не сака да се движи по секакви места,ЗОШТО ТОА ЗА ТЕБЕ Е ЕКСПЛОАТАЦИЈА И ТРЕТИРАЊЕ НА ЖЕНАТА КАКО ДА Е ПРЕДМЕТ...
зарем и тоа не е слободен избор? што е проблемот??
.......
За исламската заедница ти реков,долга тема е.. имам свои размислувања и одговори кои не се за на форуми,бујрум на кафе и ќе поразговараме.
 
Е добро сега,значи ако тоа нејзе ја исполнува и представува задоволство и без принуда тогаш ДА.
А зошто тогаш тоа кај вас не важи и за муслиманките.. зошто ако на муслиманка и представува задоволство и без принуда става/облекува хиџаб односно го покрива своето тело и не сака да се движи по секакви места,ЗОШТО ТОА ЗА ТЕБЕ Е ЕКСПЛОАТАЦИЈА И ТРЕТИРАЊЕ НА ЖЕНАТА КАКО ДА Е ПРЕДМЕТ...
зарем и тоа не е слободен избор? што е проблемот??
.......
За исламската заедница ти реков,долга тема е.. имам свои размислувања и одговори кои не се за на форуми,бујрум на кафе и ќе поразговараме.
Кој забранил на муслиманка да носи хиџаб? Која религија?
 
Кој забранил на муслиманка да носи хиџаб? Која религија?

Не реков јас дека некој забранил.
Туку кога муслиманка носи хиџаб прво што помислувате е:
1. платена е.
2. ако не е платена тогаш ја приморале да носи хиџаб.

А можеби никогаш во животот не сте разговарале со муслиманка која носи хиџаб и никогаш не сте ја прашале дали носењето хиџаб е затоа што е приморана или затоа што тоа и представува задоволство.
 
Не реков јас дека некој забранил.
Туку кога муслиманка носи хиџаб прво што помислувате е:
1. платена е.
2. ако не е платена тогаш ја приморале да носи хиџаб.

А можеби никогаш во животот не сте разговарале со муслиманка која носи хиџаб и никогаш не сте ја прашале дали носењето хиџаб е затоа што е приморана или затоа што тоа и представува задоволство.
Овде не е поентата кој што мисли, туку кој што прави.
Мене воопшто не ми е гајле ти што мислиш за мојот начин на живот, туку што си спремен да сториш во врска со тоа, што го отвара повторно прашањето:
Зошто вашите ставови и мислења ги користите како критериум за да судите како некој ја користи неговата чест, и на кој начин после тоа може да каже дека е негова, ако некој му ја ограничува?
 
Овде не е поентата кој што мисли, туку кој што прави.
Мене воопшто не ми е гајле ти што мислиш за мојот начин на живот, туку што си спремен да сториш во врска со тоа, што го отвара повторно прашањето:
Зошто вашите ставови и мислења ги користите како критериум за да судите како некој ја користи неговата чест, и на кој начин после тоа може да каже дека е негова, ако некој му ја ограничува?

Прочитај неколку одговори погоре :)
 
Е добро сега,значи ако тоа нејзе ја исполнува и представува задоволство и без принуда тогаш ДА.
А зошто тогаш тоа кај вас не важи и за муслиманките.. зошто ако на муслиманка и представува задоволство и без принуда става/облекува хиџаб односно го покрива своето тело и не сака да се движи по секакви места,ЗОШТО ТОА ЗА ТЕБЕ Е ЕКСПЛОАТАЦИЈА И ТРЕТИРАЊЕ НА ЖЕНАТА КАКО ДА Е ПРЕДМЕТ...
зарем и тоа не е слободен избор? што е проблемот??
.......
За исламската заедница ти реков,долга тема е.. имам свои размислувања и одговори кои не се за на форуми,бујрум на кафе и ќе поразговараме.
ибн, пак бегаш:) но веќе ме знаеш дека од прва не давам да ми се бега
ај вака, викаш за тие што сакаат и ок со нив. а што правиме со тие што не сакаат? дали тогаш има право како жител во шеријатска држава да излезе по минич и деколте?
 
ибн, пак бегаш:) но веќе ме знаеш дека од прва не давам да ми се бега
ај вака, викаш за тие што сакаат и ок со нив. а што правиме со тие што не сакаат? дали тогаш има право како жител во шеријатска држава да излезе по минич и деколте?


Не,шеријатската држава како и останатите држави си има закони кои мора да се почитуваат.
 
Не,шеријатската држава како и останатите држави си има закони кои мора да се почитуваат.
значи нема слобода на избор, така? или ... има ама многуууу мал ...........
ај ок за тоа, а муслиманка во нешеријатска? со кое право го осудивате таквиот стил/вид на облекување? или тука е ок затоа што и окцето ви заоѓа понекогаш накај нив? :)
или таа не е муслиманка ако не носи хиџаб?
 
значи нема слобода на избор, така? или ... има ама многуууу мал ...........
ај ок за тоа, а муслиманка во нешеријатска? со кое право го осудивате таквиот стил/вид на облекување? или тука е ок затоа што и окцето ви заоѓа понекогаш накај нив? :)
или таа не е муслиманка ако не носи хиџаб?

Го осудуваме затоа што се декларира како муслиманка,а ако се декларираш така тогаш така и ќе се однесуваш.
Не може Меси да излезе на Ноу Камп во дрес на Реал и да игра за Барселона па уште и да тврди дека ја сака барселона :)
Ќе си играш во дресот од тимот :)
Со големо право го осудуваме тоа и ќе продолжиме да го осудуваме,а жена која не носи хиџаб е муслиманка но не прави грев само кога спија. :)
 
ако постапува спротивно на исламските закони, што ја прави тогаш ИБЗ? секта? отпадник? неверодостоен преставник на муслиманите во македонија? навистина, без околишење, како понатаму треба да постапува вистинскиот верник со ИБЗ, а и глобално како да биде третирана од другите исламски преставници?

Знаете колку оџи има во ИВЗ?
И стварно мислите дека сите од нив станале оџи бидејќи сакале да се поблиску до Господ или пак станале ради сигурен прилив на финансиски сретства.
Не знам што и кажале таму, нити па тоа што и го кажале на типката дали она го разбрала, ама и да и кажале такво нешто поради еден имам не можеш да ја обвиниш целата ИВЗ.
Плус никаде некаже дека имам и го кажал тоа, може некој верник таму што бил.
Има случави на ваква пракса, сега не навлегувам колку е тоа исправно, друга полемика е тоа, кога на пример наместо да купуваш курбан и сам да го принесеш како жртва, даваш пари во џамија т.е кај ИВЗ и они наводно го прават тоа во твое име и месото го даваат по медреса.
--- надополнето: 19 август 2013 во 09:06 ---
Согласно шеријатот ИВЗ треба да се терминира, поради ваквиот радикален пропуст.

Да не претендираш за калифа да те стават тебе?
--- надополнето: 19 август 2013 во 09:17 ---
Не ти повторувам јас ништо тебе, постот беше упатен на друг член, кој донесе заклучок дека девојката сама одлучила да постапи така, еве го тој дел:


Затоа нагласив дека така и кажале а не одличила самата!
И кој е сега безобразен?

Не сватив дека пстот бил за мене :)
Види сега, точно дека ако си лаик и не знаеш налесно е да прашаш имам бидејќи сепак претпоставуваш дека он е веродостоен, учен и дека знае. Ако он ти каже грешно тогаш негов е гревот, ама и ти не си ослободен од одговорност бидејќи ако си здрав и прав со разумот ќе седнеш и сам ќе прочиташ.
Сега, нема се здраво за готово да земеш.
Ако ти рече оџата дека имаш право да тепаш луѓе по улица, ќе го послушаш.
Конретно за дотичната приказна, не ми гледа толку веродостојна од следното:
1. Нема многу џами во скопје каде што заедно се молат жени и мажи
2. Многу малку жени практикуваат да се молат во џамија
3. Тие што се молат, најчесто се добро потковани во исламот, а примерот за постот е една од работите која секој мислиман ја знае
4. Типката ниту да се молела во џамија, нити да бида поткована во ислам, а да отишла специјално да праша за тоа кај оџата не ми е многу за верување. Таа илјада други работи не направила, сега за постот се фатила.

Ама ова горе е претпоставка. Пошто ептен се разглоби муабетот со типката, џамијата и оџата.
Друг муабет е што во принцип нема потреба да постои ИВЗ и било која исламска верска заедница како институција каква што постојат денес. Не постои калифат а постојат исламски верски заедници. Смешно е тоа.
Втора работа, ако се погледне малку во историјата, првите неколку векови од исламот, имамството т.е да се биде оџа не било професија. Немало назначен оџа кој ништо друго не правел освен да клања намаз и да зема плата од тоа. Верските обреди ги правеле луѓе кои имале и други пофесии, нешто налик денес на дервишите.
Друг муабет е кои се side effects, кога имаш институција која има своја администрација, се зема плата, има унапредување... како и во секоја фирма се и свашта влегува таму.

За постапките на ИВЗ посебна тема треба да има.
--- надополнето: 19 август 2013 во 09:23 ---
Ако вие навистина жената ја сметате за индивидуа а не за нечија сопственост, по која логика и дозволувате или и забранувате да користи нешто кое е дел од неа - честа?
Ако јас на пример поседувам нешто....било што! И решам да го скршам, со кое право ти или било кој друг би имале право да ме казните поради тоа? Нели се работи за нешто кое ми припаѓа мене?
Што има било кој да ме казнува за начин на кој се однесувам со нешто кое е мое?!
Како може ти да знаеш што е исполнување на сон на некој друг?

Ако исламот ја казнува жената или ја ограничува како да ја користи нејзината чест, тогаш на кој начин таа чест е нејзина?! На кој начин може таа жена да се смета за слободно човечко суштество?

Не знам за каква казна мислиш.
Ако зборуваш за казна за изневерување, во тој случај значи дека имаме брачна заедница. Тука ниту жената не може да прави што сака зашто така и се сакало ниту мажот го може тоа без да има последица по другиот брачен пар.
Ако мислиш за казни за неносење на фереџе или слично, тоа е нејзин избор ти не можеш да ја казниш за тоа.
Исто не можеш некого да казниш дека пие алкохол или дека се дрогира.
--- надополнето: 19 август 2013 во 09:33 ---
ибн, пак бегаш:) но веќе ме знаеш дека од прва не давам да ми се бега
ај вака, викаш за тие што сакаат и ок со нив. а што правиме со тие што не сакаат? дали тогаш има право како жител во шеријатска држава да излезе по минич и деколте?

На пример живееме во секуларна демократска држава и хипотетички имаме закон со кој ако не фатак кај што се дрогираме на јавно место имаме години затворска казна
Јас лично живеам во таа држава, и сметам дека имам право да одлучам што ќе правам со моето тело и моето здравје и ако сакам да се дрогирам тоа е мој избор. Зашто да одам во затвор. Моја одлука е, мое телое е, што сакам ќе правам јас. Кој е тој да ме ограничува мене.

Или друг реален пример.
Имаш дете мора да го вакцинирап со различни вакцини до прва година. Немаш можност да ги избегнеш, ако не го вакцинираш праќаш 300-650 евра казна и нема да ти го примат детето во градинка и во училиште.
Имам илјадници линкови во кои се докажува дека вакцинацијата е штетна. И сега... имаш избор... право е тоа... не ти огранучува некој животот... има идеален систем.... ???

Имаш закони донесени од луѓе кои важат за одредена област или држава. Ако живееш во таа држава мора да ги почитуваш тие закони, дали тебе ти се допаќале или не никому не му е гајле. Ако ги прекршиш следи казна. Таа казна за жителите на таа држава може да е ок, за некои од други држави може да изгледа монструозна. Тоа е тоа.

Во светот немаш слобода. Немаш парче земја на која ќе бидеш слободен. Секој метар квадратен е дел од некоја држава и со некој устав е дефинирано што можеш а што неможеш да правиш на него. Тоа не е во ред, но така е. Што не ти е тука јасно? Не си од марс паднат, ај размисли како фунционира светот, државите, модерното право, судството.
--- надополнето: 19 август 2013 во 09:35 ---
значи нема слобода на избор, така? или ... има ама многуууу мал ...........

или таа не е муслиманка ако не носи хиџаб?
Друже, ако не ти се допаќа законот иди во друга држава живеј. Ако не можеш тогаш бори се да се промени.
Илјада закони во мкд не ми се допаќаат. И јас немам слобода на избор???
Дај не тупи со истото. Размисли малце.
--- надополнето: 19 август 2013 во 09:37 ---
Со големо право го осудуваме тоа и ќе продолжиме да го осудуваме,а жена која не носи хиџаб е муслиманка но не прави грев само кога спија. :)

Те молам наведими ајет во кој се вели дека жената треба да носи хиџаб.
Не ми давај некое толкување, или хадис, или мислење на некој исламски научник.
И те молам, ајетот да е од куран не печатен во саудиска арабија под покровителство на вахабистите.
 
Не знам за каква казна мислиш.
Ако зборуваш за казна за изневерување, во тој случај значи дека имаме брачна заедница. Тука ниту жената не може да прави што сака зашто така и се сакало ниту мажот го може тоа без да има последица по другиот брачен пар.
Ако мислиш за казни за неносење на фереџе или слично, тоа е нејзин избор ти не можеш да ја казниш за тоа.
Исто не можеш некого да казниш дека пие алкохол или дека се дрогира.
Казни од камшикување па се до каменување. Исламот предвидува жена која не е во брак а има секс да биде убиена бидејќи ја извалкала честа. Ако честа и припаѓа на жената, што има други да ја казнуваат поради начинот на кој ја користи? Дали ти би се согласил да бидеш казнет поради тоа што си го извалкал твојот автомобил?
 
Казни од камшикување до каменување има во исламот и се предвидени како такви. Следбено во шеријатските систми тие постојат.
Битен момент кога се гледа некој дел е да се види контекстот а не само да се извади некој дел и да се посочи. Точно има казни, на пример ако украдеш да ти ја пресечат раката со која е извршено делото.
Но, едно големо НО, кое никој не сака да го види, како муслиманите така и немуслиманите, доколку прекршителот се покае немаш право да го казниш.
Високите и екстремните казни се поставени за да се обезхрабрат луѓето да прават прекршоци. Меѓутоа кој и да е прекршокот доколку виновникот се покае немаш право да го казнуваш. Целта на казните е да се покајат луѓето и да разберат дека погрешиле.

Конкретно за изневерувањето, технички е скоро невозможно да казнеш некого за тоа бидејќи според исламот ти требаат 4 сведоци на делото. Знаци кога ке се клецаат во некој хотел треба 4 луѓе да им стојат над глава и да сведочат дека ги виделе на дело за да се казнат. Тоа што денес во шеријатските држави се казнуваат луѓе за се и сешто е друг муабет. Нема врска тоа со ислам, ако некој ја злоупотребува религијата тоа е негов проблем. Дури и да имаш 4 сведоци ако се покајат мислам дека не смееш да им дадеш најстрога казна.

Ако погледнеш историски на прсти се проеле случаевите кога имало есктремни казни во минатото. Денес е направен колеж во шеријатските држави.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom