Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Прашање до скутерџиите. Треба да рентам скутерче у Грчка, а со него планирам да поминувам по 20-30 км (20-30 до плажа и 20-30 назад).
Затоа што имам B категорија, тоа сигурно ќе биде 50cc. Е сеа, можда е параноја, ама дали мислите дека би имал мака со прегревање со оглед на топлото време? И, како да знам дали скутерот е со водено или воздушно ладење? :)

Гледај да не ти подметнат кинез, се друго ќе те вози без никаков проблем... Инаку да, најверојатно ти е параноја, воздушно ладените мотори се подеднакво добри, исто како водено ладените. Ако земиш мотор со воздушно, гледај да не го држиш до крај на гаста цело време, туку некои 50-70% и нема да има гајле.

Патем, 750 денари е меѓународна дозвола, извади си да си немаш мака. И најчесто не е маката со полицијата, туку маката е со рентачите на мотори, нема да ти го дава...
 
Гледај да не ти подметнат кинез, се друго ќе те вози без никаков проблем... Инаку да, најверојатно ти е параноја, воздушно ладените мотори се подеднакво добри, исто како водено ладените. Ако земиш мотор со воздушно, гледај да не го држиш до крај на гаста цело време, туку некои 50-70% и нема да има гајле.

Патем, 750 денари е меѓународна дозвола, извади си да си немаш мака. И најчесто не е маката со полицијата, туку маката е со рентачите на мотори, нема да ти го дава...

Како иде ова со меѓународнава ти важи цел живот или одредено време (ко зелен картон) ?
 
Како иде ова со меѓународнава ти важи цел живот или одредено време (ко зелен картон) ?

Одреден период, 5 години мислам дека важи.
А овие новите биометриски возачки не ги сметат за меѓународни?
 
Па ја..:mad:

од каа ми ги смениа буферите каа не давам гас гасе моторот..каде и да застанам мора да му давам гас за да не угасе..ако а тргнам раката од гаста одма гасе..шо е работата сеа у пичку матер
 
Па ја..:mad:

од каа ми ги смениа буферите каа не давам гас гасе моторот..каде и да застанам мора да му давам гас за да не угасе..ако а тргнам раката од гаста одма гасе..шо е работата сеа у пичку матер
Сврти го малку штрафчето за гас на карбураторот, да работи на повисока гас
 
Другарот смена појака некоја електроника и моторот иначе одеше 60 сега му оде 80 дали со таа електроника нешто ќе му наштети на моторот сакам и јас да сменам има голема разлика у старт е по бавен а после од 50 до 80 за миг развива
 
Другарот смена појака некоја електроника и моторот иначе одеше 60 сега му оде 80 дали со таа електроника нешто ќе му наштети на моторот сакам и јас да сменам има голема разлика у старт е по бавен а после од 50 до 80 за миг развива


На електрониката има блокажа за да не се искористува целата сила на моторот, пример: ако моторот може да извади 12.000 rpm блокажата задржува на 9.000 и со тоа на моторот му се зголемува векот, ако не ти е толку битно дали ќе му направиш ремонт на 1000 км+- стави и направи си го ќејфот и фурајте заедно 80 Km/h :P
 
стручњаци ајде помагајте... денеска ми се деси нешто со моторот ама незнам ни ја сам шо ми се деси...

се враќав од козјак надоле и како што возев ( на 8 000 обртаи 4 тактна машина) одеднаш се слушна некое пукање и застанав одма.... гумата задна беше испрскана со уље цела и на машината околу браникот имеше уље како и на некои делови од самата машина... е сеа - проверив штопата да не избила случајно од преголема температура - не е.. мерачот пластичен за уље не е ни тој... што ли може да се деси за да дојде до ваква ситуација? - П.С ми се скина и каишот (претпоставувам) пошто моторот си работи нормално а задното тркало воопшто не влече.... - што мука можел да има моторов вака да ми се деси?

стариот каиш од моторот го чувам и утре ке одам да го сменам (се надевам дека е само до него ма да не верувам) па ако имате некој совет кажувајте да барам чаре.
 
стручњаци ајде помагајте... денеска ми се деси нешто со моторот ама незнам ни ја сам шо ми се деси...

се враќав од козјак надоле и како што возев ( на 8 000 обртаи 4 тактна машина) одеднаш се слушна некое пукање и застанав одма.... гумата задна беше испрскана со уље цела и на машината околу браникот имеше уље како и на некои делови од самата машина... е сеа - проверив штопата да не избила случајно од преголема температура - не е.. мерачот пластичен за уље не е ни тој... што ли може да се деси за да дојде до ваква ситуација? - П.С ми се скина и каишот (претпоставувам) пошто моторот си работи нормално а задното тркало воопшто не влече.... - што мука можел да има моторов вака да ми се деси?

стариот каиш од моторот го чувам и утре ке одам да го сменам (се надевам дека е само до него ма да не верувам) па ако имате некој совет кажувајте да барам чаре.
Изгорени вентили. На 8000 обртаи нема 4 тактен мотор што нема да попушти .
 
стручњаци ајде помагајте... денеска ми се деси нешто со моторот ама незнам ни ја сам шо ми се деси...

се враќав од козјак надоле и како што возев ( на 8 000 обртаи 4 тактна машина) одеднаш се слушна некое пукање и застанав одма.... гумата задна беше испрскана со уље цела и на машината околу браникот имеше уље како и на некои делови од самата машина... е сеа - проверив штопата да не избила случајно од преголема температура - не е.. мерачот пластичен за уље не е ни тој... што ли може да се деси за да дојде до ваква ситуација? - П.С ми се скина и каишот (претпоставувам) пошто моторот си работи нормално а задното тркало воопшто не влече.... - што мука можел да има моторов вака да ми се деси?

стариот каиш од моторот го чувам и утре ке одам да го сменам (се надевам дека е само до него ма да не верувам) па ако имате некој совет кажувајте да барам чаре.


Жити се бе.. зар го спушташе надоле само со моторно кочење ? зашто си дозволил да крене 8.000 обртаи + обертометар имаш :confused:

Моја претпоставка е дека си ги сјебал запчаниците, а тоа уље ти е од преносот..
 
Жити се бе.. зар го спушташе надоле само со моторно кочење ? зашто си дозволил да крене 8.000 обртаи + обертометар имаш :confused:

Моја претпоставка е дека си ги сјебал запчаниците, а тоа уље ти е од преносот..
не видов да има уље од преносот искрено... позади беше чист моторот само ти викам имаше на тркалото и на браникот и некои капки се појавија ПОД алансерот... молам бога да е само со каишот.. ме буни сега Kostur123 што вика изгорени вентили... кога го кренав на штендер моторот тој си работеше и на мала и на голема гас нормално ама задното тркало не вртеше.... а ти шо викаш запчаници да сум сјебал.... на кои запчаници мислиш?

ке одам сеа за пол саат да да видам што се десило поточно - го имам стариот каиш за резерва колку да стигнам до дома па после ке му барам чаре..

инаку за дефектот сам сум си крив потполно надоле ме акнаа будалите и како што се улетав јас дадов гас уште малце па искрено моторот и над 8 000 отиде некаде околу 8600/8800 скоро 9 ке фатеше...

најкриво од се ми е што не ми се сјеба по успоните на толку терет туку надоле се сјеба... у пичку матер !!!



П.С - да не знаете некој да има 4 тактен мотор за продавање БЕЗ МАШИНА?
 
не видов да има уље од преносот искрено... позади беше чист моторот само ти викам имаше на тркалото и на браникот и некои капки се појавија ПОД алансерот... молам бога да е само со каишот.. ме буни сега Kostur123 што вика изгорени вентили... кога го кренав на штендер моторот тој си работеше и на мала и на голема гас нормално ама задното тркало не вртеше.... а ти шо викаш запчаници да сум сјебал.... на кои запчаници мислиш?
?
Ако пали моторот и работи нормално тогаш е нешто со преносот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom