Кабала и нејзината симболика

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.203
Поени од реакции
12.200
Да не стоеше тоа „евентуално“ во секоја реченица, можеби некој и ќе пробаше „евентуално“ 40 дена да гладува на некој врв! ;)
Евентуално оди заедно со оној збор како беше... а да: не сум сигурен!
А штом не си сигурен, подобро е да не правиш ништо.
 
Член од
28 декември 2011
Мислења
4.371
Поени од реакции
6.208
Да не стоеше тоа „евентуално“ во секоја реченица, можеби некој и ќе пробаше „евентуално“ 40 дена да гладува на некој врв! ;)
Евентуално оди заедно со оној збор како беше... а да: не сум сигурен!
А штом не си сигурен, подобро е да не правиш ништо.
Kids these days will buy anything.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.203
Поени од реакции
12.200
Kids these days will buy anything.
Wrong!
Kids this days will FU*K everything... in the spirit of the New Aeon :sneaky:

There are exceptions of course! ;)

Децата (и оние несериозните) скокаат на философската „кабала“. Матење вода на 500 страници книга, ќе се наполнат со инфо без да знаат што со тоа.
Ќе им биде доволно тоа да бидат „умни глави“ во друштво (и малку чудни), ништо поеќе...

Но, добро е и тоа. Мене не ми смета.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.203
Поени од реакции
12.200
Добар ден / вечер луѓе.
Некој да има или пак да знае на нет добар речник на еврејски зборови и фрази?
Ако може, нека сподели тука...
Благодарам.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Дрво на Животот со сите атрибуции
עץ החיים
На сликата се дадени четирите светови (Ацилут, Бриах, Јецирах и Ашијах), дадени се петте делови на душата (Јехидах, Хиах, Нешемах, Руах и Нефеш), 22 патеки (букви од еврејскиот алеф-бет) и нивните атрибуции (планети, елементи, бројни вредности на буквите), десетте сефироти и нивните сфери итн.

  • Ацилут(עולם אצילות) е светот на еманации, на чистите идеи, архетипови, чиста божественост, Шекина;
  • Бриах(עולם בריאה) е светот на создавањето каде што според кабалата се архангелите; веднаш после божествениот Ацилут;
  • Јецирах(עולם יצירה) е формативниот свет и е надополнување на Бриах во кој „нештото“ што е создадено, овде во Јецирах добива форма. Според кабалата ова е место на ангелите;
  • Ашијах(עולם עשיה) е материјалниот свет каде што се случува магиката на дејствување во нашиот три димензионален простор низ времето. Она што е оформено во Јецирах овде веќе може да биде употребено.
 
M

Muranyi

Гостин
Постои ли официјален став од кога постои Кабалата или сеуште се сведува на претпоставки и натегање околу нејзиното појавување?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Постои ли официјален став од кога постои Кабалата или сеуште се сведува на претпоставки и натегање околу нејзиното појавување?
Не, официјален став или согласност за тоа од кога постои или кога се појавува кабалата непостои.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.147
Поени од реакции
83.847
Не, официјален став или согласност за тоа од кога постои или кога се појавува кабалата непостои.
Постои (на некој начин)
Скоро сите (ако не и сите) кабалисти сметаат дека првиот кабалист е Аврам, кому знаењето му е предадено директно од Господ. Знаење кое е пренесувано по усмен пат, од колено на колено и во рамките на тајни друшптва, се до отприлика, периодот околу/по средновековието, кога, се смета, по божја промисла е дојдено времето, овие знаења да се префрлат на хартија (пергамент). Па од тогаш и ни датираат првите пишани кабалистички текстови.
Некои ламентираат дека тогаш човештвото го достигнало потребниот степен во духовниот развој, за да може да бидат јавно достапни кабалистичките знаења.


edit: Ова највеќе важи за таканаречените класични кабалисти.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.147
Поени од реакции
83.847
Кабала е тајна еврејска магијска дисциплина, преку која тие го владеат светот.
Оваа сурова вистина немаше да ја познаваме, ако чесните ирански муслимански лидери не ни дадоа да лапнеме црвена таблетка.
 
M

Muranyi

Гостин
Дали Новиот завет содржи кабалистички текстови?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Постои (на некој начин)
Скоро сите (ако не и сите) кабалисти сметаат дека првиот кабалист е Аврам, кому знаењето му е предадено директно од Господ. Знаење кое е пренесувано по усмен пат, од колено на колено и во рамките на тајни друшптва, се до отприлика, периодот околу/по средновековието, кога, се смета, по божја промисла е дојдено времето, овие знаења да се префрлат на хартија (пергамент). Па од тогаш и ни датираат првите пишани кабалистички текстови.
Некои ламентираат дека тогаш човештвото го достигнало потребниот степен во духовниот развој, за да може да бидат јавно достапни кабалистичките знаења.


edit: Ова највеќе важи за таканаречените класични кабалисти.
За мене официјален став е согласност прифатена од сите, а такво нешто кај кабалистите нема. Точно, повеќето сметаат дека кабалата потекнува од Аврам, но има и кабалисти кој сметаат дека потекнува од Мојсеј, некои сметаат дека потекнува од Соломон, а некои дека потекнува многу подоцна во новата ера.
Затоа реков дека нема официјален став - согласност за тоа од кога потекнува.
--- надополнето: 9 мај 2013 во 18:44 ---
Дали Новиот завет содржи кабалистички текстови?
За оние кои го толкуваат гностички да, за останатите кој библијата ја толкуваат буквално не.
Исус во тој случај може да биде симболична аналогија на Тифарет, преку кој единствено може да се стигне до Кетер (Отецот), гледано од Малкут (материјалниот свет).
--- надополнето: 9 мај 2013 во 19:01 ---
Еве еден подетален текст за симболиката на Исус со сефоротот Тифарет:

"The text of the Sepher Yetzirah regards Tiphareth as a "mediating intelligence" which multiplies the flow of emanations into it, and communicates these emanations to those who unite with it. Thus is Tiphareth the centre of the Tree, acting as a functioning nexus for the operations of the Sephiroth.
As a mediator (from the Latin, meaning "middle"), Tiphareth can function as a translator and diplomat, organising the activities of the Upper and Lower Tree according to the dual states of each. This is the point where "as is below, so above" is equally "as is above, so below". The Upper Sephiroth cannot flow into the Lower in an optimum state if the Lower are unbalanced, and neither can the Lower Sephiroth function correctly when the Upper Sephiroth are disturbed. Tiphareth, the Sephirah representing human self-awareness, is the key-stone on which this balance rests. Indeed, in Ephesians 2.20, Paul makes reference to "the foundation of the apostles and prophets, Jesus Christ himself being the chief corner-stone," which in Kabbalah can be read to say that Yesod (meaning the "foundation") is the Sephirah of prophecy and communication to the outside world (Malkuth), but the corner-stone is self-awareness as practised by Christ, a personification of Tiphareth.
Equally, the role of a mediator is often that of translation, and it is in translation we find Tiphareth functioning as the Sephirah of sacrifice, the "translation" of one state to another by release of the old pattern. An example is the sacrificial flame, where the wick (matter) is translated by fire (spiritual practice) into light (illumination). Thus, the ever-burning Lamp is a reminder of this task, as well as symbolising the ultimate goal of the Ain Soph Aur as explained in the chapter, "Crown of Tsimtsum", previously.
The Adeptus Minor, the Grade attributed to Tiphareth, finds himself of necessity abandoning old patterns of belief and behaviour based on his previous (Yesod-dominated) view of the world and his relationship to it, in favour of new goals responding to his unification with Tiphareth and the influences now being felt for the first time in actuality from the Upper Sephiroth. The difference is marked, as up until that state, "we see through a glass, darkly" (I.Cor.13:12).
Tiphareth, as each of the Sephirah, requires examination as part of a set of complex processes. The paths connected to Tiphareth each give aspects of its relationships to the Sephiroth of the Tree. It is important to note firstly, though, that there is only one Sephiroth to which Tiphareth does not directly connect, and that is Malkuth. Our awareness of the environment is always seen through Yesod, the "dark glass" of our own perspective."
Линк
 
Член од
25 август 2010
Мислења
179
Поени од реакции
23
Оф - Леле - Он Тропик:
Кој кажл дека сефиротите се десет? Од каде знаете дека баш 10 се енергиите "божји"? Како не можете да ја видете заблудата ѓаволска кој преку овие лаги ве води во магија и ве умислува дека вие сте спасители и дека можете да ги соединувате и да ја управувате божјата енергија? Тие десет сефирот, според кабалата, се представи на ангели кои всушност се демони, и представи на наводни магични иминја на "бога". Така, место да верувате во Исус Христос Месијата - Спасителот, Вочовечениот Бог, вие ќе верувате во еден издемонизиран од Луцифер маг, вештер или незнам како ги викате веќе...Она што го зборите и верувате нема врска со реалноста и само ве заробува наместо да сте слободни.

Уживајте во линкот:
http://www.youtube.com/watch?v=fGTp1Q162Gw
Прво сефирот не се енергии божји,божјата енергија, или светлината на креаторот на се што постои,е една, непроменлива и вечна.Човекот е создаден од таа светлина и тој претставува суштество за кое е наменета светлината,односно светлината сака да го исполни суштеството.Суштеството е совршено само кога е исполнетно со светлина,во бесконечниот свет или како што би рекле кабалистите ЕИН СОФ,душите на човекот веке постојат во совршена сосотојба,односно желбата на креаторот да ги исполни создадените суштества(души=човекот) со светлина е реализирана во моментот кога се појавила.Во овој сетилно достапен свет суштествата се оделени целосно од светлината и имаат за цел повторно достигнување на совршената сосотојба преку,постепено искчување и достивнување на светлината,но бидејки светлината која зрачи од креаторот е со ист интензитет непроменлива и вечна за тоа постојат сефирот=различни состојби на чувствување на светлината, односно светлината останува иста но благодарение на сефирот суштеството ја чувствува на различен начин,со промена на желбите на суштеството од егоистични кон делумно алтруистични па се до целосно алтруистични суштеството се издигнува низ световите.Постојат 5 света кој во себе содржат 10 сефирот кетер хохма бина хесед гевура тифарет нетзах ход јесод малхут но всушност се 5 затоа што хесед гевура тифарет нетзах ход јесод ги вклучуваат својте својства во еден сефирот а тоа е тифарет ,секој свет или степен се дели на 5 сефирот а секој сефирот на подстепени Парцуфим и секој парцуфим се дели на уште 5 сефирот така 5x5x5=125 ,Одностно 125 различни сосотојби на перцепирање на светлината зависно од степенот на корекција на човекот.Главна алатка за достигнување на крајната корекција или двекут(соединување) со креаторот односно здобивање со истите особини на создателот љубов и целосен алтруизам е Тора која се состои од 5те книги на мојсеј, и без книгата зохар и талмудот може да се стигне до целосната корекција,книгата зохар и талмудот како и подоцнежните кабалистички текстови само го прават патот на корекцијата подостапен и поразбирлив,односно го објаснуваат значењето и алегориите на приказните во тората,бидејки само мал дел може да стигне до светлината која е во тората и се крие позади световните и навидум историски приказни.Затоа и кабалистите учеле од истата книга од која учат и христијаните само што хриситијаните ја свакаат буквално и следствено на тоа погрешно.Понатака Исус не е Месија,Месија претставува сила,внатре во човекот која овозможува душите кој се стремат кон осознавање на изворот на светлината, да се издигната од паднатата состојба во која се наогаат во сетилно достапниот свет,до совршената состојба во која се наогаат во светот на ЕИН СОФ а целта е таа состојба да се достигне во овој сетилно достапен свет,што е единствено можно во времето кога таа сила е активна,Во кабалата односно во правилното восприемање на светлината,сите ангели демони и светови се внатре во самиот човек ,така да тој нема потреба да верува во никакви вочовечени богови,или магови и вештери воопшто немора ни да чита книги, затоа што самиот животен процес преку страдањеата ке го наведе да ја увиди вечната вистина, со кабалистичкиот односно методот на аврам тој може да го забрза процесот.

Е сега сакам да ти поставам едно прашање се надевам дека ке го заслужам твојот одговор :Како е можно бог кој е апсолутно добар и сезнаен, да не види дека создавајки го својот ангел Луцифер тој ке создаде суштество кое е спротивно на него и ке нанесе зло на неговата креација Човекот кој е по важен од самите ангели.Односно ке создаде суштество кое понатака ке демонизира разни магови вештери, кој пред да бидат магови и вештери биле синови божји и ке ги отргнува од правиот односно божјиот пат?И исто така ме интересира во која насока ке се одвива животот на истите тие магови и вештери по нивната телесна смрт?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom