- Член од
- 5 јуни 2008
- Мислења
- 3.632
- Поени од реакции
- 5.724
Мислам дека многу ќе ми се собереBestgore.com
Мислам дека многу ќе ми се собереBestgore.com
Немој никако, ни под разно!!!!Мислам дека многу ќе ми се собере
Име на сајт што по сите вредности на општеството не би требало да постои.Некој да објасни што е „мрачњак“?
Гадно е тоа брат. Јас лично немам доживеано вакво нешто , недај боже да доживеам , но доколку би се случило мислам дека чим погледнам да паѓаме надоле побрзо од нормалното ... ќе умрам внатре пред да паднеме , па доле ...Јас преживеав авионска несреќа во 1988 година. Повеќето луѓе беа преплашени, немоќни и во шок, пред да ги фати акутна паника. Кој не доживеал напад на паника, не знае што е гадно. Лично јас доживеав "tunnel vision", неверојатна концентрација која траеше неколку минути и истовремено чувство на будење, сознание дека сум жив и тоа може да прекине секој момент. Приметував ситни работи кои никогаш не би ги приметил, како успорена снимка беа. Многу ми помогна жената која што седеше до мене, одеднаш се сплотивме како да сме се познавале цел живот. Дел од патниците беа христијани и пееја некоја религиозна песна, што, колку и да звучи без врска, помогна да не забегам во општата паника. Повеќе размислуваш што сега, шпекулираш со сите информации што го имаш визуелни, звучни, за да стигнеш до некоја заклучок, мозокот ти работи 300 на саат. Помалку мислиш на блиските, преокупиран си со сега...
Нешто од што брате не би ти се пријало недела дена. Нешто побизарно од тие клипови што ги има на мрачњак немам видено досега.Некој да објасни што е „мрачњак“?
Чуден, ама за жал не и непознат во авијацијата . Според луѓето што се разбираат од тие работи, можни се неколку причини за падот ама далеку најверојатна била "shift load", односно поместување на товарот. А кога товарот се 5-6 MRAP возила (грдосии од возила отпорни на мини) поместувањето може да биде многу заебана работа . Пак според нив, со таков проблем во таква критична фаза од летот спас скоро и да нема.Кога сме кај авионот, многу чуден лет. Како авионче од хартија падна, дали дека немаше доволно брзина или што во секој случај е многу лошо. Лесна им земја на екипажот!
Ако ти е некаква утеха, и ако падне нема да падне од истата причина (види одговорот до Hellsing).Баш ова ми требаше пред летот следниот петок
Последниот пат ко летав, пред неколку недели, на неколку дена пред летот се погоди да ги гледам Air Crash Investigation на National Geographic, а уште ко масло на огнот и сцената од Final Destination со рушењето на авионот ја гледав.Јас преживеав авионска несреќа во 1988 година. Повеќето луѓе беа преплашени, немоќни и во шок, пред да ги фати акутна паника. Кој не доживеал напад на паника, не знае што е гадно. Лично јас доживеав "tunnel vision", неверојатна концентрација која траеше неколку минути и истовремено чувство на будење, сознание дека сум жив и тоа може да прекине секој момент. Приметував ситни работи кои никогаш не би ги приметил, како успорена снимка беа. Многу ми помогна жената која што седеше до мене, одеднаш се сплотивме како да сме се познавале цел живот. Дел од патниците беа христијани и пееја некоја религиозна песна, што, колку и да звучи без врска, помогна да не забегам во општата паника. Повеќе размислуваш што сега, шпекулираш со сите информации што го имаш визуелни, звучни, за да стигнеш до некоја заклучок, мозокот ти работи 300 на саат. Помалку мислиш на блиските, преокупиран си со сега...
се надевам си имал среќа да леташ со голем(нормален) авион, а не со оние малите што се на линија скопје-белград (можда 30 луѓе). е тука и при нормални услови, кога нема турбуленции секое свртување е ко на рингишпилПоследниот пат ко летав, пред неколку недели, на неколку дена пред летот се погоди да ги гледам Air Crash Investigation на National Geographic, а уште ко масло на огнот и сцената од Final Destination со рушењето на авионот ја гледав.
Па летот каснеше со полетувањето оти требало механичар да го прегледа авионот. Ко го слушнав тоа и пребледев. А да биди бељата уште поголема, цел пат имаше силни турбуленции и тоа убаво да треси авионот. Толку не сум пребледел никогаш до сега. Цел пат здрвен бев и во една точка гледав. Ми олесна дури кога излегов од авионот.
Airbus A320... мислам максимум 200 седишта дека има. По 6 седишта во еден ред се.се надевам си имал среќа да леташ со голем(нормален) авион, а не со оние малите што се на линија скопје-белград (можда 30 луѓе). е тука и при нормални услови, кога нема турбуленции секое свртување е ко на рингишпил