Сунце му га набијем, цело Скопје катни гаражи, една кола во нив нема.
Ај излажав има една
Бројот на катните гаражи и нивната местоположба и за мене се неразбирливи.
Катните гаражи, обично се градат на периферија, околу, центарот, за да возилата воопшто не влегуваат во центарот. А во самиот центар се користи јавниот первоз и воглавно се пешачки зони.
А кај нас се предвидени катни гаражи на Плоштад или кај Беко, што е надвор од секоја логика - Возилата одат во центар за да паркираат
Од друга страна, бројот на возила во Скопје е смешно мал. Лесни патнички возила во Македонија има околу 250 илјади од кој со скопска регистрација има 120 илјади. Споредете го тоа со Берлин каде има 2,5 молиони возила. А ние не користиме возила ниту третина од Германците бидејќи немаме пари за бензин. И во последниве години постои тренд на налување на патничките возила
А и кој ќе дојде со кола во центарот на Скопје. Да бидеме објективни во центарот на Скопје има стотина дуќани, ГТЦ, ЕЛЕМ, ЕВН, нешто државна администрација и тоа е се.
Не е скопскиот плоштад Петата авенија во Њујорк, ниту Елисејските полиња во Париз.
Јас живеам во центар и никогаш не сум забележал некој посериозен проблем со паркирањето. На Зелен Пазар понекогаш меѓу 10 и 13 часот ќе се направи гужва - но тоа е нормално. Ако на пазар нема гужва - тоа не е пазар.
--- надополнето: 23 април 2013 во 13:17 ---
Значи не по шија по врат. Место зонско,паркирање у катни гаражи,а тоа по дифолт може да значи и поскапо паркирање,пошто кој и да е инвеститор ќе си лупне цена за да побрзо си ја врати инвестицијата.
Смрт за зони и пајак воз. уште долго време изгледа ќе праќа писма до градоначалниците.
Додека дишам ќе се надевам
А и со вашата подршка, да се надеваме дека ќе успееме