Зошто секој свои правила,разбирање и верувања си поставува.Тука се подразбира и поделбата на Христијанството.Како ги распознаваш ?
Зошто секој свои правила,разбирање и верувања си поставува.Тука се подразбира и поделбата на Христијанството.Како ги распознаваш ?
Како што веќе објаснив, целта на моето образлагање беше само да покажам дека во текстот 2Петар3:19-20, не се зборува за душите на праведните како што ти и Орто сакавте да покажете, згора на тоа додадовте и апокрифно евангелие. Од твојата реакција предосеќам дека не си ме разбрал најдобро и одеднаш почнуваш со прашања врска состојбата на душите починати до Исуса Христа, Каде бил духот на Исус во Саботата и сл.А дали е прикладно да се поврзе еден библиски стих со друг библиски стих?
--- надополнето: 10 април 2013 во 16:53 ---
Ако Христос беше распнат во петокот, воскреснат во неделата, каде беше Он во саботата?
Во врска толкувањето на Евреите 9:27, доколку го погледнеме контекстот на стихот, ќе видиме дека се зборува за тоа како жртвата Христова не е како жртвите од Стариот Завет, дека Христос немора да доаѓа повеќе пати и да умира постојано од настанокот на светот...т.е. како што човекот “еднаш живее” и “еднаш умира” и потоа му се суди, така и Христос “еднаш се даде” за нашите гревови и “еднаш ќе дојде” за спасение.zokik,
зашто самиот на себе си поставуваш прашања? Па ја‘ уопште не Те прашувам дали Бог нешто ни‘ кажал или нешто скрил од нас, туку Те прашав: каде беше Христос во саботата, а Ти си развиваш содржаен монолог...
Ајде уште еднаш: каде беше Христос во саботата, пошто Христос на багабонтот од крстот му вети дека во петокот, ќе бидат во Рајот, а во неделата, Христос воскресна.
Каде беше Христос во саботата?
--- надополнето: 11 април 2013 во 09:21 ---
zokik,
од кај Ти е оваа мудрост, дека душата е составена од телото, создадено од земја?
Јасно е дека после смртта, телото се враќа во земјата, од каде е и земено, но што се случува со духот човеков после смртта?
Според Твојов одговор, се чини дека духот човеков „аутоматски„ се враќа кај Бога, и тоа е се‘?
А зашто тогаш Св. Ап. Павле вели:
„...И како што им е на луѓето определено да умрат еднаш, а потоа-суд..„ (Евреите, 9.27).
Според Апостолот, се чини дека после смртта, се случува „нешто„, кое не е просто враќање на духот човекот кај Бога, или јас сум во криво?...
astojcov,Како што веќе објаснив, целта на моето образлагање беше само да покажам дека во текстот 2Петар3:19-20, не се зборува за душите на праведните како што ти и Орто сакавте да покажете, згора на тоа додадовте и апокрифно евангелие. Од твојата реакција предосеќам дека не си ме разбрал најдобро и одеднаш почнуваш со прашања врска состојбата на душите починати до Исуса Христа, Каде бил духот на Исус во Саботата и сл.
Планирав подолг текст, но еве накратко J:
1. Каде беше Исус во периодот од неговата смрт до неговото воскресение?
Мики, интересно е што ти текстот во Второ Петрово го искористи како водилка за тоа каде бил Исус веднаш по неговата смрт. Од следното презентирање се надевам дека ќеможам да ти покажам дека неможе да значи тоа што ти го тврдиш:
.
Прво и речиси недвосмислено според верските ставови, а потоа и според цитатите од Библијата (или други извори) што ги користат, според речникот или начинот на изразување.Како ги распознаваш ?
astojcov,Во врска толкувањето на Евреите 9:27, доколку го погледнеме контекстот на стихот, ќе видиме дека се зборува за тоа како жртвата Христова не е како жртвите од Стариот Завет, дека Христос немора да доаѓа повеќе пати и да умира постојано од настанокот на светот...т.е. како што човекот “еднаш живее” и “еднаш умира” и потоа му се суди, така и Христос “еднаш се даде” за нашите гревови и “еднаш ќе дојде” за спасение.
Инаку за тоа дека секој ќе биде суден е вистина, но да видиме дали станува збор за ист суд:
1Кор.3:10-15 Според Божјата благодат, која ми е дадена, јас, како мудар градител, ја поставив основата, а друг гради. Но секој да внимава како надградува. Зашто никој не може да постави друга основа, освен онаа што е поставена, која е Исус Христос. И ако некој врз оваа основа ѕида злато, сребро, скапоцени камења, дрво, сено, слама, сечие дело ќе го покаже, зашто ќе се открие во оган; а огнот ќе покаже какво е чие дело. Оној, кому ќе му остане тоа што го градел, ќе прими награда, а оној чие дело ќе изгори, тој ќе претрпи загуба, но самиот ќе се спаси, но така, како низ оган.
Значи, судењето на верните не е заради спасение туку за награда врз основа на она што го направиле.
Дека ова е судот од Библијата (а не мое погрешно читање) следи:
2 Кор.5:6-10 ...Така, бидејќи сме полни со верба и знаеме дека додека сме во телото, ние сме во туѓина, далеку од Господа, зашто, уште одиме во верата, а не со гледањето, -полни сме со вера, и повеќе сакаме да го напуштиме телово и да живееме при Господа. Затоа и секогаш се грижиме да Му угодиме Нему, било да сме дома или во туѓина, зашто сите ние треба да се појавиме пред Христовиот суд, и секој да прими според она што го направил во своето тело, било добро или зло.
Поздрав.
Ај да бидам краток: Исус почина во Петокот, и за три дена воскресна во тело, во тој период Исус беше кај својот Татко.astojcov,
ќе прескокнам преку се‘ и пак ќе прашам: каде беше Христос во саботата?
Знаеме/веруваме каде беше Он во петокот и што се случи со Него во неделата, но што правиме со саботата?
“Зашто за мене живот е Христос, а умирањето-придобивка. Но ако и натаму живеам во телото, тоа за мене значи: плодна работа – и не знам што да изберам. Притиснат сум од две страни: имам желба да си отидам и да бидам со Христа, што е далеку подобро, но заради вас е попотребно да останам во телото.”astojcov,
Ајде пак да поедноставам: што се случува со душата човекова веднаш после смртта, не на страшниот Христов Суд? За кој суд пишува Апостолот?
И јас Те поздравувам...а одговори на моите прашања, не добив па мој впечаток е дека пра‘ам паралелен монолог со верник во Исламот, а не со „особа„ која се колне во Светото Писмо.Те поздравувам Мики1.
Тогаш зошто го кажал следново:Ај да бидам краток: Исус почина во Петокот, и за три дена воскресна во тело, во тој период Исус беше кај својот Татко.
И покрај вакви јасни библиски цитати и понатаму верувате дека Исус е Бог и божји синЈован 20
17 Исус и рече: „Не допирај Ме, зашто уште не отидов горе при Мојот Татко. Туку оди при Моите браќа и речи им: ‘Се враќам при Мојот Татко и вашиот Татко, при Мојот Бог и вашиот Бог.’
Ova im go rekol zatoa sto otecot na sinot od duhot koj sleze vo slovoto za da go ispolni pisanieto na majkata vo tatkoto od kogo proizleguva mudrosta na otecot od kogo izleze sinot preku majkata....... Razbiras ?Тогаш зошто го кажал следново:
Јован 20
17 Исус и рече: „Не допирај Ме, зашто уште не отидов горе при Мојот Татко. Туку оди при Моите браќа и речи им: ‘Се враќам при Мојот Татко и вашиот Татко, при Мојот Бог и вашиот Бог.’
?
Ево, ја‘ од овој моменат, престанувам да верувам во то...И покрај вакви јасни библиски цитати и понатаму верувате дека Исус е Бог и божји син
нема во што друго да верувамеИ покрај вакви јасни библиски цитати и понатаму верувате дека Исус е Бог и божји син
Аман бе мона до тука ли е дојдена работатанема во што друго да веруваме