Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Многу одамна во врска со ремонт на мотор, на темава добив информација дека ретко кој може да направи успешен ремонт во МК. Е сега колата (астра 96 бензинец 8в, мислам има исузу мотор, не сум сигурен) ептен почна да чади па во консултација со мајсторот (кој за поправки се покажа прилично солиден) ми рече имам 2 опции -ремонт (целосен) или мотор на старо. Прва опција е проблем затоа што на претходното менување некои делчиња (кај друг мајстор), не можеа да најдат брегаста (пробаа од неколку стари мотори) која е таман за моторот (за нула не знам колку милиметри лежиштето, сум имал нестандарден мотор наводно) плус како што некои овде рекоа, тешко е да се изведе квалитетен ремонт.
Втората опција е мотор на старо, е проблем што однапред не знам каков мотор ќе ми продадат. Можеби е "продуван" па ќе се зезнам уште еднаш. Цените ме информираа дека се слични на ремонт и стар мотор со вградување (400-500 евра).

Па ако знаете каде има околу Скопје или Скопје регуларни мотори на старо и по кои цени, да не продаваат ептен неисправни, ве молам да ме информирате.
 
Многу одамна во врска со ремонт на мотор, на темава добив информација дека ретко кој може да направи успешен ремонт во МК. Е сега колата (астра 96 бензинец 8в, мислам има исузу мотор, не сум сигурен) ептен почна да чади па во консултација со мајсторот (кој за поправки се покажа прилично солиден) ми рече имам 2 опции -ремонт (целосен) или мотор на старо. Прва опција е проблем затоа што на претходното менување некои делчиња (кај друг мајстор), не можеа да најдат брегаста (пробаа од неколку стари мотори) која е таман за моторот (за нула не знам колку милиметри лежиштето, сум имал нестандарден мотор наводно) плус како што некои овде рекоа, тешко е да се изведе квалитетен ремонт.
Втората опција е мотор на старо, е проблем што однапред не знам каков мотор ќе ми продадат. Можеби е "продуван" па ќе се зезнам уште еднаш. Цените ме информираа дека се слични на ремонт и стар мотор со вградување (400-500 евра).

Па ако знаете каде има околу Скопје или Скопје регуларни мотори на старо и по кои цени, да не продаваат ептен неисправни, ве молам да ме информирате.
Karikite se otideni,najverovatno ti trosi ulje. A poprosta masina za da pravis remont zdravje. Tesko se pogoduvalo,hehe. Jas ti preporacuvam prvo da se izvadi glavata,i da se vidi vo kakva sostojba se cilindrite. Ako se cilindrite previse izedeni trazi poloven motor ne se isplaka da popravas. Ako se cilindrite kolku tolku ok,kupues dobri kariki 50 evra (npr kolbensmit),leteci lageri 40 evra,dihtung 15 evra,i trazis eftin a i dobar majstor da ti napravi mal remont da kazeme za 50-100 evra,poveke ne bi trebalo da te zakole. So 150-200 evra ke zavrsis rabota. A zaboraviv na bregastata,kaj tie gi jade vrvovite neli i pocnuva da tropka, dobar majstor znae i da gi izbrusi vrvovite ako ne se mnogu izedeni,a visinata potoa sami ke si ja niveliraat hidropodizacite. Ako e epten izedena bregastata trazi polovna,mislam deka e ista kaj site astri,korsi,vektri 8v od 92-98,samo da e kubikazata ista.
 
Многу одамна во врска со ремонт на мотор, на темава добив информација дека ретко кој може да направи успешен ремонт во МК. Е сега колата (астра 96 бензинец 8в, мислам има исузу мотор, не сум сигурен) ептен почна да чади па во консултација со мајсторот (кој за поправки се покажа прилично солиден) ми рече имам 2 опции -ремонт (целосен) или мотор на старо. Прва опција е проблем затоа што на претходното менување некои делчиња (кај друг мајстор), не можеа да најдат брегаста (пробаа од неколку стари мотори) која е таман за моторот (за нула не знам колку милиметри лежиштето, сум имал нестандарден мотор наводно) плус како што некои овде рекоа, тешко е да се изведе квалитетен ремонт.
Втората опција е мотор на старо, е проблем што однапред не знам каков мотор ќе ми продадат. Можеби е "продуван" па ќе се зезнам уште еднаш. Цените ме информираа дека се слични на ремонт и стар мотор со вградување (400-500 евра).

Па ако знаете каде има околу Скопје или Скопје регуларни мотори на старо и по кои цени, да не продаваат ептен неисправни, ве молам да ме информирате.
Опција 1: да размислиш да ја шитниш астрата за 500-800 евра така како што е, да си додајш уште 400-500 за ремонтот/моторот + да извајш уште некое паре (од скришните) и да не се заебаваш? Незнам како стоиш со финансиите, мада мислам дека е време главоболката со тоа возило да му ја отстапиш на друг.

Опција 2: кога веќе колата доодела (или е при крај), а опција 1 не ти одговара, напраја ко шо треба, да можиш раат да возиш во наредните години. Опел возила има растурени колку ти душа сака. Јас ич не би се замарал со ремонт, наоѓам добар мотор (дури и би се замислил дали бензин или дизел), се менува во 1 ден и решен проблемот.
 
Сега тек сум на 2 ума :).
Ќе му споменам на мајсторот ако најде некој здрав поефтин половен мотор оти колку одат астрите таа година и мене ми се виде многу скапо (макс. 800-1000 евра цела кола, а само мотор ремонт или на старо фаќа 400-450 евра) менување мотор на старо.
 
Сега тек сум на 2 ума :).
Ќе му споменам на мајсторот ако најде некој здрав поефтин половен мотор оти колку одат астрите таа година и мене ми се виде многу скапо (макс. 800-1000 евра цела кола, а само мотор ремонт или на старо фаќа 400-450 евра) менување мотор на старо.

Оти на два ума? Те испишманив тро :)?

За некој 200-300 евра треба да најдиш солиден бензинец.
 
Оти на два ума? Те испишманив тро :)?

За некој 200-300 евра треба да најдиш солиден бензинец.
не сум за друга кола затоа што за некоја таква сума макар да додадам и до 2000 евра нема да добијам нешто подобро и поново туку слично на таа што ја имам, а можеби ќе наидам на други проблеми....малер сум јас за купување :)
Се мислам за мотор на старо ама Валволин вели првин да го отворам моторот. Од друга страна мајсторот ептен не се нафаќа само да го "освежи моторот" со неколку делови туку ако е за ремонт тој прави цел ремонт до доле. Не се нафаќа за полуремонт или како се вели ако не сум грешка прва, втора специјала...за таква обработка не дава никаква гаранција.

Меѓувреме се решив да го прашам да најде негде мотор (оти не ги знам продавците што мајтапчии се) на старо ама да не отиде над 450 евра сосе рака, инаку не ми се исплатува.
 
не сум за друга кола затоа што за некоја таква сума макар да додадам и до 2000 евра нема да добијам нешто подобро и поново туку слично на таа што ја имам, а можеби ќе наидам на други проблеми....малер сум јас за купување :)
Се мислам за мотор на старо ама Валволин вели првин да го отворам моторот. Од друга страна мајсторот ептен не се нафаќа само да го "освежи моторот" со неколку делови туку ако е за ремонт тој прави цел ремонт до доле. Не се нафаќа за полуремонт или како се вели ако не сум грешка прва, втора специјала...за таква обработка не дава никаква гаранција.

Меѓувреме се решив да го прашам да најде негде мотор (оти не ги знам продавците што мајтапчии се) на старо ама да не отиде над 450 евра сосе рака, инаку не ми се исплатува.
Abe kakva specijala,najdi si nekoj majstor na kogo mu se raboti. Znaci specijala ili hilznovanje se pravi ako se izedeni cilindrite,kaj vozilata od 95 nagore ako ne se mnogu vozeni ne gi abe tolku cilindrite,stradaat samo karikite.Znaci ako se cilindrite vo red najdobra varijanta e osvežuvanje,ako se cilindite osteteni frlaj motorot i trazi poloven. Vo 95% slucaevi so mal remont-osvežuvanje se zavrsue rabota,ako motorot ne e otvaran pred toa i da ne e utepana kolata od vozenje. Dodeka ne se izvadi glavata nema da se znae vo kakva sostojba e motorot.
Znaci vadis glavata i ako se cilindrite vo red pravis mala generalka,5 saati max rabota. Dole se simnue karterot,lezecite ne gi cepkas,vadis letecite i gledas kolku se izedeni i da ne e ostetena radilicata. Ako i dole e se u red,vadis klipovite stavas kariki klipovite nazad vnatre,stavas novi leteci lageri,zatvaras motorot i cao džaci.
 
Имам проблем со оштетена гумица на амортизер на задно тркало. Да не знае некој чаре без да морам да купувам нови амортизери?
 
Koja gumica,bidi malce poprecizen i sto vozilo e. Ako e taa dole kaj sto e srafot sto go drzi amortizerot na sasijata(mostot,viluskite itn zavisi od izvedbata) znaci go vadis cel amortizer(sose federot ili ne pak zavisi od kolata neli),i se nabiva nova gumica sose dvojna ili edinecna piksna,ima razlicni,i go stavas nazad. Moze i da se gumira starata piksna,samo prasaje kolku ke drzi i sto kvalitet ke napravat.
 
Колата е Астра Г, а гумицата е таа кај штрафот на шасијата (според мајсторот што ја погледна набрзина на канал).
Само не знам кој по Скопје прави такво набивање на нова гумица.
 
Колата е Астра Г, а гумицата е таа кај штрафот на шасијата (според мајсторот што ја погледна набрзина на канал).
Само не знам кој по Скопје прави такво набивање на нова гумица.
Kaj nekoj sto reparira predni viluski.
Za dolnata zborime neli,gore ima gumen konus,da ne mislis na nego. Toa se kupuva i ne e skapo.
 
Dali znae nekoj so sto se gubi povekje snaga na motor - Ako ja stavish kolata na PLIN ili na METAN?
2007 god e kolata... 3500 kubika - 290 konja.
 
Dali znae nekoj so sto se gubi povekje snaga na motor - Ako ja stavish kolata na PLIN ili na METAN?
2007 god e kolata... 3500 kubika - 290 konja.
Другар таа кола ти е за на бензин, што и да ставиш за да заштедис губиш перформанси секако.
--- надополнето: 9 април 2013 во 20:48 ---
Колата е Астра Г, а гумицата е таа кај штрафот на шасијата (според мајсторот што ја погледна набрзина на канал).
Само не знам кој по Скопје прави такво набивање на нова гумица.
Во Маџари има еден мајстор мене што ми средуваше чаури за ефтини пари ќе поминеш таму
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom