Jugop prijatele, epten imash izmeshano brzini...
Или затоа што тогаш не постоеле темпларите?
Барем имињата на големите мајстори да ги знаеше.
Zoshto bi gi znael? Koga se prnesuval ritualot od koleno na koleno, iminjata na majstorite voopshto ne igrale nikakva uloga. Znakot na sekoj eden majstor - da. Tie znaci se seushte prisutni vo mnogu gradbi od sredniot vek. Znakot bil kako potpis, no imal i simbolichko znachenje i ima propishan nachin n a koj mozhe da se formira toj znak.
Imeto kako ime, voopshto nishto ne znachi.
Сакам да кажам дека темпларските ритуали немаат влијание во масонскиот ритуал. Уствари може да имаат влијание, можно темларите да создале ритуали во кои има голем број прикриени симболи и други работи кој имаат барем некаква поврзаност со темпларскиот ритуал.
Ovde epten imash izmeshano brzini. Prochitaj ushte ednash shto imash napishano...
Osven toa, kako znaesh dali imaat ili nemaat, koga ne ti e dovolno poznat nitumasonskiot, nitu templarskiot ritual.
Еве неколку сличности: темпларите носеле јагнешка кожа, која можеби ја пренеле и во масонството, исто така нивното знаме го прикриле во тепихот на ложите.
Sveti Jovan Krsstitel isto taka nosi pojas od jagneshka kozha. Sveti Jovan Krstitel e eden od dvajcata svetci zashtitnici na masonstvoto. Koj od kogo prezel simbolika?
Во ритуалот пишуваше мислам дека треба да му се помогне на секој ѕидар или еснаф кој доаѓа од друг град, и тоа да му се помогне парично и да му се овозножи престој. Зошто на некој еснаф би му се пружила парична помош. Логично е дека тоа не е еснаф туку човек во бегство кој е темплар или протестант. На нив и требало пари и престој за да се прикријат, а потоа да продолжат кон исток, или кон запад незнам на која страна беше точно. Во масонскиот ритуал, во првиот степен се прашува новиот член од каде доаѓа, а тој треба да одговори од исток кон запад или обратно незнам како беше точно.
Toa za parichnata pomosh e isto taka nedorazbiranje od strana na nemasoni avtori (za zhal, povtorno Robinson e najvinoven), sosema drug e tekstot i sosema drugo veli za pomaganjeto.
Shto se odnesuva do pravcite, isto taka znachenjeto na stranite na svetot nema nikakva vrska so patuvanje fizichko.
Ете уште една сличност. Кругот кој го цртале масоните со два стапа на подот во ложите, а потоа стаповите ги поставувале од гоорната и долната страна на кругот беше исто така симбол на темпларите, да проверам и ќе пишам што точно значеште.
Kaj templarite toj simbol ne e prisuten. Liniite se odnesuvaat na Hramot.
Има уште голем број сличности ама ме мрзи да пишувам сега. Не е можно сето ова да е чиста случајност.
Slichnosti ima, no ima i ogromni razliki, koi ukazhuvaat na minorno templarsko vlijanie.
И ете дел од овие сличности си немаат врска со темпларскиот ритуал, туку тие се однесуваат на времето кога темпларите и протестаните биле прогонувани. Тоа е по распаѓањето на темпларскиот ред.
Ritualot sepak ne sodrzhi pogolem del od navedenite raboti. Povekjeto knigi na temata se igra na rasipan telefon.
За масонството имаше нешто во врска со петте точки на прекрстување на линиите или не?
Ne bi mozhel da objasnam povekje bez da si go prekrsham zborot.
Не, тоа го прочитав одамна и во една книга на хрватски.
А Робинсон не го претставува уедливо аргументот. Тој само кажува дека ако тоа во врска со пиратите потекнува од темпларите, најверојатнио би било од тоа кога темпларите биле во судир со некои приати или кога некој масонски брод бил засемен од темпалари незнам точно.
Но тоа малку не ми е логично па затоа те прашав.
Ovde epten imash izmeshano raboti. Kakov masonski brod???
Idejata za povrzanosta na piratite prv ja iznesuva Robinson, za nekolku godini podocna da priznae deka toa go baziral na roman od 19ti vek, a ne na istorisko prouchuvanje.
Prouchuvanjeto na slichnostite megju dve raboti, odobeno koga stanuva zbor za istoriski nastani koi ne se dobro evidentirani e mnogu korisno. Problemot nastanuva koga celenasocheno se baraat tie slichnosti. Mnogu avtori prvin izmisluvaat teza, a potoa odat da ja dokazhat i ne biraat sredstva za toa. Mnogu chesto, osobeno na temata masonerija, premolchuvaat odredeni fakti, odredeni detalji, koi direktno kje ja negiraat nivnata teza, a biraat minijaturni elementi koi odat vo polza na toa shto go velat.
Golem udel vo ova imaat dve raboti. Prvo, lugjeto koi ja chitaat knigata, mnogu retko imaat poznavanje od masonskiot ritual (mnogu pati i masoni nemaat dovolno poznavanje), i rechisi nema kako nemason da znae shto tochno ima vo ritualite. Vtoro, romantiziranjeto na celata prikazna (ili kaj nek avtori - demoniziranjeto), mnogu podobro prodavaat knigi.
Nikogash do sega ne se sluchilo da objasnam na nekoj shto e tochno masonerijata, i toj da mi poveruva. Mnog chesto se sluchuva i so kandidati, da bidat iznenadeni koga kje vlezat, zatoa shto i pokraj celata podgotovka i pthodni objasnuvanja kaj niv ima ochekuvanje za rabotite koi gi chjitale po razno razni knigi.
Jas samiot koga vlegov bev iznenaden shto go nema delot za piratite, zatoa shto bev mnogu dobro zapoznaen so knigata na Robinson i chekav so netrpenie da dojde toj del od ritualot. Koga ne se sluchi vo prviot stepen, si rekov, ajde, mozhebi vo vtoriot, ili vo tretiot... Koga ne se sluchi vo nitu eden stepen - si rekov mozhebi vo nekoja druga jurisdikcija go ima. Zaradi toj citat imam prochitano desetici ritualni knigi i imam zboreno so desetici ceremonijal majstori od najrazlichni zemji. Nikoj, nikqde nemashe takov citat... sepak, mojata potraga beshe uspeshna, zatoa shto po pat nauchiv mnogu drugi raboti.
I tuka ucham, so sekoj razgovor.