Регистрирајте ги припејд броевите или ќе ви ги деактивираат

  • Креатор на темата Креатор на темата Plavooka
  • Време на започнување Време на започнување

Дали ја одобрувате пререгистрацијата на припејд броеви?


  • Вкупно гласачи
    69
Па со оглед на тоа што порано , и не толку често сега ме замараат со скриени броеви и ќутат по телефон , и мислам дека е потребно, и не, не се крши правото на приватност, бидејќи ако сакаш твоите податоци да останат во тајност, истиот оператор може тоа да ти го овозможи , и истите податоци може да ги добие полицијата ( за тебе ) доколку си направил прекршок или слично, и доколку е тоа потребно во одреден случај. Јас го поддржувам ова, иако имам еден нерегистриран број , но тоа е поради тоа што ме мрзи да идам до ОНЕ а и не звонам многу многу , пошто на телефонот ми е заебан екранот и го служам само за музика да слушам на него. Али после ова, кај и да е ќе се упатам до најблиското ОНЕ.
Јас лично а ти препорачувами на тебе да не се јавуваш на скриен бројPrivate)
 
Јас лично а ти препорачувами на тебе да не се јавуваш на скриен бројPrivate)

Не ни можеш да се јавиш , нема број :) Само пишува Private Number не дава број. А највеќе шо ме фура е коа ќе се јави некој таков ќути на телефон и ми дише на шкрги. Ауууу :mad: :mad::tapp:
 
T-Mobile, отвораш тоа за регистрација, ти пишува доле формулар има, а тоа нема. А где ја формулар?
--- надополнето: 21 март 2013 во 21:05 ---
T-Mobile, отвораш тоа за регистрација, ти пишува доле формулар има, а тоа нема. А где ја формулар?
 
Поновите броеви од One ми се регистрирани преку интернет.
https://moj.one.mk/ppdc_mk.html
Како да знам дали ми се другите броеви регистрирани?
 
а што ако дадеш погрешни податоци,ова не функционира.
 
Матичниот колку што знам не е веќе дозволено да се дава туку така на секоја институција.
Ако АЕК ова што го прибира му е според Законот за телекомуникации (ако добро разбрав) не пишува според кој закон и на кој начин е дозволено да прибира лични податоци. Дали даваат изјава за лични податоци, дали гарантираат заштита...
Прашањето е поврзано и со оваа тема со разноразни агенции
http://forum.kajgana.com/threads/Агенции-за-наплата-СТОП.67358/
Можда сум грешка, но нека посочи некој според што се прибираат. Треба корисникот да знае каде се му одат податоците, како се заштитени и кого да повикаат на одговорност во случај на неовластено користење или давање на податоците на други.
 
Јас мислам дека АЕК нема пристап до податоците, т.е АЕК само наложува на опраториве да си ги регистрират бороевите, податоците си остануваат кај операторот, ама не сум сигурен
 
глупости во боја... кога ги даваа у трафики броевите не им текна дека можат вакви срања да се дешаваат е сеа ај регистрирајте ги броевите... не дека имам нешто против него ова си е грешка на самите оператори и на самата АЕК - требало на време да се мисли за ова ама тоа ти е македонска работа... прво броиш 3 4 5 6 па после ти текнало дека 1 и 2 си ги заборавил...
 
Многу лоша идеја им е оваа, ја претераа стварно. Зошто ли не малтретираат сега со вакави глупости? Како што гледам за пререгитрација преку интеренет бараат и матичен број, што секако остава простор за сомневање, можеби некогаш ќе бидат злоупотребени тие податоци.​
И со кое право ќе не деактивираат после 31 март, па да не треба и нов број да купуваме?​
Јас вчера првпат слушав за ова, а сигурно постојат илјадници граѓани што не се информирани, па ќе се чудат зошто од 1 април им е деактивиран бројот.​
 
Многу е едноставно еве што пишува:

http://www.vip.mk/registracija

Поради тоа, секоја припејд SIM картичките е „заклучена", односно пристапот до услугите ќе биде оневозможен сè до доставувањето на сите барани податоци (име и презиме, ЕМБГ и адреса на живеење според лична карта), нивна верификација и успешно запишување во нашата евиденција.

Значи доколку можете да го користите телефонот, нема потреба да се пререгистрирате.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom