Зонско-револтирани граѓани (ваши искуства со Зонското паркирање)

Член од
26 ноември 2008
Мислења
18
Поени од реакции
12
Уште еден Кандидат за градоначалник во Општина Карпош се изјасни против зонско
Веста е од Кајгана:
http://kajgana.com/petrov-nema-da-ima-zonsko-parkiranje-vo-karposh
А Јагнула ќути ко риба! Затоа и луѓето се плашат да гласаат за неа, да не им воведе уште првиот ден зонско и рампа пред зграда
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Денес ја добив изборната програма на Андреј Жерновски за Општина Центар, тој ветува безплатно паркирање само за жителите на Општина Центар.
Веднаш му реков на Дечкото што ми ја донесе: Не сум задоволен... Барам безплатно паркирање за сите граѓани на Скопје и Македонија.
Сите ние сме рамноправни граѓани. Граѓаните од Драчево, Ѓорче, Радишани и на сите други места не се граѓани од втора или трета класа па за нив да важат други правила и закони
Еве што се вели во оваа програма на страна 8
.......
Ефикасна паркинг политика во служба на граѓаните на Центар ( страна 8 )
Ќе обезбедиме бесплатно паркирање на жителите на Центар на сите отворени паркиралишта на општина Центар, без разлика на местото на живеење.
Ќе биде извршена реконструкција и проширување на повеќе постоечки паркинг површини во општината
Заради зголемени потреби ќе бидат изградени нови паркинзи со поголем капацитет на следниве локации:
Изградба на нова катна гаража позади трговскиот центар Буњаковец
Изградба на нов монтажен паркинг спроти Југодрво, на булевар Кочо Рацин
Изградба на нов монтажен паркинг во Капиштец, помеѓу улиците Васил Ѓоргов и Козара
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Еве отворено писмо до Кандидатите за градоначалници во Скопје, кое го одразува духот на нашите дискусии. Што мислите: Дали некој од Кандидатите ќе прифати овој предлог кој ќе му донесе сигурна победа на локалните избори?
............................................
Oтворено писмо до Кандидатите за градоначалник во Скопје
Од Смрт за зони и пајак возила – Форум Кајгана, Скопје
Предмет: Предлог како сигурно да победите на Локалните избори
Во Скопје секој месец пајаците подигаат околу 2500 илјади возила. Овој податок е точен и потекнува од Советот на Градот Скопје. Имено на почетокот на 2010 Советникот Г-дин проф. д-р Зоран Шапуриќ, за ова постави советничко прашање. Одговорот на тоа советничко прашање е објавен во сите медиуми на почетокот на јуни 2010. Тој одговор е: За 9 месеци во 2009 година се одстранети 14 825 возила или 1650 месечно.
Оваа информација во целост можете да ја проследите на следнава адреса:
http://www.ldp.org.mk/LDPnizMakedonija.asp?rb=90
Денес бројот на подигнати возила е зголемен. Во меѓувреме се набавени 3 нови пајака и Општина Центар набави уште 2 пајака. И времето на „ работење“ на пајаците зголемено – сега е нон стоп 24 часа „ турбо работење “ и делник и празник. Скромна проценка е дека денес месечно се подигаат 2500 возила.
Според Законот за безбедност во сообраќајот, за неправилно паркирање се предвидени парични казни. Овие казни воопшто не се мали и се движат од 45 до 250 евра. Одстранување на возило со пајак е предвидено само ако возилото представува непосредна пречка или опасност за одвивање на сообраќајот. Тоа е предвидено со член 400 од Законот кој гласи:
„ Ако возилото е паркирано на место на кое тоа представува непосредна опасност за учесниците во сообраќајот или пречка за нормално одвивање на сообраќајот или е паркирано на зелена површина, униформираниот полициски службеник може да нареди возилото да се одстрани, а по потреба и да се пренесе на друго место, на трошок на сопственикот, односно носителот на правото на користење на возилото. “
Иако одредбите на овој член се сосема јасни, директорите на двете ЈП, ги подигаат сите возила што се неправилно паркирани, бидејќи на тој начин заработуваат или како што самите велат „ стопанисуваат и поштено заработуваат “
2500 подигнати возила месечно, представува 30000 илјада возила годишно. Што значи само во минатата година 30 илјади граѓани на Скопје, платиле за пајак, трчале до депота кај Железничка станица и биле малтретирани и понижувани. Затоа бидете уверени дека најмалку 30 илјади гласови ќе добиете на следниве Локални избори, ако ветите дека за време на Вашиот мандат, немаа да дозволите злоупотреба на пајак возилата. Овие 30 илјади гласови Ви се сосема доволно да ги победите противкандидатите уште во првиот круг.
А тоа значи ако го прифатите овој предлог, ќе станете НАШ Градоначалник
Во Скопје на 18. 03. 2013. Со почит : Смрт за зони и пајак возила
 
Член од
23 јуни 2007
Мислења
368
Поени од реакции
333
Еве отворено писмо до Кандидатите за градоначалници во Скопје, кое го одразува духот на нашите дискусии. Што мислите: Дали некој од Кандидатите ќе прифати овој предлог кој ќе му донесе сигурна победа на локалните избори?
............................................
Oтворено писмо до Кандидатите за градоначалник во Скопје
Од Смрт за зони и пајак возила – Форум Кајгана, Скопје
Предмет: Предлог како сигурно да победите на Локалните избори
Во Скопје секој месец пајаците подигаат околу 2500 илјади возила. Овој податок е точен и потекнува од Советот на Градот Скопје. Имено на почетокот на 2010 Советникот Г-дин проф. д-р Зоран Шапуриќ, за ова постави советничко прашање. Одговорот на тоа советничко прашање е објавен во сите медиуми на почетокот на јуни 2010. Тој одговор е: За 9 месеци во 2009 година се одстранети 14 825 возила или 1650 месечно.
Оваа информација во целост можете да ја проследите на следнава адреса:
http://www.ldp.org.mk/LDPnizMakedonija.asp?rb=90
Денес бројот на подигнати возила е зголемен. Во меѓувреме се набавени 3 нови пајака и Општина Центар набави уште 2 пајака. И времето на „ работење“ на пајаците зголемено – сега е нон стоп 24 часа „ турбо работење “ и делник и празник. Скромна проценка е дека денес месечно се подигаат 2500 возила.
Според Законот за безбедност во сообраќајот, за неправилно паркирање се предвидени парични казни. Овие казни воопшто не се мали и се движат од 45 до 250 евра. Одстранување на возило со пајак е предвидено само ако возилото представува непосредна пречка или опасност за одвивање на сообраќајот. Тоа е предвидено со член 400 од Законот кој гласи:
„ Ако возилото е паркирано на место на кое тоа представува непосредна опасност за учесниците во сообраќајот или пречка за нормално одвивање на сообраќајот или е паркирано на зелена површина, униформираниот полициски службеник може да нареди возилото да се одстрани, а по потреба и да се пренесе на друго место, на трошок на сопственикот, односно носителот на правото на користење на возилото. “
Иако одредбите на овој член се сосема јасни, директорите на двете ЈП, ги подигаат сите возила што се неправилно паркирани, бидејќи на тој начин заработуваат или како што самите велат „ стопанисуваат и поштено заработуваат “
2500 подигнати возила месечно, представува 30000 илјада возила годишно. Што значи само во минатата година 30 илјади граѓани на Скопје, платиле за пајак, трчале до депота кај Железничка станица и биле малтретирани и понижувани. Затоа бидете уверени дека најмалку 30 илјади гласови ќе добиете на следниве Локални избори, ако ветите дека за време на Вашиот мандат, немаа да дозволите злоупотреба на пајак возилата. Овие 30 илјади гласови Ви се сосема доволно да ги победите противкандидатите уште во првиот круг.
А тоа значи ако го прифатите овој предлог, ќе станете НАШ Градоначалник
Во Скопје на 18. 03. 2013. Со почит : Смрт за зони и пајак возила
Дали лично оправдуваш паркирање по тротоари, велосипедски патеки, зелени површини или сметаш дека треба да се врши отстранување и казнување на вака паркираните возила? На пример, јас сакам да возам велосипед, некој сака да пешачи, безбедно по тротоари и патеки определени за тоа, и сметам дека тоа наше право е неприкосновено и треба да биде гарантирано и обезбедено од полицијата, градските и општинските власти. За жал секојдневно се соочувам со возила паркирани каде што им "прднало", што ми го ускратуваат моето право на слободно и непречено движење. Јас сметам дека таквата некултура, без разлика на крајно ограничените паркинг ресурси, мора да биде жестоко казнета. И покрај горе изнесените бројки, сметам дека пајаците недоволно и несоодветно си ја вршат својата дејност, па сеуште бројни тротоари и велосипедски патеки се исполнети со возила. Автомобил паркиран на тротоар или велосипедска патека е непосредна опасност и загрозување на безбедноста во сообраќајот и мора да биде отстранет и казнет, можеби не им пречи на другите возила, но не ги заборавај пешаците и велосипедите, кои поради така паркираните возила се попречени во движењето и изложени на директна опасност, или можеби сметаш дека сите што не се движат стриктно на моторен погон се помалку битни и треба да бидат занемарени како учесници во сообраќајот?

Јас ја разбирам твојата фрустрација од паркинг лешинарите, и ја поздравувам твојата борба против ваквото искористување и злоупотребување на јавниот простор. Меѓутоа, пајаците се измислени со причина, и те повикувам твојата борба да ја насочиш не кон нивно укинување, туку кон нивна правилна употреба, но и кон подобрување на паркинг капацитетите. Ништо не правиме ако само ги укинат зоните и пајаците, на градов му е пред се неопходно повеќекратно зголемување на паркинг местата. Меѓутоа некултурата што постои со ништо не може да се искорени освен со казни, сигурно си сведок дека дури и во реони кои имаат сосема доволно и пред се бесплатни паркинг места, па пак има случаи на сограѓани кои ги оставаат своите возила кај ќе им текне.Тие што ќе застанат на тротоар или велосипедска патека, заслужуваат не само да ги однесе пајак, туку да добијат длабока резба од педала или клоца во врата, колку да им дојде памет.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
2.646
Поени од реакции
931
Убаво размислување но пред се за да има слобода на движење не треба тие тротоари да се претвораат во зонско со потрошени 10Kg боја за обележување и да се постави една табла. Тој простор треба да си остане на велосипедистите и пешаците а ако се злоупотребува т.е. се паркираат е тогаш треба на сила да стапи пајак служба, полиција со казна за непрописно паркирање и оневозможување на движење на пешаците на место наменето за тоа.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Вечерва, малку по 20 часот видов едно пајак возило на раскрсницата на улиците Димитрија Чуповски и Даме Груев.
Деновиве, веројатно поради избориве, слабо ги има, но ете вечерва видов едно како „ стопанисува и поштено заработува“
 
Член од
23 јуни 2007
Мислења
368
Поени од реакции
333
Вечерва, малку по 20 часот видов едно пајак возило на раскрсницата на улиците Димитрија Чуповски и Даме Груев.
Деновиве, веројатно поради избориве, слабо ги има, но ете вечерва видов едно како „ стопанисува и поштено заработува“
А зошто не одговори на моето прашање кон тебе, темата не би требало да се состои само од информација за статии по весници и за видени пајаци по улица. Ако е така во моментов гледам еден пајак во ќошот на мојата соба, поштено си стопанисува со мој имот.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
А зошто не одговори на моето прашање кон тебе, темата не би требало да се состои само од информација за статии по весници и за видени пајаци по улица. Ако е така во моментов гледам еден пајак во ќошот на мојата соба, поштено си стопанисува со мој имот.
Претпоставувам дека твоето прашање е: Дали лично ( јас ) оправдувам паркирање по тротоари, велосипедски патеки, зелени површини или сметам дека треба да се врши отстранување и казнување на вака паркираните возила?
Еве го мојот одговор, на оваа прашање, а ако не сум го разбрал твоето прашање и сакаш да ме прашаш нешто друго, повели:
Лично не оправдувам било какви прекршувања на Законите.
Сметам дека прекршителите на Законите треба да бидат казнети со соодветни казни, во постапка предвидена со Закон.
Член 14 од Уставот на РМ гласи:
Никој не може да биде казнет за дело кое пред да биде сторено не било утврдено со закон или со друг пропис како казниво дело и за кое не била предвидена казна.
Никој не може повторно да биде суден за дело за кое веќе бил суден и за кое е донесена правосилна судска одлука.
Член 7, став 1 од Европската конвенција за човековите права гласи:
1. Никој не може да биде осуден за дело сторено со чинење или нечинење кое според внатрешното или меѓународното право, во моментот на извршувањето, не претставувало кривично дело. Исто така, изречената казна не може да биде потешка од онаа што се применувала во моментот на извршувањето на кривичното дело.
Непрописното паркирање, според Законот за безбедност на сообраќајот, во ченовите од 63 до 74, е казниво дело. За овие прекршоци се предвидени парични казни. И нема одредби да сторителите на овие дела бидат уште еднаш казнувани со пајаци, ниту е нешто такво можно, бидејќи не е дозволено два пати да се казнува за исто дело.
Да резимирам, треба да се казнува но само според Законот.
Во Скопје секој ден, двете ЈП дневно подигаат околу од 100 до 150 возила. Секој ден од 100 до 150 наши сограѓани се малтретирани и понижувани да трчаат до депота и да плаќаат незаконска казна, за да директорите на ЈП, „ стопанисуваат и поштено заработуваат “, а со тоа да обезбедат плати за себе и своите швалерки.
Еве сега пре локалните избори го намалиле бројот на подигнати возила, а следната недела ќе продолжат со „ стопанисување и поштено заработување “ со полн капацитет. Зарем ова не зборува за какви типови се работи?
 
Член од
23 јуни 2007
Мислења
368
Поени од реакции
333
Претпоставувам дека твоето прашање е: Дали лично ( јас ) оправдувам паркирање по тротоари, велосипедски патеки, зелени површини или сметам дека треба да се врши отстранување и казнување на вака паркираните возила?
Еве го мојот одговор, на оваа прашање, а ако не сум го разбрал твоето прашање и сакаш да ме прашаш нешто друго, повели:
Лично не оправдувам било какви прекршувања на Законите.
Сметам дека прекршителите на Законите треба да бидат казнети со соодветни казни, во постапка предвидена со Закон.

Во Скопје секој ден, двете ЈП дневно подигаат околу од 100 до 150 возила. Секој ден од 100 до 150 наши сограѓани се малтретирани и понижувани да трчаат до депота и да плаќаат незаконска казна, за да директорите на ЈП, „ стопанисуваат и поштено заработуваат “, а со тоа да обезбедат плати за себе и своите швалерки.
Еве сега пре локалните избори го намалиле бројот на подигнати возила, а следната недела ќе продолжат со „ стопанисување и поштено заработување “ со полн капацитет. Зарем ова не зборува за какви типови се работи?
Да токму тоа беше моето прашање, но сериозно ми пречи што ти значат повеќе правата на граѓаните што непрописно се паркираат, наспроти правата на пешаците, велосипедистите, инвалидите, итн. Граѓаните што бесрамно узурпираат јавен простор и тоа како заслужуваат да бидат малтретирани и понижувани како што велиш, и не се само 100-150 дневно што го чинат тоа, реалноста кажува дека скопските тротоари и велосипедски патеки вријат од непрописно паркирани автомобили. И не зборувам за оние паркирани така затоа што немале каде на друго место да се паркираат, туку за оние кои им било полесно да се пробијат меѓу две столпчиња да ја остават колата среде велосипедска патека, а понатака неколку метри зјае празен бесплатен паркинг. И законот јасно предвидел отстранување на непрописно паркираните возила што претставуваат опасност по учесниците во сообраќај. За пешаците и велосипедистите претставува сериозна опасност паркиран автомобил на велосипедска патека, тоа го попречува движењето, претставува ризик по здравјето и животот, а дополнително ги принудува да извршат прекршок со тоа што мора да се спуштат на улица и да се изложат на дополнителна опасност. Лично ти имаше проблем со казнување на лица што узурпираат паркинг места предвидени за инвалиди. Не постои никакво оправдување за такво нешто, тука веќе нема значење какви закони постојат, тие се менливи, туку едноставно е прашање на морал и етика.

Ништо не ни менува дали сопствениците на вака паркираните автомобили ќе бидат казнети, тие мора да бидат пред се тргнати од таму за да не ни пречат во движењето, а за тоа постојат пајаците. Ако ваквата постапка навистина е противзаконска, побогу нека донесат таков закон. Но факт е дека во Скопје се тргаат автомобили едвај од неколку улички, селективно, а дел од нив и непотребно. Ако работи пајак службата ефикасно и прописно, би требало да дигаат многу повеќе автомобили од сега, и за тоа не се криви директорите и нивните швалерки колку и да се алчни крвопии, туку општата култура.

Дополнето: Случајно веднаш штом го напишав ова налетав на оваа слика, а е дел од кампањата на движењето NaTochak и вели: Ќе се согласите ли дека е апсурдно да се паркираат велосипеди насред улица?
Подеднакво апсурдна е и ситуацијата со неодговорно паркираните возила по велосипедските патеки и тротоарите.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom