Vo red MIKI,prifakjam.Veke nekolku pati kazavte nesto drugo od ona sto go imavte ednas kazano.
Samo sepak malku cudno mi e kako privremeno im se sudi na nekoi i gi prakaat vo rajot posle povtorno im se sudi kade sto mozebi i vo pekolot ke vlezat. Ete,vo Islamot ima zadgroben zivot.
После смртта. Христос и‘ суди само на душата човекова, а после воскресението, Христос и‘ суда на душата заедно со телото: ете уште една разлика меѓу поединечниот и конечниот Суд Христов.
После смртта, телото се распаѓа па нема логика да му се суди на распаднато тело, кое не е свесно за самото себе. После воскресението, душата се враќа во обновеното тело па така, Христос ќе му суди и на телото и на душата, едновремено.
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:46 ---
Vo red. Dali ima vo biblijata nekade stih,citat so koj jasno ke go dokazes ova ? Da vidam,me interesira,kade jasno pisuva za poedinecen i za strasen sud. Citatot od tipot "covekot ke umre i ke mu se sudi" nisto ne kazuva. Mozes i za edniot sud da go tumacis i za drugiot.
Soul,
и цитатите од Светото Писмо, сами од себе не кажуваат ништо, ако се извадени од контекст.
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:52 ---
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:53 ---
Vo red. Dali ima vo biblijata nekade stih,citat so koj jasno ke go dokazes ova ? Da vidam,me interesira,kade jasno pisuva za poedinecen i za strasen sud. Citatot od tipot "covekot ke umre i ke mu se sudi" nisto ne kazuva. Mozes i za edniot sud da go tumacis i za drugiot.
За општото воскресение, имаш во првото послание до коринтјаните, 15.52. За конечниот Христов Суд, имаш во второто Петрово послание, 3.7.
За поединечниот суд за секоја душа, веќе напишав.