Прашање за Христијанството III

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Za Boldiranoto. Velis deka stom lugeto umiraat dobivaat privremen sud od Isus Hristos pa me zainteresira sega;
Koj im go dade toj privremen sud na onie koi umiraa vo vremeto koga Isus prestojuvase na zemjata ?
До Христовото распетие, душите од праведниците престојуваа во т.н. крило Аврамово, а тоа бил изолиран дел од пеколот. Види во Лука, 16.23.

Душите од неправедниците престојувале во пеколот.
--- надополнето: 8 март 2013 во 16:11 ---
Ke moze li da go citirate toj stih ?
.
„...И како што им е на луѓето определено да умрат еднаш, а потоа-суд,....„.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
До Христовото распетие, душите од праведниците престојуваа во т.н. крило Аврамово, а тоа бил изолиран дел од пеколот. Види во Лука, 16.23.

Душите од неправедниците престојувале во пеколот.
--- надополнето: 8 март 2013 во 16:11 ---
MIKI, go procitav citatot od Luka i svativ deka se raboti za konecen sud a ne za privremen.
25 Авраам му рече: ‘Синко, сети се дека ти ги прими своите блага додека беше жив, а Лазар - злото! Сега тој се утешува тука, а ти се измачуваш.
26 Освен тоа, меѓу нас и вас поставена е голема бездна, така што ни оние кои би сакале да преминат оттука при вас - не можат; ниту пак да преминат оттаму при нас.’

„...И како што им е на луѓето определено да умрат еднаш, а потоа-суд,....„.
A i ovoj citat nisto za privremen sud ne zboruva.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
MIKI, go procitav citatot od Luka i svativ deka se raboti za konecen sud a ne za privremen.
25 Авраам му рече: ‘Синко, сети се дека ти ги прими своите блага додека беше жив, а Лазар - злото! Сега тој се утешува тука, а ти се измачуваш.
26 Освен тоа, меѓу нас и вас поставена е голема бездна, така што ни оние кои би сакале да преминат оттука при вас - не можат; ниту пак да преминат оттаму при нас.’
Подвлечениот болтуван текст, не е однесува на поединечниот суд за секоја човекова душа пооделно, туку се однесува за неможноста за преоѓање на душите од неправедниците(од пеколот) кај душите од праведниците (во Рајот).
--- надополнето: 8 март 2013 во 18:54 ---
A i ovoj citat nisto za privremen sud ne zboruva.
Се зборува: во стихот, Апостолот јасно тврди дека после смртта, следува судот, а притоа Апостолот не вели дека после смртта постои некаков неодреден временски период, во кој може да се случи друг настан, туку Апостолот е јасен: после смртта, доаѓа судот за смртникот. Апостолот воошто не го споменува конечниот Суд Христов, кој се‘уште не се случил.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Подвлечениот болтуван текст, не е однесува на поединечниот суд за секоја човекова душа пооделно, туку се однесува за неможноста за преоѓање на душите од неправедниците(од пеколот) кај душите од праведниците (во Рајот).
--- надополнето: 8 март 2013 во 18:54 ---
MIKI vo tekstot Avram mu se obraka na bogatiot i mu veli deka pomegju niv ima postaveno golema bezdna i deka tie koi se so bogatiot vo pekolot nemozat da pojdat vo rajot (znaci amin so niv) nitu tie od rajot vo pekolot. Znaci deka ne se raboti za privremen Sud tuku deka so viv e amin.
Znaci vo tekstot e sostaven dijalog pomegju Avram i Bogatiot.

Се зборува: во стихот, Апостолот јасно тврди дека после смртта, следува судот, а притоа Апостолот не вели дека после смртта постои некаков неодреден временски период, во кој може да се случи друг настан, туку Апостолот е јасен: после смртта, доаѓа судот за смртникот. Апостолот воошто не го споменува конечниот Суд Христов, кој се‘уште не се случил.
Toa jasno mi e deka posle smrtta ima Sud. Ama sakav da ja vidam razlikata so potkrepa od biblijata pomegju toj konecen sud i privremen sud.
Znaci spored hristijanstvoto ima privremen prestoj vo rajot isto taka i vo pekolot. Prvo im se sudi na mrtviot privremeno i spored privremeniot sud odi vo rajot a koga ke dojde konecniot sud po koj moze da vleze vo pekolot. Koi dela i kakvi dela posle smrtta mozat da go prefrlat od ednoto vo drugoto mesto koga i vo stihot na Luka pisuva deka nema mrdanje od pekolot ?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
MIKI vo tekstot Avram mu se obraka na bogatiot i mu veli deka pomegju niv ima postaveno golema bezdna i deka tie koi se so bogatiot vo pekolot nemozat da pojdat vo rajot (znaci amin so niv) nitu tie od rajot vo pekolot. Znaci deka ne se raboti za privremen Sud tuku deka so viv e amin.
Znaci vo tekstot e sostaven dijalog pomegju Avram i Bogatiot.
?
Веќе одговорив и немам намера да дадам поинаков одговор од веќе дадениот. Дека судот е привремена а не и конечен, тоа е повеќе од очигледно: Христос е‘упште не Е дојден по втор пат а Неговиот страше Суд се‘уште не се случил....
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Веќе одговорив и немам намера да дадам поинаков одговор од веќе дадениот. Дека судот е привремена а не и конечен, тоа е повеќе од очигледно: Христос е‘упште не Е дојден по втор пат а Неговиот страше Суд се‘уште не се случил....
Vo red MIKI,prifakjam.Veke nekolku pati kazavte nesto drugo od ona sto go imavte ednas kazano.
Samo sepak malku cudno mi e kako privremeno im se sudi na nekoi i gi prakaat vo rajot posle povtorno im se sudi kade sto mozebi i vo pekolot ke vlezat. Ete,vo Islamot ima zadgroben zivot.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Toa jasno mi e deka posle smrtta ima Sud. Ama sakav da ja vidam razlikata so potkrepa od biblijata pomegju toj konecen sud i privremen sud.
Znaci spored hristijanstvoto ima privremen prestoj vo rajot isto taka i vo pekolot. Prvo im se sudi na mrtviot privremeno i spored privremeniot sud odi vo rajot a koga ke dojde konecniot sud po koj moze da vleze vo pekolot. Koi dela i kakvi dela posle smrtta mozat da go prefrlat od ednoto vo drugoto mesto koga i vo stihot na Luka pisuva deka nema mrdanje od pekolot ?
Апостолот говори за поединешниот суд за секоја човекова душа веднаш после смртта, но Апостолот не говори за страшниот Суд после воскресението од целиот човеков род.

Ете ја разликата меѓу подинечниот суд за секој човек и страшниот Суд за целиот човеков род.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Апостолот говори за поединешниот суд за секоја човекова душа веднаш после смртта, но Апостолот не говори за страшниот Суд после воскресението од целиот човеков род.

Ете ја разликата меѓу подинечниот суд за секој човек и страшниот Суд за целиот човеков род.
Vo red. Dali ima vo biblijata nekade stih,citat so koj jasno ke go dokazes ova ? Da vidam,me interesira,kade jasno pisuva za poedinecen i za strasen sud. Citatot od tipot "covekot ke umre i ke mu se sudi" nisto ne kazuva. Mozes i za edniot sud da go tumacis i za drugiot.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Vo red MIKI,prifakjam.Veke nekolku pati kazavte nesto drugo od ona sto go imavte ednas kazano.
Samo sepak malku cudno mi e kako privremeno im se sudi na nekoi i gi prakaat vo rajot posle povtorno im se sudi kade sto mozebi i vo pekolot ke vlezat. Ete,vo Islamot ima zadgroben zivot.
После смртта. Христос и‘ суди само на душата човекова, а после воскресението, Христос и‘ суда на душата заедно со телото: ете уште една разлика меѓу поединечниот и конечниот Суд Христов.

После смртта, телото се распаѓа па нема логика да му се суди на распаднато тело, кое не е свесно за самото себе. После воскресението, душата се враќа во обновеното тело па така, Христос ќе му суди и на телото и на душата, едновремено.
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:46 ---
Vo red. Dali ima vo biblijata nekade stih,citat so koj jasno ke go dokazes ova ? Da vidam,me interesira,kade jasno pisuva za poedinecen i za strasen sud. Citatot od tipot "covekot ke umre i ke mu se sudi" nisto ne kazuva. Mozes i za edniot sud da go tumacis i za drugiot.
Soul,

и цитатите од Светото Писмо, сами од себе не кажуваат ништо, ако се извадени од контекст.
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:52 ---
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:53 ---
Vo red. Dali ima vo biblijata nekade stih,citat so koj jasno ke go dokazes ova ? Da vidam,me interesira,kade jasno pisuva za poedinecen i za strasen sud. Citatot od tipot "covekot ke umre i ke mu se sudi" nisto ne kazuva. Mozes i za edniot sud da go tumacis i za drugiot.
За општото воскресение, имаш во првото послание до коринтјаните, 15.52. За конечниот Христов Суд, имаш во второто Петрово послание, 3.7.

За поединечниот суд за секоја душа, веќе напишав.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
После смртта. Христос и‘ суди само на душата човекова, а после воскресението, Христос и‘ суда на душата заедно со телото: ете уште една разлика меѓу поединечниот и конечниот Суд Христов.
A dodeka Isus bese na zemjata koj im sudese na tie sto umiraa. Veke kaza deka odat privremeno vo rajot i vo pregratkata na Avram no koj im sudi,koj gi praka tamu ?

После смртта, телото се распаѓа па нема логика да му се суди на распаднато тело, кое не е свесно за самото себе. После воскресението, душата се враќа во обновеното тело па така, Христос ќе му суди и на телото и на душата, едновремено.
--- надополнето: 9 март 2013 во 13:46 ---
Neli spored Hristijanstvoto samo dusata odi vo rajot,nema telesno tamu da bideme ? Pa koja e logikata da mu se sudi i na teloto ?



Soul,

и цитатите од Светото Писмо, сами од себе не кажуваат ништо, ако се извадени од контекст.
Ne ni sakam izvadeni od kontext MIKI. Samo sakam da vidam vo citatite kade e razlikata pomegju tie dva sudovi.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
A dodeka Isus bese na zemjata koj im sudese na tie sto umiraa. Veke kaza deka odat privremeno vo rajot i vo pregratkata na Avram no koj im sudi,koj gi praka tamu ?
.
Не им судеше никој: неправедните одеа во пеколот, по своја заслуга, а праведните кај Авраама, пак по своја заслуга. Така, Бог ја покажа својата грижа кон Неговите угодници, недопуштајќи му на пеколот да ги изеде.
--- надополнето: 9 март 2013 во 14:01 ---
Neli spored Hristijanstvoto samo dusata odi vo rajot,nema telesno tamu da bideme ? Pa koja e logikata da mu se sudi i na teloto ?
Логиката е едноставна: човекот е содзаден како единство меѓу душата и телото. Човекот не е само тело или само душа, туку комплетниот човек има и душа и тело.
 
D

Daedalus

Гостин
Мора да признаам, иако сум атеист, Мики го победи соул во дебатава.:pipi:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ne ni sakam izvadeni od kontext MIKI. Samo sakam da vidam vo citatite kade e razlikata pomegju tie dva sudovi.

Веќе Ти одговорив, цитирам:

„....За општото воскресение, имаш во првото послание до коринтјаните, 15.52. За конечниот Христов Суд, имаш во второто Петрово послание, 3.7.
За поединечниот суд за секоја душа, веќе напишав....„.

Сигурен сум дека има и други цитати кои го поткрепуваат учењето, но во моментов ова е најбрзо што можам да го најдам.
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Не им судеше никој: неправедните одеа во пеколот, по своја заслуга, а праведните кај Авраама, пак по своја заслуга. Така, Бог ја покажа својата грижа кон Неговите угодници, недопуштајќи му на пеколот да ги изеде.
Taka bez da im se ukaze na greskata i za sto se prateni vo pekolot tamu gi nosat ? Interesno. A potoa velis deka potreben e sud. Zosto e toj sud,za sto sluzi spored Hristijanstvoto ?

Eve Petrovoto poslanie sto veli:
7 А сегашните небеса и земјата со истото слово се запазени, и се чуваат за оган до денот на судот и погибелта на безбожните луѓе.


Ova go potvrduva samo ona jas sto ti go velam (Zadgroben zivot).
Vo pekolot li se cuvaat za ogan do sudniot den bezboznicite ?
Ili voopsto ne zboruva za nikakov privremen sud tuku za zemjata deka e vo ocekuvanje na ogan do denot suden.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Taka bez da im se ukaze na greskata i za sto se prateni vo pekolot tamu gi nosat ? Interesno. A potoa velis deka potreben e sud. Zosto e toj sud,za sto sluzi spored Hristijanstvoto ?
Судот за секоја душа следува после смртта, а казна за гревот е смртта, како што надрадата е вечниот живот. Послание до римјаните, 6.22.
--- надополнето: 9 март 2013 во 14:24 ---
Eve Petrovoto poslanie sto veli:
7 А сегашните небеса и земјата со истото слово се запазени, и се чуваат за оган до денот на судот и погибелта на безбожните луѓе.
.
„Денот на судот„ е токму Судот Христов, кој допрва треба да се случи. Поединечниот суд за секоја душа човекова, се случува веднаш после смртта.
--- надополнето: 9 март 2013 во 14:25 ---

[/quote]
Ova go potvrduva samo ona jas sto ti go velam (Zadgroben zivot).
[/quote]

„Задргобен живот„ е широк поим, кој може да се однесува и на Рајот исто како и на пеколот.
--- надополнето: 9 март 2013 во 14:26 ---
T
Vo pekolot li se cuvaat za ogan do sudniot den bezboznicite ?
Да...
--- надополнето: 9 март 2013 во 14:27 ---
Ili voopsto ne zboruva za nikakov privremen sud tuku za zemjata deka e vo ocekuvanje na ogan do denot suden.
Поединечниот/привременот суд веќе е посочен со конкретен цитат.
Поимот „земја„ се однесува на целиот матријален Свет, а не само на самата земја.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom