Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Малку ретка кола си одбрал за кај нас, но не се лоши коли мислам дека опел механика и мотори носат па не би требало да се скапи за сервис.
А бе стручњак ај отвори на тоа гугл малку и побарај за СААБ,и не туку трескај зелени на форумот
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
А бе стручњак ај отвори на тоа гугл малку и побарај за СААБ,и не туку трескај зелени на форумот
Користат GM мотори, што до некаде е и точно, мада не се користат само во опел.Се користат и во Pontiac и Saturn. Незначи дека носи мотор од Corsa :) . Она што успеав да го најдам е дека подвозјата им се развиени паралелно со Vectra, турбините од Lancer Evo итн..
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Значи GM или General Motors и нивната евопска фабрика Опел,немаат ама баш ништпо заедничко во поглед на моторите и подвозјето.Дури Опел им го спасуваше газот на демократите со старата Омега со 3.2 В6 моторот,ја склопуваа кај нив ама со GM знак.........Инаку СААБ фабриката е во склоп со АЕРОСААБ или најголема фабрика за производство на авионски мотори.Ја користат авионската технологија во автомобилската,и затоа возилата се со врвен квалитет и се буквално неуништиви.Знам дека се во гоелма криза и дека има најави дека некоја Кинеска компанија ке ја купи....
 

Quattro

Vorsprung durch Technik
Член од
9 јуни 2012
Мислења
80
Поени од реакции
32
OPEL VECTRA


SAAB 9-3


RING THE BELL :vozbud::vozbud::vozbud:

P.S. The v6 engine was developed by Holden (GM Australia). It is generally known as the "GM High Feature" engine. Right now, the Saab 9-5 and Opel Insignia use the 2.8 L version. It will also be used in the 9-4x. It was used in the 9-3 Aero

SAAB 9-5 2011


OPEL INSIGNIA 2011
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Значи GM или General Motors и нивната евопска фабрика Опел,немаат ама баш ништпо заедничко во поглед на моторите и подвозјето.Дури Опел им го спасуваше газот на демократите со старата Омега со 3.2 В6 моторот,ја склопуваа кај нив ама со GM знак.........Инаку СААБ фабриката е во склоп со АЕРОСААБ или најголема фабрика за производство на авионски мотори.Ја користат авионската технологија во автомобилската,и затоа возилата се со врвен квалитет и се буквално неуништиви.Знам дека се во гоелма криза и дека има најави дека некоја Кинеска компанија ке ја купи....
Било некад...
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Automobile
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Vo pravo ste za toa deka Opel i SAAB delat ista masina, jas trebase deneska da odum da go zimam SAAB-ot no poradi losite vremensku uslovi otkazav za den-dva.Inaku kako sto i jas strakav na internet vidov deka masinata sto ja nosat e ista so i Opel, e sega ne znam kako se za drugte delovi, prednica, amortizeri, ABS, ESP kaj niv e TCP, i sl.Elektronikta definitivno ne e Opel ama sto e, ne znam dali e sopstvena SAAB, najverojatno.Ako nekoj ima bilo kakov sovet neka me informira imam uste vreme za promena vo planot za zimanje na avtomobil.Pozz i vi blagodaram odnapred!

P.S Momentalno pred 1 godina ja kupi Kinesko/Japonska Fabrika (National Electric Vehicle Sweden) koja ke proizveduva samo hybirdni avtomobili t.s luksuzni hybirid avtomobili naravno so znakot na SAAB!
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Vo pravo ste za toa deka Opel i SAAB delat ista masina, jas trebase deneska da odum da go zimam SAAB-ot no poradi losite vremensku uslovi otkazav za den-dva.Inaku kako sto i jas strakav na internet vidov deka masinata sto ja nosat e ista so i Opel, e sega ne znam kako se za drugte delovi, prednica, amortizeri, ABS, ESP kaj niv e TCP, i sl.Elektronikta definitivno ne e Opel ama sto e, ne znam dali e sopstvena SAAB, najverojatno.Ako nekoj ima bilo kakov sovet neka me informira imam uste vreme za promena vo planot za zimanje na avtomobil.Pozz i vi blagodaram odnapred!

P.S Momentalno pred 1 godina ja kupi Kinesko/Japonska Fabrika (National Electric Vehicle Sweden) koja ke proizveduva samo hybirdni avtomobili t.s luksuzni hybirid avtomobili naravno so znakot na SAAB!
Ако си во план да земеш СААБ информирај се за сервис и резервни делови.Не се Швеганите глупави да превземале се од Опел.Сигурно има нешто изменато,те покртако штрафче,те косина на десно,итн,итн.....Во секој случај кола за почит,далекоу напред од скапаниците од Германија.......
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ако си во план да земеш СААБ информирај се за сервис и резервни делови.Не се Швеганите глупави да превземале се од Опел.Сигурно има нешто изменато,те покртако штрафче,те косина на десно,итн,итн.....Во секој случај кола за почит,далекоу напред од скапаниците од Германија.......
Заебан момент е шо фабриката е под стечај... а кај нас немаат овластен дилер/сервисер, па ако рикни некоја електроника...
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Заебан момент е шо фабриката е под стечај... а кај нас немаат овластен дилер/сервисер, па ако рикни некоја електроника...
Momce fabrikata ne e vo stecaj poveke, ja kupija Kinesko/Japonska kompanija i momentalno ke pravat luksuzni hybrid vozila, najverojatno na struja.

A toa da, nemaat ovlasten servis za SAAB vo Makedonija, ali mene Solun mi e poblisko odkolku Skopje, a vo Solun ima ovlasten servis za SAAB pa ke idam tamu zdravje i zvot da ne ja mislime na loso oste ne zemena :)

eve linkovi

http://saabcars.com/

http://www.saab.com/
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ќе прават е идно неопределено време... И ровер го купија кинези па види шо напраја... Јас не би верувал многу во кинеските срања. Инаку Солун и Скопје не е исто... Иако ти е поблиску, шлеп служба до Солун ќе ти дојди дупло споредено со Ск.
 
Член од
26 јуни 2012
Мислења
58
Поени од реакции
11
Ќе прават е идно неопределено време... И ровер го купија кинези па види шо напраја... Јас не би верувал многу во кинеските срања. Инаку Солун и Скопје не е исто... Иако ти е поблиску, шлеп служба до Солун ќе ти дојди дупло споредено со Ск.
Momak jas od od Gevgelija 90% ovde od avtomehanicarite kupuvaat delovi od Grcija i ni go naplakaat po dupla cena, rabotnata raka isto taka, predhodno imav VW Passat 1.8 i pocnav da go nosam na popravki vo Polikastro na mene mi e od Gevgelija 10 km, i da ne ti zboram kolku mi bese poeftin servisot, muabetite se ostanati od pred 10 godini deka vo Grcija se e skapo! Drugar moj do Gevgelija od Leptokaraja plati 100 evra Grcka Slep Sluzba, a na istiot avtomobil i od Radovis do Gevgelija plati isto 100 evra, e sega vidi dali se poskapi ili ne.Vo toj del ne se, pa cela Gevgelija i pola Makedonija e vo Kosmos na shoping i sl.Ne me zaebavaj skapo ne velam ne ama nekoi raboti se poeftini od ovde i toa mnogu!

I da se nadovrzam na temata, ne velam deka SAAB e super kola i tenk od kola, normalno i ona si ima mnogu nedostatoci i sl ama ne biva bre cela Makedonija vozi VW Passat, Golf, Bora, Polo, Opel Astra Classic, Opel Vectra, BMW 320d, Skoda Octavia, Audi A4, A6 i sl vozila.Spored mene polovono od ovie tesko da najdes site se preamorizirani i iznavozeni, da ne zboram so eden Golf 4 sto go imav sto defeci imav i sea nekoj ke mi zbori kako e VW neunistliva masina, izdrzlivi se ne vikam ne ama vreme e za nesto novo pozz
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
60
Поени од реакции
4
Сакам да купам половен автомобил што изгледа пристојно, е издржлив и е до 2300 еур.регистриран ( гледам clio, punto, 206, WV)
Golf 4 тди и Passat тди 1998 - ... ми изгледаат добро, дали се најдуваат добри за таа цена, или да ги исклучам како опција.
Не се разбирам многу во коли, дали дизел или бензин (нели се зборува дизели се по добри ама се поскапи, а со ограничен буџет, кој се подобри дизели до таа цена).
Нормално потрошната на гориво ми е битна во иднина и одржувањето, деловите најмногу.
Кои ми ги препорачувате?.
 
Последно уредено:
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
291
Сакам да купам половен автомобил што изгледа пристојно, е издржлив и е до 2300 еур.регистриран ( гледам clio, punto, 206, WV)
Golf 4 тди и Passat тди 1998 - ... ми изгледаат добро, дали се најдуваат добри за таа цена, или да ги исклучам како опција.
Не се разбирам многу во коли, дали дизел или бензин (нели се зборува дизели се по добри ама се поскапи, а со ограничен буџет, кој се подобри дизели до таа цена).
Нормално потрошната на гориво ми е битна во иднина и одржувањето, деловите најмногу.
Кои ми ги препорачувате?.
Голф 4 или пасат за 2300 евра добар со дизел мотор многу тешко, а со бензин можно е, ама доста повеќе троши... Јас имам 2 коли ама строго сум за дизел. Клио и 206 би ги исфрлил како варијанта пошто се скапи за одржување, голф 3 можеш да најдеш за тие пари, ама тешко се наоѓа добар голф 3... така да пунто ти останува како друго варијанта или голфче некое, инаку според мене ако возеш барем 20 илјади км годишно земај дизел, ако возеш помалку од 20 илјади км годишно земи си бензинец.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
60
Поени од реакции
4
Голф 4 или пасат за 2300 евра добар со дизел мотор многу тешко, а со бензин можно е, ама доста повеќе троши... Јас имам 2 коли ама строго сум за дизел. Клио и 206 би ги исфрлил како варијанта пошто се скапи за одржување, голф 3 можеш да најдеш за тие пари, ама тешко се наоѓа добар голф 3... така да пунто ти останува како друго варијанта или голфче некое, инаку според мене ако возеш барем 20 илјади км годишно земај дизел, ако возеш помалку од 20 илјади км годишно земи си бензинец.
Не возам често и многу.
Не сум знаел дека се деловите за clio скапи.
Меѓу CLIO 1.5 dci 2002, увезено 2004, од тогаш до сега еден сопственик тука, 195000км. најдов за 2000 еур, го спушти од 2500 еур, вика е ок (5 врати, радио, електрика на прозори ретеовизори и волан, централно, аларм, нови кочници и акумулатор)
и FOCUS 1.8 td 2001 (клима, 5 врати, централно, серво, електрика на прозори, воздушни перничиња 2) 2200 еур. увезен 130000 км од Австрија.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
Голф 4 или пасат за 2300 евра добар со дизел мотор многу тешко, а со бензин можно е, ама доста повеќе троши... Јас имам 2 коли ама строго сум за дизел. Клио и 206 би ги исфрлил како варијанта пошто се скапи за одржување, голф 3 можеш да најдеш за тие пари, ама тешко се наоѓа добар голф 3... така да пунто ти останува како друго варијанта или голфче некое, инаку според мене ако возеш барем 20 илјади км годишно земај дизел, ако возеш помалку од 20 илјади км годишно земи си бензинец.
Зашто мислиш дека француско возило е скапо за одржување.
Спореди ја цената на француско,германско или италијанско ново или половно возило од иста класа па пресметај кое излегува поскапо за одржување.
Нов голф 6 во зависност од опремата цената му е од 16-20к евра а цитроен ц4 10-16к евра па излегува дека во старт даваш 4к повеќе а на двете возила на одреден број километри исто се троши.(плочки,масло,филтри.......).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom