Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Ќе пробам јас да ти одговорам...

Кога земате ајети од Куранот, за кои сакате да добиете појаснување и одговор мора да пазите на една работа. Во Куранот има доста ајети кои се противречни. Заради тоа постои нешто што се вика Тефсир (ако не се лажам) кое претставува практика на читање и разбирање на Куранот. Тефсирот, воглавно подразбира точност и применливост на оној ајет кој во Куранот е запишан подоцна. Заради тоа што Куранот се создавал прво во Мека, па потоа во Медина, ако во него наидеш на два противречни ајети, како точен се зема оној кој настанал подоцна. Тој го поништува претходниот.

Е сеа... После овој ајет за кој ти бараш одговор имаш...

“Аллаховата волја е праведна и го остава во заблуда само оној кој заслужува да биде оставен во заблуда.
1. Зошто Алах морал да си прави поправки на тоа што го кажал, зошто од прва не ја кажал конечната верзија?
2. Кој е критериумот според кој некој заслужил да биде оставен во заблуда?
 
Прашањето не беше за кого или за што се упатени тие зборови, туку беше: Кога веќе самиот решил дека некој ќе биде во заблуда, зошто потоа му суди?
Сепак не сакаш да го сватиш тоа што е кажано, за што е наведено тоа. Затоа што Бог ќе суди на Судниот ден на сите и тие кои биле во заблуда и на тие кои биле на вистината, никој не може да го избегне Судниот ден.
 
Tocno taka, samoto prasanje ja negira islamskata religija vo temelite na nejzinoto postoenje ( a ne da debatiram za nejzinata sustina). I dokolku se dade logicen odgovor, samiot odgovor ke ja negira istata religija.
Islamot dokazuva samo so "nivnoto veruvanje" deka alah e semoken (dokoku e semoken samiot toj ke dade dokaz za toa) i poradi toa tie treba da go sledat negovoto ucenje, i sproveduvat negovite "zakoni" ili so drugi zborovi se vospostavuva kontrola nad umovite nad lugeto (nivnite vernici).
Sepak ovde se postavuvaat prasanja za islamot, bez razlika koj del od nivnoto ucenje se prasuva ili dali vsusnost se ova vo vrska so islamot e vistina ili laga.

Мислам дека треба да расчистиш дека не постојат само Исламот и Христијанството како религии и дека кога се зборува за религија и вера, нема тука вистина и лага, сфатени онака како што ги сфаќа само една религија.

За пример ќе ти го дадам Хиндуизмот. Накратко, Хиндусите веруваат во реинкарнација. Каков доказ добиле тие за да веруваат во тоа? Каков доказ имаат за тоа дека душата е во постојан процес на самсара (кружење)? Имаат три главни Бога. Брама, Вишну и Шива. Веруваат дека ако се држат до обврските кои им ги носи нивната каста, кармата ќе им биде добра и ќе реинкарнираат во позитивен облик. Веруваат до достигнување на духовна слобода и мир (мокша), а никој од трите Бога не им дал никаков доказ за ништо од ова.

Претпоставувам дека со ова што бараш “докази“ целиш на тоа дека Исус давал некакви “докази“ за семоќноста на Бог, со тоа што воскреснал, водата ја претворил во вино, бил исцелител и слично. Ама тоа не мора да значи дека сите религии нудат такви приказни и теориски поставки.
Муслиманите веруваат во точноста и исправноста на Аллаховата објава, во еден дел затоа што на почетокот политички ги соединила и им донела голем политички успех. Тоа е само еден дел.
Веруваат дека таа е единствено исправна и тоа е тоа. Нема тука барање докази и докажување во нечија семоќност. Нема потреба за тоа.
--- надополнето: 7 февруари 2013 во 14:33 ---
1. Зошто Алах морал да си прави поправки на тоа што го кажал, зошто од прва не ја кажал конечната верзија?
2. Кој е критериумот според кој некој заслужил да биде оставен во заблуда?

Вакви прашања можеме да измислуваме колку сакаме, ама не е тоа поентата и немаат никакво значење.

1. Затоа што Тој така сакал, оценил и одлучил.

2. Нема тука критериуми. Има една волја. Онаа на Аллах. Само Тој знае што е праведно. Ако некого оставил во заблуда, значи дека Тој така сакал и само Тој ги има причините за тоа. Тој е апсолутот и ниту една негова одлука не подлежи на оценување.

“Аллах знае, ти не знаеш“ - стои во Куранот и тоа ти е објаснување за се.
 
Мислам дека треба да расчистиш дека не постојат само Исламот и Христијанството како религии и дека кога се зборува за религија и вера, нема тука вистина и лага, сфатени онака како што ги сфаќа само една религија.

За пример ќе ти го дадам Хиндуизмот. Накратко, Хиндусите веруваат во реинкарнација. Каков доказ добиле тие за да веруваат во тоа? Каков доказ имаат за тоа дека душата е во постојан процес на самсара (кружење)? Имаат три главни Бога. Брама, Вишну и Шива. Веруваат дека ако се држат до обврските кои им ги носи нивната каста, кармата ќе им биде добра и ќе реинкарнираат во позитивен облик. Веруваат до достигнување на духовна слобода и мир (мокша), а никој од трите Бога не им дал никаков доказ за ништо од ова.

Претпоставувам дека со ова што бараш “докази“ целиш на тоа дека Исус давал некакви “докази“ за семоќноста на Бог, со тоа што воскреснал, водата ја претворил во вино, бил исцелител и слично. Ама тоа не мора да значи дека сите религии нудат такви приказни и теориски поставки.
Муслиманите веруваат во точноста и исправноста на Аллаховата објава, во еден дел затоа што на почетокот политички ги соединила и им донела голем политички успех. Тоа е само еден дел.
Веруваат дека таа е единствено исправна и тоа е тоа. Нема тука барање докази и докажување во нечија семоќност. Нема потреба за тоа.
--- надополнето: 7 февруари 2013 во 14:33 ---

Najprvo jas se deklariram ateist.

So toa sto baram dokazi celam na verodostojnosta na celata islamska religija, a veke koga go spomna alah, bidejki veruvanjeto vo negovata rec e osnovata na celata islamska religija prasuvam koi se dokazite deka toj toa sto toa go tvrdi e tocno, pravilno i vistinito, deka toa e vistinskiot pat ( i so toa treba da gi sledat negovite zakoni) koi se napisani vo "sveta kniga" i ovaa "sveta kniga" ne treba da se menuva.
 
Najprvo jas se deklariram ateist.

So toa sto baram dokazi celam na verodostojnosta na celata islamska religija, a veke koga go spomna alah, bidejki veruvanjeto vo negovata rec e osnovata na celata islamska religija prasuvam koi se dokazite deka toj toa sto toa go tvrdi e tocno, pravilno i vistinito, deka toa e vistinskiot pat ( i so toa treba da gi sledat negovite zakoni) koi se napisani vo "sveta kniga" i ovaa "sveta kniga" ne treba da se menuva.

Ама нема тука целење на веродостојност. Баш затоа што целиш на веродостојност и ја доведуваш во прашање веродостојноста на било која религија, ти си атеист.

Верник би ти одговорил. “Мене не ми требаат докази за да верувам во тоа што верувам“ Затоа и тоа се вика ВЕРА. Ниту еден верник не ја доведува во прашање веродостојноста на својата религија. Тој верува во тоа и нему не му се потребни никакви докази. За муслиманот нема потреба од барање докази дека тоа што Аллах го рекол е точно и исправно. Тој верува дека е и тоа е целата филозофија во религијата и верата во нешто.

Кога си верник, не ти паѓа на памет да побараш докази.

Ако више почнеш со барање докази, тогаш си деклариран атеист, агностик или што и да е.
 
“1. Затоа што Тој така сакал, оценил и одлучил.

2. Нема тука критериуми. Има една волја. Онаа на Аллах. Само Тој знае што е праведно. Ако некого оставил во заблуда, значи дека Тој така сакал и само Тој ги има причините за тоа. Тој е апсолутот и ниту една негова одлука не подлежи на оценување.

“Аллах знае, ти не знаеш“ - стои во Куранот и тоа ти е објаснување за се“

ова болдираново никако не ми е јасно. каде е тука упаството дека ако некој треба да се осуди на смрт, дека НИЕ (луѓето) имаме за право да земеме нечиј живот?????
 
“1. Затоа што Тој така сакал, оценил и одлучил.

2. Нема тука критериуми. Има една волја. Онаа на Аллах. Само Тој знае што е праведно. Ако некого оставил во заблуда, значи дека Тој така сакал и само Тој ги има причините за тоа. Тој е апсолутот и ниту една негова одлука не подлежи на оценување.

“Аллах знае, ти не знаеш“ - стои во Куранот и тоа ти е објаснување за се“

ова болдираново никако не ми е јасно. каде е тука упаството дека ако некој треба да се осуди на смрт, дека НИЕ (луѓето) имаме за право да земеме нечиј живот?????


Како мислиш на НИЕ луѓето? Мислиш конкретно на џелатот? На оној кој директно го одзема животот на осуденикот?
 
ова болдираново никако не ми е јасно. каде е тука упаството дека ако некој треба да се осуди на смрт, дека НИЕ (луѓето) имаме за право да земеме нечиј живот?????

еве ти за пример ајет од куранот каде е упатство да се изврши некоја казна.
која нормално во шеријатска држава ја спроведува шеријатски суд и слично.

1. Го објавуваме ова поглавје и неговите прописи ги правиме задолжителни! Во него објавуваме јасни докази за да примите поука.
2. Блудникот и блудничката искамшикувајте ги со сто удари, секој од нив, и при извршувањето на Аллаховите прописи нека не ве обзема никакво сожалување кон нив, ако верувате во Аллах и во оној свет,и при нивното казнување нека присуствува една група на верници!
3. Блудникот не треба да се жени освен со блудница или со политеистка, а блудницата не треба да биде посакувана освен на блудникот или многубожецот,а тоа им е забрането на верниците.
4. Тие што ќе обвинат чесни жени, а не го докажат тоа со четiри сведоци, со осумдесет удари искамшикувајте ги и никогаш повеќе сведочењето нивно не примајте го; тоа се нечесни луѓе,
5. освен тие кои потоа ќе се покајат и ќе поправат, затоа
што и Аллах простува и Милостив е!(Сура Нур)

Овој ајет се однесува на блудник и блудница кои не се во брачни односи.
и е само пример за шеријатските казни,во шеријатска држава си има шеријатски факихи(правници) кои добро го познаваат Куранот,од него влечат правила,прописи и слично.
 
еве ти за пример ајет од куранот каде е упатство да се изврши некоја казна.
која нормално во шеријатска држава ја спроведува шеријатски суд и слично.

1. Го објавуваме ова поглавје и неговите прописи ги правиме задолжителни! Во него објавуваме јасни докази за да примите поука.
2. Блудникот и блудничката искамшикувајте ги со сто удари, секој од нив, и при извршувањето на Аллаховите прописи нека не ве обзема никакво сожалување кон нив, ако верувате во Аллах и во оној свет,и при нивното казнување нека присуствува една група на верници!
3. Блудникот не треба да се жени освен со блудница или со политеистка, а блудницата не треба да биде посакувана освен на блудникот или многубожецот,а тоа им е забрането на верниците.
4. Тие што ќе обвинат чесни жени, а не го докажат тоа со четiри сведоци, со осумдесет удари искамшикувајте ги и никогаш повеќе сведочењето нивно не примајте го; тоа се нечесни луѓе,
5. освен тие кои потоа ќе се покајат и ќе поправат, затоа
што и Аллах простува и Милостив е!(Сура Нур)

Овој ајет се однесува на блудник и блудница кои не се во брачни односи.
и е само пример за шеријатските казни,во шеријатска држава си има шеријатски факихи(правници) кои добро го познаваат Куранот,од него влечат правила,прописи и слично.
Дали тогаш Руми бил во заблуда кога го кажал ова:
-“The fault is in the one who blames. Spirit sees nothing to criticize.”
Превод: "Вината е во оној што обвинува, духот не гледа ништо што би критикувал".?
 
Дали тогаш Руми бил во заблуда кога го кажал ова:
-“The fault is in the one who blames. Spirit sees nothing to criticize.”
Превод: "Вината е во оној што обвинува, духот не гледа ништо што би критикувал".?

Руми е во заблуда одамна :D
Јас со тоа се расправав со Соул на темата Суфизам,за неговите Руми,Ибн Араби и слични заблудели луѓе кои мислат дека се паметни.

Јас ти одговарам со курански ајет ти мене ми враќаш со руми,за мене е тоа понижувачки.
Прочитај го Нинкович уште еднаш,во исламот главни извори се куранот и суннетот а не руми.
Поздрав.
 
еве ти за пример ајет од куранот каде е упатство да се изврши некоја казна.
која нормално во шеријатска држава ја спроведува шеријатски суд и слично.

1. Го објавуваме ова поглавје и неговите прописи ги правиме задолжителни! Во него објавуваме јасни докази за да примите поука.
2. Блудникот и блудничката искамшикувајте ги со сто удари, секој од нив, и при извршувањето на Аллаховите прописи нека не ве обзема никакво сожалување кон нив, ако верувате во Аллах и во оној свет,и при нивното казнување нека присуствува една група на верници!
3. Блудникот не треба да се жени освен со блудница или со политеистка, а блудницата не треба да биде посакувана освен на блудникот или многубожецот,а тоа им е забрането на верниците.
4. Тие што ќе обвинат чесни жени, а не го докажат тоа со четiри сведоци, со осумдесет удари искамшикувајте ги и никогаш повеќе сведочењето нивно не примајте го; тоа се нечесни луѓе,
5. освен тие кои потоа ќе се покајат и ќе поправат, затоа
што и Аллах простува и Милостив е!(Сура Нур)

Овој ајет се однесува на блудник и блудница кои не се во брачни односи.
и е само пример за шеријатските казни,во шеријатска држава си има шеријатски факихи(правници) кои добро го познаваат Куранот,од него влечат правила,прописи и слично.
ок, тука јасно се гледа за блудници. но за осуда на смрт беше муабетот?
едноставно сакам да го сватам тој момент кој до сега не успевам. сум имал и други најаснотии, дали се согласувам или не не е вано нели, кои ми биле објаснети како на некој кој нема доволно познавање на исламот. човекот изгледа не е тука, па пошто си ти тука објасни ми.
 
1.Дали во исламот постои или се споменува некаде полиандрија?
2. Еве да земеме пример во македонија се празнува 8ми март но не е муслимански празник, но некои муслимани го слават ,дали господ ке ги казни поради тоа?
 
еве ти за пример ајет од куранот каде е упатство да се изврши некоја казна.
која нормално во шеријатска држава ја спроведува шеријатски суд и слично.

1. Го објавуваме ова поглавје и неговите прописи ги правиме задолжителни! Во него објавуваме јасни докази за да примите поука.
2. Блудникот и блудничката искамшикувајте ги со сто удари, секој од нив, и при извршувањето на Аллаховите прописи нека не ве обзема никакво сожалување кон нив, ако верувате во Аллах и во оној свет,и при нивното казнување нека присуствува една група на верници!
3. Блудникот не треба да се жени освен со блудница или со политеистка, а блудницата не треба да биде посакувана освен на блудникот или многубожецот,а тоа им е забрането на верниците.
4. Тие што ќе обвинат чесни жени, а не го докажат тоа со четiри сведоци, со осумдесет удари искамшикувајте ги и никогаш повеќе сведочењето нивно не примајте го; тоа се нечесни луѓе,
5. освен тие кои потоа ќе се покајат и ќе поправат, затоа
што и Аллах простува и Милостив е!(Сура Нур)

Овој ајет се однесува на блудник и блудница кои не се во брачни односи.
и е само пример за шеријатските казни,во шеријатска држава си има шеријатски факихи(правници) кои добро го познаваат Куранот,од него влечат правила,прописи и слично.

дали ако се покајат тогаш може да се земат со верници?
 
ок, тука јасно се гледа за блудници. но за осуда на смрт беше муабетот?
едноставно сакам да го сватам тој момент кој до сега не успевам. сум имал и други најаснотии, дали се согласувам или не не е вано нели, кои ми биле објаснети како на некој кој нема доволно познавање на исламот. човекот изгледа не е тука, па пошто си ти тука објасни ми.

Во Куранот постојат ајети од кои произлегува смртната казна. Затоа што произлегуваат од еден од основните извори на Исламот, имаат целосна Божја легитимност и оправданост. Кога се одзема живот на некој грешник, без разлика што тоа го прави некој џелат (човек), се смета дека Аллах директно го одзема тој живот поради тоа што Аллаховиот закон владее со светот.

Оправдувањето за смртна казна постои во некој од основните Исламски извори. Со самото тоа што постои во исламските извори, потекнува директно од Аллах, а со самото тоа што потекнува од Аллах кој знае најдобро, истото е целосно Божјо, легитимно и за тоа не се расправа.

Мислам дека сум јасен и точен, ако нешто е нејасно, можам да се обидам да разјаснам подетално.
--- надополнето: 7 февруари 2013 во 17:51 ---
дали ако се покајат тогаш може да се земат со верници?

Мислиш на “немуслиманите“ дали смеат да се земат во верници? Секако дека смеат, тоа е една од основите на исламот. Негово ширење на сите луѓе. “Немуслиман“ може да стане муслиман и тогаш потпаѓа под законот на Аллах.
Постои процедура по која се станува муслиман и Исламот учи дека сите кои се “немуслимани“ треба да бидат, затоа што тоа е единствената права религија.
 
Во Куранот постојат ајети од кои произлегува смртната казна. Затоа што произлегуваат од еден од основните извори на Исламот, имаат целосна Божја легитимност и оправданост. Кога се одзема живот на некој грешник, без разлика што тоа го прави некој џелат (човек), се смета дека Аллах директно го одзема тој живот поради тоа што Аллаховиот закон владее со светот.

Оправдувањето за смртна казна постои во некој од основните Исламски извори. Со самото тоа што постои во исламските извори, потекнува директно од Аллах, а со самото тоа што потекнува од Аллах кој знае најдобро, истото е целосно Божјо, легитимно и за тоа не се расправа.

Мислам дека сум јасен и точен, ако нешто е нејасно, можам да се обидам да разјаснам подетално.
иако олекував муслиман да ми објасни и тоа со цитати од куранот, ок е.
сепак, тоа е за мене некако контрадикторно, затоа што за мене бог е милостив кон СИТЕ и нема лоша мисла. нормално по учењето на христијанството. дека СИТЕ ќе не прими кај него ако и во последен момент, во моментот додека умираме се покаеме. значи, јас така си го сваачам, можам цел живот курва да бидам, наркоман, или друго лошо, но ако на умирање јас се покајам за направеното, тогаш јас идам кај него. заради ова ми доаѓа дека убвањето лоша мисла. несватливо ми е за која милост се збори ако не се прости.
ај уште еднаш, цитат молам
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom