Кој е Исус Христос?

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Како изгледал Исус - никој појма нема, а не е ни оддалеку споменато во евангелијата макар и како попатна забелешка за било каков Исусов физички изглед, ни дал бил виок или низок ни дал го красела неопислива личнотија или незамислива грдотија. Тоа е затоа што евангелијата се пишувани многу децении по смртта на Исус од луѓе кои не го виделе Исуса ниту познавале некој кој го видел Исуса. Дури и не постои некое традиционално сеќавање на Исусоиот физичи изглед, као се менувале вековит и трендовите - така и описите на Исус се менувале, па едно време опишувле како изузетно грд, па после некој век како божанствено убав, или пак просечен на лик и става.
Евангелијата се пишувани во распон од 41-та до 100-тата година од н.е. и пишувани се од Христовите Апостоли и очевидци.

Изгледот Христов е опишан од проф. Гроздановски, во неговото толкување на евангелието по Св. Ап. Марко и тој опис одговара на сликарското прикажување на ликот Христов.

Напросто, она кое го нема во Новиот Завет, го има во колективното сеќавање од Црквата, т.е. во Преданието.

И да, Христос ја наследил својата убавина од Мајка Си. Не бил грд, оти спомената грдост се однесува на Неговиот изглед ради страдањата и мачењата на патот кон Лобно.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Евангелијата се пишувани во распон од 41-та до 100-тата година од н.е. и пишувани се од Христовите Апостоли и очевидци.

Изгледот Христов е опишан од проф. Гроздановски, во неговото толкување на евангелието по Св. Ап. Марко и тој опис одговара на сликарското прикажување на ликот Христов.

Напросто, она кое го нема во Новиот Завет, го има во колективното сеќавање од Црквата, т.е. во Преданието.

И да, Христос ја наследил својата убавина од Мајка Си. Не бил грд, оти спомената грдост се однесува на Неговиот изглед ради страдањата и мачењата на патот кон Лобно.
Гроздановски може да го опишува Џон Траволта или Џим Кери или Благица Павловска, зато што живеел во тоа време и ги видел, за Исус можел дса чита по старите пишувања, а ако навистина читал и истражувал (во што постои голема оправдана сомнеж) тогаш ќе се сретнел со две сосема спротивни тврдења, дека Исус бил толку грд што не заслужувал да биди плукнат и дека Исус бил најубавиот човек на светот. Е сега “професорот“ или не прочитал се или си измислил своја верзија на ликот на Исус базирана на икона од 1932 година во некоја црква.
Евангелијата се пишувани надвор од Ерусалем, на јазик и писмо кои не беа еврејски арамејски (јазикот на Исус) и се пишани во распон од 50 до 100 години по смртта на Исус. Евангелијата меѓу себе не се совпаѓаат ни со време ни со места ни со ликови ни со настани што е разбирливо пошто ги пишале луѓе кои не го ни виделе ни слушнале Исус. Тие се базирале на прикаски и преданија. Е сега тие прикаски и предание биле наново препишани и при тоа дополнети после 300 години од страна на компилатори и прераскажувачи. Тука е доста додавано, одземано, погрешно преведено или препишано. После тоа имаш уште некоја иљада години преписи на тие преписи. То ти е Мики, како прикаската за крали Марко кој навистина постоел како човек, владетел историски лик чија историја денес опишана од неочевидци испреплетени со бајки и митови стана приател со самовили, 20 метри висок чии траги од стапки се втиснати во карпи по планини.
Бајка Мики,, бајка.
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Евангелијата меѓу себе не се совпаѓаат ни со време ни со места ни со ликови ни со настани што е разбирливо пошто ги пишале луѓе кои не го ни виделе ни слушнале Исус.
Матеј и Јован, од 12те Апостоли, не напишаа 2 од 4те Евангелија? Марко и Лука, од 70те Ученици, не ги напишаа останатите две?
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Ами да кажеше зошто така сметаш? Еве јас ќе ти дадам еден доказ од Писмото, дека барем едно Евангелие е напишано од еден од 12те.

Јован - 21-20 А Петар кога се заврти, виде дека по него оди Оној, кого го милуваше Исус, и кој на вечерата се беше навалил на градите Негови и рекол: “Господи, кој ќе Те предаде?”
...
24 Тој е ученикот, кој сведочи за овие настани и ги напиша; и знаеме дека сведоштвото негово е вистинско.

На вечерата беа само 12те и Исус. Значи некој од нив го напишал ова Евангелие. Е сега ти што, ќе ми кажеш дека ова е додадено подоцна, дека е фалсификат или?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Ами да кажеше зошто така сметаш? Еве јас ќе ти дадам еден доказ од Писмото, дека барем едно Евангелие е напишано од еден од 12те.

Јован - 21-20 А Петар кога се заврти, виде дека по него оди Оној, кого го милуваше Исус, и кој на вечерата се беше навалил на градите Негови и рекол: “Господи, кој ќе Те предаде?”
...
24 Тој е ученикот, кој сведочи за овие настани и ги напиша; и знаеме дека сведоштвото негово е вистинско.

На вечерата беа само 12те и Исус. Значи некој од нив го напишал ова Евангелие. Е сега ти што, ќе ми кажеш дека ова е додадено подоцна, дека е фалсификат или?
Кога била тајната вечера? едно евангелие вели едно другото вели друго

Кој од евангелистите присуствувал на судењето на Исус? па така опишал и кој кого како го испулил што рекол кој кога станал и кај пошол?

Кога е роден Исус, едно евангелије вели дека во време на Херод (кој умрел 4та година пред нова ера) а други во време на римскиот попис кој се случил во 7ма година од нова ера (13 години разлика)

Кои биле последните зборови на Исус - сите евангелија различно кажуваат

Колку години Исус проповедал 1 година (према едни евангелија) или 3 према други?

Кај е Назарет? евангелијата велчат дека Исус дошол од назарет но него го нема, ни во старите записи хроники, описи на војни и настани, патеписи... и археологијата денес не може да го најде Назарет од времето на Исус, се што најдоа се римски гробови и римска винарија од 2ри век нова ера

Дали Јован крстител го видел воопшто Исус, едни евангелија велат дека го видел и дури крстел - други дека никогаш не се сретнале

Колку пати исус бил во Ерусалем, према едни само еднаш према други неколку пати

Дали исус со семејството бега во египет (према едни евангелија) или оди во Назарет према други - не може да е истовремено на 2 места истовремено одалечени 2000 километри

Кој и што нашол во Исусовиот гроб? евангелијата и тука не се слагаат едни со други

и уште многу мноооогу не само несогласувања туку и настани и работи кои не можеле да се случат во време на Исус
 
Член од
15 октомври 2010
Мислења
835
Поени од реакции
155
Кога била тајната вечера? едно евангелие вели едно другото вели друго

Кој од евангелистите присуствувал на судењето на Исус? па така опишал и кој кого како го испулил што рекол кој кога станал и кај пошол?

Кога е роден Исус, едно евангелије вели дека во време на Херод (кој умрел 4та година пред нова ера) а други во време на римскиот попис кој се случил во 7ма година од нова ера (13 години разлика)

Кои биле последните зборови на Исус - сите евангелија различно кажуваат

Колку години Исус проповедал 1 година (према едни евангелија) или 3 према други?

Кај е Назарет? евангелијата велчат дека Исус дошол од назарет но него го нема, ни во старите записи хроники, описи на војни и настани, патеписи... и археологијата денес не може да го најде Назарет од времето на Исус, се што најдоа се римски гробови и римска винарија од 2ри век нова ера

Дали Јован крстител го видел воопшто Исус, едни евангелија велат дека го видел и дури крстел - други дека никогаш не се сретнале

Колку пати исус бил во Ерусалем, према едни само еднаш према други неколку пати

Дали исус со семејството бега во египет (према едни евангелија) или оди во Назарет према други - не може да е истовремено на 2 места истовремено одалечени 2000 километри

Кој и што нашол во Исусовиот гроб? евангелијата и тука не се слагаат едни со други

и уште многу мноооогу не само несогласувања туку и настани и работи кои не можеле да се случат во време на Исус
Бре, бре... Зарем не дискутиравме околу тоа дали Евангелијата се пишувани од Апостолите? Јас ти дадов краток одговор, а ти ми враќаш 10 контрапрашања? Та и да одговорам на сите 10 прашања, ти нема ли на истите да ми поставиш нови контрапрашања? Немам намера да ја потрошам целата вечер одговарајќи на прашања, на кои ти однапред знам дека нема да ми ги прифатиш одговорите.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Бре, бре... Зарем не дискутиравме околу тоа дали Евангелијата се пишувани од Апостолите? Јас ти дадов краток одговор, а ти ми враќаш 10 контрапрашања? Та и да одговорам на сите 10 прашања, ти нема ли на истите да ми поставиш нови контрапрашања? Немам намера да ја потрошам целата вечер одговарајќи на прашања, на кои ти однапред знам дека нема да ми ги прифатиш одговорите.
не можеш да одговориш зато што ако цитираш евангелија дека вечерата била ден пред пасха јас ќе ти цитирам дека била на ден на пасха, ако цитираш дека исус го однеле египет по раѓањето јас ќе ти цитирам евангелије дека го однеле во назарет, ако ми цитираш дека е роден додека живеел Херод, јас ќе ти цитирам дека е роден за Римскиот попис, ако ми цитираш едни последни зборови на крст, јас ќе ти цитирам други (исто од евангелие), ако ми цитираш кој и што нашол во исусовиот празен гроб - јас од друго евангелие ќе ти цитирам друго.
Ете кажи ми ти кое од сите евангелија е најточно, не можат да бидат сите пошто се побиваат едно со друго и во дати и во настани и во описи. Које е најточното?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
(во што постои голема оправдана сомнеж)
Поштуем туѓи ставој, али не‘ам обавеза да се согласам со нив...
За разлика од Тебе, кој делуваш како слободоумен истражувач надвор од Црквата (кој смета дека ќе го открие веќе откриеното..), јас имам доверба во учењето од Црквата.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Поштуем туѓи ставој, али не‘ам обавеза да се согласам со нив...
За разлика од Тебе, кој делуваш како слободоумен истражувач надвор од Црквата (кој смета дека ќе го открие веќе откриеното..), јас имам доверба во учењето од Црквата.
Јас можам одма сместа да ти дадам два описи на Исус од раните црковни писатели кои кажуваат сосема спротвна слика за Исус, во едната дека е неописливо грд и не заслужува таква грдотија ни да се плукне, во другата детален опис на најубавиот од сите луѓе. Па ти прашај го “професорот“ која верзија ја одбрал и зошто
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Која е Твојата верзија?...
И кои се тие рани црковни писатели, кои би Богохулеле на Богот во кој самите верувале?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Која е Твојата верзија?...
И кои се тие рани црковни писатели, кои би Богохулеле на Богот во кој самите верувале?
Ориген : “ Исус бил млечок по раст а лицето му било толку грдо што предизвикувало гнасење“
Тертулијан: “Неговиот лик беше сосем лишен од секаква убавина и привлечност..... Кој би можел да плукне врз еден образ од лицето ако Христос не се истакнувал со својата грдотија која што го направи предмет на презирање во очите на луѓето...“
Евзибиј: Исус е низок по раст и грд
Св. Кипријан, Св, Августин: Исус е низок и грд
Лентулово послание: Исус е со велинчествено благородно лице... не може да се даде никаква забелешка за облик на неговиот нос и уста..... движењето и ставата горди.... најубавиот по личнотија меѓу човечките синови„

Грозданов на што се повикува оценувајќи го Исус како многу убав?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ориген : “ Исус бил млечок по раст а лицето му било толку грдо што предизвикувало гнасење“
Тертулијан: “Неговиот лик беше сосем лишен од секаква убавина и привлечност..... Кој би можел да плукне врз еден образ од лицето ако Христос не се истакнувал со својата грдотија која што го направи предмет на презирање во очите на луѓето...“
Евзибиј: Исус е низок по раст и грд
Св. Кипријан, Св, Августин: Исус е низок и грд
Лентулово послание: Исус е со велинчествено благородно лице... не може да се даде никаква забелешка за облик на неговиот нос и уста..... движењето и ставата горди.... најубавиот по личнотија меѓу човечките синови„

Грозданов на што се повикува оценувајќи го Исус како многу убав?
Сите наведени личности, не се очевидци Христови, така можеле да напишат било што за ликот Христов.

Така, она кое го кажале наведените личности, е само нивен став „на невидено„, кој не е прифатен од Црквата, оти, ако Црквата го прифатеше нивното мнение (споемнатиот Ориген е еретик, а Евсевиј Кесариски е нецрковен автор), денес, Црквата ќе исповедаше грд Бог и ќе ликотвореше фрески и икони со лик од таков грд Бог. Прошетај низ македонските храмови и манастири или повикај се на фреско и иконопис од било кој православен храм на Светов и посочи ми случаи на фрески и икони кои го прикажуваат ликот Христов со наведената грдотија.

Во црковното учење постои еден принцип, кој се нарекува „следејќи ги Светие Оци„, т.е. следејќи го нивното учење низ вековите, кое е соборно прифатено од Црквата, но не и учењата од поединци, кои се оценети за еретици. Црквата не крие дека дури и Светиите имаат по некоја темна „флека„ во нивното учење, но тоа само покажува дека и тие, иако Свети, не се и совршени, туку дека се и грешни и смртни, па тие нивни грешки се неприфатливи за учењето од Црквата. Нивните грешки не ја омаловажуваат целината од нивните учења, во делот кој е прифатен од Црквата.

Проф. Гроздановски во толкувањето од евангелијата, користи бројна литература од: македонски, грчи, српски, бугарски и руски богослови, која е наведена во неговите изданија.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Сите наведени личности, не се очевидци Христови, така можеле да напишат било што за ликот Христов.

Така, она кое го кажале наведените личности, е само нивен став „на невидено„, кој не е прифатен од Црквата, оти, ако Црквата го прифатеше нивното мнение (споемнатиот Ориген е еретик, а Евсевиј Кесариски е нецрковен автор), денес, Црквата ќе исповедаше грд Бог и ќе ликотвореше фрески и икони со лик од таков грд Бог. Прошетај низ македонските храмови и манастири или повикај се на фреско и иконопис од било кој православен храм на Светов и посочи ми случаи на фрески и икони кои го прикажуваат ликот Христов со наведената грдотија.

Во црковното учење постои еден принцип, кој се нарекува „следејќи ги Светие Оци„, т.е. следејќи го нивното учење низ вековите, кое е соборно прифатено од Црквата, но не и учењата од поединци, кои се оценети за еретици. Црквата не крие дека дури и Светиите имаат по некоја темна „флека„ во нивното учење, но тоа само покажува дека и тие, иако Свети, не се и совршени, туку дека се и грешни и смртни, па тие нивни грешки се неприфатливи за учењето од Црквата. Нивните грешки не ја омаловажуваат целината од нивните учења, во делот кој е прифатен од Црквата.


Проф. Гроздановски во толкувањето од евангелијата, користи бројна литература од: македонски, грчи, српски, бугарски и руски богослови, која е наведена во неговите изданија.
Споменатите автори со ранохристијански писатели пред православиетпо да се одвои од христијанството во посебна црква, али ај кажи кој “правоверен“ го видел Исус и на негов опис се темели ликот и ставата негова? Кој е тој опис на веродостоен сведок на кој се темели денешниот лик на Исус
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Како изгледал Исус - никој појма нема, а не е ни оддалеку споменато во евангелијата макар и како попатна забелешка за било каков Исусов физички изглед, ни дал бил виок или низок ни дал го красела неопислива личнотија или незамислива грдотија. Тоа е затоа што евангелијата се пишувани многу децении по смртта на Исус од луѓе кои не го виделе Исуса ниту познавале некој кој го видел Исуса. Дури и не постои некое традиционално сеќавање на Исусоиот физичи изглед, као се менувале вековит и трендовите - така и описите на Исус се менувале, па едно време опишувле како изузетно грд, па после некој век како божанствено убав, или пак просечен на лик и става.
„Згора на тоа, кој е во состојба да го изобрази невидливиот и безтелесниот, неописивиот и неизобразивиот Бог. Према тоа, изобразувањето на она што е божествено знак е на крајно безумие и бесчестие. Оттука во стариот завет небила вообичена употребата на иконата. Меѓутоа бидејќи Бог поради својата голема милост постанал човек за нашето спасение, и тоа не онака во човешки облик како што се јавил на Авраама или пророците, туку навистина суштински постанал човек живеел на земјата и со луѓето, па чудотворел, страдал, бил распнат, воскреснал, и се вознесол, и сето тоа навистина се случило, и луѓето тоа го виделе, и запишано е тоа, па затоа да се сеќаваме на тоа и поучиме и ние кои тогаш не сме биле присутни, да иако несме виделе поверуваме ќе се удостоиме со блаженствата Господови. Бидејќи сите не се вични на писмото, ниту читаат, затоа светите отци одлучија тоа, како некакви исклучителни дела, да биде на иконите запишано, поради кратки помени.

Се кажува и некое предание дека царот Авгар кој владеел во градот Едеса, го испратил сликарот да го изобрази ликот Господов, но тој не бил во состојба поради заслепувачки блесок на Неговото лице. А Господ го приклонил своето лице на едно платно и го изобразил на него својот лик и така му го испратил на Авгар, кој тоа го сакал.

А дека апостолите многу тоа незапишано ни го предадоа, за тоа пишува апостол Павле, апостол на народот: „Значи така браќа, застанете цврсто и придржувајте се кон преданијата, на кои сте научени, било преку нашиот збор или преку посланија“. А на Коринтјаните им напишал: „Ве пофалувам, браќа, што се мое паметите и го вршите преданија како што Ви го предадов“.
св. Јован Дамаскин“
 

Kajgana Shop

На врв Bottom