HTC Evo 3D

Не... Знам дека ќе ми речат дека е „софтверски“. Што кур ќе му прават? :)

Истото го знам и јас...
Ама па си викам... не ме интересира платив и сакам да користам телефон а не заебанција!

Ќе видеме шо ќе ми одговорат на Приговорот.
 
Истото го знам и јас...
Ама па си викам... не ме интересира платив и сакам да користам телефон а не заебанција!

Ќе видеме шо ќе ми одговорат на Приговорот.

Ако не е тајна, каде го однесе на сервис? Иначе доколку си на ОНЕ деновиве имаат нешто проблеми со мрежата, а тоа со затемнувањето е хардвер.
 
Ако не е тајна, каде го однесе на сервис? Иначе доколку си на ОНЕ деновиве имаат нешто проблеми со мрежата, а тоа со затемнувањето е хардвер.

Па во салонот во Штип.... сеуште ми е под гаранција.

Што се однесува до мрежата... знам дека имаат проблем, ама проблемот е во Интернетот.
Кај мене... тотално се исклучува Мобилната мрежа и така останува... па потоа следи исклучување на Интернетот и тој така останува.
Логично е да кажеш дека со во некое недостапно место па така да снемува мрежа.... кај мене е проблемот што еден до друг телефони на ОНЕ мојот ја ИСКЛУЧУВА (не дека снема па дојде) а другиот си има нормална мрежа и интернет без проблеми.
 
Па во салонот во Штип.... сеуште ми е под гаранција.

Што се однесува до мрежата... знам дека имаат проблем, ама проблемот е во Интернетот.
Кај мене... тотално се исклучува Мобилната мрежа и така останува... па потоа следи исклучување на Интернетот и тој така останува.
Логично е да кажеш дека со во некое недостапно место па така да снемува мрежа.... кај мене е проблемот што еден до друг телефони на ОНЕ мојот ја ИСКЛУЧУВА (не дека снема па дојде) а другиот си има нормална мрежа и интернет без проблеми.

Ако ти е сеуште под гаранција, МОРА да ти го направат или сменат. Ако не, па во втор случај поднеси им тужба.
 
Ако ти е сеуште под гаранција, МОРА да ти го направат или сменат. Ако не, па во втор случај поднеси им тужба.

Кога се знае дека е поправен ?

Првиот пат беше Блекаут....затемнување на екранот за на крај воопшто да не се вклучува.
Вториот пат беше ради слушалката..
Сега третиот ради мрежата и исто, затемнувањето.

Според мене после 3 пат веќе треба нов телефон, затоа што од почетокот на договорот јас еве веќе со овој сервис ќе бидам 3 месеци без телефон..... на тоа треба да се додаде дека во мојата претплата има вклучено интернет од 600 ден кој го плаќам а не го користам (тоа и го пишав во приговорот).

На која основа јас да поднесам тужба...
 
Кога се знае дека е поправен ?

Првиот пат беше Блекаут....затемнување на екранот за на крај воопшто да не се вклучува.
Вториот пат беше ради слушалката..
Сега третиот ради мрежата и исто, затемнувањето.

Според мене после 3 пат веќе треба нов телефон, затоа што од почетокот на договорот јас еве веќе со овој сервис ќе бидам 3 месеци без телефон..... на тоа треба да се додаде дека во мојата претплата има вклучено интернет од 600 ден кој го плаќам а не го користам (тоа и го пишав во приговорот).

На која основа јас да поднесам тужба...

Извади го капакот на телефонот (задниот дел) и види дали се скинати налепниците на штрафчињата и дали се познава трага на отварање на штрафовите.
 
Извади го капакот на телефонот (задниот дел) и види дали се скинати налепниците на штрафчињата и дали се познава трага на отварање на штрафовите.


Неможам тоа сега.... сега е на сервис!
Од коа ке го вратат.... но која е поентата, што треба да проверувам?
 
Не сум ја отворил темава одамна и глеам сите имаме фрки со телефониве :( кај мене тачскринот си работи нормално ама долните 4 копчиња (или како и да се викаат) или се стискаат сами или воопшто не сакаат да реагираат, само од време на време работат нормално. Е сега пошо не ми се носи на сервис - многу чекање и тупење, ако имате идеа дали би можело да биде нешто ситно (па да го носам у маалска мобилара да ми го средат) или мислите дека ќе треба цел тачскрин да го менувам, а?
 
Јас утре го носам во сервис, пред да ми истече гаранцијата (во февруари).
--- надополнето: 2 јануари 2013 во 14:24 ---
Неможам тоа сега.... сега е на сервис!
Од коа ке го вратат.... но која е поентата, што треба да проверувам?
Кај го однесе?
 
Јас утре го носам во сервис, пред да ми истече гаранцијата (во февруари).
--- надополнето: 2 јануари 2013 во 14:24 ---

Кај го однесе?

Vo salonot !
AMA uste sea ke ti kazam deka zivci ke si skines za djabe ...... ke to go vratat so preinstaliran softver!
 
Vo salonot !
AMA uste sea ke ti kazam deka zivci ke si skines za djabe ...... ke to go vratat so preinstaliran softver!
На што се пожали кога го однесе? Што запишаа? И за колку време го доби назад?
 
На што се пожали кога го однесе? Што запишаа? И за колку време го доби назад?

Pa imas vo predhodnite postovi za site 3 dosegasni servisi i na site tri go imav istiot odgovor....
Ne e pronajdena nikakva greska.
Promena na softver.

Vremeto za servisiranje vo site 3 servisi bese 3 nedeli racunajki od cetvrtok do cetvrtok...togas se zema se pravi dopuna na roba vo salonot vo Stip.


Ke ti poftoram pak....ako ti e samo za blekautott ke ti bide djabe nervoza i vreme bez telefon!


Ps. Pisi so ke bide!
 
Ps. Pisi so ke bide!
Преинсталиран софтвер. Ќе го тестирам неколку дена, после пак го носам на сервис.
Ако не сторат повторно ништо во Промо (сервисот за HTC), тогаш ќе биде интересно. Еј, закон, знаеле да реинсталираат Android (демек јас не знаев).

Промо, ако читате и се кикотите - арам да ви е. Зошто и самите знаат дека HTC Evo 3D е заебана серија на телефон со доста проблеми, а упорно не ебат во здрав разум.

Патем, ако решиш да го носиш пак и да праќаш мејлови, не заборавај да ги додадеш следниве линкови:

http://news.softpedia.com/news/HTC-EVO-3D-Users-Report-BSOD-Issue-217182.shtml
http://www.gottabemobile.com/2011/08/18/users-report-black-screen-of-death-on-htc-evo-3d/
http://forums.ceruleanstudios.com/showthread.php?t=105674
http://www.phonearena.com/news/The-Black-Screen-of-Death-is-afflicting-some-HTC-EVO-3D-users_id21300
http://phandroid.com/2011/08/17/htc-evo-3d-users-experiencing-black-screen-of-death/
http://forum.ppcgeeks.com/htc-evo-3d/146244-need-help-black-screen-death.html

и тн...
 
Преинсталиран софтвер. Ќе го тестирам неколку дена, после пак го носам на сервис.
Ако не сторат повторно ништо во Промо (сервисот за HTC), тогаш ќе биде интересно. Еј, закон, знаеле да реинсталираат Android (демек јас не знаев).

Промо, ако читате и се кикотите - арам да ви е. Зошто и самите знаат дека HTC Evo 3D е заебана серија на телефон со доста проблеми, а упорно не ебат во здрав разум.

Патем, ако решиш да го носиш пак и да праќаш мејлови, не заборавај да ги додадеш следниве линкови:

http://news.softpedia.com/news/HTC-EVO-3D-Users-Report-BSOD-Issue-217182.shtml
http://www.gottabemobile.com/2011/08/18/users-report-black-screen-of-death-on-htc-evo-3d/
http://forums.ceruleanstudios.com/showthread.php?t=105674
http://www.phonearena.com/news/The-Black-Screen-of-Death-is-afflicting-some-HTC-EVO-3D-users_id21300
http://phandroid.com/2011/08/17/htc-evo-3d-users-experiencing-black-screen-of-death/
http://forum.ppcgeeks.com/htc-evo-3d/146244-need-help-black-screen-death.html

и тн...

Верувај.... повторно ќе биде истата “стручна“ постапка.
Преинсталиран софтвер....

Но како шо гледам тука, сите овие проблеми се наведени во 2011... последниот апдејт колку шо се сеќавам ние го добивме во 2012 мај,јуни или јули... не се сеќавам.
Што значи пак имаат нешто со кое ќе се оправдат.

ПС. Дали ти се случува телефонот сам да ти се ресетира ?

ППС. Пиши кога ќе го испраќаш пак телефонот. Јас мојот нема да го давам повторно на сервис (не мислам повторно да бидам без телефон) но би пишал мејл со наведените линкови и проблеми, па мислам дека добро би било да ги добијат истите проблеми во ист период.... можеби ќе се смилуват!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom