Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Подмрзна денес, утре со кола нека иде. Да не се скорне негде
Деновиве нека мрзне колку сака, ама за 1.01.2013 нека биде суво. Треба да палам коња врана за на плоштад...да не го прерипаме адетот :D
 
Чекај.... зборите за атв раптор или?
Гледаш дека темава е за моторцикли. Не е за АТВ, скутери и велосипеди со помошен мотор. Овде муабетиме за двотркални возила со запремнина од 125 ццм па нагоре чиј мотор се наоѓа во средина помеѓу предното и задното тркало, има мануелен менувач и најчесто хоризонтално поставено дно на резервоарот помеѓу седиштето и столбот на кормилото.
--- надополнето: 9 декември 2012 во 19:44 ---
Гледаш дека темава е за моторцикли. Не е за АТВ, скутери и велосипеди со помошен мотор. Овде муабетиме за двотркални возила со запремнина од 125 ццм па нагоре чиј мотор се наоѓа во средина помеѓу предното и задното тркало, има мануелен менувач и најчесто хоризонтално поставено дно на резервоарот помеѓу седиштето и столбот на кормилото.
И најпосле, коај авто-школа обучува со АТВ и каде се полага со АТВ? Читај убаво пред да излеташ со прашање.
 
Гледаш дека темава е за моторцикли. Не е за АТВ, скутери и велосипеди со помошен мотор. Овде муабетиме за двотркални возила со запремнина од 125 ццм па нагоре чиј мотор се наоѓа во средина помеѓу предното и задното тркало, има мануелен менувач и најчесто хоризонтално поставено дно на резервоарот помеѓу седиштето и столбот на кормилото.
--- надополнето: 9 декември 2012 во 19:44 ---

И најпосле, коај авто-школа обучува со АТВ и каде се полага со АТВ? Читај убаво пред да излеташ со прашање.
Извини али нигде не пишува автошкола и што ако сум прашал кога и во оваа тема има доста прашања за атв
 
Извини али нигде не пишува автошкола и што ако сум прашал кога и во оваа тема има доста прашања за атв
Читај и страна-две барем назад кога сакаш да се убациш во дискусија за да не улеташ како од Марс паднат со прашања што се далеку од тоа за кое се зборува.
 
Читај и страна-две барем назад кога сакаш да се убациш во дискусија за да не улеташ како од Марс паднат со прашања што се далеку од тоа за кое се зборува.
добро де луѓе не убив некој аман :facepalm:
 
bikerz... полошо си напрајл, му ги мешаш моторите со прпалки :)


There is no greater sin a person can make!It ranks above murder. Almost equal with pedophilia and sodomizing animals.

A bike is a thing you ride with the engine between the legzz, wind blowing the hair.....FREEDOM, as William Wallace would yell through the moth of an Australian actor.

Уште ко ќе рече некој мојот мотор, прашуше шо мотор и ти вели, пеес кубика јијинг. А бе, пишчољ одма у челенка.
Или АТВ. Глорифајд трактор е тоа бе.
 
Никако не може се што не е автомобил, велосипед, трактор...-а личи на мотор, да се нарече мотор. Тоа е скрнавење бе луѓе! Треба да си во душа бајкер за да можеш тоа да го разбереш или барем да имаш доволно капацитет и да сфатиш дека е тоа така поради куп причини, најпрвин поради разликата во чувството кога се вози, за начинот на живот е веќе поширока приказна.
 
... има мануелен менувач...--- надополнето: 9 декември 2012 во 19:44 ---

Не би рекол дека Aprilia Mana 850GT, Honda VFR1200, Honda DN-01 и компанија спаѓаат во категорија веспи заради CVT вариоматската трансмисија или двојната спојка :)
 
Не би рекол дека Aprilia Mana 850GT, Honda VFR1200, Honda DN-01 и компанија спаѓаат во категорија веспи заради CVT вариоматската трансмисија или двојната спојка :)
Mотор кој не ти дава можност сам да одредиш во кој степен на трансмисија ќе возиш не баш тоа што треба да биде за искусен мотоцклист. Вариоматик, триптроник и автоматик менувачот те спречува да го „изцедиш“ до максимум кога за тоа ќе ти се јави потреба. Куплунг и менувач димензиониран според силата на машината се незаменливи. Кој сака нека повели со VFR 1200 да застане до мене и да стартуваме заедно. Јас со VF 750C ќе го оставам зад мене како прашина.
-Да, постојат такви мотори кои имаат поедноставена промена на степенот на трансмисија, но наменети се за возачи кои немаат доволно искуство а сепак сакаат да почувствуваат и поголема крајна брзина.
 
Mотор кој не ти дава можност сам да одредиш во кој степен на трансмисија ќе возиш не баш тоа што треба да биде за искусен мотоцклист. Вариоматик, триптроник и автоматик менувачот те спречува да го „изцедиш“ до максимум кога за тоа ќе ти се јави потреба. Куплунг и менувач димензиониран според силата на машината се незаменливи. Кој сака нека повели со VFR 1200 да застане до мене и да стартуваме заедно. Јас со VF 750C ќе го оставам зад мене како прашина.
-Да, постојат такви мотори кои имаат поедноставена промена на степенот на трансмисија, но наменети се за возачи кои немаат доволно искуство а сепак сакаат да почувствуваат и поголема крајна брзина.

Јас и ти тука се сложуваме. И јас обичам да му кажувам на моторот кога да смени брзина :)

Само муабетот ми беше дека колку и да не ги бендисуваме, и овие спаѓаат во категорија мотори исто како што автомобил автоматик, спаѓа во категорија на автомобили :)
 
Јас и ти тука се сложуваме. И јас обичам да му кажувам на моторот кога да смени брзина :)

Само муабетот ми беше дека колку и да не ги бендисуваме, и овие спаѓаат во категорија мотори исто како што автомобил автоматик, спаѓа во категорија на автомобили :)
Абе заеби автоматик. Имам кола со автоматски менувач кој рикна и никој жив не може да го попраи. Се најде еден божем сервис за автоматски менувачи, ама аздис цена...600 јура. Ни за коли не чини автоматик, не па за мотор. И дефинитивно, мотор со таков менувач не е мотор. Тоа е компромис помеѓу скутер и мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom